Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2761/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, tuo kaulasuudelma on tosi intiimiä, samoin tuo kun koettavat tuossa kävellessä olla jtnk niin lähellä kuin mahdollista. Ei oo ensimmäinen eikä toinen tuollainen hetki heidän välillään. Siis vaikuttavat syvästi rakastuneilta toisiinsa. Toivottavasti näkevät toisensa mahdollisimman pian..

Gregorin instassa näkyy Käärijän Bojanille tekemä kaulafritsu.

Nii missä siellä?

Vierailija
2762/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi edelleen tietää, miten te ajattelette tästä tilanteesta, että tyttöystävä kuitenkin näkee nuo K: n kaipaavat viestit. Millä K selittää ne hänelle vai suunnitteleeko ne noita yhdessä. Kamala ajatus. Mut aina tyrmätään, kun yritän kysyä tältä kannalta. Ja olen siis KB-joukkueessa.

Mä en oikeastaan jaksa vaivata päätäni ajattelemalla, mitä mieltä hän olisi, koska mulle fiktiivisessä shippausmaailmassa häntä ei ole olemassa. Helpompaa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä40526 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus iski päähän, jos se tyttöystävä onkin koko ajan kolmantena pyöränä, kun B täällä.Toisaalta se ehkä kertoisi, että jotain on tekeillä.

Voikin käydä niin, että ihastuu itse Bojaniin, kun huomaa, miten hurmaavia miehiä löytyy Vantaan ulkopuolelta;)

Sitten tämä soppa kiehuisikin ihan uudella tasolla.

Eukko on tämän tason energiapöhonöissä pelkkä statisti. Ei jakoa eikå edes sivuroolia.

Vierailija
2764/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/end9LVDtXKM?feature=share

Käärijän p*rse tässä klipissä 😘

On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/717386140080095232/kaarija-and-bo…

Tossa on toi hyppy hali tilanne kuvattu vähän eri kulmasta ja lähempää, tehty useampi mini klippi. Vikassa on kyllä B nii hempeä katse <3

Noissa näkee vielä selvemmin miten on taas Bojanilla toi super leveä hymy. Oli se kyllä niin pirun onnellinen Jeren kanssa. 😘

Vierailija
2765/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…

Kun oli eilen puhetta siitä että Bojan kokoajan hiplaa Kärtsän päätä ja niskaa niin huomaan kyllä itekin nyt miten se tekee tota lähes joka videolla 🤔 Ihanasti muuten myös livahtaa tossa niin mukavan ja tottuneen näköisesti Kärtsän viekkuun

Koko bändi on🔥🔥🔥🔥🔥🥵🥵🥵🥵🥵. Vai onko mulla vaan alkanut kuumat aallot?!

Vierailija
2766/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se naisiin päin kallellaan oleva bi-mies vielä linjoilla? Sanoit, ettei Bojan ole hetero, mutta mitä mieltä sun tutka on Käärijästä? Onko mahdollista edes 5 prosentin bi-taipumuksiin? Se riittäisi Bojaniin, kun se on niin kuuma.

1% kin varmasti riittäisi.....

Tai edes 0.00000001%.

Vierailija
2767/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oli eilen puhetta siitä että Bojan kokoajan hiplaa Kärtsän päätä ja niskaa niin huomaan kyllä itekin nyt miten se tekee tota lähes joka videolla 🤔 Ihanasti muuten myös livahtaa tossa niin mukavan ja tottuneen näköisesti Kärtsän viekkuun

Kohdassa 0:15 vilahtaa Jerellä muuten sellainen aneleva ilme kun houkuttelee Bojania kainaloonsa. Vähän samanoloinen, kun siinä Hesarin haastattelussa.

Vierailija
2768/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, tuo kaulasuudelma on tosi intiimiä, samoin tuo kun koettavat tuossa kävellessä olla jtnk niin lähellä kuin mahdollista. Ei oo ensimmäinen eikä toinen tuollainen hetki heidän välillään. Siis vaikuttavat syvästi rakastuneilta toisiinsa. Toivottavasti näkevät toisensa mahdollisimman pian..

Nii missä siellä?

Tarinoissa

Vierailija
2769/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi edelleen tietää, miten te ajattelette tästä tilanteesta, että tyttöystävä kuitenkin näkee nuo K: n kaipaavat viestit. Millä K selittää ne hänelle vai suunnitteleeko ne noita yhdessä. Kamala ajatus. Mut aina tyrmätään, kun yritän kysyä tältä kannalta. Ja olen siis KB-joukkueessa.

Mä en oikeastaan jaksa vaivata päätäni ajattelemalla, mitä mieltä hän olisi, koska mulle fiktiivisessä shippausmaailmassa häntä ei ole olemassa. Helpompaa näin.

Eikä oo muutenkaan, ennenkuin asianosaiset toisin ilmoittavat....

Vierailija
2770/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kysyt... En pidä rimaa edes matalalla, mutta joo, ottaisin kenet vaan 😆

Vierailija
2771/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, minkälainen se fritsu on. K on imaissut ihan kunnolla.

Vierailija
2772/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monestihan sillä oli se huivi kaulalla.🥰

Vierailija
2773/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi sekä Jeren, että myös Bojanin instagram viettävän yhtäkkiä hiljaiseloa.

Onkohan Bojan rientänyt pikaiselle rantalomalle jonnekin Malediivien suuntaan ennen seuravaa keikkaa 😉

Vierailija
2774/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin homssantuut!!

Vierailija
2775/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kysyt... En pidä rimaa edes matalalla, mutta joo, ottaisin kenet vaan 😆

Managerin myös?😏

Vierailija
2776/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa soi KUUMAA Ylivoimainen ja siitäkin tulee tällä hetkellä mieleen vaan K&B

Vierailija
2777/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helevetin tarinasta ja fritsusta täällä puhutaan

Vierailija
2778/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te noita kahta kuolaatte, eihän ne ole tosimiestä nähneetkään. Toinen on hukkapätkä ja toinen mopinvarsi.

Vierailija
2779/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyllä ihan hullua että tää on siivittänyt Joker Outin niin suureen suosioon Suomessa, että suomalaiset ovat bändin innokkaimpia kuuntelijoita slovenialaisten jälkeen

Vierailija
2780/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin tarinasta ja fritsusta täällä puhutaan

Gregorin instan storyssa.

Ketju on lukittu.