Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27101/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on kyllä hyvä ja uskottava tossa pätkässä mutta tuo on jotenkin etovaa että rahalla voi jonkun palkata läähätettäväksi omiin pikku juhliin. Nuo miehet käy niiiiin kuumina.

Mä kyllä luulen, että tilanteen syy käydä kuumina alkoi siitä sekunnista, kun biisi alkoi. Eli ne luulivat korkeintaan intoilevansa hyvälle tanssikappaleelle, kunnes Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takana, alkoi ja syvä silmiin tuijotus. 

Että kyllä se tilattiin esittämään se kappale, mutta siitä saatiinkin stripshow (ilman vaatteiden riisumista, vaan asenteiden...)

Vierailija
27102/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27103/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka puhut jonkun henkilön juhlista ja yrität vetää niitä johonkin laittomuksiin, niin huomaat varmaan että viestit lähtee. Lo-pe-ta.

Vierailija
27104/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin. Videon. Se blondi jätkähän on ku Bojanin vaalee versio.

Ja sitten vielä ihmetellään, että mihin suuntaan se Kärtsäri on kallellaan.Luulisi jo "Urpojenkin" vihdoin tajunneen.Minusta tämä on ilmiselvää ja se toinen persoona, Jere,  toppuuttelee taustalla.

Ei o. Mun mielestä se vain leikittelee ajatuksella, että saa myös miehiä ihastumaan itseensä. Siis tykkäämään Kärtsästä, you know? Syömään kädestään.

Ei se enempää tartte, (kuin Bojanilta, of course). 

Vierailija
27105/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on täällä muuten useempi joille tulee mieleen exit tosta tilaisuudesta, kai sen nyt saa sanoa ääneen. Ja Ruotsissa rikkaat käyttää ihan yleisesti pulveria ei se ole mikään salaisuus. Ei se Kärtsyn syytä ole tai liity mitenkään häneen.

Mutta kun tilaisuus on ollut ja mennyt ja se tehtiin. Se, että sitä puidaan täällä kymmeniä sivuja, ei muuta sitä tosiasiaa. Sen sijaan se muuttaa valitettavasti tämän ketjun suuntaa ja luonnetta. Vetäkööt ruottalaiset nokkaansa vaikka vauvan talkkia. Nimenomaan se ei liity Kärtsyyn, eikä siten tähän ketjuun.

Liittyy sen verran että K oli tuolla esiintymässä ja saa tilaisuudesta keskustella. Kuten myös ruotsalaisten kamankäytöstä, ei se ole mikään tabu asia mistä ei saa puhua.

Se vaan ei liity tähän ketjuun mitenkään, siks ei sovi.

Vierailija
27106/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan normaalia että artistit vetää myös yksityiskeikkoja. Mitä sitten jos on isomman rahankin keikkoja, so what. Aivan ihme jankkausta. K on vetänyt pitkin periferiaa pienemmillä liksoilla osa keikoista kuin varmaan olisi voinut saada.

Vierailija
27107/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka puhut jonkun henkilön juhlista ja yrität vetää niitä johonkin laittomuksiin, niin huomaat varmaan että viestit lähtee. Lo-pe-ta.

Mä en ole sanonut mitään juuri noiden ihmisten käytöstä tai käyttämättömyydestä mutta ymmärrä nyt että yleisellä tasolla asiasta saa aivan täysin puhua vaikka sä et siitä pitäisi.

Vierailija
27108/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä ihmetellään, että mihin suuntaan se Kärtsäri on kallellaan.Luulisi jo "Urpojenkin" vihdoin tajunneen.Minusta tämä on ilmiselvää ja se toinen persoona, Jere,  toppuuttelee taustalla.

Ei o. Mun mielestä se vain leikittelee ajatuksella, että saa myös miehiä ihastumaan itseensä. Siis tykkäämään Kärtsästä, you know? Syömään kädestään.

Onko siinä jotain väärää flirtata kaikenlaisiin suuntiin 😀 tuo on just parasta.

Vierailija
27109/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole sanonut mitään juuri noiden ihmisten käytöstä tai käyttämättömyydestä mutta ymmärrä nyt että yleisellä tasolla asiasta saa aivan täysin puhua vaikka sä et siitä pitäisi.

Joo, siihen tarkoitetuissa ketjuissa, tämä on K & B -fiilistelyketju, ei mikään kokkeliketju.

Vierailija
27110/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä jotain väärää flirtata kaikenlaisiin suuntiin 😀 tuo on just parasta.

Niin on, ja tää on mulle uutta! Siksikin niin hot.

Vierailija
27111/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siihen tarkoitetuissa ketjuissa, tämä on K & B -fiilistelyketju, ei mikään kokkeliketju.

Täällä on puhuttu niin moneen kertaan alkuperäisen aiheen sivusta että hyvin sopii joukkoon tuokin

Vierailija
27112/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, kevennyksenä kerrottakoon, että myöhään viime yönä Nummirockissa, Stereo Terror -dj-keikalla soitettiin Cha cha cha kahteen kertaan, ja hevipertit tanssivat koko teltan leveydeltä. Oli semmonen Cha cha cha wall of death! Ja olihan se näky. Djt jutustelivat ennen biisin alkua, että eivät aikoneet soittaa sitä biisiä, kun "liian ilmeinen" valinta, mutta yleisö villiintyi pelkästä vihjauksesta, joten oli kai pakko. ;) Ai että mikä meininki.

NIIII-IN, jotain tällaista se Kärtsä vois mennä tarjoamaan vaikka ihan sinne etelämmäs ulkomaille keikoille. Olen odotellut. Mut kun ei ollut aikaa. No kun pitää katsos saada levätä. Hei kun pitää saada käydä Ruotsissa yksityiskeikka vetäisemässä, kun yksi varakas sinne tilasi, niin nyt ei vielä tässä pysty tulemaan muualle.

Ja heti piti tämäkin huippujuttu pilata negatiivisuudella.

Ei mulle tarvitse tulla Nummirockista kertomaan, millainen huippujuttu Cha cha cha on / olisi. Onpa ihmeellistä, iiiiiiiiii! ? Häh. Tietenkin ihmiset reagoi noin. 

Reagoisivat vain joiltain isoilta festareilta Saksasta vaikka, niin olisin että 🤩 ja 😍

Sullahan on selvästi päässä vikaa. Mitä helettiä rälläät tässä hyvänmielen ketjussa tätä pskaasi? Tule tänne niin vetelen korville, jos et tajua pysyä pois. Mene hoitoon ja syö lääkkeesi.

Ja voidaanko me muut nyt palata asiaan, eli K ja B ihasteluun.

Kärsässä ei valitettavasti ole ihasteltavaa.

Vierailija
27113/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on puhuttu niin moneen kertaan alkuperäisen aiheen sivusta että hyvin sopii joukkoon tuokin

Ei sovi. Se on nyt nähty kuinka ketju menee negatiivikseksi Käärijän arvosteluksi ja se ei oo tään ketjun henki.

Jos ei oo mitään positiivista sanottavaa, niin voi jättää kirjottamatta.

Vierailija
27114/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei tarvitse vihatrolleja kun "fanit" on tätä laatua

Kukaan ei ole täällä vihannut Käärijää / Jereä. Haluaisin todella kuulla, mitä mieltä hän on siitä, että jakaa someen sisältöä yksityisbileistä samalla, kun tuhannet fanit odottavat saada nähdä häntä ulkomailla? Että miten hän kokee sen, että joillain on varaa rahalla ostaa hänet vain itselleen, että eikö hän haluakaan antaa aikaansa ensisijaisesti mahdollisimman monille ja jos haluaa, niin miltä hän ajattelee sen faneista tuntuvan, että rahalla saa hänet vain omiin juhliinsa. Aika kun kuitenkin on rajallista, että jaksaako / ehtiikö hän sitten koska sinne Keski-Eurooppaan?

Onko tuo kysymys sinusta siis jotenkin loukkaava? 

Mee kysyyn siltä itteltään.Turha täällä anonyymisti jankuttaa toisille anonyymeille.Vastausta tähän sun päivän polttavaan ja yöunet vievään kysymykseen et tule saamaan täältä nyt tai koskaan. Tää on alkanu fiilistelyketjuna ja sellaisena se halutaan pitää. Kysymys on loukkaava, älä tuu droppaan tunnelmaa tänne. EXIT---->

Mun tunnelmaa droppaa tuollainen p*ska arvottomuus, jossa ihastellaan, miten joku voi tilata suositun esiintyjän muiden nenän edestä itselleen ja sitten artisti laittaa sen vielä someen. 

NO VOI KYYNEL.Tämä on fiilistelyketju,Hommaa oma ketju sen toisen kanssa, jossa voitte toinen toistanne tukien puhua arvoista, sirkusapinoista ym. teidän mentaliteeettiin sopivasta. Ymmärsitkö ketjun nimen: "Käärijä ja Bojan fiilistelyketju" se EI OLE "Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Käärijä ei toimi, niinkuin toivoisin-ketju." Eikä tuu olemaan.mee muualle humppaan.

Täällähän esiintyy koko ajan harmittelua siitä ettei K ymmärrä iskeä kiinni B:hen. Eli hän ei toimi niin kuin te haluaisitte hänen toimivan, olevan h o m o. Miten se eroaa tästä? -eri 

Vierailija
27115/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, kevennyksenä kerrottakoon, että myöhään viime yönä Nummirockissa, Stereo Terror -dj-keikalla soitettiin Cha cha cha kahteen kertaan, ja hevipertit tanssivat koko teltan leveydeltä. Oli semmonen Cha cha cha wall of death! Ja olihan se näky. Djt jutustelivat ennen biisin alkua, että eivät aikoneet soittaa sitä biisiä, kun "liian ilmeinen" valinta, mutta yleisö villiintyi pelkästä vihjauksesta, joten oli kai pakko. ;) Ai että mikä meininki.

NIIII-IN, jotain tällaista se Kärtsä vois mennä tarjoamaan vaikka ihan sinne etelämmäs ulkomaille keikoille. Olen odotellut. Mut kun ei ollut aikaa. No kun pitää katsos saada levätä. Hei kun pitää saada käydä Ruotsissa yksityiskeikka vetäisemässä, kun yksi varakas sinne tilasi, niin nyt ei vielä tässä pysty tulemaan muualle.

Ei mulle tarvitse tulla Nummirockista kertomaan, millainen huippujuttu Cha cha cha on / olisi. Onpa ihmeellistä, iiiiiiiiii! ? Häh. Tietenkin ihmiset reagoi noin. 

Reagoisivat vain joiltain isoilta festareilta Saksasta vaikka, niin olisin että 🤩 ja 😍

Sullahan on selvästi päässä vikaa. Mitä helettiä rälläät tässä hyvänmielen ketjussa tätä pskaasi? Tule tänne niin vetelen korville, jos et tajua pysyä pois. Mene hoitoon ja syö lääkkeesi.

No, mitä teet tässä ketjussa sitten?Trollaat kärsäsi kanssa? Sun kärsässä ei ookkaan mitään ihasteltavaa, totta.

Vierailija
27116/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla bileissähän oli isoja staroja mukana 😲

Vierailija
27117/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä on kyllä hyvä ja uskottava tossa pätkässä mutta tuo on jotenkin etovaa että rahalla voi jonkun palkata läähätettäväksi omiin pikku juhliin. Nuo miehet käy niiiiin kuumina.

No kai nyt saa artistin palkata juhliinsa tietyllä hinnalla. Ja tuskin se K:ta haittaa vaikka joku kävisikin kuumana 😀 flirttaa vain kolme kertaa enemmän.

Ihan normi esiintymiseltä näytti

Vierailija
27118/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs muka? Yksityiskeikan arvostelu liittyi Käärijään, joten sitä et ainakaan voi tarkoittaa.

Vierailija
27119/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Käärijässä sitäkin enemmän.

Vierailija
27120/123801 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi. Se on nyt nähty kuinka ketju menee negatiivikseksi Käärijän arvosteluksi ja se ei oo tään ketjun henki.

Jos ei oo mitään positiivista sanottavaa, niin voi jättää kirjottamatta.

Kyllä sopii ja täällä saa puhua vaikeemmistakin asioista. Fiilistelyä on monenlaista ja tänään tällaista.

Ketju on lukittu.