Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24901/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei täällä mitään 3D-juttua ole, muuta kuin mielikuvituksessa. Ei laita klippiä = henkilöllä ei ole klippiä = henkilö on nähnyt omiaan.

Toki ois kiva jos hän laittaisi faktoja pöytään.

Äppädäpäppädä....just tsiigailen tässä aamun alkajaisiksi....

Et, koska ei sulla ole sitä, koska sellaista materiaalia ei ole olemassakaan.

Niinhän sitä vois luulla.....

No jos sellainen ois olemassa, kertoisit, mistä materiaalista se on peräisin. Alunperin mainittiin, että se oli ollut netissä. Eli mikä kuva / video, missä kuvattu, koska? Jos se oli kerran netissä, se on edelleen netissä. Ja voi löytyä. Jos sulla ei ole antaa noita tietoja (tai mitään tietoja), oletamme, että puhut p*skaa.

En puhu. Tänne vaan vähän liian 'realistista", on sen verran näyttävä 3d....Fiktiot kaukana

En usko sanaakaan.

Vierailija
24902/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

About that intrview..I just want to apologize in advance for the host's wrong pronuncation of Käärijä🥲

Mikä haastattelu?

Bojan's new interview..nothing very interesting here, tho, but anyway i hope joker out subs will post subtitled one soon.

Puhuivatko siis Käärijästä ja mitä? Kiitos😊

She just asked if the band stayed in touch with some other contenstants after the ESC, so asked about Luka..As for K "I can see you're on good terms with Käärijä.." that's it🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24903/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaninen vaihe menossa?

Vierailija
24904/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäsin laivan laidan yli pää edellä mereen kun epäonnistuin JO lippujen hankinassa ensimmäisen kerran. Pieni toivo eli, mutta päästin irti pelastusrenkaasta kun epäonnistuin toisessakin Tavastian lippujahdissa. Olen katsellut kuinka laiva seilaa auringonlaskuun piippu savuten ilman minua.

Oon ollut nyt viikon vieroitushoidossa ja alkaa tepsiä pikkuhiljaa.. ihanaa että voi keskittyä kesään ja puutarhanhoitoon kun ei ole uutta materiaalia oletettavasti tulossa.

Olen keskittynyt hoitamaan tuota omaa jalostamatonta maatiaislajikettani, jonka kukinto on turhankin tuttu mutta joka on hienot juurimukulat antanut ja jonka penkkiini valitsin 20v sitten. Pikkusen olen sekottanut sen kasvualustaan tikkurilan savimaata ja Slovenialaista podsolia ja kukinnan piristymistä on havaittavissa silläkin saralla.

Huomaa että olen ollut tässä jutussa yhtä syvällä kun titan-sukelluvene, kun tuntuu että analyysit ja klipit on jo kaikki nähty. Onneksi en jäänyt pohjaan sentään jumiin ikuisiksi ajoiksi koputtelemaan, selvästi tämäkin vaara oli olemassa.

Olen vaan niin kiitollinen että pojat löysivät toisensa edes pieneksi hetkeksi ja voin katsoa suosikkiklippejä vielä 20v päästäkin ja tulla niistä aina NIIN hyvälle tuulelle. Ovat yhdessä niin ihania, hehkuvia, kirkkaita ja kauniita.

Leila

Vierailija
24905/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei täällä mitään 3D-juttua ole, muuta kuin mielikuvituksessa. Ei laita klippiä = henkilöllä ei ole klippiä = henkilö on nähnyt omiaan.

No jos sellainen ois olemassa, kertoisit, mistä materiaalista se on peräisin. Alunperin mainittiin, että se oli ollut netissä. Eli mikä kuva / video, missä kuvattu, koska? Jos se oli kerran netissä, se on edelleen netissä. Ja voi löytyä. Jos sulla ei ole antaa noita tietoja (tai mitään tietoja), oletamme, että puhut p*skaa.

En puhu. Tänne vaan vähän liian 'realistista", on sen verran näyttävä 3d....Fiktiot kaukana

En usko sanaakaan.

Mauttomia nuo 3d jutut joka tapauksessa. Ei niitä tarvitse tänne tuoda.

Vierailija
24906/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsin laivan laidan yli pää edellä mereen kun epäonnistuin JO lippujen hankinassa ensimmäisen kerran. Pieni toivo eli, mutta päästin irti pelastusrenkaasta kun epäonnistuin toisessakin Tavastian lippujahdissa. Olen katsellut kuinka laiva seilaa auringonlaskuun piippu savuten ilman minua.

Oon ollut nyt viikon vieroitushoidossa ja alkaa tepsiä pikkuhiljaa.. ihanaa että voi keskittyä kesään ja puutarhanhoitoon kun ei ole uutta materiaalia oletettavasti tulossa.

Olen keskittynyt hoitamaan tuota omaa jalostamatonta maatiaislajikettani, jonka kukinto on turhankin tuttu mutta joka on hienot juurimukulat antanut ja jonka penkkiini valitsin 20v sitten. Pikkusen olen sekottanut sen kasvualustaan tikkurilan savimaata ja Slovenialaista podsolia ja kukinnan piristymistä on havaittavissa silläkin saralla.

Huomaa että olen ollut tässä jutussa yhtä syvällä kun titan-sukelluvene, kun tuntuu että analyysit ja klipit on jo kaikki nähty. Onneksi en jäänyt pohjaan sentään jumiin ikuisiksi ajoiksi koputtelemaan, selvästi tämäkin vaara oli olemassa.

Olen vaan niin kiitollinen että pojat löysivät toisensa edes pieneksi hetkeksi ja voin katsoa suosikkiklippejä vielä 20v päästäkin ja tulla niistä aina NIIN hyvälle tuulelle. Ovat yhdessä niin ihania, hehkuvia, kirkkaita ja kauniita.

Leila

Vinkkinä Leilalle ja muillekin että itse onnistuin saamaan sille Tavastian ekalle keikalle liput LiputOn palvelun kautta eilen! Pitää vaan olla ihan kärppänä paikall jos sinne lippu myyntiin tulee, eli sähköpostimuistutus kannattaa olla. Ja joo, samaa mieltä, alkaa helpottaa kun uutta matskua ei ole tulossa pitkään aikaan, ja saa nähdä mitä se sitten on kun sitå joskus EHKÄ saadaan. Et josko tästä nyt tosiaan selviäis takaisin sinne ihan omaan elämään.

Vierailija
24907/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila

Leila, täytyy kyllä sanoa että kirjoitat niin kovin kauniisti, että melkein joka kerta sua lukiessa tulee kyyneleet silmiin. Kiitos.

Vierailija
24908/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Good morning!

Let's start the day with some "eye-candy", shall we?

https://twitter.com/m2003esc/status/1618673006385184768/photo/2

https://twitter.com/mylowlen_/status/1670465496116785153/photo/1

https://twitter.com/i/status/1671113168624529408

Miksei kukaan puhu Bojanista Barve Oceana -videossa:

Kris on tosi söpö tällä videolla!

Onks tää Martin mukana vielä tässä?

Muuten luulin, näin esihistoriassa eläneenä tyyppinä, tuon Barve Oceana videon kuvista ensin, että se olisi jonkinlainen peilaus tähän:

eli Duran Duranin videoon Rio, jota on sanottu kaikkien visuaalisesti käsikirjoitettujen musiikkivideoiden äidiksi kautta aikojen. 

Mutta eihän mukaan nyt mitään naisia tarvita ;)

Vierailija
24909/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun on vielä lippuja, Leila<3 Mutta ymmärrän jos haluat nimenomaan Tavastialle.

Vierailija
24910/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijå on ihana mies!!! 😍😍🤤🤤🤤

Vierailija
24911/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Ei mieskauneus ole koskaan mautonta!!!

Vierailija
24912/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning!

Mä nauroin aamulla tuolle viimeiselle myös :)

Vierailija
24913/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

Muuten luulin, näin esihistoriassa eläneenä tyyppinä, tuon Barve Oceana videon kuvista ensin, että se olisi jonkinlainen peilaus tähän:

eli Duran Duranin videoon Rio, jota on sanottu kaikkien visuaalisesti käsikirjoitettujen musiikkivideoiden äidiksi kautta aikojen. 

Oh no just don't remind me of the other love of my life, John Taylor, just don't do that😭😂

Yesterday was his birthday, btw😁

And yes, the Rio boat moment!! Jokers have good taste, so nothing surprising here😊

Vierailija
24914/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Joker out subs maininnan perässä kanavalle ja aloin katsoa tuota mainittua videota. Mutta mä en pääse sekuntia pidemmälle, kun Bojan alkaa puhua, koska tapa, millä Bojan sanoo oman nimensä, on niin kuuma. 

Jos haluat katsoa videon ilman enempiä spoilereita, lopeta lukeminen tähän! (On ihana video)

Apua, katsoin sitten sen ihan alun ehkä 5 kertaa, jonka jälkeen huomaan, että hän esittäytyy sinkkuna!

Bojan juo kahvia, sopisi hyvin prinssiksi tänne.

Mielenkiintoisesti puhuu taas samoja, mitä Jere usein, että jos yleisö ei pitäisi heidän 2. levystään, hänestä tuntuisi kuin hän olisi pettänyt yleisönsä, josta muuten pitää ja jota rakastaa 💛

Boitsu on ihanan syvällinen tässä haastattelussa 🙂 

Haastattelija on kans tosi hyvä.

Kiva kohta noin 5:40 eteenpäin :) Tykkään miten Bojan sanoo kurkkuäänellä joon tms.

6:54 Esimakua, kuinka juo kahvia vävyehdokkaana kenen tahansa luona kahvipöydässä

12:00 Ooo, Bojan mainitsee lapset joskus tulevaisuudessa!

Kahvipöytäkin on muuten tehty jonkin sortin eurolavoista!!! 🤩 

Ihana kuva toi lopussa! 

Ihan mahtava haastattelu! Me gusta! Všec mi je!

Oh and about that video I just want to post one appropriate tweet. 😍

https://twitter.com/softlisboa/status/1670912413305126912?t=YtWHqgp9W5d…

Mitä se oli, suomeksi, mitä siinä lauletaan? Jonkun kappaleen sanoista, vai mihin toi viittaa?

Vierailija
24915/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning!

Oh no just don't remind me of the other love of my life, John Taylor, just don't do that😭😂

Yesterday was his birthday, btw😁

And yes, the Rio boat moment!! Jokers have good taste, so nothing surprising here😊

Jees jees :) I was a Duran Duran fani myös. Pitäähän toi video kyllä nyt kerran kesässä katsoa! 😉

Sopii Jokereiden tyyliin. Tiedä vaikka olisivat inspiroituneet tästä videosta anyway. 

Vierailija
24916/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti kirjoitettu Leila! Tuskallista kun jokin huumaava asia loppuu, mutta samaan aikaa kiitollinen ja vaikuttunut mieli, että tällaista saanut kokea yhdessä teidän kanssa. Ja toisaalta siitäkin, että herää kokemaan kesää, ei mene koko kesä sumussa laivan uumenissa. Tämä on kaikki niin bitter sweet. Ja todella, tuon hehkun ja säteilyn ja väreilyn aistiminen on ollut kuin rakastavan katseen valo, joka saanut minua ja monia meistä kukkimaan taas itsessämme ja itsellemme 🌺💚

Vierailija
24917/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lipun Tavastialle tuosta tokasta myynnistä, olin vieläpä töissä asiakaspalvelussa samalla. Päivitin vain koneelta välillä eri välilehdeltä Tiketin sivuja ja omaa puhelinta asiakkaan tietämättä, kun ne istuivat vastapäätä. Puhelimesta meni lopulta läpi ja sit vain vetäydyin asiakkaiden välillä viemään ostoksen loppuun. 

Vierailija
24918/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan käyttäytyy erilailla jeren kanssa kuin muiden kanssa

Vierailija
24919/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24920/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Ei mieskauneus ole koskaan mautonta!!!

https://shared.jodel.com/rhtWFg23NAb?channel=copy

Ketju on lukittu.