Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2441/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se Kärtsäri just nyt tekee?

Vierailija
2442/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere tuntuu olevan pikkuisen ihmis magneetti

Ainakin rasvamagneetti 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään sitä ekaa Cha Cha Cha -videota (se nyrkkeilyjuttu) ja fiilistelin muutenkin noita Kärtsärin esiintymisiä ja on se vaan seksikäs pakkaus! Se sen kroppa vaan on niin kuuma.... ja ne sen tanssiliikkeet ja kaikki, huh 🔥

Miksen minä näe tuota kuumuutta? Minusta Jere on kuin joku symppis naapurinpoika. J&B taas yhdessä.

Vierailija
2444/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ensimmäisiä kohtaamisia, Madridin prepartyilta

https://twitter.com/thisisfoxx/status/1659209972352425988?s=46&t=Cpy9z3…

Ja toi aito, leveä hymy heti kättelyssä Bojanilla. Rakkautta ensisimäyksellä

Senpä takia kirpaiseekin erityisen pahasti kun nyt B näyttää kaikkialla niin apealta ja lähes rupsahtaneelta kun vertaa aiempaan 😭

https://www.tumblr.com/leopardom/718009655039868928?source=share

Ei oo kyllä ollu kaikki ihan kohdillaan viisu viikon jälkeen. Koko olemus ja hymykin on tosi vaisu.

Onks toi Marimekon jokapoika-paita?

Vierailija
2445/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kumpi näistä on se dominoiva osapuoli? Varmaan käärijä, kun on vanhempi. Bojan näyttää joltain lukioikäiseltä.

Eikös tilanne vähän muuttunut viimeisen viisuviikon loppupuolella. B oli jotenkin itsevarmempi.

Nii tilanne vähän muuttu sen mysteeriksi jääneen turkoosi mattoa edeltäneenä iltana / yönä.

Vierailija
2446/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähty jo tässäkin ketjussa 10 kertaa.

Siinä on 100000000 kertaa liian vähän. Sitä voisi katsoa loputtomiin.

Vierailija
2447/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Bojan puhunu jossain haastiksessa et viettivät yhdessä kaiken vapaan ajan koska ilmeisesti Jere oli tarvinnut jonkun siihen kenen kanssa vähän irrottautua kaikesta viisujutuista (korjatkaa jos oon väärässä), mut mites jos tyttöystävä ollut mukana, eikös silloin hän olis myös yhtä hyvin kelavannut. Tietty uuden ystävän kanssa mukava viettää aikaa jos bondailee hyvin

Nimenomaan sanoi. Ei sillä ois aikaakaan ollut hengailla Bojanin kanssa, jos sillä mukana olis ollu tää tyttöystävä. Eikä ne noin olis käyttäytynyt jos toisella mukana kumppani. Roikkunut toisissaan ja hiplaillut. Eiköhän se nainen ollut kokoajan Suomessa ja omissa duuneissaan.

Jere tarvinnut läheisyyttä ja seuraa Liverpoolissa, siksi Bojan niin vahvasti olikin kuvioissa kokoajan.

Vierailija
2448/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Bojan puhunu jossain haastiksessa et viettivät yhdessä kaiken vapaan ajan koska ilmeisesti Jere oli tarvinnut jonkun siihen kenen kanssa vähän irrottautua kaikesta viisujutuista (korjatkaa jos oon väärässä), mut mites jos tyttöystävä ollut mukana, eikös silloin hän olis myös yhtä hyvin kelavannut. Tietty uuden ystävän kanssa mukava viettää aikaa jos bondailee hyvin

Luulen että tyttis tuli paikalle vasta sillon semeihin/finaaliin. Kärtsähän sanoi jossain haastiksessa että viimeset 3 päivää tuntu siltä, että vois jo häipyä........😁

Vierailija
2449/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toi aito, leveä hymy heti kättelyssä Bojanilla. Rakkautta ensisimäyksellä

Senpä takia kirpaiseekin erityisen pahasti kun nyt B näyttää kaikkialla niin apealta ja lähes rupsahtaneelta kun vertaa aiempaan 😭

https://www.tumblr.com/leopardom/718009655039868928?source=share

Ei oo kyllä ollu kaikki ihan kohdillaan viisu viikon jälkeen. Koko olemus ja hymykin on tosi vaisu.

Onks toi Marimekon jokapoika-paita?

Oisko lahja Kärtsältä?😍

Vierailija
2450/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se Kärtsäri just nyt tekee?

Juo öljytyn Antti Tuiskun kainalossa pina coladaa.

Vierailija
2451/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tyttis tuli paikalle vasta sillon semeihin/finaaliin. Kärtsähän sanoi jossain haastiksessa että viimeset 3 päivää tuntu siltä, että vois jo häipyä........😁

Totta! Oli alkuajan niin fiiliksissä ja piti hauskaa, heti halus kotiin, ku tyttis tuli!🤭

Vierailija
2452/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että Bojan on tulossa Suomeen! Kunhan taas muistin.

481

Tuleekohan manageri kuvaamaan hienoja hetkiä?

Ja vähän vois ohjailla tilanteita sopivaan suuntaan. Mitähän mahtaa muut jokeripojat nyt miettiä, kun B noin pian ampaisee Suomeen.

Vierailija
2453/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se muidu tullut vasta ihan loppuvaiheessa, finaaliin.

Vierailija
2454/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's so cute how Bojan seems so amazed with kaarija's every move

Toi tumblr kommentti tiivistää hyvin munkin ajatukset

Vierailija
2455/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nähnyt liian monta kertaa tuon my heart will go on videon, ja kaikki huomio kiinnittynyt lopun Kärtsän veikeän kuumaan ilmeeseen. Oon kyllä nähnyt että jotain siinä kamerakin heiluu, mutta että heiluupa jotain muutakin 😅 Aivan hämmennyin mistä humpingista täällä puhutaan. Juu vaatii lisää tutkimista tämä video näköjään

Huomasin äsken siivotessa hyräileväni my heart will go on -biisiä :O jäin hetkeks miettiin, että onkohan se soinu jossain viime aikoina, tai mistä mulle on tullu se biisi päähän. Kunnes tajusin:D on tää kyllä menoa!

"James Cameron kertoo hämmästelleensä, kuinka Titanic on kokenut loppukevään aikana streamipalveluissa merkittävän piikin katseluissa"

Vierailija
2456/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin tänään sitä ekaa Cha Cha Cha -videota (se nyrkkeilyjuttu) ja fiilistelin muutenkin noita Kärtsärin esiintymisiä ja on se vaan seksikäs pakkaus! Se sen kroppa vaan on niin kuuma.... ja ne sen tanssiliikkeet ja kaikki, huh 🔥

Miksen minä näe tuota kuumuutta? Minusta Jere on kuin joku symppis naapurinpoika. J&B taas yhdessä.

Emmä tiedä, mut itselle vaan se kroppa nimenomaan jostain syystä kolahtaa, ja se paljas yläkroppa kokonaisuudessaan, ja niissä nahkahousuissa se kuuma peppu 😆😛 ja ne kaikki ilmeet ja eleet ja tanssi, vaikka periaatteessa on vähän hassu "hahmo" ja liikkeet hyvin yksinkertaisiakin. En osaa sanoa miksi kolahtaakin noin.

Vierailija
2457/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuttaa Suomeen, aloittaa soolouran ja osallistuu UMK:hon

Oraakkeli on puhunut. Opettelee suomen kielen, osallistuu sillä ja voittaa. Vakavasti puhuen, meneekö B vähän hukkaan poikabändin solistina, jos ajattelee sitä Måneskin coveriakin.

Jopa meidän pienessä Suomessa ois Bojanille oikeasti paremmat mahdollisuudet lähteä tavoittelemaan maailmantähteyttä kuin Sloveniassa. Onhan täällä 3,5 milj ihmistä enemmän kuin Sloveniassa ja sitä kautta musapiiritkin laajemmat.

Vierailija
2458/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mukava naapurinpoika, ei muuta. Noita kuumuutta jatkuvasti valittavilla on ilmeisesti vaihdevuodet ja kuumien aaltojen tyrske.

Vierailija
2459/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olihan siellä muutakin perhettä paikalla, vanhemmat jne. Ei niitäkään missään Jeren stooreissa näkynyt.

Vierailija
2460/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte keskustella Käärijän tyttöystävästä, niin tehkää oma ketju. Ne kommentit ei kuulu tänne millään lailla.

Eiks tåssä fiilistelläkään Käärijää? Mä fiilistelen että onpa kiva kun on crew-tyttöystävä joka käy joka keikalla ja pitää hommat handskassa!!

Ja fiilistelen lisää, että taitaa olla Kärtsän peti vähän liian täyteen jo buukattu jotta Bojan mahtuisi...

Antti Tuisku omii varmaan koko formula lakanan ja Käärijä parka joutuu nukkumaan ilman peittoa kylmissään.😰 Onneksi Bojanin kuva lämmittää edes mieltä.

Ketju on lukittu.