Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei kait Bojan mikään ketjupolttaja (tai muutenkaan tupakoija) ole?
On postannut 4.8.2022 ig:iin mustavalkoisen kuvan itsestään tupakka suussa. Joku on kommentoinut siihen, että tupakka on pahaksi terveydelle, niin B on vastannut sydänemojin kanssa, että älä huoli, kyseessä on vain lavastus.
Bojan tupakoi, eikö tää oo ihan yleistä tietoa?
Jossain näin kuvan JO palaverista, jossa moni poltteli siinä pöydän ääressä. B savuke suussa. Twitterissä tais tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis ja viehättävä kun tuo Balkanin ruusu onkin, niin mun täytyy myöntää itse bändi on mulle meh. Biisit on ihan kivoja, mut ei mitään suuria tunteita herättäviä, vaikka edustaakin just sitä genreä mitä eniten kulutan, niin se hittihän näiltä puuttuu. Niin pitkään kun pitäytyvät sloveenin kielessä, niin on fresh, mut esim. carpe diem englanniksi on ihan kamala. Meinasi tää mammojen joukkopsykoosi vallata mutkin ja liput oli hetken ostoskorissa, kunnes tulin järkiini.
Käärijässä taas vaan on se jokin, vaikka juntti onki, niin se tekijä vaan on vahvasti läsnä. Ihan erilailla kiinnostava.
Ja jatkan vielä epäsuositulla mielipiteelläni, että Bojan on huesti glory hunter ja liimaantui ihan tarkoituksella Kärtsän kylkeen nähtyään sen suosion jo aikaisin.
Nyt saatte kivittää.
Sulle tuli varmaan nyt hyvä mieli, ku sait sanottua sanottavas? En vaan ymmärrä ylipäätään tässä nykymaailmassa, miksi pitää avautua, jos ei oo hyvää sanottavaa. Minä skippaan kaikki videot käärijästä, koska se ei mun juttu, enkä kommentoikaan hänestä mitään. Miksi pitää varta vasten pahoittaa joidenki mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, jotenkin niin vanhanaikaista olettaa heti että kyseessä on enemmän kuin kaveri jos kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa viettää aikaa keskenään :D
Niin ja jos kaksi samaa sukupuolta olevaa miestä viettää aikaa keskenään, niin ei saa olettaa mitään.:D Se on pelkkää kaveruutta.:D
What happens in Eurovillage, stays in formulalak...Eurovillage.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait Bojan mikään ketjupolttaja (tai muutenkaan tupakoija) ole?
On postannut 4.8.2022 ig:iin mustavalkoisen kuvan itsestään tupakka suussa. Joku on kommentoinut siihen, että tupakka on pahaksi terveydelle, niin B on vastannut sydänemojin kanssa, että älä huoli, kyseessä on vain lavastus.
Heheh, kuulostaa B:n puolelta sarkastiselta piikiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin shippauskuvitelmaa irti todellisuudesta = ajatusleikkiä kahdesta päähenkilöstä:
Jos toisella (tai kummallakaan) ei olisi suhdestatus tiellä, niin mitä luulisitte, olisiko heillä ollut jotain vielä jollain eri tasolla juttua keskenään viisuissa tai niiden jälkeen?
Veikkaan, että olisivat olleet vielä enemmän tekemisissä toistensa kanssa, mutta olisiko siitä tullut jotain jo enemmän niin en oikein usko.
Mun mielipide/ajatus on se, että jos tästä joskus mahdollisesti tulisi parisuhde kaveruuden sijaan, niin se sitten syttyy joskus myöhemmin. Ja syy tähän on se, että kynnys siihen, että se rakkaus syttyykin samaa sukupuolta olevaan henkilöön kun aikaisempi suuntautuminen on ollut perus heteroa, on tosi iso. Olen näitä tapauksia nähnyt omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ja löytyy niitä julkispiireistäkin. Se mieletön yhteys löytyy, mutta että sen tunnistaa tai uskaltaa tunnistaa muuksikin kuin kaveruudeksi vie aikaa. Erityisen korkea se kynnys tuntuu olevan miehillä.
Oon kyllä tässä tosi samoilla linjoilla. Vaikka ois käytännön tasolla molempien puolelta tie auki/molemmat vapaana, niin vaikuttais kyllä, että täältä Suomen puolelta se kanava ei olisi tai ole vielä niin auki, että voisi heittäytyä mukaan tunteeseen, jos sellaista on, oli tai tulee, tai toimia sen mukaan muuten kuin osittain laittamalla sen bondauksen, illanvieton tai läpän tai shown piikkiin. Varmasti muuten jakavat tai jakaisivat läheisyyttä ainakin jollakin asteella, mutta vakavammin ajateltuna kestäisi tai toivottavasti ihan vaan kestää aikaa huomata, hyväksyä ja tulla sinuiksi fiilisten kanssa, jos sellaisia on.
Ajattelen, että JERE on tästä hieman hämmentynyt, koska tämä on hänelle uutta.Yrittää pistää hanttiin minkä kerkeää ja pelleilee, mutta välillä se on läpinäkyvää.Jere on varmaan kasvatettu siihen muottiin, että miehellä pitää olla nainen.Tunteet Bojania kohtaan eivät kuitenkaan ole ilmaa, se on sata varma.Minusta Bojan myös pelleilee bändikaveriensa kanssa, mutta siinä on joku erilainen fiilis, se tunne puuttuu mikä on Bojanin ja Kärtsärin välillä.
no siis puhut totta voi ne viisut tapahtuneet jutut molempia hänentään mitäne fanit se tiedetäis :/
Anteeksi, mutta en nyt ymmärrä mitä tässä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin shippauskuvitelmaa irti todellisuudesta = ajatusleikkiä kahdesta päähenkilöstä:
Jos toisella (tai kummallakaan) ei olisi suhdestatus tiellä, niin mitä luulisitte, olisiko heillä ollut jotain vielä jollain eri tasolla juttua keskenään viisuissa tai niiden jälkeen?
Veikkaan, että olisivat olleet vielä enemmän tekemisissä toistensa kanssa, mutta olisiko siitä tullut jotain jo enemmän niin en oikein usko.
Mun mielipide/ajatus on se, että jos tästä joskus mahdollisesti tulisi parisuhde kaveruuden sijaan, niin se sitten syttyy joskus myöhemmin. Ja syy tähän on se, että kynnys siihen, että se rakkaus syttyykin samaa sukupuolta olevaan henkilöön kun aikaisempi suuntautuminen on ollut perus heteroa, on tosi iso. Olen näitä tapauksia nähnyt omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ja löytyy niitä julkispiireistäkin. Se mieletön yhteys löytyy, mutta että sen tunnistaa tai uskaltaa tunnistaa muuksikin kuin kaveruudeksi vie aikaa. Erityisen korkea se kynnys tuntuu olevan miehillä.
Oon kyllä tässä tosi samoilla linjoilla. Vaikka ois käytännön tasolla molempien puolelta tie auki/molemmat vapaana, niin vaikuttais kyllä, että täältä Suomen puolelta se kanava ei olisi tai ole vielä niin auki, että voisi heittäytyä mukaan tunteeseen, jos sellaista on, oli tai tulee, tai toimia sen mukaan muuten kuin osittain laittamalla sen bondauksen, illanvieton tai läpän tai shown piikkiin. Varmasti muuten jakavat tai jakaisivat läheisyyttä ainakin jollakin asteella, mutta vakavammin ajateltuna kestäisi tai toivottavasti ihan vaan kestää aikaa huomata, hyväksyä ja tulla sinuiksi fiilisten kanssa, jos sellaisia on.
Ajattelen, että JERE on tästä hieman hämmentynyt, koska tämä on hänelle uutta.Yrittää pistää hanttiin minkä kerkeää ja pelleilee, mutta välillä se on läpinäkyvää.Jere on varmaan kasvatettu siihen muottiin, että miehellä pitää olla nainen.Tunteet Bojania kohtaan eivät kuitenkaan ole ilmaa, se on sata varma.Minusta Bojan myös pelleilee bändikaveriensa kanssa, mutta siinä on joku erilainen fiilis, se tunne puuttuu mikä on Bojanin ja Kärtsärin välillä.
B ja K välinen kemia on ihan omaa luokkaansa. Se täyttää koko tilan ja ne vetää kuin magneetit yhteen, eikä siihen väliin muut pääse. Videoillakin näkee, kuinka muut on vaan sivusta seuraajia, kun ne pelleillee keskenään. Molemmat pojat puhkee kukkaan ja näyttää onnelliselta. Jännä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ja K välinen kemia on ihan omaa luokkaansa. Se täyttää koko tilan ja ne vetää kuin magneetit yhteen, eikä siihen väliin muut pääse. Videoillakin näkee, kuinka muut on vaan sivusta seuraajia, kun ne pelleillee keskenään. Molemmat pojat puhkee kukkaan ja näyttää onnelliselta. Jännä kyllä.
se kemia näku tavastiallakin faneille siihen väliin ei pääsyt kukaan
You tubessa uusia haastatteluja Sloveniasta ja Kroatiasta, molemmissa puhutaan Tavastiasta. Toisessa on joku pätkäkin lavalta. Tumblriin joku oli kääntänyt haastattelun, jossa B puhuu Tavastian vastaanotosta.
Vierailija kirjoitti:
You tubessa uusia haastatteluja Sloveniasta ja Kroatiasta, molemmissa puhutaan Tavastiasta. Toisessa on joku pätkäkin lavalta. Tumblriin joku oli kääntänyt haastattelun, jossa B puhuu Tavastian vastaanotosta.
onko siitä tumbriin klinkkii ?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä JO-video jo? https://twitter.com/leopardom_/status/1670696620864749569
Mammoille terveisiä Suomen keikoille, että täältä tullaan.Are you ready?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olevahan on sen tyttöystävän kaveri
Niinpä olikin. Toivoin toisin. Luin just jonkun jutun jossa edellisen kerran B on julkaissut suhteensa tyyliin 17 veenä sen nykyisen juontajanaisen kanssa ja sen jälkeen ei ole ollut tietoa tyttö- tai poikaystävistä. Jos tuo tosiaan on tyttis, tämä on iso ulostulo Bojanilta. Syynä ei voi olla kukaan muu kuin K ja mahdollisesti riehaantunut shippaus. Olen kovin pettynyt jos näin on. Balkanin ruusun piikki viilsi nyt pahasti sormeen. Pohjolan keikatkin tuli jo myytyä loppuun niin voi näyttää enemmän todellisuutta...? Voi miten myrkyllinen supisija meinaa sipistä korvaani. Ei ei. Haluan uskoa että on kaveri ja K:lle suunnattu viesti että on täälläkin vientiä jos ei kelpaa..
Miten kukaan uskoo näin pienistä, että ois muka gf, huoooh. EI OLE.
No mistä säkään voit 100 varmasti tietää, että EI OLE? Ja hei, ihmiset käy myös treffeillä ilman, että siinä on mitään sen vakavampaa seurustelua.
Käy, mutta maansa suosituimman poikabändin laulaja tuskin postaa jokaista treffikumppania instaansa
Kyllähän sen insta on täynnä matskua kauniiden naisten seurassa ja ihan googlaamallakin tulee vastaan. Mut mikäs siinä, jos ihmiset haluaa uskoa, että säästää itseään avioliittoon Jeren kanssa.
Avioliittoon säästämisestä tuli mieleen ne sormiennäykkimisäänet. Auh.
Anteeksi, menen rippituoliin lausumaan ave mariaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.
Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?
Sopisiko teille ladyille Pohjolan Ruusu?
Kärtsästä ei oikein tule ruusufiilikset. Bojanille taas sopii oikein hyvin. Mietitäänkö vielä, arvon naiset.
No, saisimmeko ehdotuksia sille, että mikä Pohjolan.......vai mikä? Odottelen täällä sydän syrjällään.
Ohdake?
Rentun ruusu sopisi 😏
Mäkin kannatan horsmaa aka rentun ruusua
Edelleenkin se on ilmiselvä auringonkukka! Tämä päätettiin jo aikaa sitten kukkaistutusdiplomin suorittaneiden seniortason puutarhurien toimesta syysperantojen aikoihin.
Syysperennoissa ja sen sisarketjuissa J oli 99% ajasta jerikonruusu.
Vierailija kirjoitti:
Jossain näin kuvan JO palaverista, jossa moni poltteli siinä pöydän ääressä. B savuke suussa. Twitterissä tais tulla vastaan.
Noooouuuuu... 😣
Käärijä oli se tyyppi, jonka seurassa kaikki halusivat tulla nähdyksi euroviisujen aikaan. Ymmärrän kyllä tämän näkökulmasi, ja sitä itsekin pohdin. Aloin seuraamaan koko tätä viisukuviota vasta toisen semifinaalin jälkeen, joten en ollut kaikista preparty -jutuista selvillä. B vaikuttaa minusta kuitenkin rehdiltä mieheltä. Sain hänestä etäisemmän ja kylmemmän kuvan, ja yllätyin, kuinka tässä ketjussa hänet on leimattu "haikailevaksi" osapuoleksi. Jotenkin tulkitsin hänen somekäyttäytymisen niin, että hän ei halunnut hehkuttaa Kärtsäriä liikaa, ja näin leimata itsensä sosiaaliseksi kiipeilijäksi, joka surffaa kärtsärin suosion aalloilla. Kärtsäri taas ei häpeile B:n nimen esilletuontia sellaisissakaan haastatteluissa, joissa jokin epäspesifimpikin vastaus riittäisi. Uskon K:n kykyyn arvioida ihmisten luotettavuutta, luonnetta ja aikomuksia. Päätin siis luottaa myös B:hen ja toivon heidän ystävyytensä jatkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaunis ja viehättävä kun tuo Balkanin ruusu onkin, niin mun täytyy myöntää itse bändi on mulle meh. Biisit on ihan kivoja, mut ei mitään suuria tunteita herättäviä, vaikka edustaakin just sitä genreä mitä eniten kulutan, niin se hittihän näiltä puuttuu. Niin pitkään kun pitäytyvät sloveenin kielessä, niin on fresh, mut esim. carpe diem englanniksi on ihan kamala. Meinasi tää mammojen joukkopsykoosi vallata mutkin ja liput oli hetken ostoskorissa, kunnes tulin järkiini.
Käärijässä taas vaan on se jokin, vaikka juntti onki, niin se tekijä vaan on vahvasti läsnä. Ihan erilailla kiinnostava.
Ja jatkan vielä epäsuositulla mielipiteelläni, että Bojan on huesti glory hunter ja liimaantui ihan tarkoituksella Kärtsän kylkeen nähtyään sen suosion jo aikaisin.
Nyt saatte kivittää.
Tästä teoriasta tulee vaan sellanen ikivanha leffa mieleen kuin 10 things i hate about you, jossa toiselle päähenkilölle maksettiin siitä että vie tiettyä tyttöä treffeille. Harmi vaan että rakastui siihen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olevahan on sen tyttöystävän kaveri
Niinpä olikin. Toivoin toisin. Luin just jonkun jutun jossa edellisen kerran B on julkaissut suhteensa tyyliin 17 veenä sen nykyisen juontajanaisen kanssa ja sen jälkeen ei ole ollut tietoa tyttö- tai poikaystävistä. Jos tuo tosiaan on tyttis, tämä on iso ulostulo Bojanilta. Syynä ei voi olla kukaan muu kuin K ja mahdollisesti riehaantunut shippaus. Olen kovin pettynyt jos näin on. Balkanin ruusun piikki viilsi nyt pahasti sormeen. Pohjolan keikatkin tuli jo myytyä loppuun niin voi näyttää enemmän todellisuutta...? Voi miten myrkyllinen supisija meinaa sipistä korvaani. Ei ei. Haluan uskoa että on kaveri ja K:lle suunnattu viesti että on täälläkin vientiä jos ei kelpaa..
Miten kukaan uskoo näin pienistä, että ois muka gf, huoooh. EI OLE.
No mistä säkään voit 100 varmasti tietää, että EI OLE? Ja hei, ihmiset käy myös treffeillä ilman, että siinä on mitään sen vakavampaa seurustelua.
Käy, mutta maansa suosituimman poikabändin laulaja tuskin postaa jokaista treffikumppania instaansa
Kyllähän sen insta on täynnä matskua kauniiden naisten seurassa ja ihan googlaamallakin tulee vastaan. Mut mikäs siinä, jos ihmiset haluaa uskoa, että säästää itseään avioliittoon Jeren kanssa.
Avioliittoon säästämisestä tuli mieleen ne sormiennäykkimisäänet. Auh.
Anteeksi, menen rippituoliin lausumaan ave mariaa.
Juu, tossa kun on kirjoiteltu mitä ehkä tänä keväänä oppinut itsestään tm niin oon myös oppinut että nuori mies vihreä t-paita päällä nurmikolla koiranpentujen kanssa voi olla very HOT🔥🔥🔥. Ei ehkä kans ihan ekana lottoriviä arpoessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän emme tiedä millaiset kemiat Jerellä ja Tytyllä on.....
Luin että "viitta vaakaan!" ja sekunnin murto-osassa päättelin, että tämä on niiden voimalause, jotka voivat olla mitätahansa-seksuaaleja, r4kasteIIa kaveria ihan huvikseen Mykonoksella, tai mitä tahansa no big deal yolo carpe diem.
Hoi puutarhurit, kaikki kannelle, keula kohti Mykonoksen riettaita maisemia ja viitta vaakaan!