Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20481/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let's ask of our slovenian special editor; did you see Bojan's insta picture where he's doing the F* You sign with fingers? Is it any comment on his side to any internet bullying, what do you think, or is it just a very random thing to post and has nothing to do with anything?

He posted it I think it was on wednesday? Someone correct me if that was wrong.

Voitte mennä ehkä jonnekin kansainväliselle foorumille noitten englanninkielisten juttujenne kanssa. Alkaa mennä naurettavaksi tämä touhu.

Vierailija
20482/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…

Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD

Alkaen n. kohdasta 00:08 sekuntia jäljellä (tumblr laskuri kai menee toisinpäin, eli ku 15 sek kulunu alusta)

K sanoo sexy man, ja B kommentoi kehuihin "I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"

Tätä oon nähny muuallakin pohdittavan, mitä Bojan sanoo siinä, mutta mun mielestä tuo on aika selvä! Vähän epäselvästi kuuluu, mutta tällä videolla kyllä saa selvän.

Jos sanoo noin, ainakin se on aika selvää että K sanoo pussy magnet & sexy man, niin latautunutta flirttiä ovat kyllä heittäneet kameroiden ulkopuolella tän perusteella, jos eivät huomanneet, että tässä kuvataan vasta kuin lopuksi.

Tää on kyllä erityisesti kehonkielen osalta mun yks suosikkivideo heistä:P molemmat näyttää sekä eleiden, ilmeiden (&sanojen) puolesta olevan yhtä mukana heidän mitä se ikinä onkin -bondissa.

Söpöä jos sanoo oikeasti noin, itse en saa tosta oikein mitään selvää :D

You look sexy, sanoo K ja sit B jotain mistä ei saa selvää, johon K: no, no, no.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20483/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi kyllä kiva nähdä tän vuoden jälkeen tilastoa esim. matkailusta Suomesta Balkanin suuntaan tai ehkä päinvastoinkin. Voi olla, että Jere saa vielä jonkun matkailunedistämispalkinnonkin kaikkien muiden muistamisten lisäksi:D.  Ja näyttää että täällä syntyy ihan aitoa vuorovaikutusta suomalaisten ja slovenialaisten välille muuallakin kuin shippimaailmassa. Mahtavaa! onko kellään esimerkkejä lähimenneisyydestä vastaavanlaisen yhteyden syntymisestä tällaisen ilmiön kautta? Varmaan myös nykyinen some- ja online- maailma tätä edesauttaa.

Mä en olisi kyllä odottanut, että UMK-ketjussa alkanut shippailu johtaa siihen, että Yle kirjoittaa ilmiöstä ja linkkaa jonkun vauvapalstan siihen :D

Ylen kirjoitus ei todellakaan ollut seurausta vauvapalstan kirjoituksista, kannattaa lukea juttu vähän tarkemmin!  Enemmän siinä käsiteltiin erilaisia videoita ja twitteriä ja sivustoista nostetaan Archive of Our Own.

Ja siis Ylehän kustantaa euroviisuja, niin se tekee aiheesta herkemmin juttuja, kuin muut mediat.

Vierailija
20484/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä kyllä sanoo tuossa videolla: "Gentleman" ja "Pussy Magnet" ----> "No, no, no, you don't say that!"

On vissiin kuunnellu joskus Petri Nygårdia.

Vierailija
20485/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD

Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.

Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.

Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!

Kellään linkkiä siihen?

Tätä ei löydy (vielä) omista linkkikokoelmista/tallennetuista linkeistä... :D

https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…

💕💕

Vierailija
20486/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just tänne. Niin mikä juttu, lady SLO jne?

Tarviiko ees tietää?

Vierailija
20487/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

This forum is open 7-23 (not closed)

Ihanko totta! Kuinka nyt tuli mieleen? Ja vielä englanniksi!

Vierailija
20488/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Let's ask of our slovenian special editor; did you see Bojan's insta picture where he's doing the F* You sign with fingers? Is it any comment on his side to any internet bullying, what do you think, or is it just a very random thing to post and has nothing to do with anything?

He posted it I think it was on wednesday? Someone correct me if that was wrong.

Voitte mennä ehkä jonnekin kansainväliselle foorumille noitten englanninkielisten juttujenne kanssa. Alkaa mennä naurettavaksi tämä touhu.

oikeen suomalaista taas lähteä heti kyselmään tulkintoja johonkin hiton kuvaan jolla ei ole yhtään MITÄÄN merkitystä. miten te jaksatte jauhaa siitä, ihan oikeesti toi on jo naurettavaa 

Vierailija
20489/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :( 

Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän. 

Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.

I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚

Toi on totta, ja tuohon lauseeseen mäkin yleensä nojaan, mutta mä huolestuin kuitenkin siitä Bojanin ilmeestä siinä keskisormikuvassa. Okei, se ilme oli kuvattu jo ennen Suomeen tuloa, eikö niin, mutta se oli tosi osuva, jos halusi antaa viestiä nettikiusaajille 😢 

Ilman sitä en ois lainkaan huolissani! Mua myös ällötti, kun osa ketjussa olijoista oli silleen, että minussa on muka jotain vikaa, kun olin huolissani tuosta! Heillä ei ole ollut mitään konkreettista todistetta tota kuvaa vastaan, siis en tarkoita väitettä, että kuva ei kerro asiaa X, vaan ei siis mitään positiivista todistetta. Yksi nega aihetodiste, nolla positiivista aihetodistetta saati konkreettisempaa. Niin kyllä minua huolestuttaa. 

Onneksi aikaa kun kuluu, niin hommaa ei tarvitse yrittääkään jatkaa tasan siitä, mihin se jäi, vaan he luovina kavereina keksivät uutta ja sillä mennään. Mutta miettikää, jos Bojanista silti tuntui myös siltä, että kaikki paska kaatui vain hänen niskaansa ja K ei saanut mitään? Ja K ei reagoinut hänen saamaansa paskaan? Ei Balkanin prinssin tarvitse sitä sanoa K:lle, kaiken sen hektisen menon keskellä, ei ole niin lapsellinen.

Tuntee ikävässä skenaariossa vain yksin niin. Hope not! Ja siis toivon, ettei myöskään tuntenut, vaikka se olisikin menossa ajan kanssa ohi.

Missä näit nettikiusaamista Bojania kohtaan? Ainakin hänen instassaan oli Suomen keikan jälkeen lähes tulkoon ylistäviä kommentteja. Minun mielestäni mitään p-a:ta ei näkynyt kaatuvan kenenkään päälle. Muutamia negoja ja trolleja on ikävä kyllä aina, niihin ei saa takertua. Muistuttaisin, että nämä tunteet, joita sinulla on, eivät kerro mitään Bojanin tunteista. Ehkä voisi olla hyvä miettiä, miksi tulkitsemme niin helposti jonkin yhden kuvan niin negatiivisesti. Tulkinta lähtee aina meistä itsestä ja kertoo MEISTÄ, ei kuvasta.

No niin, lähtee, mitä sitten? Ja ei se ihan noinkaan ole, kyllä on paljon kuvia, jotka ihmiset tulkitsevat suht yhteneväisesti. 

Vierailija
20490/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi kyllä kiva nähdä tän vuoden jälkeen tilastoa esim. matkailusta Suomesta Balkanin suuntaan tai ehkä päinvastoinkin. Voi olla, että Jere saa vielä jonkun matkailunedistämispalkinnonkin kaikkien muiden muistamisten lisäksi:D.  Ja näyttää että täällä syntyy ihan aitoa vuorovaikutusta suomalaisten ja slovenialaisten välille muuallakin kuin shippimaailmassa. Mahtavaa! onko kellään esimerkkejä lähimenneisyydestä vastaavanlaisen yhteyden syntymisestä tällaisen ilmiön kautta? Varmaan myös nykyinen some- ja online- maailma tätä edesauttaa.

Mä en olisi kyllä odottanut, että UMK-ketjussa alkanut shippailu johtaa siihen, että Yle kirjoittaa ilmiöstä ja linkkaa jonkun vauvapalstan siihen :D

Ylen kirjoitus ei todellakaan ollut seurausta vauvapalstan kirjoituksista, kannattaa lukea juttu vähän tarkemmin!  Enemmän siinä käsiteltiin erilaisia videoita ja twitteriä ja sivustoista nostetaan Archive of Our Own.

Ei ollut ei, mutta kuitenkin siinä otettiin esille vauvapalstalla tapahtuva shippaus. Toki ilmiö on laajempi ja ulottuu laajemmalle. Toisaalta ei voi tietää mikä osa jengistä sinkoilee kaikkien alustojen välillä.

Palsta mainittiin jossakin lauseen lopussa kerran.

Vierailija
20491/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ees tietää?

Sloveniasta oleva kommentoija, hyvin ystävällinen, luepa hänen kommentit. 

Vierailija
20492/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.

Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.

Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!

Kellään linkkiä siihen?

💕💕

Notice meee.. Itse en ole ikinä edes mieheni päätä tolla tavalla kääntäny itteeni 😅

Vierailija
20493/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään linkkiä siihen?

💕💕

Kiitos kanssapuutarhurille!

Vierailija
20494/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään linkkiä siihen?

💕💕

Tää on niin ihana. Kärtsä-muru omiensa parissa. Sit toi katse Bojaniin ku tulee paikalle. Pure love and joy.

Vierailija
20495/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker Outin IG-tilillä oli jotain kysymystä siitä pitäiskö niiden tarjota lisää lippuja. No pitäiskö, vielä kysyvätkin :DDD

Vierailija
20496/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I do want to ask you what do you guys think about K having a gf but keeping the relationship a secret? In Slovenia, it's widely known that Nace and Kris have girlfriends. They are keeping the details private, but this much is known and it hasn't affected their popularity among girls - Kris is the second most popular JO band member. Does K have a PR manager who might have advised him this?

Of course, these people don't owe us absolutely nothing. But somehow, to me personally, saying "I have a GF but I would prefer not to talk about that" seems different than pretending that the GF doesn't exist at all. Even more so when you're almost making out on stage with Prince of Slovenia. ;-)

And I also I can't help but wonder, how does the gf feel about this undeniable chemistry that K & B have? The videos and posts may be fabricated and planned, but you just can't fake that chemistry. Ironically, we've seen them watch Twilight with 2 actors who act as lovers but if you've seen the movie, you know the 2 actors have absolutely no chemistry. It made me LOL when K says "This is me and this is you". No, honey, you two are 10 times more "explosive" than these two on the screen!

Vierailija
20497/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :( 

Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän. 

Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.

I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚

Käärijäkin oli eilisellä keikalla Bojanista höpissyt että näkiks kukaan Bojanii (viime viikon keikkaan viitaten) ja sitten siinä sen ig-tarinassa are you että eiköhän ne ole vielä yhteyksissä hyvinkin :D

Jos joku näkee tästä videon, nii jakakaa tänne linkki! Ois niin hauskaa kuulla nähdä video siitä!

Ihmettelin sitä stoorin lopun are you:ta kans, koska sehän on kb yhteistä kommunikointia. Halusi sitten muidenkin tietävän, että yhteys on vai mitä. Nykyisin tulee aina mieleen näistä kB vihjailuissa, että ne on tehty hyötytarkoituksessa. Jos on ikävä oikeasti, vaikka just näkivät, miksi eivät järjestä sellaista yhdessäoloa, jossa oikeasti voi selvitellä suhdettaan tai mitä sitten ikinä haluavat, olla riittävästi yhdessä. Ljubljanaan kaiketi on suora lento.

Vierailija
20498/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Mä en ollut huomannut mitään edelleenkään! Se K:n reaktio ei ihan sopinutkaan, jos kysyjä ois ollut Bojan. Vain alkaa halailemaan :) Hitsi mä koko ajan luulin, että se oli Bojan!

Eli jjep, ne sitten vaan hengaa siinä (ilman turhaa puhettakin) yhdessä 🥹🥰

Vierailija
20499/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te ootte ihania (ja tää helle kanssa). Taas saa ihan tikahtua nauruun. Elän tän palstan menolla varmaan satavuotiaaksi, jos kerta nauru pidentää ikää. Duolingo on jo asennettu. Vse te ljubim! 

Vierailija
20500/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko ees tietää?

Sloveniasta oleva kommentoija, hyvin ystävällinen, luepa hänen kommentit. 

Jos on. Jotenki vaikea uskoa että tänne ois eksyny oikeasti joku slovenialainen.

Ketju on lukittu.