Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123421/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ollut meininkiä. Yksi fani kertoo ottaneensa paidan pois ja saaneensa hipsutuksia

Vierailija
123422/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit Karlo Kirrin kuvissa, joka vastasi Stožicen asuista.

https://www.instagram.com/p/CyHNLJ4thaj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Viimeisestä kuvasta on selvääkin selvemmin havaittavissa vahva viesti Suomen suuntaan, kuten edellisenkin tänne suuntautuneen reissun jälkeen. The keskisormi is back. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123423/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti istuvat Bn vaarinhousutkin tässä...ja muidenkin🤭 Mtähän iloisena vitsailevat ennen konserttia?

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3208195577153391750?utm_source…

Vierailija
123424/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on ollut meininkiä. Yksi fani kertoo ottaneensa paidan pois ja saaneensa hipsutuksia

Kerrotko lisää tai mistä tämä on peräisin?

Vierailija
123425/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ääntä annettu nyt K:lle tässä herättyäni. On vain yksi laite käytössä, niin tänään sujuu sitten hitaasti.

Vierailija
123426/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.

Vierailija
123427/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eilinen ilta /alkuyö meni vanhoja ja vähän uudempiakin K&B videoita katsellessa, kyllä niissä vaan ON yhdessä jotain hyvin spesiaalia

Ja kun 2 tällaista poikkeusyksilöä törmää ja ihastuu toisiinsa niin siihen lumoukseen PN vaikeaa olla lähtemättä mukaan.

Yksi huomio viisujen aikaisesta Titanic-videosta: oletteko koskaan ajatelleet missä Bn kädet on??!! Siis millä korkeudella? Aikalailla Kn etumuksen kohdalta pitelee kiinni. 😊

Toinen juttu mistä haluaisin tietää enemmän ja mitä voisi täällä spekuloida on se Justin Bieber -video. Siinä kumpikin näyttää NIIIIIN onnelliselta ja sehän onkin kuvattu kostopitsi-illan jälkeen (ja God konesalisi mitä SILLOIN tapahtui)

Mutta siis: Olisi kiva tietää kumman idea se video oli ja miten se on markkinoitu toiselle. 😅 Ja mitä sillä on haluttu viestiä katsojille.

Viesti katsojille on selvä. Mutta todellakin kiinnostaisi se keskustelu, mikä tätä videota ennen on käyty. Sillä se saattaa olla juurikin se "The Keskustelu", jossa on heidän väleistään ja ehkä jopa tunteista puhuttu.

Vierailija
123428/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiinko täältä jossain varaketjussa eilen, kun tämä oli lukossa? Tein illalla poikkeuksellisesti kaikkea muuta koko illan ja olin helpottunut, kun näin ettei tarvinnutkaan kahlata kuin 10 sivua. Nyt kuitenkin huolettaa oonko menettänyt jotain 😆

Varaketju-homma on vähän hajonnut. Eilisen lukituksen aikana oltiin sekä Puutarhassa, Kääriä-ketjussa että Nordic Tour -ketjussa, ehkä eniten viimeksimainitussa.

Onko meillä joku virallinen varaketju? Itse viihdyn tämän ketjun lisäksi Kääriä ketjussa, mutta sen ja tämän ketjun jutut ovat eriytyneet jo liiaksi, vaikka samaa porukkaa niissä käykin.

Vierailija
123429/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kysyä tietäjiltä että miten pitkään se Deputy B on oikein ollut messissä? Kun itse vasta eilen huomasin ekaa kertaa kun joku mainitsi.

Mikäs tämä Deputy B on? Ainoa mikä tulee mieleen on B roolileikeissä apulaisseriffinä käsiraudat farkun lenksusta roikkuen ja - siitä se ajatus taas lähti.

Vierailija
123430/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eilinen ilta /alkuyö meni vanhoja ja vähän uudempiakin K&B videoita katsellessa, kyllä niissä vaan ON yhdessä jotain hyvin spesiaalia

Ja kun 2 tällaista poikkeusyksilöä törmää ja ihastuu toisiinsa niin siihen lumoukseen PN vaikeaa olla lähtemättä mukaan.

Yksi huomio viisujen aikaisesta Titanic-videosta: oletteko koskaan ajatelleet missä Bn kädet on??!! Siis millä korkeudella? Aikalailla Kn etumuksen kohdalta pitelee kiinni. 😊

Toinen juttu mistä haluaisin tietää enemmän ja mitä voisi täällä spekuloida on se Justin Bieber -video. Siinä kumpikin näyttää NIIIIIN onnelliselta ja sehän onkin kuvattu kostopitsi-illan jälkeen (ja God konesalisi mitä SILLOIN tapahtui)

Mutta siis: Olisi kiva tietää kumman idea se video oli ja miten se on markkinoitu toiselle. 😅 Ja mitä sillä on haluttu viestiä katsojille.

Viesti katsojille on selvä. Mutta todellakin kiinnostaisi se keskustelu, mikä tätä videota ennen on käyty. Sillä se saattaa olla juurikin se "The Keskustelu", jossa on heidän väleistään ja ehkä jopa tunteista puhuttu.

Pidän hyvin epätodennäköisenä, että The Keskustelu olisi käyty vasta Suomessa eikä aiemmin olisi puhuttu tunteista. Toki on mahdollista, että keskustelua on käyty vähän kerrallaan kuukausien varrella ja Suomessa sitten jotain, mitä on aiemmissa keskusteluissa vielä vältelty.

Vierailija
123431/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppi ennustaa Blle taas matkatavarasekaannusta 😅

KAURIS

Jokin unohdus tai kömmähdys muuttaa sunnuntain suuntaa, mutta alkuharmistuksen hälvettyä huomaat, että kyseessä olikin varsinainen onnenpotku valeasussa.🌞

Mitä jos se kömmähdys onkin se, että B myöhästyy lennolta. Varmaan harmittaa mutta sitten toisaalta voi osallistua K:n synttäreille eli se kultainen reunus synkässä pilvessä. Ainahan sitä voi toivoa...

Vierailija
123432/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiinko täältä jossain varaketjussa eilen, kun tämä oli lukossa? Tein illalla poikkeuksellisesti kaikkea muuta koko illan ja olin helpottunut, kun näin ettei tarvinnutkaan kahlata kuin 10 sivua. Nyt kuitenkin huolettaa oonko menettänyt jotain 😆

Varaketju-homma on vähän hajonnut. Eilisen lukituksen aikana oltiin sekä Puutarhassa, Kääriä-ketjussa että Nordic Tour -ketjussa, ehkä eniten viimeksimainitussa.

Onko meillä joku virallinen varaketju? Itse viihdyn tämän ketjun lisäksi Kääriä ketjussa, mutta sen ja tämän ketjun jutut ovat eriytyneet jo liiaksi, vaikka samaa porukkaa niissä käykin.

Olen käsittänyt, että NT-ketju olisi vähän niin kuin virallinen varaketju ja että ihmiset haluaisivat siirtyä sinne huomenna väliaikaisesti, kun Vauva menee ylläpitotoimien takia joksikin aikaa kiinni.

Vierailija
123433/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAURIS

Jokin unohdus tai kömmähdys muuttaa sunnuntain suuntaa, mutta alkuharmistuksen hälvettyä huomaat, että kyseessä olikin varsinainen onnenpotku valeasussa.🌞

Mitä jos se kömmähdys onkin se, että B myöhästyy lennolta. Varmaan harmittaa mutta sitten toisaalta voi osallistua K:n synttäreille eli se kultainen reunus synkässä pilvessä. Ainahan sitä voi toivoa...

Jos on kahden viikon matka buukattuna ja missaa lennon, niin varmaankin ottaa seuraavan lenno kohteeseen. :)

Vierailija
123434/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli bulbasaurmyssyssään ihan saaneen näköinen

Turussa on väitetysti Suomen kauneimmat naiset. Mitäs jos B onkin löytänyt anteliasta naisseuraa sieltä yön pikkutunneilla, kun K ja H olivat jo menneet huoneeseensa?

Todennäköisesti saan ennätys alapeukkumäärän, mutta onhan tämäkin vaihtoehto mahdollinen.

Haluan ampua alas heti tämän skenaario ja toivon, ettei tällaista lähdettäisi täällä edes vitsillä spekuloimaan. Kaikki on toki mahdollista, mutta siinä tapauksessa se on ollut sitten joku heidän omasta seurueesta. T. Logomossa ja Turun yössä silloin ollut

Vierailija
123435/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ilmeisesti on isompikin viisufani, ja tänä vuonna on useampikin umk artisti hälle kolissut, että varmaan sieltä keväästä asti.

Vierailija
123436/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAURIS

Jos on kahden viikon matka buukattuna ja missaa lennon, niin varmaankin ottaa seuraavan lenno kohteeseen. :)

Ääh, ei kai... Mun haaveissa se ei tajua tota vaihtehtoa lainkaan.

Vierailija
123437/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tämä Deputy B on? Ainoa mikä tulee mieleen on B roolileikeissä apulaisseriffinä käsiraudat farkun lenksusta roikkuen ja - siitä se ajatus taas lähti.

Joo kiitos, vinkkiä kehiin, olen itsekin ihan pihalla.

Vierailija
123438/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että NT-ketju olisi vähän niin kuin virallinen varaketju ja että ihmiset haluaisivat siirtyä sinne huomenna väliaikaisesti, kun Vauva menee ylläpitotoimien takia joksikin aikaa kiinni.

Ok, kiitos tiedosta. Se ketju on toiminut tähän asti hyvin. Mä en ollut eilen palstalla ollenkaan ja näyttää siltä, ettei eilisiä viestejä edes kannata lukea. Pintaraapaisu niistä oli aika tylyä jälkeä.

Vierailija
123439/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh meitin kapteenia!🔥🔥🔥

https://twitter.com/prozivam_mesec/status/1710768802592444745

Wau mikä muutos Nacella(kin)!! Tuntuu, että kaikilla Joksujen jäsenillä puhaltavat nyt uudet tuulet. 

Tulispa ne syksyn/talven kiertueelle vähän tuohon suuntaan siirtyneinä!

Joo ei kiitos tuota Stožice tyyliä jatkossa keikoille, paitsi ehkä Krisin.

Jurellahan oli myös mageet vaatteet.

Mä en oikeastaan puhunut vaatteista, vaan olemuksesta. Boitsut on selvästi itsevarmempia, haastatteluissa, rennompia jne. Lavaesiintymisessäkin on entistä enemmän särmää.

-se, joka puhui uusista tuulista

Ja se Krisin NGVOT-veto, ai jestsas sentään! Otti kyllä haltuun ihan eri tavalla kuin Tavastialla, kun tilanne tuli yllättäen. (Sekin oli tosin ihana, kun heittäytyi niin ja oli niin iloisen näköinen, kun bändikaverit ja yleisö tsemppasi).

Olen tässä molempia vetoja ihastellut. 💕

https://vm.tiktok.com/ZGJ3LYoV7/

https://vm.tiktok.com/ZGJ3LLN4f/

Vierailija
123440/123801 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kiitos, vinkkiä kehiin, olen itsekin ihan pihalla.

Twin Peaksista tuttu näyttelijä, deputy Brennanin roolissa. Näillä vihjeillä googlen kautta Kärden instakommentteihin.

Ketju on lukittu.