Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janilla oli ilmeisesti alussa punainen takki sen verkkopaidan päällä, mutta en ehtinyt sitä kunnolla nähdä. Rakastan sitä Janin punaista takkia, jota on käyttänyt aiemmin, joten tämä kyllä harmittaa vähän. Verkkopaita oli kiva mutta pussihousuista en välittänyt ja Janin hiustenleikkuu oli ----eeeeeeiiiiii! Se nuttura on ollut suosikkini hänessä! Janin vihreä kitara ja fiilistely sooloissa oli tosi hottia!
Nace. Rakas, ihana Nace oli uudessa kampauksessa tosi hot. Mutta housut ja takki eivät napanneet, hihaton musta paita kyllä sitten taas on hänelle tosi sopiva. Nace oli vähän vetäytyvä, ja siinä kohtaa kun lähti kokonaan lavalta ja antoi Martinin ottaa paikkansa, niin sydän ihan särkyi. Ei, ei, ei! Olisi jäänyt fiilistelemään siihen Martinin viereen. Miksi piti poistua kokonaan lavalta? Ja tämän takia taisin vähän suutahtaa Martinille, vaikka eihän se hänen vikaansa ole. Olin vain onnellinen, että Martin oli lavalla vain yhden biisin, ja tätä en olisi ikinä voinut kuvitella aiemmin. Se, että Martinin tulo ja lähtö vaikutti suoraan Nacen lavalla oloon vei kaiken ilon Martinin esiintymisestä. Typerästi tehty siis koko kuvio, oli se sitten kenen tahansa idea tai toivomus.
Et sä voi tietää mitä Nace ajatteli tuossa. Mietipä, että se on soittanut Itämeren risteilijöillä, mutta nyt sillä on oma bändi. Mitä sen pitäisi tuosta tilanteesta valittaa?
Nacehan hoiti sen hienosti, mut mun mielestä aivan p askasti järjestetty ja söi kyllä hyvää fiilistä.
Oisko Jurenkin pitänyt jäädä siihen lavalle hengailemaan?
Pointtihan nimenomaan oli palata siihen mistä on lähdetty ja tämähän oli suorastaan kunnianosoitus näille entisille jäsenille. Miten joku tästäkin repii pahan mielen?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva K:sta ja B:stä sopii Demoni/Rock Rockiin!
https://i.pinimg.com/564x/83/10/47/831047fe4fcfe0e5d09606d7adb0021f.jpg
Repesin tuolle Häärijälle tuolla ensimmäisen kuvan taustalla. 🤭
Täytyyhän sen olla pähee, kun Kris on vieressä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun seksuaalivähemmistöön ja rehellisesti sanottuna tämä ketju on todella epämiellyttävä ja loukkaava. Tiedän ettette lopeta kirjoittelua mielipiteeni takia mutta voisitte pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmista.
No täällä kirjoittelee aika moni seksuaalivähemmistöön kuuluva, että voisit sinäkin pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmasta.
Terveisin, seksuaalivähemmistöön kuuluva
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun seksuaalivähemmistöön ja rehellisesti sanottuna tämä ketju on todella epämiellyttävä ja loukkaava. Tiedän ettette lopeta kirjoittelua mielipiteeni takia mutta voisitte pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmista.
Mikä sua loukkaa täällä?
Voi luoja, Nace ja Jure joutui poistumaan jopa yhden biisin ajaksi, kun JO alkuperäinen kokoonpano soitti bändin ekan sinkun. Miten joku voi tuostakin pahoittaa mielensä, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janilla oli ilmeisesti alussa punainen takki sen verkkopaidan päällä, mutta en ehtinyt sitä kunnolla nähdä. Rakastan sitä Janin punaista takkia, jota on käyttänyt aiemmin, joten tämä kyllä harmittaa vähän. Verkkopaita oli kiva mutta pussihousuista en välittänyt ja Janin hiustenleikkuu oli ----eeeeeeiiiiii! Se nuttura on ollut suosikkini hänessä! Janin vihreä kitara ja fiilistely sooloissa oli tosi hottia!
Nace. Rakas, ihana Nace oli uudessa kampauksessa tosi hot. Mutta housut ja takki eivät napanneet, hihaton musta paita kyllä sitten taas on hänelle tosi sopiva. Nace oli vähän vetäytyvä, ja siinä kohtaa kun lähti kokonaan lavalta ja antoi Martinin ottaa paikkansa, niin sydän ihan särkyi. Ei, ei, ei! Olisi jäänyt fiilistelemään siihen Martinin viereen. Miksi piti poistua kokonaan lavalta? Ja tämän takia taisin vähän suutahtaa Martinille, vaikka eihän se hänen vikaansa ole. Olin vain onnellinen, että Martin oli lavalla vain yhden biisin, ja tätä en olisi ikinä voinut kuvitella aiemmin. Se, että Martinin tulo ja lähtö vaikutti suoraan Nacen lavalla oloon vei kaiken ilon Martinin esiintymisestä. Typerästi tehty siis koko kuvio, oli se sitten kenen tahansa idea tai toivomus.
Et sä voi tietää mitä Nace ajatteli tuossa. Mietipä, että se on soittanut Itämeren risteilijöillä, mutta nyt sillä on oma bändi. Mitä sen pitäisi tuosta tilanteesta valittaa?
Nacehan hoiti sen hienosti, mut mun mielestä aivan p askasti järjestetty ja söi kyllä hyvää fiilistä.
Oisko Jurenkin pitänyt jäädä siihen lavalle hengailemaan?
Pointtihan nimenomaan oli palata siihen mistä on lähdetty ja tämähän oli suorastaan kunnianosoitus näille entisille jäsenille. Miten joku tästäkin repii pahan mielen?!
Entisten jäsenten mukana olo oli kiva juttu, kuten jo aiemmin ilmaisin. Mutta musta tää oli silti kurjasti järjestetty. Kunnianosoituksen entisille jäsenille ei pitäisi johtaa siihen, että yksi nykyisistä poistuu koko lavalta. Vain yksi, koska Jure jäi taustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Tompallakin melko casuaali tossa LB:n stoorissa... 👀
On kyllä CASUAALI oikein isoilla kirjaimilla!!! Ja huom. Tommy ekaa kertaa ilman viiksiä!!!!
Jaa enpä edes huomannu Tompan viiksittömyyttä 🤭
Kappas mokomaa, huomaamatta jäi. 😅 En saanut katsetta nostettua millään niin ylös..
Tommya kauniimpaa ja uljaampaa oria ei maan päällään kanna!
Yhteiskuvassa (Bromannce) Iljan kanssa Tommy näyttää kolmetoistavuotiaalta. Kameleontti!
Tätä kuvaa ei saa näyttää Kärtsälle! Sen keikka menee pieleen jos se näkee Boitsun näin:
https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1710632276487188768
Ei pysty ajattelemaan mitään muuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä kirjoittelee aika moni seksuaalivähemmistöön kuuluva, että voisit sinäkin pohtia asioita joskus muidenkin näkökulmasta.
No sä oletkin joku pervo-purjo. Ei täällä normaalit seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, Nace ja Jure joutui poistumaan jopa yhden biisin ajaksi, kun JO alkuperäinen kokoonpano soitti bändin ekan sinkun. Miten joku voi tuostakin pahoittaa mielensä, en ymmärrä.
En liity aikaisempiin viestien, mut ei tosiaan omassa juhlakonsertissa pitäisi kenenkään lavalta poistua toisten tieltä..
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aivan valtavasti seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ihan vakkarikirjoittajina. Älä omi koko vähemmistökentän ääntä itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä oletkin joku pervo-purjo. Ei täällä normaalit seksuaalivähemmistöön kuuluvat ihmiset kirjoittele.
Eihän täällä hemmetti kukaan normaali kirjoittele. Et sinäkään ole ihan normaali, kun täällä hengaat.
Ja pervo-purjo ehdottomasti listalle! :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂
En kyseenalaista avointa seurustelua mutta miten tämä liittyy sen instaan? Vai seuraatko sitä sen tyttöystävää?
Joo ei ainakaan martinin omassa instassa mitään avointa seurustelua esitellä.
Täällä menee nyt jollakin tai joillakin iloisesti sekaisin Martin tyttöystävineen, Mark lomallelähtöineen ja Hildénien oletettu avoin suhde. Eiköhän jatketa.
Apua, siis miten ihmeessä Hildenit tähän liittyy??? (Oikeesti, täältä ei voi olla yhtään poissa, kaikki yhtä sekamelskaa eikä mitään tajua, sit kun taas ollaan linjoilla 😬🤷😅)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meistä joku täällä väittänyt olevansa normaali?😁 Mä en ainakaan.
Rakastavaiset istuivat baarin nurkassa, siemaillen huolimattomasti drinkkejään. Käärijä ei voinut olla tuijottamatta Maksia ja Krisiä, jotka istuivat vastapäätä toisiaan, keskustellen ja naurahdellen. Molemmilla oli päällään uudet vaatteet, jotka olivat selvästi kalliita ja tyylikkäitä. Käärijä tunsi pientä kateutta, mutta myös iloa siitä, että he näyttivät onnellisilta yhdessä.
"Krisillä on kyllä upeat vaatteet", hän huomautti Gregorille, joka istui hänen vieressään.
Gregor nyökkäsi myöntävästi, silmissään se tietty kiilto. "Niin on, mutta kyllä Maksikin näyttää aika upealta."
Käärijä ei voinut olla hymyilemättä. "Kuka voittaa söpöyden kilpailun?" hän kysyi leikkisästi.
Gregor mietti hetken. "No, ehkä Krisillä on söpömmät kasvot, mutta Maksilla on enemmän charmia."
Käärijä nauroi. "Se on totta. Maksilla on aina ollut se jokin, mikä saa kaikki hurmaantumaan."
Sitten Gregor hiljeni hetkeksi, ja Käärijä näki hänen katseensa painuvan maahan. "Käärijä, on jotain, mitä minun pitäisi kertoa sinulle", hän sanoi hiljaa.
Käärijä kohotti kulmiaan. "Mitä?"
Gregor huokaisi syvään. "Muutama kuukausi sitten minulla oli yhden yön suhde Maksin kanssa."
Käärijä tuijotti Gregoria hämmästyneenä. "Mitä? Miksi et ole kertonut siitä aiemmin?"
Gregor pudisti päätään. "En tiedä, pelkäsin miten reagoisit. Se oli virhe, ja olen pahoillani."
Käärijä tuijotti eteensä, tunteet myllertäen hänen sisällään. Hän oli vihainen ja loukkaantunut, mutta samalla hän ei voinut olla yllättynyt. Maks oli aina ollut houkutteleva, ja hän oli tiennyt, että monilla oli silmänsä Maksissa. Mutta silti se sattui.
Hän käänsi katseensa Gregoriin ja näki tämän vilpittömät katseet. "Anteeksi", Gregor sanoi hiljaa. "En tarkoittanut satuttaa sinua."
Käärijä huokaisi syvään ja puristi Gregorin kättä. "Hyvä on, annan anteeksi. Mutta älä tee sitä enää koskaan."
Gregor nyökkäsi kiitollisena. "Lupaan."
Käärijä käänsi katseensa takaisin Maksiin ja Krisiin, mutta hän ei voinut estää itseään miettimästä aikaa Bojanin kanssa. Oliko ollut oikein lähteä Gregorin mukaan humputtelemaan, kun hän oli jo ollut suhteessa Bojanin kanssa? Oliko hän ehkä pettänyt Bojanin?
Hänen sydämensä tuntui raskaalta, kun hän ajatteli menneitä tekojaan. Hän tiesi, ettei voisi muuttaa menneisyyttä. Hiljaa mielessään Käärijä tunnusti olevansa intohimojensa orja
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, netti on pullollaan asioita joista joku loukkaantuu. Sä voit saarnata koko loppuelämäs näistä asioista eri foorumeilla ja sillä ei ole mitään vaikutusta, paitsi että sua itseä suututtaa. Tai sitten voit valita sen, että ohitat tällaiset jutut, et roiku foorumeilla joissa on sinua ärsyttäviä juttuja tai vaikka suljet sen kännykän kokonaan ja meet tekemään jotain IRL.
Ihan rehdisti olisi ollut hienoa myös fanien kannalta, että Martin ja Nace olisi soittaneet vierekkäin. Tai vaihtoehtoisesti, että Nace olisi edes jäänyt lavalle. Nace on kuitenkin se jäsen, joka liittyi Martinin "tilalle" Martinin lähdettyä bändistä ja tosiaan uusin tulokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En liity aikaisempiin viestien, mut ei tosiaan omassa juhlakonsertissa pitäisi kenenkään lavalta poistua toisten tieltä..
Voi hyvänen aika, eihän ne "toisten tieltä" poistuneet! Tajuatko yhtään, että nämä kaikki 7 hyvää pataa keskenään ja yhdessä sopineet, mitä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.
En tiedä mihin tämä kommentti viittaa, mutta mun mielestä täällä ei kukaan koskaan korjaa kielioppivirheitä, vaikka niitä on todella paljon, ja tietyt virheet toistuu koko ajan, kuten kielten ja kansallisuuksien kirjoittaminen isolla alkukirjaimella. Ihan perusasiat ois hyvä kaikkien kuitenkin hallita. Ainakin itse toivoisin, että joku huomauttaa, jos teen ihan karkean virheen johtuen vaikka omasta väärinkäsityksestä. Mielelläni opin ja teen jatkossa oikein. En tiedä, miksi tällainen suhtautuminen on joillekin vaikeaa, ja alapeukkujahan tähänkin tulee, mutta ihan sama.
Kyllä minulle ainakin vittuillaan jatkuvasti kirjoitusvirheistä täällä. Nimimerkkikin piti ottaa pois käytöstä kun joku kirjoitusvirheiden takia alkoi vääntämään siitä kivoja väännöksiä. Niihin voi olla joku syy jos niitä tulee. Ihan turhaa tuollainen itsensä ylös nostaminen. Kertoo heikosta itsetunnosta ja henkilökohtaisista ongelmista. Ihan vaan oma mielipide.
Mä en muista nimimerkkiä, jota olisi pilkattu tuolla tavoin. En mä tosin kaikkea huomaa. Pahoittelut, jos sulle on käynyt noin ja siitä on jäänyt paha fiilis. Olisin puolustanut sinua, jos olisin huomannut tuollaista toimintaa. Kiusaaminen ei missään nimessä kuulu tähän ketjuun.
Osa kommenteista varmaan poistunut ja osa varmaan menee silmistä ohi kun vedettiin esiin, että olen joku Aito ja sitten annettiin mennä kun tämä Aito on tehnyt täällä jotain.
Tuntuu ettei osa ymmärrä täällä olevan useampia kirjoittamassa. Edes nimimerkki ei auttanut erottamisesta joten antaa olla. Olen nimetön sitten vaan. Ei nuo jutut ainakaan sitten kohdistu niin henkilööni.
Minäkin kuulun ja minua tämä ei loukkaa yhtään. Mistä täällä pitäisi loukkaantua? Jos ei kirjoitukset miellytä voi pysyä poissa ja löysätä sitä pipoa vähän.