Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂
Etkä seuraa mutta sehän on täältä opittu että tyttöystävillä ei ole mitään merkitystä kun miesten välillä kolahtaa. 😆
Häh? Seuraan ja olen seurannut pitkän aikaa, mikä hiton vastaus tää nyt on. 😅
Vierailija kirjoitti:
B 💙 K
https://www.tumblr.com/korvessa/726687207742734336/bojans-obsession-wit…
K 💚 B
https://www.tumblr.com/korvessa/728706917284937728/jere-be-like-omg-i-c…
Ihanaa puolivuotis-päivää näille ihanille poitsuille, jotka rakastavat toisiaan!
Ihanat pätkät! True love todellakin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂
Etkä seuraa mutta sehän on täältä opittu että tyttöystävillä ei ole mitään merkitystä kun miesten välillä kolahtaa. 😆
Häh? Seuraan ja olen seurannut pitkän aikaa, mikä hiton vastaus tää nyt on. 😅
Se on se Martin-pakottajatrolli, anna olla. Kyllä se taas maanantaihin mennessä kyllästyy, kun pitää ala-asteelle lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen suututtaa toi lapsuudenystäväpakotus, kiitos aiemmalle vastaajalle, se viesti oli hyvä ja tuli parempi mieli, sananvapaus on tärkeä asia, mutta poistuu kyllä edelleen nuo suhdepakotukset ja tälläiset vihjaukset, eikä ole todella keksitty juttu, että on kieltänyt shippaamisen
Kyllä on keksitty juttu vai meinaatko että sitä ei koko muu some tietäisi. Siellä pistellään M &B -boyfriendsjuttua menemään niin että paukkuu.
Sekin voi olla ihan todennäköinen optio näin shippilasit nokalta nostaessa että M ja B on hyviä kavereita ja B&K myös. 😂 ilman näitä saippuaoopperakäänteitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai Kärtsä tietää tästä ketjusta mut tuskin käy ahkerasti lukemassa. Jos joku läheinen on sille kertonut et sua arvostellaan vauva.fi'ssä sun lapsille sopimattomasta keikkameiningistä niin varmaan on kerrottu myös et toisaalla siellä sua kuolataan tuhansia sivuja pitkässä ketjussa. Ehkä kaverit on sen verran häveliäitä etteivät sentään oo kehdanneet kertoa millaisia haaveita täällä esitetään hänen ja Bojanin suhteen laadusta. Ja Kärtsäähän kuolataan joka paikassa et se itsessään ei oo sille varmaan kauhean uutisarvoista.
Oon kyllä viime aikoina lukenut enemmän negatiivista, kun mainitsemaasi.
No sitä suuremmalla syyllä Kärpyn ei kannata päätään tällä vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpa hetki Krisin ja B:n perheistä.
Radiohaastattelussa ennen areenakeikkaa puhuivat perheistään, ja jäin tästä kaikesta vähän hämmentyneeksi eli en varmaan ymmärtänyt siinä sitä ideaa. Haastattelussa on siis B, Kris ja Nace, ja B kertoo, että luottaa eniten vanhempiensa arvostelukykyyn (ja johonkuhun Z:hen, josta en ole koskaan ennen kuullut mitään enkä tiedä kuka hän on), koska he ovat aina olleet oikeassa. Kris tähän sitten kommentoi, että hänen vanhempansa eivät koskaan kritisoi niin kuin B:n vanhempansa. Ja tämän siis ymmärsin niin, että myös Kris luottaa B:n vanhempien arviointikykyyn, koska hänen vanhempansa ilmeisesti aika kritiikittömästi vain fanittavat kaikkea, mitä Joksut tekevät. Mutta ilmeisesti tajusin tässä jotain väärin, koska B näyttää leikisti vähän loukkaantuvan ja Nace käskee vitsillä pyytämään anteeksi B:n vanhemmilta ja jopa haastattelija sanoo, ettei ole koskaan kuullut B:n vanhemmista mitään negatiivista. Ja sitten Kris pyytää anteeksi. Vitsillä. Mutta siis en tajunnut tätä kohtaa lainkaan. Kun mielestäni Kris itse asiassa kehui B:n vanhempia, että kritisoivat, kun hänen vanhempansa taas fanittavat vaan kaikkea, mitä tekevät. Eli tajusinko tämän siis täysin väärin?Tämä pohjustus tähän siksi, että olen aiemminkin saanut B:n vanhemmista aika vaateliaan kuvan. B puhui joskus aiemmin siitä, kun vaihtoi pääaineekseen sosiologian ja miten vanhemmat olivat tätä vaihtoa vastustaneet. Tämän takia tuli mielikuva vanhemmista, joilla on vahvoja mielipiteitä lastensa elämän suhteen. Minulla on ystävä, jolla on paniikkihäiriö ja myös vanhemmat, joilla on vahvoja mielipiteitä siitä, miten hänen pitäisi elämäänsä viettää, ja ehkä tämän takia sitten yhdistin B:n vanhempiin jotakin samaa.
Miten tuo haastattelu siis teidän muiden mielestä meni? Mitä siinä tarkoitettiin? Loukkasiko Kris B:n vanhempia oikeastikin vain oliko se pelkkää leikkiä?
Se leikkiloukkaantuminen tuli siitä, kun Kris kutsuin bojanin vanhempia tavallisiksi ihmisiksi erotuksena muusikoista. Silkkaa hassuttelua siis sekä loukkaantuminen että anteeksipyyntövaatimus.
Bojan ei muuten sanonut vanhempiensa vastustaneen pääaineen vaihtoa. Hän kertoi jotain että siinä vaiheessa hän teki ison ratkaisun ja seilasi vähän tyhjän päällä ja vanhemmat olivat varmoja ettei hän enää palaa opintoihinsa. Eli he siis itse asiassa antoivat lapsen tehdä ja kokeilla ja tunnustella elämäänsä hyvinkin vapaasti, ja olivat heti apuna kun sitä tarvittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään.
No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.
En minäkään ymmärrä miksi näitä ystävyyksiä pitäisi verrata, mutta onhan Martin läheisempi ystävä, kun ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja asuivat kesän yhdessäkin. Kn B on tuntenut vasta puoli vuotta, he asuvat eri puolella eurooppaa ja ovat yhteyksissä pääosin puhelimessa. Tätä on turha kenenkään kiistää. Mikään ei estä sitä, etteikö kumpikin silti olisi yhtä tärkeä ystävä.
Jankutusta lukuunottamatta oon rakastanu tän palstan nautojen ja sonnien huumorintajua 💖
Vierailija kirjoitti:
Edelleen suututtaa toi lapsuudenystäväpakotus, kiitos aiemmalle vastaajalle, se viesti oli hyvä ja tuli parempi mieli, sananvapaus on tärkeä asia, mutta poistuu kyllä edelleen nuo suhdepakotukset ja tälläiset vihjaukset, eikä ole todella keksitty juttu, että on kieltänyt shippaamisen
Siinä on sulle sitten työnsarkaa. Et voi päättää mistä muut kirjoittelevat ja yleensä vielä triggeröityvät kirjoittelemaan enemmän aiheesta jos joku poistelee.
Joo, ei jaksa ymmärtää miten nää K:n vihaajat jaksaa roikkua täällä ja kuitenkin klikata jokaisen häntä koskevan linkin auki, joista voi sitten sopivasti hermostua ja aloittaa Käärijäräntin. 😏
Ilmeisesti ootte niin taidottomia ja laiskoja, että ette itse voi eri alustoilta etsiä JO aiheisia linkkejä? Ja täältä niitä ilmeisesti saa turhan helposti hopeatarjottimella tarjoiltuna, kun joku toinen on teidän puolesta nähnyt sen vaivan? Oon aivan varma, että kun pystyttäisitte oman jokerikiimailuketjunne, niin kyllä ne linkit lopulta sinnekin löytäisi. Ei tarvitsis täällä ankeuttaa.
Kuinka K Ja B alkoi ja missä nyt mennään 😂 Happy 6 month and happy next 6 month!
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7283868103581207840
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Onko se kertonut sulle lähtevänsä?
Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?
Mä ainakin oletin siitä sen thaimaa-aiheisesta stoorista että olisi lähdössä.
Muistakaa äänestää!
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/?fbclid=PAAabstwF0EBDngfHck…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan myös ja kyllä on suhteessa.
Joo eipä lähdetä mukaan tähän trollin Jokerit vs. Käärijä-fanit riidanhaastamiseen. Molemmat kyllä mahtuu tähän ketjuun, eikä ole mitään vastakkainasetteluja heidän välillä, vaikka sattuisikin pitämään enemmän jommasta kummasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä seuraan myös ja kyllä on suhteessa.
Näitäkö on nyt oikein tuoda tänne mutta Gregorin tilin asioita ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, myönnetään. Tämä osui ja upposi. Silti olen edelleen sitä mieltä, että K ja B ovat spesiaali tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Onko se kertonut sulle lähtevänsä?
Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?
Mä ainakin oletin siitä sen thaimaa-aiheisesta stoorista että olisi lähdössä.
Kenen stoori? Kenestä tässä nyt puhutaan? Markista?
Kyllä minulle ainakin vittuillaan jatkuvasti kirjoitusvirheistä täällä. Nimimerkkikin piti ottaa pois käytöstä kun joku kirjoitusvirheiden takia alkoi vääntämään siitä kivoja väännöksiä. Niihin voi olla joku syy jos niitä tulee. Ihan turhaa tuollainen itsensä ylös nostaminen. Kertoo heikosta itsetunnosta ja henkilökohtaisista ongelmista. Ihan vaan oma mielipide.