Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Jesse! Härpäke jumppaa Kärppää! 😂
https://www.tumblr.com/king-krisu/730510971909586944/please-i-have-too-…
Härpäke... On tää suomenkieli kyllä loputon aarreaitta näille nimiväännöksille. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä
Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.
Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.
Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.
Ööh, miten niin vertauskuvallisesti? Tiedetäänkö me edes, asuuko Kris tyttöystävänsä kanssa vai asuvatko erillään? Kyllä mä nyt luottaisin tuossa haastattelutilanteessa heidän puhuvan ihan faktisesti siitä, miten asiat on. Juu, voivat puhua läpiä päähänsä, mutta ei aina nyt voi myöskään vetää sitä "puhuvat hämäyksen takia vertauskuvallisesti"-korttia esiin.
Siinä just tulleessa ja käännetyssä haastattelussa kris painotti tuntevansa nimenomaan niitten treenikämpän kodikseen. Toki siinä varmasti korostettiin sitä heidän keskinäistä yhtenäisyyttä ja koko paikan suurta merkitystä kaiken mutta jäi ehkä sellainen kuva ettei se oma kämppä ole se, joka olisi jaettu kenenkään tärkeän ihmisen kanssa. Kris ei kuitenkaan ole varsinaisesti pyrkinyt peittelemään seurusteluaan vaan on puhunut kumppanistaan tosi arvostavasti, vaikkei häntä yhtään julkisuuteen tuokaan. Siksi en usko että hän puhuisi heidän yhteisestä kodistakaan niin että antaisi kuvan miten se ei tunnu kodilta. Ehkä se yhteenmuuto on edessä sellaisena hetkenä kun kiireet edes vähän hellittää.
Oli muuten kiinnostavaa kuinka tärkeä se treenikämppä heille tosiaan on. Että se ei ole vain työpaikka jossa sitä musiikkia väännetään, vaan se selvästi edustaa jotain pysyvyyttä ja yhteenkuuluvuutta. Jostain luin että jure on rakentanut sen parven (no ei siis varmaan ihan yksin mut ilmeisesti hänen vahvuutensa on tuollainen osaaminen) ja nyt bojan kertoi mitä he ovat porukalla tehneet paikalle jotta siitä tulisi viihtyisä. Ne näkee tosi paljon vaivaa yhteisen olemisensa eteen!
Treenikämppä on kyllä hieno. Ja kodikas.
Käärijä seisoi huoneensa ikkunassa, katse tuijottaen ulos pimeään yöhön. Hän oli ollut hukassa tunteidensa suhteen liian kauan. Chacin ilmaantuminen elämäänsä oli ollut kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja Boja oli ollut ristiriitainen tunteiden pyörremyrsky.
Kun hän oli tutustunut Bojaan, hän oli tuntenut olonsa eläväksi kuin koskaan ennen. Bojan nauru oli sytyttänyt hänen päivänsä, ja heidän ystävyytensä oli muuttunut syvemmäksi. Mutta sitten oli ollut Chac, joka oli astunut heidän elämäänsä, kuin pimeä pilvi peittäen auringon.
Chacin ja Käärijän välillä oli ollut hetkiä, jotka olivat polttaneet heidät kuin kuuma lieska. Mutta myös epävarmuus ja pelot olivat saaneet heidät perääntymään toisistaan. Käärijä oli ajatellut, että hän oli menettänyt Chacin lopullisesti.
Boja oli koko ajan ollut heidän keskellään, yrittäen olla vahva ja tukea heitä molempia. Mutta hän ei voinut piilottaa omaa sydämensä kipua. Hän oli rakastunut Käärijään, mutta hän oli myös nähnyt, kuinka paljon Chac tarkoitti Käärijälle.
Kun Käärijä kääntyi pois ikkunasta ja kohtasi Bojan katseen, heidän silmänsä täyttyivät kyyneleistä. "Boja", Käärijä kuiskasi, "olen niin sekaisin. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä Chacin suhteen. Olen loukannut häntä syvästi."
Boja astui lähemmäs ja otti Käärijän käden omaansa. "Tiedän, että olet. Mutta tiedän myös, että rakastan sinua, Käärijä. Olen aina rakastanut. En ole koskaan pystynyt peittämään tunteitani, vaikka yritin."
Käärijä katsoi Bojaa syvällä kiitollisuudella. "Boja, minäkin rakastan sinua. Mutta minulla on myös tunteita Chacia kohtaan, enkä tiedä, miten käsitellä niitä."
Silloin huoneen ovi avautui hiljaa, ja Chac astui sisään. Hänen katseensa oli surullinen, mutta päättäväinen. "Käärijä, Boja, minun on puhuttava kanssanne. En voi enää kieltää tunteitani. Rakastan teitä molempia."
Käärijä, Boja ja Chac katsoivat toisiaan, tunteet risteilivät ilmassa. Heidän elämänsä oli täynnä draamaa ja tunnetta, mutta nyt heidän oli päätettävä, mitä he halusivat ja mitä he olivat valmiita uhraamaan rakkauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko se areenakeikka JO keikka vai oliko he vain yksi esiintyjistä?
Tämä oli heidän oma loppuunmyyty keikka. 12000 katsojaa Ljubljassa Stožice areenalla. Ovat puhuneet tästä koko vuoden. Myytiin loppuun jo alkukevällä, muutama lisälippu tuli myyntiin viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Kärvänä alkoi just seuraamaan Chachia ja hänen kaveriaan. Löytyikö se mysteerimies 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.
Shagadelic recordsin osoite? Se löytyy sieltä storen nettisivuilta.
Joku laittoi aiemmin kesällä, että Kris noita tilauksia ilmeisesti käsittelee ja lähettelee. Tosin luulin, että nyt olisi jo joku muu crewn jäsen napannut tästä kiinni, mutta ehkä se on Krisin aivoille mukavaa lepoa.
Kris on siis velvollisuudentuntoisena ollut jo aamusta käsittelemässä tilauksia. Jostain luin että tilaukset käsitellään päivittäin. Nyt oli kyllä tosi nopeaa toimintaa.
Siitäkö se tuo Chacikin tämän palstan kertomukseen päätyi?
Vierailija kirjoitti:
Kärvänä alkoi just seuraamaan Chachia ja hänen kaveriaan. Löytyikö se mysteerimies 🤣
Tämä kävi mulla mielessä jo eilen mutta en viitsinyt sotkea palstaa tällä. Ikäkin on tosin väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Ihmetyttää miten ahkerasti G jaksaa ja viitsii viesteihin vastailla. Ja harmittaa edelleen niin älyttömästi, ettei hän ole mukana jokereiden porukassa enää.
Jee! 50 napautusta tehty. Nyt pidän taukoa ja jatkan illemmalla loput.
Huomasitteko jo, että ollaan tämän vuoden keskustelluimmassa ketjussa. Eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä seisoi huoneensa ikkunassa, katse tuijottaen ulos pimeään yöhön. Hän oli ollut hukassa tunteidensa suhteen liian kauan. Chacin ilmaantuminen elämäänsä oli ollut kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja Boja oli ollut ristiriitainen tunteiden pyörremyrsky.
Kun hän oli tutustunut Bojaan, hän oli tuntenut olonsa eläväksi kuin koskaan ennen. Bojan nauru oli sytyttänyt hänen päivänsä, ja heidän ystävyytensä oli muuttunut syvemmäksi. Mutta sitten oli ollut Chac, joka oli astunut heidän elämäänsä, kuin pimeä pilvi peittäen auringon.
Chacin ja Käärijän välillä oli ollut hetkiä, jotka olivat polttaneet heidät kuin kuuma lieska. Mutta myös epävarmuus ja pelot olivat saaneet heidät perääntymään toisistaan. Käärijä oli ajatellut, että hän oli menettänyt Chacin lopullisesti.
Boja oli koko ajan ollut heidän keskellään, yrittäen olla vahva ja tukea heitä molempia. Mutta hän ei voinut piilottaa omaa sydämensä kipua. Hän oli rakastunut Käärijään, mutta hän oli myös nähnyt, kuinka paljon Chac tarkoitti Käärijälle.
Kun Käärijä kääntyi pois ikkunasta ja kohtasi Bojan katseen, heidän silmänsä täyttyivät kyyneleistä. "Boja", Käärijä kuiskasi, "olen niin sekaisin. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä Chacin suhteen. Olen loukannut häntä syvästi."
Boja astui lähemmäs ja otti Käärijän käden omaansa. "Tiedän, että olet. Mutta tiedän myös, että rakastan sinua, Käärijä. Olen aina rakastanut. En ole koskaan pystynyt peittämään tunteitani, vaikka yritin."
Käärijä katsoi Bojaa syvällä kiitollisuudella. "Boja, minäkin rakastan sinua. Mutta minulla on myös tunteita Chacia kohtaan, enkä tiedä, miten käsitellä niitä."
Silloin huoneen ovi avautui hiljaa, ja Chac astui sisään. Hänen katseensa oli surullinen, mutta päättäväinen. "Käärijä, Boja, minun on puhuttava kanssanne. En voi enää kieltää tunteitani. Rakastan teitä molempia."
Käärijä, Boja ja Chac katsoivat toisiaan, tunteet risteilivät ilmassa. Heidän elämänsä oli täynnä draamaa ja tunnetta, mutta nyt heidän oli päätettävä, mitä he halusivat ja mitä he olivat valmiita uhraamaan rakkauden vuoksi.
Watafak
Huuruisten shippilasien läpi katsottuna K haluaa olla tikissä seuraavan kerran kun tapaa B:n😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä
Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.
Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.
Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.
Seurustelu ja yhdessä asuminen eivät ole sama asia. Näin vain muistutuksena. Seurustelin oman mieheni kanssa neljä vuotta ennen kuin muutimme yhteen ja miehen jääkaappia kävi äiti aina välillä täydentämässä. Minä en sitä koskaan tehnyt tuona aikana.
Yövyitkö siellä koskaan? Etkä osallistunut ollenkaan ruokahuoltoon? Outoa, minä olen kyllä lyhyemmissäkin suhteissa vienyt ruokaa ja täyttänyt jääkaappia hänen luona ollessani.
Yövyin ja yhdessä käytiin kaupassa ja tehtiin ruoat silloin, mutta asuin aika kaukana (200 km päässä), joten en ollut siellä noiden neljän vuoden aikana oikeastaan koskaan yksin, vaikka avain minullakin oli sinne. En siis tullut sinne koskaan vain siinä tarkoituksessa, että olisin täyttänyt jääkaappia hänelle vaan silloin vietin siellä myös itsekin sen viikonlopun.
Eihän sitä kukaan tarkoittanutkaan. En minäkään kenenkään jääkaappia varta vasten täyttänyt ole, mutta olen osallistunut siihen yhdessä. Tätä varmaan tarkoitettiin Krisinkin kohdalla. Vaikkeivät yhdessä asuisikaan, kyllä varmasti he haluavat olla yhdessä heti keikkareissuilta tullessa, eikä jääkaappikaan silloin tyhjä ole.
Se mammanpoika vie ekana pyykit äitille pestäväksi ja varmasti vetää jääkaapin tyhjäksi samalla. Siitä sit on mukava lähteä lämmittelemään tyttöystävän luo.
Vierailija kirjoitti:
Huuruisten shippilasien läpi katsottuna K haluaa olla tikissä seuraavan kerran kun tapaa B:n😏
Vaikkei ois niitä lasejakaan niin varmaan nähnyt aika paljon kuvia NT:lta myös heistä yhdessä. Ehkä se jotain herätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.
Shagadelic recordsin osoite? Se löytyy sieltä storen nettisivuilta.
Lähinnä ihmettelin sitä, miksi tilausvahvistuksessa lukee Kris Gustin.
Saat kassin mukana Krisin eilisissä keikkavaatteissa.
Tuskinpa on oikeasti treenaamassa. Tehty tuollainen mukahauska pätkä, jossa yks nautiskelee ammeessa ja toiset muka treenaa.