Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122701/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, Kärppy ottaa näköjään kuntokuurin tosissaan. Kiva, että on liikunta-alan ammattilainen crewssa mukana, niin voi jumpata välitauoilla.

No pitäähän sitä olla tikissä Euroopankiertueella. Milloin se muuten on? 😁

14.-23.10.

Vierailija
122702/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä

Kokeile ensi kerralla hoitaa tuota suuttumustasi jollain muulla keinolla. Tyttöystävät ei ole ennekään menoa haitanneet. Ja twitteristä jne kannattaa pysyä poissa kun sieltä et voi poistattaa sitä mitä et kestä.

Enpä taida, kunnioita henkilön puheita, täällä tulee enemmän silmille, eikä B:kään tykkäisi varmaankin, toimin K:n kohdalla samoin kyllä, jos tietyt jutut menee yli

Mutta mikä on sitä yli menemistä? Olen samaa mieltä, että yksityishenkilöiden asioita tai nimiä ei täällä ruodita, mutta eihän bändin entinen jäsen, joka esiintyy 12 000 ihmiselle omalla nimellään, ole mikään yksityishenkilö eikä häntä väkisin shipata kenenkään kanssa, jos pohditaan, onko hänellä läheinen suhde B:hen vai ei. On ihan hyvä olla tarkkana siitä, keiden asioita voi ruotia ja keiden ei, mutta ylireagointi on vähintään yhtä paha asia kuin se, ett surutta ruotii yksityisten ihmisten asioita. Kunnioita sanavapautta sen verran, että annat ihmisten käsitellä sellaisia asioita, joista et itse pidä. Mieti tarkkaan, onko sinusta Martinin mainitseminen oikeasti väärin vai teetkö sen siksi, että koet ihmisten olevan eri mieltä kuin sinä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122703/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä

Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.

Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.

Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.

Seurustelu ja yhdessä asuminen eivät ole sama asia. Näin vain muistutuksena. Seurustelin oman mieheni kanssa neljä vuotta ennen kuin muutimme yhteen ja miehen jääkaappia kävi äiti aina välillä täydentämässä. Minä en sitä koskaan tehnyt tuona aikana.

Yövyitkö siellä koskaan? Etkä osallistunut ollenkaan ruokahuoltoon? Outoa, minä olen kyllä lyhyemmissäkin suhteissa vienyt ruokaa ja täyttänyt jääkaappia hänen luona ollessani.

Yövyin ja yhdessä käytiin kaupassa ja tehtiin ruoat silloin, mutta asuin aika kaukana (200 km päässä), joten en ollut siellä noiden neljän vuoden aikana oikeastaan koskaan yksin, vaikka avain minullakin oli sinne. En siis tullut sinne koskaan vain siinä tarkoituksessa, että olisin täyttänyt jääkaappia hänelle vaan silloin vietin siellä myös itsekin sen viikonlopun.

Eihän sitä kukaan tarkoittanutkaan. En minäkään kenenkään jääkaappia varta vasten täyttänyt ole, mutta olen osallistunut siihen yhdessä. Tätä varmaan tarkoitettiin Krisinkin kohdalla. Vaikkeivät yhdessä asuisikaan, kyllä varmasti he haluavat olla yhdessä heti keikkareissuilta tullessa, eikä jääkaappikaan silloin tyhjä ole.

Vierailija
122704/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.

Vierailija
122705/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks Jossu, kun alkoi naurattaan. Toi sun 31v. synttäris. Tietäjät tietää miksi. 😂

Ei mitään 😁 Yritin korostaa tuota 31 v. ironisilla emojeilla, mutta ne sitten syystä tai toisesta poistui mun viestistä. Ja tuo koko 31-psykoosihan on musta lähtöisin, kun menin silloin kerran heittää sen viattoman kommentin mun ja Viisugayn (moi vaan sullekin, jos lurkit täällä tänään 🙋💚) samanikäisyydestä. Että sellainen perintö mullakin annettavana tähän ketjuun 🙄

Vierailija
122706/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, Kärppy ottaa näköjään kuntokuurin tosissaan. Kiva, että on liikunta-alan ammattilainen crewssa mukana, niin voi jumpata välitauoilla.

No pitäähän sitä olla tikissä Euroopankiertueella. Milloin se muuten on? 😁

Noin viikon kuluttua, eli kiirettä pitää, jos meinaa laittaa itsensä tikkiin!

Vierailija
122707/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti tosi hieno juttu et näyttää nyt panostavansa terveyteen. Täytyy sanoo et itekki saanu inspistä K:lta käydä enemmän salilla ja kattoo tarkemmin mitä suuhun pistää🤭

Vierailija
122708/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin täyttämisestäkö täällä nyt kinataan?🙄

Vierailija
122710/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.

Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.

Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.

Ööh, miten niin vertauskuvallisesti? Tiedetäänkö me edes, asuuko Kris tyttöystävänsä kanssa vai asuvatko erillään? Kyllä mä nyt luottaisin tuossa haastattelutilanteessa heidän puhuvan ihan faktisesti siitä, miten asiat on. Juu, voivat puhua läpiä päähänsä, mutta ei aina nyt voi myöskään vetää sitä "puhuvat hämäyksen takia vertauskuvallisesti"-korttia esiin.

Siinä just tulleessa ja käännetyssä haastattelussa kris painotti tuntevansa nimenomaan niitten treenikämpän kodikseen. Toki siinä varmasti korostettiin sitä heidän keskinäistä yhtenäisyyttä ja koko paikan suurta merkitystä kaiken mutta jäi ehkä sellainen kuva ettei se oma kämppä ole se, joka olisi jaettu kenenkään tärkeän ihmisen kanssa. Kris ei kuitenkaan ole varsinaisesti pyrkinyt peittelemään seurusteluaan vaan on puhunut kumppanistaan tosi arvostavasti, vaikkei häntä yhtään julkisuuteen tuokaan. Siksi en usko että hän puhuisi heidän yhteisestä kodistakaan niin että antaisi kuvan miten se ei tunnu kodilta. Ehkä se yhteenmuuto on edessä sellaisena hetkenä kun kiireet edes vähän hellittää.

Eikö se ollut Bojan joka sanoi noin treenikämpästä?

Vierailija
122711/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu ja yhdessä asuminen eivät ole sama asia. Näin vain muistutuksena. Seurustelin oman mieheni kanssa neljä vuotta ennen kuin muutimme yhteen ja miehen jääkaappia kävi äiti aina välillä täydentämässä. Minä en sitä koskaan tehnyt tuona aikana.

Yövyitkö siellä koskaan? Etkä osallistunut ollenkaan ruokahuoltoon? Outoa, minä olen kyllä lyhyemmissäkin suhteissa vienyt ruokaa ja täyttänyt jääkaappia hänen luona ollessani.

Yövyin ja yhdessä käytiin kaupassa ja tehtiin ruoat silloin, mutta asuin aika kaukana (200 km päässä), joten en ollut siellä noiden neljän vuoden aikana oikeastaan koskaan yksin, vaikka avain minullakin oli sinne. En siis tullut sinne koskaan vain siinä tarkoituksessa, että olisin täyttänyt jääkaappia hänelle vaan silloin vietin siellä myös itsekin sen viikonlopun.

Eihän sitä kukaan tarkoittanutkaan. En minäkään kenenkään jääkaappia varta vasten täyttänyt ole, mutta olen osallistunut siihen yhdessä. Tätä varmaan tarkoitettiin Krisinkin kohdalla. Vaikkeivät yhdessä asuisikaan, kyllä varmasti he haluavat olla yhdessä heti keikkareissuilta tullessa, eikä jääkaappikaan silloin tyhjä ole.

Tai sitten se tyttöystävä asuu sen verran kaukana opiskeluiden tms takia, ettei todellakaan ehdi sitä jääkaappia täyttämään ja poikaystävä on se, joka matkustaa tapaamaan sitten tätä tyttöä, kun on enemmänä vapaa-aikaa. Eli edelleenkin Krisin kommentti tyhjästä jääkaapista tarkoittaa juuri sitä, että siellä ei välttämättä automaattisesti ole ketään sitä täyttämässä. Ei siis asu yhdessä kenenkään kanssa. Näin minä sen tulkitsen.

Vierailija
122712/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en näe, et K:n gf olis mikään Äiti Maa -tyyppinen "vaimoke". Joka laittaa ruokaa, säilöö, leipoo ja pakastaa. Kutoo, virkkaa, pyykkää ja viikkaa.

Vierailija
122713/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miten niin vertauskuvallisesti? Tiedetäänkö me edes, asuuko Kris tyttöystävänsä kanssa vai asuvatko erillään? Kyllä mä nyt luottaisin tuossa haastattelutilanteessa heidän puhuvan ihan faktisesti siitä, miten asiat on. Juu, voivat puhua läpiä päähänsä, mutta ei aina nyt voi myöskään vetää sitä "puhuvat hämäyksen takia vertauskuvallisesti"-korttia esiin.

Siinä just tulleessa ja käännetyssä haastattelussa kris painotti tuntevansa nimenomaan niitten treenikämpän kodikseen. Toki siinä varmasti korostettiin sitä heidän keskinäistä yhtenäisyyttä ja koko paikan suurta merkitystä kaiken mutta jäi ehkä sellainen kuva ettei se oma kämppä ole se, joka olisi jaettu kenenkään tärkeän ihmisen kanssa. Kris ei kuitenkaan ole varsinaisesti pyrkinyt peittelemään seurusteluaan vaan on puhunut kumppanistaan tosi arvostavasti, vaikkei häntä yhtään julkisuuteen tuokaan. Siksi en usko että hän puhuisi heidän yhteisestä kodistakaan niin että antaisi kuvan miten se ei tunnu kodilta. Ehkä se yhteenmuuto on edessä sellaisena hetkenä kun kiireet edes vähän hellittää.

Oli muuten kiinnostavaa kuinka tärkeä se treenikämppä heille tosiaan on. Että se ei ole vain työpaikka jossa sitä musiikkia väännetään, vaan se selvästi edustaa jotain pysyvyyttä ja yhteenkuuluvuutta. Jostain luin että jure on rakentanut sen parven (no ei siis varmaan ihan yksin mut ilmeisesti hänen vahvuutensa on tuollainen osaaminen) ja nyt bojan kertoi mitä he ovat porukalla tehneet paikalle jotta siitä tulisi viihtyisä. Ne näkee tosi paljon vaivaa yhteisen olemisensa eteen!

Vierailija
122714/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace ja Jan! 😂

https://twitter.com/katwhatever_/status/1710400427663958201

B ja K 😂

https://www.tumblr.com/jeevm/730468551384825856/im-having-a-blast?sourc…

Voisko joku tehdä Kristä ja Härtsästä kans tämmösen? Tässä kuva Krisistä osoittamassa :D

https://twitter.com/ngvotdefender/status/1710326142534668713

Vierailija
122715/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.

Shagadelic recordsin osoite? Se löytyy sieltä storen nettisivuilta.

Lähinnä ihmettelin sitä, miksi tilausvahvistuksessa lukee Kris Gustin.

Aiemmin ovat sanoneet että Kris hoitaa bändin raha-asioita, niin siksi varmaan nimi näkyy tilauksissa. Tuskin niitä tavaroita konkreettisesti käsittelee mutta vastaa kirjanpidosta tms.

Vierailija
122716/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.

Tiedän ja pyysin sitä jo anteeksi. Olen kuitenkin koko kesän ajan purrut huultani noiden potentiaali-virheiden takia ja tämän yhden kerran sitten korjasin. Mielestäni olen osoittanut ihailtavaa itsehillintää ja tämä yksi ylilyöntini pitäisi nyt antaa anteeksi myös. En tee sitä toiste.

Vierailija
122717/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana K treenaamassa mutta miksi ihmeessä niissä nahkaisissa/lateksisissa keikkashortseissa? Luulis olevan epämukavaa.

Vierailija
122718/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten kiinnostavaa kuinka tärkeä se treenikämppä heille tosiaan on. Että se ei ole vain työpaikka jossa sitä musiikkia väännetään, vaan se selvästi edustaa jotain pysyvyyttä ja yhteenkuuluvuutta. Jostain luin että jure on rakentanut sen parven (no ei siis varmaan ihan yksin mut ilmeisesti hänen vahvuutensa on tuollainen osaaminen) ja nyt bojan kertoi mitä he ovat porukalla tehneet paikalle jotta siitä tulisi viihtyisä. Ne näkee tosi paljon vaivaa yhteisen olemisensa eteen!

Ja on ihan mahtavaa seurata heidän keskinäisiä välejään muutenkin. He viettävät aikaa tosi paljon yhdessä ja haluavat lähteä vielä yhteiselle lomallekin! Harva bändi on näin yhtenäinen. Tää varmasti näkyy ja kuuluu jatkossakin myös heidän musiikissaankin.

Vierailija
122719/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris osaa ainakin kokata sitä jotain kanaruokaa itse, mainosti yhdessä haastiksessa. Tai et on bravuuri. Ehkä kokkailee paljonkin. Vaikuttaa niin perhekeskeiseltä ja jotenkin Gustinin perhe näyttää tiiviitä ja voi hyvin kuvitella et laittavat yhdessä ruokaakin. Oli gf tai ei. Kris varmaan kokkaa hänellekin.

Ja Bojtsulla taitaa ruuanlaitto olla verissä. Myös helppo nähdä et osallistuu perheensä ruuanlaittoon ja jos joku deitti, varmasti haluaa tehdä vaikutuksen ruuanlaitolla.

Näkisin myös et Nace laittaa itse pääsääntöisesti ruokansa, verrattuna siis siihen, et esim hakisi valmista tms. Jotenkin sen tyyppinen, ehkä se ikä ja isällisyys?

Jan ja Jure ehkä eniten syövät valmista? En tiedä.

Vierailija
122720/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti tosi hieno juttu et näyttää nyt panostavansa terveyteen. Täytyy sanoo et itekki saanu inspistä K:lta käydä enemmän salilla ja kattoo tarkemmin mitä suuhun pistää🤭

Mua inspaa molemmat K&B, jotka näyttää viime aikoina tsempanneen liikunnan ja elintapojen kanssa. Liikun kyllä nytkin säännöllisesti, mut ehkä vois tsempata vielä vähän tavoitteellisemmin ja pistää ruokavalionkin kuntoon.

Ketju on lukittu.