Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/barve0ceana/status/1710385097759760849?t=7_hUt2qf6q…
On tämä kosketus mun mielestä kyllä hyvin hellä ja läheinen. Samaan tapaan kuin k:n ja b:n välillä, ovat lyhyen hetken niin toisilleen omistautuneita ettei muita ikään kuin olekaan siinä ympärillä.Jep. On hellä. Mikä heidän historiansa on, eiks he oo kuitenkin lapsuudenystäviä? Tms
Joo ja aina tulee mieleen se video miten hellät katseet näillä oli siinä yhdessä videossa jossa B istuu M:n sylissä ja M silittää hiuksia. Se oli joku mainosvideo johonkin tilaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten hyvin eilisestä JOSubsin livestä pystyi konserttia seuraamaan. . ! Melkein kuin olisi paikan päällä ollut. . ! Ainakin verrattuna siihen fomon tunteeseen, mikä alkoi hiipiä mieleen ennen keikkaa. Nyt on tunne, ettei sitä missannutkaan niin pahasti! Oon tosi onnellinen että sain kokea vielä tämänkin tämän KOKO pitkän kauden päätteeksi! Itse seurannut saagaa himpun vajaat 5kk.
En ehkä ois aivan uskonut että se päätyy tällaisiin tunnelmiin, että elän näinkin vahvasti mukana slovenialaisen bändin areenakonserttia Ljubljanassa ig-livenä seuraten, tuntien jokaisen biisin ja saavani yllättyä Krisin asusta!Sano muuta 😭
Niinpä! Tämä on yksi asia mitå en aiemmin edes tiennyt olevan olemassa. Siis eträ jotain keikkoja katsotaan livestreamissa, toki jostain virallisesta mutta että jonkun fanin kuvaamasta. Ja ihanaa että yhdessä keskustellaan siitå sitten vielä. Ootteko aiemmin harrastaneet tälläistä?
Vielä hassumpaa on se että me selostetaan niitä keikan tapahtumia instattomille. Joku väitti illalla varapalstalla että näkee sen sielunsa silmin kun me kuvaillaan. Tosin niinhän itsekkin seurasin Aktia-palaveria vain tämän palstan välityksellä. Ja ei, en ole aiemmin tälläista harrastanut.
Vähissä oli ne "yllätykset", kuten tiedettiinkin. Ennalta arvattavaa, turvallista. Krisin asu taisi olla ainoa hiukan yllättävä seikka.
Kanssanaudat, oletteko muistaneet antaa päivittäiset äänenne💚
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää toi puolivuotispäivä, kun eihän se ole oikeasti aika eikä mikään. Jos ajattelen omalle kohdalle niin ihan ystävyyden alkutaivalta, tuskin edes vielä luottaisin toiseen täysin. Varmaan miettisin et uskaltaiskohan edes pyytää toista kahville toista kertaa tässä kuussa, vai pitääkö se mua ihan riippana. Sit on nämä kaksi: näyttävät siltä että ovat tunteneet sata vuotta, lääppivät toistensa perseitä, riippuvat toisissaan kiinni, toinen kiusaa maybe morella ja toinen vastaa sylkemällä vettä päälle, kahdestaan ovat aina jossain kuplassa joka leijailee kymmenen metriä muiden yläpuolella. Jokseenkin epäreilua.
Mulle on käynyt heidän ansiosta melkein samalla tavalla. Olen tutustunut ihmiseen, joka myös shippaa heitä ja meistä on tullut tosi läheisiä ihan muutamassa kuukaudessa. Olen jutellut hänen kanssaan asioista, joista en ole koskaan puhunut muille, uskallan kertoa hyvinkin kipeitä asioita. Olemme joka päivä yhteydessä ja nähdään niin usein kuin voidaan, asutaan siis eri kaupungeissa.
Ja mikä hämmästyttävintä, olemme molemmat 40+, eli ei mitään teinifaneja, jotka tutustuu keikkajonossa.
Ihanaa 6kk juhlaa näille Touhutontuille!
Nace esittelee poitsut!
https://luluxa.tumblr.com/post/717928210923454464/first-introduction
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Haha! Hyvä yritys, mutta ei todellakaan näyttänyt :D
Näyttäähän se että niillä on myös "maybe something more" millä tasolla se ikinä onkaan. Ainakin hyvin syvää ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun Nace viestit poistetaan? Ihan samoja juttuja kirjoitan hänestä kuin jotkut täällä Krisistä. Eikö joku kestä sitä, että Nace on komea, hitsin kuuma ja se makuuhuonekatse, huh.🥵🔥
No minä en kestä.🥵🤤 Syy on varmaan vaan eri kuin niiden viestien poistajalla.😂 Nace.💖💖💖💖
Great gig and great live yesterday! I'm still amazed how JoSubs were able to pull it through and such good quality! Big thanks to them!
In my eyes, Kris stole the show last night. It's not even about the outfit for me (even though it was an obvious win among the fans), it was how he performed, how he moved across this massive stage. He was sexy but at the same time still completely appropriate for all-ages audience!! It also seemed to me like he got a new boost of confidence recently! So great!!!
I can't wait for their next concerts around Europe, I am expecting B to be in full revenge lace mode to bring the attention back to him! :D :D :D
Also, can't wait to see K's Euro concerts, hopefully there will be lives!
Exciting times continue!
Niin oliko se areenakeikka JO keikka vai oliko he vain yksi esiintyjistä?
Tähän väliin yksi ICIP:n pituinen äänestystauko
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/
Vierailija kirjoitti:
Ihan JO oma keikka, Buc Kesidi oli lämppäri.
Vierailija kirjoitti:
Nace esittelee poitsut!
Tätä on nyt jotenkin niin outo katsoa, kun tietää mihin kaikkeen tuo johti :D Tässähän niillä on ihan kohtelias välimatkakin ja kaikkea, eikä kädet kuljeskele toisen kropalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos🌻 Onhan heillä sitten huikea suosio Sloveniassa(kin) kun noin valtavat katsojamäärät sinne veti? Montako tuhatta siellä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.
Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry. Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁
Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.
Miksei voi? Ovat kuitenkin julkkiksia, eivätkä mitään taviksia.
Yksityinen tili on jo sellaisenaan merkki siitä että sen sisältö ei ole ensisijaisesti julkiseen käyttöön tai markkinointiin tarkoitettu.
Ime nyt jo pashaa. Sorry, kun et päässyt tekemään nyt itseäsi tärkeäksi, vaikka kuinka yritit herutella "omg mitä G:n tilillä".
Sitä pääsee seuraamaan muuten randomit ihmiset myös seuraa painikkeella. Eikä tuo postaus ollut millään lailla arkaluinteista tietoa sisältävää. Mutta sovitaan nyt mielenrauhasi tähden, että siinä oli peruna siinä kuvassa. Se oli siis paleltunut peruna, eikä piraattibåndipaitoja.
Kun luen tämän viestiketjun viestejä, niin en yhtään ihmettele, että miksi B lähti aikoinaan instasta hetkeksi pois. Toki syitä on monia, mutta varmaan osan insta seuraajien käytös on ottanut kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace esittelee poitsut!
Tätä on nyt jotenkin niin outo katsoa, kun tietää mihin kaikkeen tuo johti :D Tässähän niillä on ihan kohtelias välimatkakin ja kaikkea, eikä kädet kuljeskele toisen kropalla.
6 kuukautta eteenpäin...
https://www.tiktok.com/@katrinaadamsss/video/7282050408623672619
Nyt tulee fiilistelyä JO:n areenakeikasta, joten jos kyllästyttää aihe, niin harppaa suosiolla.
Ihan ensin: mikä paikka! Upea areena, mieletön määrä yleisöä ja kaikki vaan joksuja varten. Tuli heti alkuun jo ihan liikuttunut olo. Valaistus oli upea ja ne iiihaaanaaat ilmapallot! Valokuvaajiakin oli kuusi eli ei ihan pienellä määrällä menty. Maks on ilmeisesti siirtynyt kuvaajaksi ainakin tämän keikan ajaksi, ja vähän se ihmetytti, kun niitä kuvaajia tosiaan riitti.
Ja sitten itse päätähtiin. Kris! Oh......my.....god!!!!! Olen täysverinen bojanisti mutta...huh! Taidan olla nyt myös krisinisti tai ainakin haluan asettaa hänet vitriiniin ja kuolata ja mahdollisesti rikkoa lasin, kun alkaa tulla liian kuuma... Kris aivan kokonaisuutena oli upea, kuin taideteos, mutta aivan älyttömän seksikäs, kaunis, eteerinen, herkkä, rockhenkinen ja.... sanoinko jo seksikäs? Olen aina pitänyt Krisiä tosiaan haltia-tyyppinä ja haltiat eivät kyllä varsinaisesti ole seksikkäitä mutta nyt mentiin Legolas-tason seksikkyyteen! Vaatteiden materiaali oli jo aivan älyttömän kuumaa, ne irtohihat jotain aivan älyttömän upeaa, hihaton paita sopii Krisille aina, kun on niin solakka ja nyt vielä tuo kimaltelevan liukas materiaali. Ja se koru oli kuin kirsikka kakussa! Yleensä en välitä leveälahkeisista housuista mutta ai miten upealta näyttää hoikalla ja pitkällä miehellä. Kokonaisuus oli jotain niin käsittämättömän hienoa, että ei sanat riitä. Jos jotain miinusta pitäisi tähän laittaa, niin sanoisin, että Kris kaikesta seksikkyydestä huolimatta piti meidät katsojat käsivarren mitan päässä. Tulee tunne, että tuo on saavuttamon haavekuva, jota voi kyllä katsoa ja kuolata mutta koskea ei saa...
Sitten Bojan. Minä pidin B:n parjatuista vaatteista. Värit sopivat hänelle, toinen hihajuttu oli kiva, housut olivat todella hyvät, sopivat ja seksikkäät, vähän miinusta tulee kyllä siitä paidan helman tönkköydestä ja siitä, että siellä alla oli vielä jokin paita eli alussa B:llä taisi olla kolme asua päällekkäin ja lopussakin kaksi tai ainakaan sen lörppähelman alta ei tullut ihoa näkyviin vaan jotain tummaa. Jos olisi välähdellyt vähän paljasta ihoa, olisi paidan lörppähelmakin saanut anteeksi mutta nyt tosiaan jäi vähän sellainen fiilis, että vaatteilla yritettiin lähinnä vain peittää sitä upeaa, treenattua kroppaa, joka näkyi NT:llä. Mutta se vaatteista. B oli ihan liekeissä, tanssi ja lauloi villisti, nautti selvästi koko keikasta ja sitä oli aivan riemuisaa katsoa.
Jurea käy vähän sääliksi. Hänellä näytti olevan aivan upea takki päällä, mutta eipä siitä taas näkynyt kuin vilaus lopussa. Luulen, että takki saattoi olla aivan kristasoinen vaate mutta kun näkyi vain hetken, niin ei ehtinyt koko asiaa kunnolla rekisteröidä. Ihanaa oli, että sekä Nace että Jan kiipesivät sinne Juren korokkeelle (ja saattoi muutkin mutta näin vain nuo kaksi) niin pääsi vähän fiiliksiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos🌻 Onhan heillä sitten huikea suosio Sloveniassa(kin) kun noin valtavat katsojamäärät sinne veti? Montako tuhatta siellä oli?
En ole varma mutta jostain muistan lukeneeni että areenalle mahtuu 12 tuhatta
Janilla oli ilmeisesti alussa punainen takki sen verkkopaidan päällä, mutta en ehtinyt sitä kunnolla nähdä. Rakastan sitä Janin punaista takkia, jota on käyttänyt aiemmin, joten tämä kyllä harmittaa vähän. Verkkopaita oli kiva mutta pussihousuista en välittänyt ja Janin hiustenleikkuu oli ----eeeeeeiiiiii! Se nuttura on ollut suosikkini hänessä! Janin vihreä kitara ja fiilistely sooloissa oli tosi hottia!
Nace. Rakas, ihana Nace oli uudessa kampauksessa tosi hot. Mutta housut ja takki eivät napanneet, hihaton musta paita kyllä sitten taas on hänelle tosi sopiva. Nace oli vähän vetäytyvä, ja siinä kohtaa kun lähti kokonaan lavalta ja antoi Martinin ottaa paikkansa, niin sydän ihan särkyi. Ei, ei, ei! Olisi jäänyt fiilistelemään siihen Martinin viereen. Miksi piti poistua kokonaan lavalta? Ja tämän takia taisin vähän suutahtaa Martinille, vaikka eihän se hänen vikaansa ole. Olin vain onnellinen, että Martin oli lavalla vain yhden biisin, ja tätä en olisi ikinä voinut kuvitella aiemmin. Se, että Martinin tulo ja lähtö vaikutti suoraan Nacen lavalla oloon vei kaiken ilon Martinin esiintymisestä. Typerästi tehty siis koko kuvio, oli se sitten kenen tahansa idea tai toivomus.
Jos joku löytää klipin siitä tarina osuudesta eiliseltä keikalta, voisitko laittaa tänne linkin? <3
Se oli aivan ihana vaikken ymmärtänyt mitään!