Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122541/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.

Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)

Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.

Mun mielestä behm ja bojan tietyllä tavalla edustaa vähän samaa tyyppiä. Lahjakkaita, intohimoisia muusikoita, jotka tekevät omaa juttuaan tinkimättömästi, älykkäitä, kauniita, herkkiä. Ja sit kuitenkin täysin kykeneviä reippaaseen j roskiin huumoriin.

Vierailija
122542/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostopitsin hihojen repiminen when

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122543/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.

Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)

Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.

Mä oon samaa mieltä kuin joku toinen täällä tällä viikolla, että tuosta kuviosta jos mistä voisi kehittyä oikeasti jotakin lähitulevaisuudessa. Toki siihen varmaan mahtuisi B kolmanneksi, kun shippilasit nostetaan nokalle.

No sata kertaa todennäköisemmin tuosta kuviosta jotain kehittyisi kuin siitä toisesta K ja B kuviosta. Toki ei tuostakaan kovinkaan. Mutta tilannehan on se että vaikka K joskus sinkuuttuisi(mitä en usko) niin ei hän Sloveniaan lennähdä vaan kainalossa on joku artistitypy tai muu vastaava.

Vierailija
122544/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitähän ihmettä se K olis tuolla nyt tehnyt, vaikka olis ehtinytkin ja päässyt vielä lavallekin? Lentänyt veisaamaan yhden ccc:n. 🤷 Bändillä tuskin oli ennen keikkaa tai nyt sen jälkeenkään liiemmin aikaa edes Conorin viihdyttämiseen. Menee sitten paremmalla ajalla, kun on aikaa hengailuunkin.

Vierailija
122545/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä

Haha! Hyvä yritys, mutta ei todellakaan näyttänyt :D

Vierailija
122546/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä ja Boitsu + Kapteeni & Perämies! Ihana video! Euroviisu aikaan!

Ihanaa puolivuotis-päivää Mussukoille!

Vierailija
122547/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten hyvin eilisestä JOSubsin livestä pystyi konserttia seuraamaan. . ! Melkein kuin olisi paikan päällä ollut. . ! Ainakin verrattuna siihen fomon tunteeseen, mikä alkoi hiipiä mieleen ennen keikkaa. Nyt on tunne, ettei sitä missannutkaan niin pahasti! Oon tosi onnellinen että sain kokea vielä tämänkin tämän KOKO pitkän kauden päätteeksi! Itse seurannut saagaa himpun vajaat 5kk.

En ehkä ois aivan uskonut että se päätyy tällaisiin tunnelmiin, että elän näinkin vahvasti mukana slovenialaisen bändin areenakonserttia Ljubljanassa ig-livenä seuraten, tuntien jokaisen biisin ja saavani yllättyä Krisin asusta!

Oon viime aikoina ollut tosi vähän palstalla, eli mulle oli nyt epäselvää tuosta eilisestä areenakeikasta muutama asia: siellä näytti olevan todella paljon väkeä, oliko muitakin artisteja esiintymässä JO lisäksi? Oliko tälle areenakeikalle jokin erityinen syy (hyväntekeväisyys ym)? Ja Sloveniassako keikka oli? Kiitos jos joku vastaa kettuilun sijaan🌻

Vierailija
122548/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Kärppyli! Kuopion keikka tänään! 💚

https://www.tumblr.com/eikohanjatketa/730504373242937344/peli%C3%A4-tod…

Vierailija
122549/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerit eivät postanneet mitään yölläkään instaan. Jotenkin minusta olisi tyylikästä, jos eivät jakelisikaan mitään videoita tuolta, minun puolestani tyylikkäintä olisi olla postaamatta mitään ennen kuin lomat on pidetty! Vaikka saattaisin olla kyllä jo päivänä kolme kuin tulisilla hiilillä kontentin puutteesta :D Usein kun nää bändit ja artistit nykyään laittaa jotain someen tulee vähän stressaantunut olo heidän puolestaan. Ei tällaista ollut kun minäää olin nuari.

Olen kuitenkin yksi kärsimättömistä faneista, sorry.  Onko mitään tietoa levinnyt somealustoille, miten ilta on tuosta jatkunut? Onko juhlittu sen Wild Youthin tyypin kanssa esim.? Suomessa epäviralliset tietotoimistot kulkivat NT:lla. Entä Sloveniassa? 😁

Conorin tili on myös yksityinen, sieltäkään ei pidä levittää mitään tietoja joksuihin liittyen.

Miksei voi? Ovat kuitenkin julkkiksia, eivätkä mitään taviksia.

Yksityinen tili on jo sellaisenaan merkki siitä että sen sisältö ei ole ensisijaisesti julkiseen käyttöön tai markkinointiin tarkoitettu.

Ime nyt jo pashaa. Sorry, kun et päässyt tekemään nyt itseäsi tärkeäksi, vaikka kuinka yritit herutella "omg mitä G:n tilillä".

Sitä pääsee seuraamaan muuten randomit ihmiset myös seuraa painikkeella. Eikä tuo postaus ollut millään lailla arkaluinteista tietoa sisältävää. Mutta sovitaan nyt mielenrauhasi tähden, että siinä oli peruna siinä kuvassa. Se oli siis paleltunut peruna, eikä piraattibåndipaitoja.

Vierailija
122550/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…

Nämä kaksi elää ihan omassa kuplassa

Tää on itse asiassa hauska, kun koko muu JO ikään kuin unohdetaan. B ja K selkeästi ajattelee privat konsertti kysymystä niin, että esiintyisivät siinä vain kaksistaan 😄

Ihana!!!

Vierailija
122551/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää toi puolivuotispäivä, kun eihän se ole oikeasti aika eikä mikään. Jos ajattelen omalle kohdalle niin ihan ystävyyden alkutaivalta, tuskin edes vielä luottaisin toiseen täysin. Varmaan miettisin et uskaltaiskohan edes pyytää toista kahville toista kertaa tässä kuussa, vai pitääkö se mua ihan riippana. Sit on nämä kaksi: näyttävät siltä että ovat tunteneet sata vuotta, lääppivät toistensa perseitä, riippuvat toisissaan kiinni, toinen kiusaa maybe morella ja toinen vastaa sylkemällä vettä päälle, kahdestaan ovat aina jossain kuplassa joka leijailee kymmenen metriä muiden yläpuolella. Jokseenkin epäreilua.

Vierailija
122552/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä miettinyt mista K ja Behm tuntevat toisensa

Ovat saman levy-yhtiön listoilla, joten eiköhän lafkan käytävillä ja kinkereissä ole tulleet tutuiksi.

Vierailija
122553/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/barve0ceana/status/1710385097759760849?t=7_hUt2qf6q…

On tämä kosketus mun mielestä kyllä hyvin hellä ja läheinen. Samaan tapaan kuin k:n ja b:n välillä, ovat lyhyen hetken niin toisilleen omistautuneita ettei muita ikään kuin olekaan siinä ympärillä.

Vierailija
122554/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää toi puolivuotispäivä, kun eihän se ole oikeasti aika eikä mikään. Jos ajattelen omalle kohdalle niin ihan ystävyyden alkutaivalta, tuskin edes vielä luottaisin toiseen täysin. Varmaan miettisin et uskaltaiskohan edes pyytää toista kahville toista kertaa tässä kuussa, vai pitääkö se mua ihan riippana. Sit on nämä kaksi: näyttävät siltä että ovat tunteneet sata vuotta, lääppivät toistensa perseitä, riippuvat toisissaan kiinni, toinen kiusaa maybe morella ja toinen vastaa sylkemällä vettä päälle, kahdestaan ovat aina jossain kuplassa joka leijailee kymmenen metriä muiden yläpuolella. Jokseenkin epäreilua.

Ja jos aatellaan että he on ton puolen vuoden aikana nähneet mitä, viisi kertaa? Toki siinä on sitten pidempiä ajanjaksoja mukana mut silti. Mä haluaisin kanssa joskus kokea jotain tollaista yhteyttä. Tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
122555/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kosketus mun mielestä kyllä hyvin hellä ja läheinen. Samaan tapaan kuin k:n ja b:n välillä, ovat lyhyen hetken niin toisilleen omistautuneita ettei muita ikään kuin olekaan siinä ympärillä.

Jep. On hellä. Mikä heidän historiansa on, eiks he oo kuitenkin lapsuudenystäviä? Tms

Vierailija
122556/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kuin nenä päähän. Täysin erilaiset energiat, mutta jollain tapaa kuitenkin yhteensopivat. Toi K:n ihailu Behmiä kohtaan on jotenkin liikkistä.

Vierailija
122557/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.

Mun mielestä cha cha vha olisi sopinut tuohon Euroviisu insertin perään. Ensin siinä olis näytetty vähän enemmän J & B connection ja sit kaikki euroviisu-asut päällä lavalle. Areenan katto olis räjähtänyt 🔥💚 sit CD vikana.

Vierailija
122558/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.

Sehän ois ängennyt sinne väkisin niinkuin NT:llä jonkun palstalaisen mielestä. Ois istua tököttänyt keskellä lavaa bulbasaur pipo päässä ja huutanut en lähe mihinkään.

Viittasin vain intoiluihin, että Jokerit olivat muka ihan vakavissaan ottamassa K:n siellä lavalle. Saattoi olla vain hahmottelua ja vielä turvallista todeta, kun tiesivät jo sanoessaan, ettei se pääse. Eli kohteliaisuutta sitten in the end. 

Nimenomaan tätä kun he tiesi ettei pääse kumminkaan. Ei K tuonne olisi mitenkään sopinut, ihan erilainen energia.

Vierailija
122559/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ero K:n ja B:n välillä, B:llä on tollaisia ns helliä hetkiä muidenkin miesten kanssa, K:llä sit enempi sellaisia vähän ns rivoja ja tekemällä tehtyjä homoerotic-wanna-be sessioita

Vierailija
122560/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti, joten sekin näkyy. Kärden kanssa puoli vuotta ja heti klikkasi.

Ei näitä oikein voi verrata järkevästi toisiinsa, kun lähtökohdat ihan erit. Ja miksi pitäisi?

Ketju on lukittu.