Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
121261/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman shippilaseja Nordic Tour-videon katsottuani Youtubesta itselläni vahvistui kuva Kärpästä ja B:stä yhä enemmän hyvinä kavereina, joista toinen tykkää töräytellä randomeita romanttisia kommentteja ja toista vedetään mukaan höpsöttelyyn, toivottavasti ei myös niin että itse ei ole ihan täysillä messissä läpässä.  Toki heidän välillään on edelleen jotain valovoimaisen ihanaa ja vapauttavaa hassuttelua ja kiva bondi, mutta toivon että shippailu ei ole välejä sotkenut koska sekin voisi sotkea välejä että toinen lähtee hommaan mukaan läpällä ja toinen ei.

Mielestäni dynamiikka on jonkin verran muuttunut viisujen jälkeen ja tuntuu, että Kärppy on se aloitteellisempi osapuoli läheisyydenosoituksissa. Voi olla että tulkitsin tilanteen väärin, kun en paikanpäällä ollut.

Mun mielestä oli monta hetkeä, joista näkyi että B:llä on edelleen muitakin kuin ihan vaan kaverillisia tunteita. Ekana tulee mieleen lavalta Tavastia kakkosen se hetki, kun K menossa Krisin luo ja B menee heti koskemaan Kärpän hartioita kuin muistuttaakseen, kuka on hänen miehensä. Ei olisi ollut mitään syytä tehdä niin, jos olisivat vain hyviä ystäviä. Saman esityksen lopussa kun B oli istumassa polvellaan lavan reunassa ja K tulee sipaisemaan poskesta kaksi kertaa niin etenkin se B:n katse jälkimmäisessä on aidosti ihastuneen katse.

Tampereen esityksessä toki se ilme suukon jälkeen mutta vielä paljastavampi oli se ilme, kun K käveli selkä notkolla ja kurkisti katsooko B ja etenkin silloin kun K peruutti B:n luo, niin se katse jolla B tuijotti K:n pakaroita ei ollut kovin kaverillinen katse. Esityksen jälkeen se veden spruittailu tosi flirttailevalla katseella.

Sitten oli ilmeet ig livessä, etenkin legendaarinen ljubav ja kikattelu kaikelle, mitä K sanoi. Tyypillistä ihastuneen käytöstä. Eli mun mielestä niitä tunteita on vielä ja jos K näyttäisi edes vaaleanvihreää valoa, niin asioita alkaisi tapahtua.

Mutta valitettavasti mä en näe K:n puolelta kuin kaverillisia tunteita. Toki tosi läheisen ystävän, sielunveljen tunteita, mutta mulle mikään K:n käytöksessä ei viesti, että haluaisi muuta. Shippaajana tää olisi mulle tervetullutta, jos näin olisi, mutten enää usko siihen.

Silti se ei mielestäni ole huono asia. B vaikuttaa tyytyväiseltä siihenkin, mitä heillä on. Mulle riittää hyvin seurata näiden Tikun ja Takun koheltamisia nykyiselläänkin oikein mainiosti. Tollaisena se todennäköisimmin myös jatkuu loppuelämän.

Oon enemmän kuin mielelläni väärässä ja saa kertoa mulle ne kohdat, joissa esim näkyi K:lta muitakin kuin kaverifiiliksiä NT:llä.

Koska tähän näyttää tulevan pelkkiä alapeukkuja niin kiinnostaisi kuulla onko se siksi, että olette eri mieltä mun ajatuksista B:n vai K:n suhteen, vai ehkä molempien.

Mä laitoin sulle yläpeukun ihan kannatuksen vuoksi mutta me ei oikeasti voida tietää miten paljon noissa esityksissä on ihan esiintymisadrenaliinia, ihastumisen esittämistä sitä odottavaa yleisöä varten ja ihan vaan iloa ja innostusta ulkomaan keikoista B:n puolelta. K tuntuu tekevän kaikki flirtit ja muut ihan yleisön takia, B:stä on vaikeampi sanoa. Osan sekin vaikuttaa esittävän. Esim. se pysähdys Tavastialla kun K oli koskenut olkapäähän oli mielestäni ihan esitystä.

Oon ihan samaa mieltä, että valtaosa noista kropan sivelyistä ja nuolemista on ihan vaan esitystä. Ja just tota tilttausta en listannut, koska se ei tehnyt muhun sellaista vaikutusta kuin moneen muuhun täällä.

Joo, onhan nää pohdinnat täysin yhdentekeviä, kun me ei tiedetä mistään mitään. Joku näiden katsomisessa ja miettimisessä kuitenkin kiehtoo ihmeellisen paljon eikä ole tämän palstan ulkopuolella ketään, jonka kanssa näitä pyöritellä, niin tulee sitten kirjoiteltua välillä tänne. :)

Vierailija
121262/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se siinä näyttää onnelliselta ....kuule, K! Nyt on ihan väärä syli

https://www.instagram.com/reel/CyC78maIgy4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
121263/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman shippilaseja Nordic Tour-videon katsottuani Youtubesta itselläni vahvistui kuva Kärpästä ja B:stä yhä enemmän hyvinä kavereina, joista toinen tykkää töräytellä randomeita romanttisia kommentteja ja toista vedetään mukaan höpsöttelyyn, toivottavasti ei myös niin että itse ei ole ihan täysillä messissä läpässä.  Toki heidän välillään on edelleen jotain valovoimaisen ihanaa ja vapauttavaa hassuttelua ja kiva bondi, mutta toivon että shippailu ei ole välejä sotkenut koska sekin voisi sotkea välejä että toinen lähtee hommaan mukaan läpällä ja toinen ei.

Mielestäni dynamiikka on jonkin verran muuttunut viisujen jälkeen ja tuntuu, että Kärppy on se aloitteellisempi osapuoli läheisyydenosoituksissa. Voi olla että tulkitsin tilanteen väärin, kun en paikanpäällä ollut.

Mun mielestä oli monta hetkeä, joista näkyi että B:llä on edelleen muitakin kuin ihan vaan kaverillisia tunteita. Ekana tulee mieleen lavalta Tavastia kakkosen se hetki, kun K menossa Krisin luo ja B menee heti koskemaan Kärpän hartioita kuin muistuttaakseen, kuka on hänen miehensä. Ei olisi ollut mitään syytä tehdä niin, jos olisivat vain hyviä ystäviä. Saman esityksen lopussa kun B oli istumassa polvellaan lavan reunassa ja K tulee sipaisemaan poskesta kaksi kertaa niin etenkin se B:n katse jälkimmäisessä on aidosti ihastuneen katse.

Tampereen esityksessä toki se ilme suukon jälkeen mutta vielä paljastavampi oli se ilme, kun K käveli selkä notkolla ja kurkisti katsooko B ja etenkin silloin kun K peruutti B:n luo, niin se katse jolla B tuijotti K:n pakaroita ei ollut kovin kaverillinen katse. Esityksen jälkeen se veden spruittailu tosi flirttailevalla katseella.

Sitten oli ilmeet ig livessä, etenkin legendaarinen ljubav ja kikattelu kaikelle, mitä K sanoi. Tyypillistä ihastuneen käytöstä. Eli mun mielestä niitä tunteita on vielä ja jos K näyttäisi edes vaaleanvihreää valoa, niin asioita alkaisi tapahtua.

Mutta valitettavasti mä en näe K:n puolelta kuin kaverillisia tunteita. Toki tosi läheisen ystävän, sielunveljen tunteita, mutta mulle mikään K:n käytöksessä ei viesti, että haluaisi muuta. Shippaajana tää olisi mulle tervetullutta, jos näin olisi, mutten enää usko siihen.

Silti se ei mielestäni ole huono asia. B vaikuttaa tyytyväiseltä siihenkin, mitä heillä on. Mulle riittää hyvin seurata näiden Tikun ja Takun koheltamisia nykyiselläänkin oikein mainiosti. Tollaisena se todennäköisimmin myös jatkuu loppuelämän.

Oon enemmän kuin mielelläni väärässä ja saa kertoa mulle ne kohdat, joissa esim näkyi K:lta muitakin kuin kaverifiiliksiä NT:llä.

Mun on mahdotonta olla näkemättä mitään Kn puolelta sen legendaarisen karaokeklipin jälkeen. Jos joku katsoisi mua vastaavalla tavalla, jättäisin ihan kaiken. Siitä oon samaa mieltä, että B sitä huomiota ja kosketusta lavan ulkopuolella antaa rohkeammin.

Mä oon nähnyt tuosta vain kuvan. Olisiko tästä kellään videopätkää? Ja eikö tuo ollut jo joskus kesäkuun alussa? Silloin mäkin uskoin molemminpuolisiin fiiliksiin. Näkikö joku NT:llä jotain K:n puolelta?

Tässä se näkyy. https://vm.tiktok.com/ZGJctBm98/

Vierailija
121264/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Good morning, I think B's fans will like this. It's B singing Selma by Bijelo dugme, a really famous ex-Yu song&band.

https://vm.tiktok.com/ZGJct8kMk/

I have watched this before. His voice is amazing 💖

Vierailija
121265/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo näyttää irvistykseltä.

Vierailija
121266/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Showta on paljon, mutta on siinä muutakin.

Tuli siitä homovokotteluäänestä josta täällä eilen sanottiin mieleen, että miksi K pitäisi haastattelussa esittää ja valehdella? Ei ole syytä. Hänen ei tarvitse suosionsa eteen tehdä sen enempi fan serviceä. Minusta hän oli vilpitön siinä haastattelussa B kanssa.

B on ihastunut, mutta niin on K:kin, koska mikä muu syy hänellä olisi pitää B:tä saatavilla? Ystäviähän he jo ovat. Joku B:ssä vetää K:ta puoleensa. Liekö itsekään tietää varmasti mitä se on.

Vierailija
121267/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä alkanut seuraamaan Rita Niemeä. Laittaakohan se Kärsyn kuntoon pakara treeneillä? Save massu !

Taitaa olla varma keino päästä Kärtsän elämän top listalle - vaihtaa nimensä vaan Ritaksi! Vaihdetaankos kaikki K-Fanit täällä? Rita1, Rita2 - Rita399

Vierailija
121268/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A good fresh interview, only in Slo so far. They talk about their career, their creative process, the tours (K is briefly mentioned) tonight's concert...

Vierailija
121269/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mun on mahdotonta olla näkemättä mitään Kn puolelta sen legendaarisen karaokeklipin jälkeen. Jos joku katsoisi mua vastaavalla tavalla, jättäisin ihan kaiken. Siitä oon samaa mieltä, että B sitä huomiota ja kosketusta lavan ulkopuolella antaa rohkeammin.[/quote]

Mä oon nähnyt tuosta vain kuvan. Olisiko tästä kellään videopätkää? Ja eikö tuo ollut jo joskus kesäkuun alussa? Silloin mäkin uskoin molemminpuolisiin fiiliksiin. Näkikö joku NT:llä jotain K:n puolelta?[/quote]

Tässä se näkyy. https://vm.tiktok.com/ZGJctBm98/ [/quote]

Kiitos. Onko tuo siis sieltä kesäkuun alusta vai NT:n ajalta?

Vierailija
121270/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo näyttää irvistykseltä.

Minusta ei, silmissä on eksoottisen tilanteen tuomaa iloa ja odotusta. Suihkussakäynnin jännite on vielä siellä......

Vierailija
121271/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tähän näyttää tulevan pelkkiä alapeukkuja niin kiinnostaisi kuulla onko se siksi, että olette eri mieltä mun ajatuksista B:n vai K:n suhteen, vai ehkä molempien.

Mä laitoin sulle yläpeukun ihan kannatuksen vuoksi mutta me ei oikeasti voida tietää miten paljon noissa esityksissä on ihan esiintymisadrenaliinia, ihastumisen esittämistä sitä odottavaa yleisöä varten ja ihan vaan iloa ja innostusta ulkomaan keikoista B:n puolelta. K tuntuu tekevän kaikki flirtit ja muut ihan yleisön takia, B:stä on vaikeampi sanoa. Osan sekin vaikuttaa esittävän. Esim. se pysähdys Tavastialla kun K oli koskenut olkapäähän oli mielestäni ihan esitystä.

Oon ihan samaa mieltä, että valtaosa noista kropan sivelyistä ja nuolemista on ihan vaan esitystä. Ja just tota tilttausta en listannut, koska se ei tehnyt muhun sellaista vaikutusta kuin moneen muuhun täällä.

Joo, onhan nää pohdinnat täysin yhdentekeviä, kun me ei tiedetä mistään mitään. Joku näiden katsomisessa ja miettimisessä kuitenkin kiehtoo ihmeellisen paljon eikä ole tämän palstan ulkopuolella ketään, jonka kanssa näitä pyöritellä, niin tulee sitten kirjoiteltua välillä tänne. :)

Niinpä, en kyllä muista että olisin koskaan ollut kiinnostunut kahden kaveruksen väleistä tässä mittakaavassa. Ja kai se jotain kertoo, että tätä asiaa on täällä nyt spekuloitu kuukausitolkulla. K kaverustui omien sanojensa mukaan myös Loreenin ja Alessandran kanssa ainakin ja A:n kanssa vissiin jo naimisiinkin menossa, mutta onko heidän väleistään täällä käyty keskustelua paria viestiä enempää...? Mutta me ei tosiaan tiedetä yhtään mitään heidän todellisista tunteistaan, ja se kai tän ketjun pitää hengissä. En mä usko että tämä hirveän kauan jatkuisi, jos he kertois avoimesti seurustelevansa (minkä en usko koskaan tapahtuvan), koska mitä spekuloitavaa siinä sitten olisi. Ja ehkä toinen sitten se, että jos eivät näkisi toisiaan tyyliin vuoteen.  Ja mä luulen että omalta kohdaltani tässä ketjussa roikkumisen lopettaisi tieto B:n seurustelusta. 

Vierailija
121272/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Showta on paljon, mutta on siinä muutakin.

Tuli siitä homovokotteluäänestä josta täällä eilen sanottiin mieleen, että miksi K pitäisi haastattelussa esittää ja valehdella? Ei ole syytä. Hänen ei tarvitse suosionsa eteen tehdä sen enempi fan serviceä. Minusta hän oli vilpitön siinä haastattelussa B kanssa.

B on ihastunut, mutta niin on K:kin, koska mikä muu syy hänellä olisi pitää B:tä saatavilla? Ystäviähän he jo ovat. Joku B:ssä vetää K:ta puoleensa. Liekö itsekään tietää varmasti mitä se on.

Mä sanoin mutta taidettiin poistaa. 😀 Onhan K:lla koko ajan motiivi tuohonkin vokotteluun. Viisuissa piti varmistella ääniä koska vaikka suosiota olikin jo, niin koskaan ei voi tietää miten ihmiset äänestää. Toisekseen kesän/syksyn aikana on ollut yksityistilaisuutta ja Tommy-projektia joiden yhteydessä se selkeästi on halunnut korostaa homoerotiikkateemaa. Kuunnelkaa niitä klippejä esim. viisuajoilta, se hunajainen ääni on opeteltu.

Vierailija
121273/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta K oli vilpitön ja aidoin tuntunen siinä haastiksessa, vaikka eivät anna ihan kaikkea esille siinä vain ystävyyttä ja veljeyttä.

Vierailija
121274/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Tänään onkin sitten keikat sekä K:lla että Joksuilla. Ja omalla kohdalla tasan viikko Pakkahuoneen keikkaan, apua 😱😍

Kamala, näin viime yönä unta, että olin piirtänyt nsfw-taidetta ja vieläpä Jancesta 😳😂 Oon lukenut viime aikoina iltasatuna yhtä kinktober-ficciä Joksuista, joten selvästi sen vaikutusta tämä... Unessa tulin vielä tänne panikoimaan tänne, että apua, mitä oon tehnyt ja pitäiskö mun julkaista ko. piirustus AO3:ssa, kun mulla on sinne tunnaritkin 😂

- Jossu

Onko sulla linkkiä tähän iltasatuun?

Ollos hyvä: https://archiveofourown.org/works/50440450/chapters/127496809

Vierailija
121275/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on mahdotonta olla näkemättä mitään Kn puolelta sen legendaarisen karaokeklipin jälkeen. Jos joku katsoisi mua vastaavalla tavalla, jättäisin ihan kaiken. Siitä oon samaa mieltä, että B sitä huomiota ja kosketusta lavan ulkopuolella antaa rohkeammin.

Mä oon nähnyt tuosta vain kuvan. Olisiko tästä kellään videopätkää? Ja eikö tuo ollut jo joskus kesäkuun alussa? Silloin mäkin uskoin molemminpuolisiin fiiliksiin. Näkikö joku NT:llä jotain K:n puolelta?

Tässä se näkyy. https://vm.tiktok.com/ZGJctBm98/

Kiitos. Onko tuo siis sieltä kesäkuun alusta vai NT:n ajalta?

Kesäkuulta. Tämä tiktok on postattu ennen NTtä

Vierailija
121276/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo tainnu hirveesti täällä nähdä muusikkomiesten/kaverusten vuorovaikutusta. Ootte kuitenkin ihan tosissanne täällä 🙄 Öeiiiivv..

Vierailija
121277/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, en kyllä muista että olisin koskaan ollut kiinnostunut kahden kaveruksen väleistä tässä mittakaavassa. Ja kai se jotain kertoo, että tätä asiaa on täällä nyt spekuloitu kuukausitolkulla. K kaverustui omien sanojensa mukaan myös Loreenin ja Alessandran kanssa ainakin ja A:n kanssa vissiin jo naimisiinkin menossa, mutta onko heidän väleistään täällä käyty keskustelua paria viestiä enempää...? Mutta me ei tosiaan tiedetä yhtään mitään heidän todellisista tunteistaan, ja se kai tän ketjun pitää hengissä. En mä usko että tämä hirveän kauan jatkuisi, jos he kertois avoimesti seurustelevansa (minkä en usko koskaan tapahtuvan), koska mitä spekuloitavaa siinä sitten olisi. Ja ehkä toinen sitten se, että jos eivät näkisi toisiaan tyyliin vuoteen.  Ja mä luulen että omalta kohdaltani tässä ketjussa roikkumisen lopettaisi tieto B:n seurustelusta. 

Mulle ei lopettaisi nuo syytkään, ellei jossain olisi joku toinen paikka, josta saa nopeammin Kärtsäriin ja Jokereihin liittyvistä uutisista, keikkalippujen myynneistä, ig liven pitäjistä jne.

Vierailija
121278/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B molemmat ovat erittäin taitavia sekä viehättäviä esiintyjiä. He jakavat yhdessä yleisön kanssa sen hyvänolon tunteen ja nyt NT keikoilla se välittyi todellakin myös yleisöön. Esimerkiksi Tampere oli yhtä mielihyvähormoonia keikan aikana. Mun mielestä K ja B jakavat jotain sellaista uniikkia, mistä he tuskin kovin helposti luopuvat. Syvää yhteyttä rakastamassaan asiassa eli esiintymisessä. Ja se yhteys jatkuu myös lavan ulkopuolella. 

Vierailija
121279/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimetkää yksi (1) vetävin/ihanin ominaisuus jokaisesta Jokerista ja Kärpäleestä! Vain yksi!

Jan: Se, että hänessä on kaksi niin erilaista puolta. Toisaalta hän on kuuman seksikäs kitaristi, toisaalta hurmaavasti hymyilevä hassuttelija (ja matemaatikko). Näiden yhdistelmä on se mikä sai mut hullaantumaan häneen. Ja nyt seuraa Jan-spämmiä. ;D

https://www.instagram.com/reel/CxbNz4fNxXt/?utm_source=ig_web_copy_link…

https://www.instagram.com/reel/Cx3eDPCtkOJ/?utm_source=ig_web_copy_link…

https://i.pinimg.com/originals/04/e3/b1/04e3b16542c18a622c1c2fb447991c1…

https://i.pinimg.com/originals/88/6c/3c/886c3cc6d938ababc58879cebca1424…

https://www.tumblr.com/musicalislife/730235504911663104/he-is-clever-so…

Hemmetti, meni eilen niin Janista runoiluksi että muut unohtui. Yritän olla lyhytsanaisempi ;D

Bojan: Luovuus. Tarkoitan paitsi musiikkia myös esiintymistä ja bändiä, no, heh, taiteellisena kokonaisuutena (vaikka muutkin tietysti ovat mukana tässä mutta epäilen että varsinkin aluksi paljon on tullut häneltä). Ihmiset, jotka pystyvät saamistaan vaikutteista ja omista kokemuksistaan luomaan jotain uutta ja koskettavaa ovat vaan niin kiinnostavia.

Jure: Positiivisuus.

Nace: Huolehtivaisuus.

Kris: Itsevarmuus. Nuoruudestaan huolimatta vaikuttaa tietävän mitä hän on ja mitä tahtoo.

Kärtsä: Yksilöllisyys. Ei ole muita samanlaisia, he is the one and only Kärtsä. ;D

Vierailija
121280/123801 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Live oli ainakin molemminpuolista tuijottelua, muutenhan meillä aika vähän materiaalia oikeastaan sieltä sinänsä on.

Tuijottelua joo, mutta mä en nähnyt K:n katseissa samaa, mitä B:n. K oli siinä jonkinlaisessa esitysmoodissa mielestäni. Söpö kuin mikä, mutta ei siitä musta välittynyt minkäänasteista ihastusta tai muuta kuin katseita ystävän suuntaan.

Älkää sis ymmärtäkö väärin, että haluaisin ampua mitään alas. Päinvastoin olisi ihanaa nähdä jotain myös K:n suunnasta ja ehkä olen vain missannut jotain.

Oli varmasti esiintymismoodissa juu, mutta mietin että oikeesti, tuijotteleeko joku kaveriaan tolla tavalla silmiin. Ja tuijotteliko se esim

Toisella puolella olevaa Jania.

No jos mä mietin itseäni, niin just noin mä itsekin katsoisin ystävääni, jos olisin lattian tasossa. Mutta toi on hyvä pointti, että miksi katsoi koko ajan Bojania eikä yhtään muita. Fanservicellä voisi joku kuitata, mutta ehkä siinä oli se alitajuinen eikä tietoinen käytös, jota vähän niinku haen tässä.

Mun mielestä on itsestään selvää, että katsoi Btä, koska B siinä oli koko ajan äänessä Kn lisäksi. No Kris puhui myös vähän, mutta seisoi Kn takana, niin paha sinne päin katsoa.

Ketju on lukittu.