Montako kertaa olet lauennut tänään?
Itse neljä kertaa. Vielä 1-2 tulossa myöhemmin tänään, ellei väsymys paina liikaa :)
n
Kommentit (21)
Varmaan ainakin kymmenen kertaa. Saan melkeinpä peräkkäin kun vaan jatkan ja jatkan
Mulle riittää kerran päivässä. Toinen ei tunnu oikein miltään, ei viitsi ihoa kiusata sen takia. Huomenna sitten uusi päivä.
Vaimo itsekseen aamuaikaisin omaa kivaa kerran, havahduin niihin huohotuksiin, sen jälkeen kielellä hänelle uusi. Itse laukesin pillun päälle/vastsalle runkaten. Iltapäivällä uusi sessio luvassa
Kerran ja silloinkin hermot nyt juon siideriä.
En kertaakaan. Illalla toiveissa varvi vaimon kanssa.
niin. niino ei ole vielä tullut ehkä. ehkä se antaa niin odottaa kuin sanotaan: hyvää kannattaa.. ehkä niin?
on. en tiedä muuta asiasta sanoa: tänää.. ainakaan.
Onpas täällä ollut innokas alapeukuttaja! Väärin vastattu ilmeisesti monessa viestissä. 😅
Kerran, aamulla mökillä puolison pilluun. Josko tässä illalla sitten omalla kädellä toiset, kun puoliso ja lapsetkin jo nukkuu.
Aamun sauvakävelylenkki tehty kauniissa kevät aamussa. Seuraavaksi suihkuun ja sitten aamupala. N39
Kokeilin teininä kuin monta kertaa voi laueta 24h aikana. 7 ekaa kertaa tuli spermaa 8 tuli orkku, muttei mitään enää ulos.
K
Vierailija kirjoitti:
Aamun sauvakävelylenkki tehty kauniissa kevät aamussa. Seuraavaksi suihkuun ja sitten aamupala. N39
Tässä ei vastattu esitettyyn kysymykseen.7
Aamulla, mieheni lähdettyä töihinsä ja toivoisin että vielä illemmalla uudestaan, kun tulen harrastuksistani. Tänään panettaa oikeen kunnolla ja jotenkin miehen työreissulla olo vaan lisää sitö kun ajattelen miten itsekseni saan omassa rauhassa touhuta.
Laukesin tyttöystäväni tisseille. Että teki hyvää.