Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluaisit tavata sinuun ihastunutta ihmistä, jos tietäisit ettei teillä ole tulevaisuutta?

Vierailija
17.05.2023 |

Miksi pitäisit hänen toivoaan ja mielenkiintoaan yllä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako ap tuolla että ei ole yhteistä romanttista tulevaisuutta?

Voihan toinen olla sun hyväkin ystävä, ei sellasta heitetä menemään jonkun pienen ihastuksen takia, joka menee kuitenkin ohi ajan kanssa.

Vierailija
22/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina, kun tykkään seurasta vaikka ei sillä tavalla kiinnostakkaan. Ja tuntuu kurjalta katkaista välit kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripohjalta. Kertoisin toki että en ole kiinnostunut siinä mielessä jos toisi ihastuksensa ilmi.

Vierailija
24/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta

Vierailija
25/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla ihastunut ihmiseen jonka kanssa ei voisi olla mitään yhteistä tulevaisuutta. 

Vierailija
26/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itsekin ihastunut?

Jos en tietäisi hänen olevan ihastunut?

Vierailija
27/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samanlaisessa tilanteessa jostain ihme syystä, kunnes tajusin etteihän siinä ole mitään järkeä kun emme edes halua samoja asioita tulevaisuudelta. Hän halusi lapsen ja naimisiin, minä en.

Vierailija
28/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuo turvallisuuden tunnetta kun pitää koko ajan "varamiestä" penkillä valmiina.

Vierailija
29/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin ehkä korkeintaan yhden kerran sellaista ihmistä, johon olisin itse ollut ihastunut molemminpuolisesti kauan sitten ja joka on jäänyt mieleeni. Haluaisin puhua selväksi joitakin asioita. Uusia ohimeneviä ihastuksia en tapaisi. Ne vanhat jutut olivat vakavampia. Tosiasiassa tein kuitenkin kovan psyykkisen työn, että voitin haluni tavata vanhaa ihastustasi. Parempi näin. Se oli kuitenkin minun pääni sisällä oleva asia, joka minun täytyi selvittää itseni kanssa.

Vierailija
30/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaverimiestä? Jos olin kaverin tarpeessa.

Ap ei kerro tarpeeksi asetelmasta.

Vierailija
31/31 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihastukseni haluaa tavata minua siitä syystä että olemme myös hyviä ystäviä. Hän myös tietää minun olevan terve ja vastuullinen aikuinen, ja että osaan kyllä itse tehdä omat päätökseni. Jos yhteydenpito olisi minulle vahingoksi, lopettaisin sen. Toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin koska puhumme avoimesti niistä syistä miksi emme sopisi parisuhteeseen, ja olen niistä periaatteessa samaa mieltä vaikka ihastukseni kanta onkin jyrkempi kuin minun.

On minun tehtäväni katkaista välit jos tilanne häiritsee minua. Häntä se nyt ainakaan ei häiritse että mukava ja fiksu nainen on häneen ihastunut, joten mikseipä hän haluaisi minua tavata jatkossakin?