Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni viestittelystä vieraan naisen kanssa

Vierailija
17.05.2023 |

Näin hänen Instagramista, että hän laittoi aamulla viestiä jollekin naiselle ja googlasin tämän naisen - sellainen kuin Kate Abdo, joku instatyttö Briteistä.

Mainitsin tästä miehelle, että se loukkaa minua ja että pettääkö hän. Hän vain naureskeli, että ei sitä koskaan tiedä, jos tämä instabeibi vastaisikin. Mitä nyt?????

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olet yhdessä mieslapsen kanssa joka viestittelee instatuheroille ja on ikuinen fanipoika. Ei haittaa vaikka eivät vastaakaan. Tämä on erittäin yleinen suomalainen miestyyppi.

Vierailija
2/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 4 suhdetta miehiin, ja joka ikinen mies on rikkonut jollain tapaa luottamuksen välillämme. Viimeisimmässä suhteessa isku tuli eilen. Tsemppiä ap, ei ole neuvoja antaa. Ehkä yksin olisi vaan parasta elää, ei sitä määräänsä enempää voi rikkoa itseään sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei puhu samaa kieltä (rehellisyys ja toisen ihmisen arvotaminen) kuin itse puhut. Kuin märkä rätti kasvoille ja pohja jalkojesi alta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono

Vierailija
4/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono

Jep. Huono mies.

Vierailija
5/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Olet yhdessä mieslapsen kanssa joka viestittelee instatuheroille ja on ikuinen fanipoika. Ei haittaa vaikka eivät vastaakaan. Tämä on erittäin yleinen suomalainen miestyyppi.

Lisäisin vielä hänen kommenttiinsa sen, että mies on ällöttävä instagram hiippari joka on äärimmäisen noloa ap:llekin.

Vierailija
6/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miks pitää olla niin mustasukkainen. Tuollaiset viestit on niin fantasiaa, ei mies edes ikinä tule tuota muijaa näkemään...

Vierailija
7/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vähän jäitä hattuun. Tämähän on miesten keskuudessa ihan normaali käytäntö. Laitetaan "Good morning"-viesti vaikka Shakiralle tai Kim Kardashianille. 

Vierailija
8/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono

Sekin riittää kunhan vaan mammalahko pääsee syöksymään saatanallisesti syyllistäen miesten kimppuun. Kuvitteellinen uhriasema oikeutta puhumaan miehistä miten huvittaa ja sitten ihmetellään missä kaikki ne kunnon miehet on. Sitä niittää mitä kylvää. 

Vierailija
9/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 4 suhdetta miehiin, ja joka ikinen mies on rikkonut jollain tapaa luottamuksen välillämme. Viimeisimmässä suhteessa isku tuli eilen. Tsemppiä ap, ei ole neuvoja antaa. Ehkä yksin olisi vaan parasta elää, ei sitä määräänsä enempää voi rikkoa itseään sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei puhu samaa kieltä (rehellisyys ja toisen ihmisen arvotaminen) kuin itse puhut. Kuin märkä rätti kasvoille ja pohja jalkojesi alta pois.

Ainut mikä yhdistää näitä miehiä olet sinä. Muuta makumieltymyksiä miesten suhteen. He ovat kaikki sinun valitsemia kumppaneita.

Vierailija
10/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen omituista touhua. Jaksatko katsella tuollaista?

Vierailija
11/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo hän jonka mielestä robin on niin ihquuu...

ps kuinka moneen kertaan on fifty shades elokuvat katsottu?

Vierailija
12/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei voi muuttaa, vain itseä voi. Miettii sitä vaikka koko päivän.

Iltaan mennessä tajuaa ettei voi miestä muuttaa. Miettii miten jatkaa omaa elämää.

Vierailija
13/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. 

Vierailija
14/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miks pitää olla niin mustasukkainen. Tuollaiset viestit on niin fantasiaa, ei mies edes ikinä tule tuota muijaa näkemään...

Minä en näe tuossa mustasukkaisuutta!

Ap, lähde suhteesta, ennen kuin menetät kunnioituksen itseäsi kohtaan.

Vierailija
15/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jaksaisi katsella noin lapsellista miestä. Ota itsellesi aikuinen mies, kyllä niitäkin löytyy

Vierailija
16/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ei voi muuttaa, vain itseä voi. Miettii sitä vaikka koko päivän.

Iltaan mennessä tajuaa ettei voi miestä muuttaa. Miettii miten jatkaa omaa elämää.

Aina voi odottaa ja odottaa että se mies muuttuisi, että viimeinkin saisi suhteelta sen minkä haluaa. Ja käyttää se odotus aika miehen haukkumiseen.

Ja voimaantuneilla on kivaa.

Vierailija
17/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi toi fantasia vieraan naisen "kanssa" kuin tutun naisen kanssa. Voi tietty olla, että rahaa palaa. 

Vierailija
18/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt vähän jäitä hattuun. Tämähän on miesten keskuudessa ihan normaali käytäntö. Laitetaan "Good morning"-viesti vaikka Shakiralle tai Kim Kardashianille. 

Hyvä kun kerroit niin voi tästäkin syystä jättää yhteenkään mieheen tutustumatta. Järkyttävän noloa toimintaa.

Vierailija
19/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän? Jospa seuraavalla kerralla valitset miehen joka ei ole niin jännä kuin edelliset?

Vierailija
20/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sulla ap vastaavasti oikeus laittaa jollekin gigololle viestiä? 

(Tää on tietysti erittäin kulunut klisee.)