Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni viestittelystä vieraan naisen kanssa

Vierailija
17.05.2023 |

Näin hänen Instagramista, että hän laittoi aamulla viestiä jollekin naiselle ja googlasin tämän naisen - sellainen kuin Kate Abdo, joku instatyttö Briteistä.

Mainitsin tästä miehelle, että se loukkaa minua ja että pettääkö hän. Hän vain naureskeli, että ei sitä koskaan tiedä, jos tämä instabeibi vastaisikin. Mitä nyt?????

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 4 suhdetta miehiin, ja joka ikinen mies on rikkonut jollain tapaa luottamuksen välillämme. Viimeisimmässä suhteessa isku tuli eilen. Tsemppiä ap, ei ole neuvoja antaa. Ehkä yksin olisi vaan parasta elää, ei sitä määräänsä enempää voi rikkoa itseään sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei puhu samaa kieltä (rehellisyys ja toisen ihmisen arvotaminen) kuin itse puhut. Kuin märkä rätti kasvoille ja pohja jalkojesi alta pois.

Ainut mikä yhdistää näitä miehiä olet sinä. Muuta makumieltymyksiä miesten suhteen. He ovat kaikki sinun valitsemia kumppaneita.

Se on totta. Kuitenkin olen 4 kertaa valinnut, 4 kertaa luottanut ja 4 kertaa rakastanut, eikä viidettä kertaa enää tule. Ehkä olen rikkinäinen ja valitsen rikkinäisiä miehiä, sitä suuremmalla syyllä on viisainta olla enää valitsematta ketään. Se ei silti vie pois sitä tosiasiaa, että luotin ja mies oli se joka luottamuksen petti. En aio syyllistyä toisen minua vastaan tehdystä asiasta. Mulla oli avoimet kortit ja olin itse reilu.

Vierailija
22/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut 4 suhdetta miehiin, ja joka ikinen mies on rikkonut jollain tapaa luottamuksen välillämme. Viimeisimmässä suhteessa isku tuli eilen. Tsemppiä ap, ei ole neuvoja antaa. Ehkä yksin olisi vaan parasta elää, ei sitä määräänsä enempää voi rikkoa itseään sellaisten ihmisten kanssa, jotka ei puhu samaa kieltä (rehellisyys ja toisen ihmisen arvotaminen) kuin itse puhut. Kuin märkä rätti kasvoille ja pohja jalkojesi alta pois.

Miksiköhän? Jospa seuraavalla kerralla valitset miehen joka ei ole niin jännä kuin edelliset?

Eikös tuolla ihan tavallisetkin ukot viestittele näille "vaikuttaja"daameille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän? Jospa seuraavalla kerralla valitset miehen joka ei ole niin jännä kuin edelliset?

Joopa joo.. kaikki olleet kunnollisia päälle päin, koulutettuja ja töissä. Mukavan oloisia vähän hiljaisia miehiä, rauhallisia. Että se siitä jännyydestä.

Vierailija
24/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolla ihan tavallisetkin ukot viestittele näille "vaikuttaja"daameille?

No ihan tavallinen ei tuollainen *ukko* kyllä ole. Jollakin tapa vajaa.

Vierailija
25/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä "miehestä" on kyse? En laske tuota pettämiseksi, mutta käytöshän on kuin teinipojalla. Jos olette jo ihan aikuisia, niin en kyllä näkisi itseäni noin lapsellisen ihmiset kumppanina. Eikö edes itse nolostunut? Varmastikaan tällainen ihminen ei muissakaan asioissa ole ihan miehen mitoissa henkisesti.

Vierailija
26/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt vähän jäitä hattuun. Tämähän on miesten keskuudessa ihan normaali käytäntö. Laitetaan "Good morning"-viesti vaikka Shakiralle tai Kim Kardashianille. 

Ei todellakaan ole normaali käytäntö. 

Vierailija
27/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kehitysvammainen tai lievemmin jälkeenjäänyt? Enemmän tuo on säälittävää kuin mitään muuta. Eivät varmaan normaalit teinitkään tuollaista harrasta, ellei ole jotain ongelmaa.

Vierailija
28/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseksi laskisin jos olisi joku puolituttu tai vaikka tuntematonkin suomalainen tavis. Eri asia tuollainen, vaikkakin kyseenalainen.