Tunnetteko ketään kenen lapsi on pudonnut ikkunasta?
Kuulin tänään lähipiirissä sattuneen sellaisen tapauksen ja heti kävi mielessä, että miten se on edes mahdollista?
Miten pieni lapsi on voinut päästä putoamaan ikkunasta? Siis miten lasta pitää vahtia että jotain tuollaista tapahtuu.
Kommentit (6)
Joo, sukulaismies tipahti lapsena heidän kolmikerroksisen omakotitalon ikkunasta. Onneksi pehmeälle nurmelle ja oli varmasti myös siitä hyötyä, että oli vielä niin pieni ja kevyt
On kyllä sellainen sankari yhä, että aina sattuu ja tapahtuu
Onhan niitä lapsia putoillut jopa pilvenpiirtäjistä.
Kyllä silti pitäisi vanhemmilta ottaa mahdollsiten muiden lasten huoltajuus pois jos heidän valvonnassaan ollut lapsi putoaa ikkunasta.
Eric Claptonin poika putosi 53. kerroksen ikkunasta kun siivooja oli jättänyt ikkunan auki.
Ja Venäjällä niitä tipahtelee jatkuvasti korkeissa viroissa oleviakin ikkunoista ja partseilta. Pitäisi siellä ottaa hallitsevilta tahoilta valta pois, kun sellaista tapahtuu arvon virkaveljille ja-siskoille jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä itse parivuotiaana, vanhan kaksikerroksisen omakotitalon yläkerran ikkunasta nurmikolle, ei vammoja.
Samoin, sukulaislapsi putosi omakotitalon toisen kerroksen ikkunasta. Jalka tai käsi murtui, en muista enää.
Minä itse parivuotiaana, vanhan kaksikerroksisen omakotitalon yläkerran ikkunasta nurmikolle, ei vammoja.