Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin koko ajan rintaliivit kotona käden ulottuvilla siltä varalta, että miehen kavereita tulee kylään?

Vierailija
16.05.2023 |

?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena ymmärrän. On pehmeitä kaarituettomia liivejä esim lindeksillä kotioloihin. On myös poncho tai villaliivi, jonka voi nopeasti heittää päälle.

Minä taas en ymmärrä näin isorintaisena miten kukaan voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita.

Sama juttu, näin H-kupin omaavana rintoihin sattuu todella paljon, jos ei ole liivejä. Vain kaarituetut tukee tarpeeksi, että ei ole "venytyskipua", tai satu niskoihin.

Mulla on taas C-kuppi ja tuntuu paljon paremmalta ilman liivejä. Urheillessa toki tuntuu pahalta jos ei liivejä.

Vierailija
62/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minulla on silikonit rintalihasten alla joten voin hyvin ollanilman rinsikoitakin ilman että tissit roikkuu navassa.

En miettinyt mitään roikkumista vaan sitä, ettei nännit näy paidan läpi

Tuolla logiikalla miehilläkin pitäisi sitten aina olla rintsikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena ymmärrän. On pehmeitä kaarituettomia liivejä esim lindeksillä kotioloihin. On myös poncho tai villaliivi, jonka voi nopeasti heittää päälle.

Minä taas en ymmärrä näin isorintaisena miten kukaan voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita.

Sama juttu, näin H-kupin omaavana rintoihin sattuu todella paljon, jos ei ole liivejä. Vain kaarituetut tukee tarpeeksi, että ei ole "venytyskipua", tai satu niskoihin.

No mulla on liivien kirjainkoko isompi kuin sinulla ja olen aina kotona ilman liivejä, ei satu. Meitä on erilaisia.

Vierailija
64/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit on kotona ollessa kaapissa. Pienessä asunnossa se on yhtä kuin käden ulottuvilla.

Vierailija
65/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova ongelma näin pienirintaisen näkökulmasta. En ole ikinä edes ajatellut moista, kun en itse käytä liivejä kuin joidenkin harvojen mekkojen kanssa, muuten menen alustopeilla. Kuulostaa hankalalta, jos joutuu koko ajan käyttämään liivejä tai miettimään mistä ne saa nopeasti päälle. Ei käy kateeksi!

Vierailija
66/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri miehen kavereilla yökylässä ja hilluin puolet ajasta ilman liivejä. Itseäni varten niitä käytän, en muita. Rinnoissani ei ole mitään hävettävää, mutta tarvitsevat välillä liivejä.

Vierailija
67/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasselit käden ulottuvilla.

Vierailija
68/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mieheni ystävät käy kylässä päiväsaikaan jolloin minulla on aina rintaliivit päällä. Jos mieheni sattuu jotain kautta ystävystymään Ralph Fiennesin kanssa niin se on ehkä ainoa syy miksi minulta lentäisi rintsikat ja alkkarit huoneen nurkkaan ja oma ukko lukkojen taakse parvekkeelle. Tätä odotellessa..

Vierailija
69/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mieheni ystävät käy kylässä päiväsaikaan jolloin minulla on aina rintaliivit päällä. Jos mieheni sattuu jotain kautta ystävystymään Ralph Fiennesin kanssa niin se on ehkä ainoa syy miksi minulta lentäisi rintsikat ja alkkarit huoneen nurkkaan ja oma ukko lukkojen taakse parvekkeelle. Tätä odotellessa..

🤣🙊

Vierailija
70/71 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehtova ongelma näin pienirintaisen näkökulmasta. En ole ikinä edes ajatellut moista, kun en itse käytä liivejä kuin joidenkin harvojen mekkojen kanssa, muuten menen alustopeilla. Kuulostaa hankalalta, jos joutuu koko ajan käyttämään liivejä tai miettimään mistä ne saa nopeasti päälle. Ei käy kateeksi!

Mulla on isot rinnat eikä siinä ole mitään hankalaa laittaa aamulla liivit päälle ja illalla ottaa ne pois. Ilman liivejä olen kotona vain öisin, suihkun jälkeen ja kun olen herännyt ja saatan notkua sohvalla yövaatteet päällä. Tällöin meillä on ovi lukossa eikä tänne pääse noin vain tulemaan. 

Mä en tykkää olla ilman liivejä.

Vierailija
71/71 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pippurisuihke kädessä valmiina. Toisessa rintsikat. Kandee varautua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä