Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin koko ajan rintaliivit kotona käden ulottuvilla siltä varalta, että miehen kavereita tulee kylään?

Vierailija
16.05.2023 |

?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen on keskellä päivää ilman rintsikoita?

En pidä kotona liivejä, kun ollaan miehen kanssa kaksin. Ja ihan normaali työssäkäyvä nainen olen.

Vierailija
42/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien käyttäminen ei todellakaan riipu miehen kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin. Puolin ja toisin on myös opittu huutamaan ovelta ennakkovaroituksia. Että onko housut jalassa yms.

Vierailija
44/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Onko teilläkin koko ajan rintaliivit kotona käden ulottuvilla siltä varalta, että miehen kavereita tulee kylään?

En usko kenenkään miehen kavereista tarvitsevan niitä kylään tultuaan!

Vierailija
45/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena ymmärrän. On pehmeitä kaarituettomia liivejä esim lindeksillä kotioloihin. On myös poncho tai villaliivi, jonka voi nopeasti heittää päälle.

Vierailija
46/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaisena ymmärrän. On pehmeitä kaarituettomia liivejä esim lindeksillä kotioloihin. On myös poncho tai villaliivi, jonka voi nopeasti heittää päälle.

Minä taas en ymmärrä näin isorintaisena miten kukaan voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita.

Vierailija
47/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki isorintaiset ymmärsi mitä aloituksessa tarkoitetaan.

Tiedän että isorintaisilla naisilla on asioita joita pienempirintaiset eivät ymmärrä.

Kysymystä en oikein ymmärrä. Harva asuu nykyään niin että vieraita tulee yllättäen.

Tietämilläni isorintaisilla naisilla (ei montaa) on yleensä jokin helposti puettava lisävaate jos pitää vaikka hihatonta t-paitaa tms.

Vierailija
48/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne kaverit niitä liivejä tarvitsevat? 

Siis jos oleilee itse ilman liivejä kotona ja miehen kaveri tms. tulee kylään

Edelleenkään en ymmärrä kysymystä. Emme ole nudisteja, joten kyllä mulla aina silti on jonkin sortin paita päällä vaikkei liivejä olekaan.

49/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä nytttaas?

No älä muuta sano.

Vierailija
50/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne kaverit niitä liivejä tarvitsevat? 

Siis jos oleilee itse ilman liivejä kotona ja miehen kaveri tms. tulee kylään

Edelleenkään en ymmärrä kysymystä. Emme ole nudisteja, joten kyllä mulla aina silti on jonkin sortin paita päällä vaikkei liivejä olekaan.

No mun tissit on sellaiset että heilahtelevat paidan alla kun vähänkin liikkuu ja olisin niistä tietoinen jatkuvasti, joten puen aina liivit päälleni kun tulee yllätysvieraita. Kotona käytän ohuita trikoopaitoja joiden läpi kyllä erottuu tuollainen vähän liian selvästi. Meille ei tosin pääse ns yllättäen joten ei tarvitse olla liivit käden ulottuvilla.

Vierailija
51/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla omassa kodissani asussa (tai ilman) jota ei sovi vieraille näyttää. Rintaliivit eivät ole mukavat joten en käytä niitä kotona ellei ole vieraita tulossa. Todellakin tarvitsen ennakkovaroituksen jos joku meinaa tulla kylään.

Maailman paras tunne on töiden jälkeen ottaa farkut ja liivit pois päältä.

Vierailija
52/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä näin isorintaisena miten kukaan voi olla hetkeäkään ilman rintsikoita.

Sama juttu, näin H-kupin omaavana rintoihin sattuu todella paljon, jos ei ole liivejä. Vain kaarituetut tukee tarpeeksi, että ei ole "venytyskipua", tai satu niskoihin.

Vierailija
53/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kutsumatta tai ilmoittamatta käymään, sitä saa mitä tilaa. Tosin en näe kauheasti vaivaa edes silloin, kun on kutsuttu tai ilmoitettu.

Ollaan oltu kauan yhdessä ja kaveritkin ovat nähneet kaikenlaisia vaiheitani, joten tuskin enää järkyttävät yhtään mistään.

Vierailija
54/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ihmiset laukkaa kutsumatta sisään toisten ovista jos ne eivät satu olemaan lukossa? Ei tarvitse edes erikseen kutsua kun voisi vaikka soittaa että oletteko kotosalla ja sopiiko tulla poikkeamaan, sen verran kohteliaisuussäännöistä pitäisi pitää kiinni. Jos tulee kutsumatta kylään ja järkyttyy paidan alla vapaana vaeltavista rinnoista ja nänneistä niin ihan tunkeilijan oma syy :D

Vierailija
55/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju vissiin aloitettiin, että joku pääsee hokemaan H kupin meloneista.

Vierailija
56/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kotiin tule kukaan joka ei sais nähdä mun nännejä paidan läpi sen vertaa kuin ne normaalista t-paidasta erottuu. Miehen kavereille se ja sama, on ne nähneet mut mökilläkin ilman paitaa.

Vierailija
57/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Ne on päällä vaikkei mulla ole edes miestä.

N31

Vierailija
58/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Ei niillä ole kenelläkään niin isoja tissejä että niille pitäisi liivejä lainata.

Vierailija
59/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kantsii ap laittaa niitä rintsikoita johonkin koriin sinne eteiseen niin siitä voi sitten tulijat napata ihan itse liivit päälleen jos teillä ei ilman saa olla.

Monillahan on korillinen töppösiä ja muita villasukkia vieraita varten samalla idealla.

Vierailija
60/71 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minulla on silikonit rintalihasten alla joten voin hyvin ollanilman rinsikoitakin ilman että tissit roikkuu navassa.

Ei mullakaan roiku navassa.

T. Luomu G/H-kuppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi