Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieltymykset muuttua

Vierailija
16.05.2023 |

Jos miehellä on joku vahva seksimieltymys, voiko se muuttua iän/kokemusten myötä? Omalla miehellä ulkonäköön liittyvä mieltymys, jota en pysty täyttämään. Onko suhde tuhoontuomittu, kaipaako hän aina jotain muuta? Seksielämämme on muuten hyvää ja aktiivista.

Tiedän mieheni olevan tyytyväinen, mutta omaa mieltäni vaivaa riittämättömyys, kun en vastaa hänen mieltymyksiään. Toivoisin, että hän haluaisi minua juuri tällaisena kuin olen, mutta pelkään että hän toivoo jotain muuta ja hakee sen ehkä jostain muualta (netistä). En pelkää, että hän pettäisi kuitenkaan.

Vaikka nautin seksistä, niin oma henkinen nautinto jää puolitiehen, kun mietin seksin aikana etten ole riittävän kiihottava miehen silmissä. Ja harmittelen sitä, että jollekin toiselle miehelle kyllä kelpaisin juuri tällaisena.

Mietin, että voiko mies oppia viehättymään minun ominaisuuksista, kun seksi on kuitenkin muuten täydellistä. Vai onko mieltymykset kiveenhakattuja = jos joku ei kiihota, niin se ei koskaan tule kiihottamaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma miehen vai sinun? Veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
2/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todellakin. Tätä voi varmasti kysyä itseltään ihan jokainen (mies, trans ja) nainen? Mitä itse vastaisit:

se oma, "seksimieltymys voiko se muuttua iän/kokemusten myötä "?

Uskon että "ihme on" jos/kun pysyy samana koko elämän; 15v, 20v, 25v, 35v, 40v, 50v jne, ihmisellä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos ap tietää ja uskoo miehen olevan tyytyväinen, mutta silti epäilyksenalainen ajatusrikoksesta, niin eipä siinä kyllä miesparalla ole enää mitään korttia pelattavana, jolla ap:n saisi onnelliseksi.

Minkälaisilla todisteilla ja vakuutteluilla ap kuvitteli uskovansa, että miehen mieltymykset ovat oikeasti muuttuneet, jos nyt oletetaan että näin kävisi?

Vierailija
4/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan niitä mieltymyksiä ei kannata feikata. Alkuvuosina meillä oli paljon peppuseksiä ja puolisokin siitä sanoi pitävänsä mutta muutama vuosi sitten ilmoitti ettei pidäkään. En olisi hänen kanssaan parisuhteessa jos olisin tiennyt että feikkasi

Vierailija
5/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jos ap tietää ja uskoo miehen olevan tyytyväinen, mutta silti epäilyksenalainen ajatusrikoksesta, niin eipä siinä kyllä miesparalla ole enää mitään korttia pelattavana, jolla ap:n saisi onnelliseksi.

Minkälaisilla todisteilla ja vakuutteluilla ap kuvitteli uskovansa, että miehen mieltymykset ovat oikeasti muuttuneet, jos nyt oletetaan että näin kävisi?

Tätä naisen logiikkaa. Kun nainen on jotain päätellyt, se on sitten siinä.

Suhde on tuomittu epäonnistumaan, koska nainen on päätellyt miehen olevan tyytymätön. Vaikka mies on toista kertonutkin. Ihan sama, mitä mies nyt sanoo, tekee tai kertoo. Näin ajetaan suhde reunalle.

Hyvä ap ja sääliä miehelle.

Vierailija
6/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne voi. Ennen puoliso antoi nuolla ja myös piti suuseksistä ja usen nuolin huolella myös pyllyn. Synnytysten jälkeen hän ei ole halunnut enää että nuolen, syytä ei ole kertonut. Toisaalta nyt hän sanoo pitävänsä enemmän mun sormista ja haluaakin usein lopulta koko kättä pilluunss ja joskus myös pyllyynsä. Aiemmin hän ei ole perustanut leluista ollenkaan, mutta nyt metallinen anustappi on hänen suuri suosikki ja sillon tällöin myös Satisfyer on käytössä.

Vierailija
7/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Tottakai ne voi. Ennen puoliso antoi nuolla ja myös piti suuseksistä ja usen nuolin huolella myös pyllyn. Synnytysten jälkeen hän ei ole halunnut enää että nuolen, syytä ei ole kertonut. Toisaalta nyt hän sanoo pitävänsä enemmän mun sormista ja haluaakin usein lopulta koko kättä pilluunss ja joskus myös pyllyynsä. Aiemmin hän ei ole perustanut leluista ollenkaan, mutta nyt metallinen anustappi on hänen suuri suosikki ja sillon tällöin myös Satisfyer on käytössä.

Vaimosi ei halunnut kieltäsi sen löystyneeseen pilluunsa. Nyrkin haluaa.

8/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihanteet ja ulkoiset haaveet voivat olla erilaisia ja silti tykätä, rakastaa ihan täysillä niistä poikkeavaa ihmistä. Jos hän sanoo rakastavansa ja haluaa sua niin usko että niin on. Ei tarvii koittaa kehittää ongelmia jos niitä ei ole.

Vierailija
9/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin, ettei ole mitään ns."kiveen hakattua" tms. kaavaa? Ehkä enemmän onkin niin että, eri asiat innostaa eri aikoina eri tavalla? Uudet ihmiset ja tilanteet vaikuttaa niihin kulloisiinkin omiin mieltymyksiin, omiin haaveisiin ja eri asioihin. Ehkä enemmän voi ajatella niin että, omat fiilikset ja elämäntilanteet vaikuttaa seksissä eniten? Tai sitten ne ihmisen geenit/vuodenaika.yms. seikat vaikuttaa? Asiassa voi olla aika monta seksiin vaikuttavaa syytä.

Vierailija
10/15 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai referenssit muuttuvat kokemuksen myötä ja joku toinen saattaa toteuttaa seksuaaliset tarpeet paremmin; antaa sille mahdollisuus.

Vierailija
11/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meillä jokaisella on tusinoittain mieltymyksiä. Monet niistä ovat keskenään ristiriitaisia, joten kaikkien toteuttaminen on loogisestikin mahdotonta.

Jokainen seksikumppanini on myös herättänyt minussa uusia mieltymyksiä, joita on kiva kohdata tulevissakin kumppaneissa.

Vierailija
12/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä mietin että anaaliseksi on homojen hommaa, mutta nyt keski-ikäisenä olen jopa löytänyt eturauhasen. Myös vaimo tykkää sitä hieroa. On se vaan niin hienoa kun pääsee ennakkoluuloista ja saa vaan nauttia.

Vierailija
13/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on joku vahva seksimieltymys, voiko se muuttua iän/kokemusten myötä?

Lähes varmasti muuttuu ellei ole joku poikkeuksellisen voimakas fetissi joka vaikuttaa vauvasta vaariin.

Ja vaikkei yksi mieltymys täysin katoaisikaan miehelle kehittyy aivan varmasti uusia jotka sinä voit toivottavasti täyttää.

Vierailija
14/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkona edelliseen.

Minulla oli koulupoikana vahva fetissi isoihin kävellessä hölskyviin tisseihin kuten suurella osalla teinipojista enkä vilkaissutkaan lautoihin.

Kuitenkin jo opiskeluaikana huomasin kiihottuvani vieläkin enemmän pienistä kiinteistä pystytisuista ja hengitys salpaantui jos niiden omistaja itse nautti siitä että antoi liiviytömien tissiensä vilahdella paljaina kaula-aukosta tai sivutissinä hihattoman kesämekon kanssa.

Ainoa fetissi joka ei ole muuttunut on puhtaan sileäksi ajeltu pillu joka näyttää aivan paljaana niin sietämättömän kiihottavalta että haluan pudota polvilleni nuolemaan sitä.

On tuossakin tapahtunut sen verran kehitystä että nykyään kiihotun puhtaalta pillulta tuoksuvasta ja maustuvasta kun nuorena piti jynssätä suihkussa sebamedilla ihan mauttomaksi ja hajuttomaksi.

Vierailija
15/15 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan teininä sitä kiinnosti playboy-mallit sun muuta. Nykyisin luonnollinen kauneus on arvossaan. En katso ensimmäisenä tissejä tai pyllyä, vaan se mitä naisen katseesta näkee. Jos sieltä näkee voimakkaan libidon niin se on se tärkein. Se höystettynä hiukalla ujoutta tekee kohtaamisista tosi energisiä. Moni nainen ei arvosta tätä tarpeeksi ja pilaavat mahkunsa liialla koristelemisella. Ei tarvitsisi. Muutaman tällaisen naisen itsetuntoa olen selkeästi parantanut kun ovat rakastellessa huomanneet miten mies voi oikeasti olla heistä kiihottunut. Juurikin ne sellaiset "naapurintytöt".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi