Naiset, jos pitäisi valita mies ammatin perusteella, niin mikä se olisi?
Itsellä ehdottomasti kokki. Miettikää miten kivaa, on tulla töistä kotiin, kun tietää, että mies on kokannut hyvää ruokaa. Ja voisimme yhdessä kokata ja hän voisi opettaa minulle uusia reseptejä, ja vaikka mitä.
Kommentit (178)
Parempi olla ilman vakituista miestä. Pitemmän päälle miehestä on vain työtä ja vaivaa, vähemmän iloa.
Ei ainakaan johtajaa, ne on yleensä besserwissereitä.
Vierailija kirjoitti:
Sulautettujen koodaaja, mielellään sellainen joka osaa koodata bare metallia ja tarvittaessa myös assy taipuu.
Olisikos C++ puolelta mitään mahiksia?
Minuun ei iske miekkonen, joka on siistissä sisätyössä puku päällä. Liian hienostunutta jollain tavalla. Minuun ei myöskään iske sivistymätön miekkonen, joka ei ole käynyt kouluja ja on sieltä mistä aita on matalin-hommissa. Minuun kylläkin iskee fyysistä työtä tekevä miekkonen 100 %, joten ihanne olisi ammattikorkean käynyt raksamiekkonen. Koulutus on minulle se tärkein, ei niinkään se että tekeekö nimenomaan koulutuksen mukaista työtä.
Yksi isoimmista turn offeista miekkosessa on se, ettei ole kiinnostunut automobiileista, ei osaa simppeleitä huoltohommia eikä omista automobiilia. En todellakaan tahdo olla "miekkonen" suhteessa ja opettaa hänelle tällaisia asioita. Olen yrittänyt olla avoimin mielin monenlaisia miekkosia kohtaan, mutta en mahda mitään mieltymyksilleni. Muutenkin miekkonen, joka kammoaa käsien likaamista on liian feminiininen minun makuuni XDD. Tietysti ne liat pitää pestä poiskin.
Myös automobiileihin liittyvä työ olisi hyvä, kunhan se on fyysistä hommaa eikä mitään tietokoneen näpyttelyä puku päällä. Onhan puku tavallaan hot, mutta loppujen lopuksi liian hienostelua minun makuuni XD.
No jos vaan ihan päiväunista puhutaan, eikä realistisista vaihtoehdoista niin
Jos saksalainen taiteilija Anselm Kieffer olisi 35 vuotta sitten tullut vastaan jossain juhlissa ja katsonut pitkään olisi ehkä mennyt polvet vetisiksi.
Tai jo kuollut näytelmäkirjailija Sam Shepard jonka Jessica Lange meni iskemään.
Sääli vaan että molemmat olisivat olleet minulle aivan liian vanhoja ja toinen (Shepard) on jo kuollut.
Ei väliä kunhan kuukausitulot on n. 8000 € ennen veroja.
Opettaja varmaankin. Eikä lomien ym vuoksi vaan oletan, että opettajalla on jonkinlainen käsitys ja enenn kaikkea kiinnostus ihmisyydestä, keskeneräisyydestä, kehityksestä ja yhteiskunnasta.
Opettajamiehet tuntuvat jo nuorena vastuullisilta ja aikuisilta. Ei varmaan elämä pyöri pleikan ja energiajuoman ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
No jos vaan ihan päiväunista puhutaan, eikä realistisista vaihtoehdoista niin
Jos saksalainen taiteilija Anselm Kieffer olisi 35 vuotta sitten tullut vastaan jossain juhlissa ja katsonut pitkään olisi ehkä mennyt polvet vetisiksi.
Tai jo kuollut näytelmäkirjailija Sam Shepard jonka Jessica Lange meni iskemään.Sääli vaan että molemmat olisivat olleet minulle aivan liian vanhoja ja toinen (Shepard) on jo kuollut.
Jänniä ammatteja Anselmit ja Shepardit.
Vanha ja rikas, jolla on varaa palkata kokki , autonkuljettaja, siivooja, puutarhuri ja hoitaja itselleen, jos sairastelee. Iso talo, ei lapsia edellisistä avioliitoista, eikä vaadi avioehtoa. Siinä mies minun makuuni, ei kai ole liikaa vaadittu.
Kansakoulun opettaja kesällä ja talvella sisävesilaivan kapteeni. Töiden takia olisi tällöin aina käytettävissäni, kun ei silloin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennusmies tai kiinteistönhoitaja. Pidän miehistä, joilla ei ole peukalo keskellä kämmentä.
Aika moni rakennusmies ja kiinteistönhoitaja vetää kaiken helpoimmalla tavalla päin helvettiä
Ja punatukkaiset eivät pääse taivaaseen.
Kuvataiteilija tai kirjailija. Ja ei siis mikään wanna-be, vaan be.