Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jos pitäisi valita mies ammatin perusteella, niin mikä se olisi?

Vierailija
15.05.2023 |

Itsellä ehdottomasti kokki. Miettikää miten kivaa, on tulla töistä kotiin, kun tietää, että mies on kokannut hyvää ruokaa. Ja voisimme yhdessä kokata ja hän voisi opettaa minulle uusia reseptejä, ja vaikka mitä.

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvataiteilija tai kirjailija. Ja ei siis mikään wanna-be, vaan be.

Vierailija
122/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla ilman vakituista miestä. Pitemmän päälle miehestä on vain työtä ja vaivaa, vähemmän iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan johtajaa, ne on yleensä besserwissereitä.

Vierailija
124/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulautettujen koodaaja, mielellään sellainen joka osaa koodata bare metallia ja tarvittaessa myös assy taipuu.

Olisikos C++ puolelta mitään mahiksia?

Vierailija
125/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi tai opettaja

Vierailija
126/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä tai lääkäri.

Vierailija
127/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei iske miekkonen, joka on siistissä sisätyössä puku päällä. Liian hienostunutta jollain tavalla. Minuun ei myöskään iske sivistymätön miekkonen, joka ei ole käynyt kouluja ja on sieltä mistä aita on matalin-hommissa. Minuun kylläkin iskee fyysistä työtä tekevä miekkonen 100 %, joten ihanne olisi ammattikorkean käynyt raksamiekkonen. Koulutus on minulle se tärkein, ei niinkään se että tekeekö nimenomaan koulutuksen mukaista työtä.

Vierailija
128/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka autonkorjaaja.

Vierailija
129/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isoimmista turn offeista miekkosessa on se, ettei ole kiinnostunut automobiileista, ei osaa simppeleitä huoltohommia eikä omista automobiilia. En todellakaan tahdo olla "miekkonen" suhteessa ja opettaa hänelle tällaisia asioita. Olen yrittänyt olla avoimin mielin monenlaisia miekkosia kohtaan, mutta en mahda mitään mieltymyksilleni. Muutenkin miekkonen, joka kammoaa käsien likaamista on liian feminiininen minun makuuni XDD. Tietysti ne liat pitää pestä poiskin.

Vierailija
130/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös automobiileihin liittyvä työ olisi hyvä, kunhan se on fyysistä hommaa eikä mitään tietokoneen näpyttelyä puku päällä. Onhan puku tavallaan hot, mutta loppujen lopuksi liian hienostelua minun makuuni XD.

Vierailija
131/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaan ihan päiväunista puhutaan, eikä realistisista vaihtoehdoista niin

Jos saksalainen taiteilija Anselm Kieffer olisi 35 vuotta sitten tullut vastaan jossain juhlissa ja katsonut pitkään olisi ehkä mennyt polvet vetisiksi.

Tai jo kuollut näytelmäkirjailija Sam Shepard jonka Jessica Lange meni iskemään.

Sääli vaan että molemmat olisivat olleet minulle aivan liian vanhoja ja toinen (Shepard) on jo kuollut.

Vierailija
132/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä kunhan kuukausitulot on n. 8000 € ennen veroja.

Vierailija
133/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri

Vierailija
134/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja varmaankin. Eikä lomien ym vuoksi vaan oletan, että opettajalla on jonkinlainen käsitys ja enenn kaikkea kiinnostus ihmisyydestä, keskeneräisyydestä, kehityksestä ja yhteiskunnasta.

Opettajamiehet tuntuvat jo nuorena vastuullisilta ja aikuisilta. Ei varmaan elämä pyöri pleikan ja energiajuoman ympärillä.

Vierailija
135/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaan ihan päiväunista puhutaan, eikä realistisista vaihtoehdoista niin

Jos saksalainen taiteilija Anselm Kieffer olisi 35 vuotta sitten tullut vastaan jossain juhlissa ja katsonut pitkään olisi ehkä mennyt polvet vetisiksi.

Tai jo kuollut näytelmäkirjailija Sam Shepard jonka Jessica Lange meni iskemään.

Sääli vaan että molemmat olisivat olleet minulle aivan liian vanhoja ja toinen (Shepard) on jo kuollut.

Jänniä ammatteja Anselmit ja Shepardit.

Vierailija
136/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja rikas, jolla on varaa palkata kokki , autonkuljettaja, siivooja, puutarhuri ja hoitaja itselleen, jos sairastelee. Iso talo, ei lapsia edellisistä avioliitoista, eikä vaadi avioehtoa. Siinä mies minun makuuni, ei kai ole liikaa vaadittu.

Vierailija
137/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansakoulun opettaja kesällä ja talvella sisävesilaivan kapteeni. Töiden takia olisi tällöin aina käytettävissäni, kun ei silloin töitä.

Vierailija
138/178 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija.

Vierailija
139/178 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennusmies tai kiinteistönhoitaja. Pidän miehistä, joilla ei ole peukalo keskellä kämmentä.

Aika moni rakennusmies ja kiinteistönhoitaja vetää kaiken helpoimmalla tavalla päin helvettiä

Ja punatukkaiset eivät pääse taivaaseen.

Vierailija
140/178 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Palomies 2.Rakennusmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän