Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin alussa arastelin imettämistä, jopa oman isäni nähden appiukosta puhumattakaan ja kaikista muista vieraista ihmisistä... Mutta kyllä siihen loppuen lopulta aika hyvin sopeutui, ja loppuen lopuksi imetin ihan missä vaan ja millon vaan!!! Ja ajattelin asian niin, että kyllähän se pienikin tarvitsee ruokansa sillon kun on nälkä, ja syödäänhän me muutkin julkisesti! niin miksei vauvatkin vois sitä " harrastaa" !!!

Mutta nyt viettämään lauantai-iltaa...

napero ja Eetu, 12,5tunnin kuluttua 10kk

Vierailija
42/62 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh,mä en pysty taaskaan kommentoimaan oikeen mitään, en avannu konetta moneen päivään..olin torstain oksennustaudissa, yhtään mikään ei pysyny sisällä, ei ees vesi ja oksensin ihan jatkuvasti.Vieläkin on ihan voimaton olo kun imetys taitaa viedä ne vähäisetkin ravinnot tästä mammasta, maito onneks riitti kuitenkin vaikka sitä pelkäsin:)

Nyt pitäis alkaa taas muuttolaatikoita pakkaamaan..plaah!

Viiperolle tosta syömisestä: Liia oli tissillä valehtelematta ainakin ensimmäisen kuukauden:) Siis ihan oikeesti pääsin tytöstä irti ehkä vartiksi ja johan alko huuto..just ehdin suihkussa käydä mutta söinkin samalla kun imetin ja mihinkään ei päästy kun tyttö alkoi heti huutamaan tissiä! Toinenkin kuukausi meni hyvin pitkälti samalla lailla mutta sit alko helpottamaan, Liialle on tullut painoa kolo per kuukausi ja oon kyllä sitä mieltä ettei vauva liikaa syö eikä oo mitenkään liian punkero vaikka ois tissillä kuinka paljon. Meillä ei oo tuo tuttikaan kelvannut joten senkin eestä oon sitte joutunu imettelemään..ja tissille myös nukahdetaan illalla.

Quulla oli ollu mukava ilta miehen kanssa,hienoa! Mä taidan olla ainoa kaheli joka ei pysty lastaan hetkeksikään jättämään yhtään mihinkään,raahaan tyttöraukkaa mukana kaikkialle;)

Queen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolo per kuukausi;)

Vierailija
44/62 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä edelleen köhin ja oon ihan räkänen :(.. Huomenna yritän päästä lääkäriin, kun ei tästä tuu mitään.. Toivottavasti saan jotain megatroppeja, et oon kunnos pian ;)

Q' lla ja miehellä ihanat pikkujoulut! Välil ois kyllä kiva päästä irrottautumaan jonnekin, mut meilläkään ei asu ketään sukulaisia täällä päin enkä oikein ainakaan lapsettomille kavereille jotenki " raski" jättää D' a hoitoon. Varsinkin, kun tou syöminen on välillä sellasta kikkailua :S.

Lara: D syntyi viikoilla 35+5. Kokoa oli 2850 g ja 48 cm. Teidän poju tais olla ihan vähän pienempi? Me käytiin aluks kerran viikos neuvolassa ja hb' t otettiin 1 kk ja 2 kk kohdalla. En oikein tie kuinka kauan tota 1xvko neuvolassa käymistä ois oikeesti jatkettu, kun meillä sitä sit jatkettiin mun masiksen takia (ennen kuin pääsin muualle hoitoon ja sain asioita kuntoon).

Mun kaveri ois kans tulos leffaan, mut halusin taas nähdä teitäki jos käy..

Niin ja vielä tosta syöttämisestä.. Kyllähän noi vauvakilot usein karisee jo siinäkin vaihees kun vauvat alkaa liikkua tai muuten puuhata muuta. Aluks toi syöminen on vaan melkein ainoa asia mitä vauva osaa ;). Myöhemmin sit ruokailut kestää vähemmän aikaakin, kun vauva osaa syödä nopeammin ja toisaalta taas haluaakin tehdä muutakin..

Vierailija
45/62 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on taas yövuorossa ja Joona nukkuu " päiväuniaan" pervekkeella. Ei kuitenkaan oo vielä yöunet, niin aattelin laittaa vaunuihin nukkumaan, kun nukkuu siellä paljon paremmin. En jaksanut väkisin valvottaa pientä. Kukutaan sit tänäänkin yömyöhään pojan kans.

Mekin kiitämme mukavasta treffiseurasta. Tosi kiva oli nähdä vanhoja tuttuja ja uusia tuttavuuksia. Pikkuvauvatkin olivat niin kiltisti että. Isommat taas sellasia hurmureita ja söpöläisiä kaikki :)

Mä muistelisin, että sillon, kun ekan kerran treffattiin, niin Joona tais olla noin 4-5kk ikäinen. Eli aika saman ikäinen, kun D nyt. NapNapin tyttö tais olla aika tarkkaan puolivuotias. Veeti ja Q:n siskontyttö olivat n. 4kk. Nopeesti ne lapsoset kasvavat, kun nyt D ja quu ovat saman ikäisiä, kun " isot" vauvat silloin.

Olis kiva päästä siihen seuraavaan leffaan. Yritän järjestää niin, että päästään. Me ollaan anoppilassa silloin 18. päivä, joten sillon ei päästä. Joonalla piti olla 18. päivä lääkärineuvola, mutta jouduin siirtämään sitä ton reissun takia. Joonan 8 kk lääkärineuvola onkin sitten jo 13. päivä. Kiva nähdä miten poika on kasvanut, kun edellisestä kerrasta on jo melkein 2 kk. Silloin ei oltu vielä edes kiinteitä keritty oikeestaan syömään.

Ei tuu nyt mitään mieleen. Jotain kyllä vielä piti sanoa. No, ensi kerralla sitten :)

pesukarhu ja Joona 7,5kk

Vierailija
46/62 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni muisti päivänkin. Eli Joona oli ekoilla treffeillä 6. syyskuuta 4,5kk. Silloin siis Veeti ja Q:n siskon tyttö on ollut 4kk :)

pesukarhu :)

Vierailija
47/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo niin kaipaan lunta, kyllähän sitä pitäisi jouluna olla mutta huonolta näyttää!!

Mies ja tyttö tuolla vielä nukkuu. Minä heräsin jo klo 8 ja ehdin maidotkin viedä bussipysäkille. Tyttö oli taas eilen pitkästä aikaa koko íllan tissillä. Musta alkoi jo tuntumaan että ei sieltä mitää tule, mutta eipä tuo neiti ainakaan tissille kiukutellut. Uskon tämän tissillä roikkumisen johtuvan siitä, että tytölle ei maistunut eilen tissi ollenkaan aamulla/aamupäivällä. Muutaman imaisun aina otti ja joko alkoi huutamaan tai sitten seurustelemaan :) Nukkuminen oli paljon kivempaa tuolloin kuin syöminen :)

Viime yö meni taas kahdella syötöllä kun kaksi aikaisempaa yötä meni kolmella. Jos tyttö nukahtaa ennen klo 22, niin aika varmasti hän herää syömään 3 kertaa. Jos taas klo on sen 22-23 kun tyttö nukahtaa, niin kaksi kertaa riittää hyvin :)

Kaippa tästä voisi alkaa kahvinkeittoon. On se kyllä kumma että aamuisin ei ole ollenkaan nälkä, mutta illan voisi asua jääkaapilla :) Ja yölläkin aina tajuton nälkä, kun herää tyttöä syöttämään :) Voisi syödä hevosen ja sitten vaikka vielä lehmän jälkkäriksi :)

MiaMik ja Ida 2kk+

Vierailija
48/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelin puolesta, ahdistaa oikein...

koetan ehtiä nopeesti kirjoittamaan ennen ku tyttö herää, önisee tuolla jo heräilyöninöitä.

Meillä mentiin jo perjantaina nukkumaan ajoissa, ennen kymmentä, lauantaina koko päivän kestäneiden sukujuhlien jälkeen taas ennen yhtätoista ja naps - eilen hyssyttelin yhteen asti... tyttö nukkui koko eilisen päivän, tissitteli useesti ja nukahti aina vaan. Ei pysynyt hereillä, vaikka yritin pitääkin, mutta en sitten halunnut ruveta valvottamaan jos kerran oli väsynyt. Rakastui tuttiin niin, että illalla sai hirveitä raivareita, kun tutti ei pysynyt suussa tai jos ilkeä äiti otti koko tutin pois. Huh huh... aattelin nyt, että vähennetään vähän tutilla rauhoittelua, jos siitä tulee noin tärkeä. Kahdelta kun heräsi, iskin kyllä äkkiä tutin suuhun ja saatiin molemmat jatkaa unia vielä neljään asti. Näyttäis, että unikin on jakaantumassa yhteen pidempään jaksoon ja sit heräillään parin tunnin välein. Ei vissiin jaksa syödä yöunien välissä niin paljoa.

Mulla itsellä on ollut kurkku koko viikonlopun kipeä, viime yönä alkoi jo yskittämäänkin. Toivottavasti ei tartu tyttöön, eipä tuo ainakaan vielä ole pahasti oireillut.

Eilen illalla kaivoin jo esille disflatyl-pullon, mutta en sitten vieläkään anatanut. Hirveän vaikea tietää, milloin kitinät on normaalia iltakitinää ja milloin maha on oikeasti tosi kipeä. Välillä on tosi tuskaisen oloinen, mutta sitten saattaa yhdellä röyhtäyksellä olo parantua. Eilen tyttö kyllä puklasi sellaisen määrän, että varmaan oli tosi täysi ja paha olo. Nyt niitä rättejäkin on alkanut meillä kulua ja vaatteitakin pitää ihan oikeasti laittaa likaisena pesuun...

maistelin muuten eilen deetippoja, maistuvat ihan liköörikarkin täytteelle! Niissähän on 96%sta väkiviinaa, ihan pieniä määriä varmaankin vain steriilinä pitämässä, mutta oli pakko maistaa, kun tytöstä tipat on niin herkullisia, suu vaan nappaa kun niitä saa... vähän kuin sairaalassa, kun sai kipuun sokerivettä. :)

koetan taas palata kommenttien kera paremmalla ajalla, nyt ähinä vaan yltyy ja mun pitäis syödäkin tässä välissä... taitaa jäädä haaveeksi se syöminen, kun joku muu päättää et hällä onkin nyt ruoka-aika!

-Osse ja pikku-P 3,5vk

ps. meillä on jo nimi, mutta miehen toiveesta en paljasta sitä täällä. Kutsun häntä täällä P:ksi. Sen verran voin paljastaa, että enskojen suosikkinimi Aino sisältyy myös meillä koko rimpsuun, ei kuitenkaan kutsumanimenä. ;D

Vierailija
49/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vähän kirjoittelutaukoa, kun on mamma ollut vähän väsynyt. Aino on innostunut iltaisin oikein riehkaisemaan, tosi vaikea saada häntä yöunille tai takaisin unten maille syötön jälkeen. Just kun on nukahtamassa, tippuu tutti ja sitten alkaa kädet viuhtoa ja kohta onkin jo täysin hereillä. Eilen käärin tytön peittoon ja otin kainaloon, ja nukahti nopeasti. Päätin ruveta taas kapaloimaan neitosta, tilasin sitä varten Uniliinan, toivotaan että se auttaisi ja rauhoittaisi nukkumista.

Kunhan saadaan tuo nukahtaminen helpottumaan ruvetaan vieroittamaan Ainoa perhepedistä omaan pinnikseen. Tällä hetkellä pinnis seisoo täysin toimettomana nurkassa. Aino ei nukahda yksin ei millään, pakko köllötellä vieressä. Perhepedissä on ollut ihan ok nukkua, mutta minä alan kaivata omaa tilaa ja kun Aino syö 2 kertaa yössä niin voisi ihan hyvin nukkua välit omassa sängyssä - rauhoittuisi kaikkien unet, toivottavasti.

MiaMik, olen huomannut saman että jos Aino nukahtaa aikaisin, syö kolmesti yössä, muuten kahdesti. Hän myöskin herää lähes samaan aikaan joka aamu riippumatta siitä, moneltako on nukahtanut yöunille. Joten mitä aiemmin nukahtaa, sitä enemmän ehdin itse nukkua...

En ole ehtinyt tarkkaan lueskella viime viikon pinoa, joten kommentointi jää vähäiseksi... Sen huomasin että treffejä ilmeisesti tälle viikolle suunnitteilla? Katsotaan josko päästäisiin Ainon kanssa mukaan!

Mukavaa uutta viikkoa!

Karssuli & Aino 2kk+

Vierailija
50/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä hiljaista! Missä kaikki on?

Meillä Eetu nukkuu vielä päikkyjä, saa nähä kauanko... Yleensä aavista että meikäläinen aloittaa kirjoittamaan, niin johan herää.

Eetu sitten lopetti tissin syönnin kokonaan, nyyh! Perjantaina oltiin perhekahvilassa ja siellä vielä otti, mutta sitten kotona kun yritin hänelle tarjota niin ei huolinut, joko puri tai sitten tappeli vastaan. Jotenka meillä annetaan korviketta niin kauan kunnes siirrytään tavalliseen maitoon.

Lisalle onnee muuton johdosta, jos en oo jo muistanu onnitella...

Joulusta, mä oon jo saanut ostettuu muutaman joululahjan, pääasiassa tuolle Eetulle on tullut osteltuu... Mut on meillä jo useemmalle ainakin mietitty.

Murehtimisesta/huolesta. Mä luulen että tuo murehtiminen ei lopu koskaan... Meillä tuo Eetu täyttää kuitenkin jo 10kk tällä viikolla, ja joka päivä (tunti) tulee jotain uutta murehtimisen aihetta! Tällä hetkellä meillä on suurin murheenkryyni se että millä ihmeellä mä saan tolle jätkälle tarpeeksi korviketta menemään!!!

Möröttimelle vielä sympatiaa täältä kaikesta huolesta ja murheesta johtuen! Ja kerrot sitten kun tunnet jaksavasi asiasta!!!

Herättämisestä. Muistan kun laitoksella käskivät herättämään neljän tunnin välein syömään, vaikka meillä ihan terve ja painoakin melki neljä kiloo syntyessään. Laitoksella teinkin niin, mutta kun kotiin päästiin niin annoin Eetun kyllä nukkuu ihan niin paljon kun halus, ja sit syötiin kun pojalla oli nälkä...

Amyn kysymyksiin vastauksia täältä. Meillä tais parhaimmillaan Eetu jaksaa tuossa iässä olla noin tunnin-puoltoista, mutta sillon olikin sit jo hirvee huuro väsymyksestä...

Asennosta, mä taisin nukuttaa jo ihan 1kk iästä saakka Eetua vattallaan, kun oli niin kaameet vattakivut pienellä... Usein sitten yöllä heräsin siihen, että mä nukuin selällään ja Eetu mun vattanpäällä vattallaan!!!

quiero, saitkos tehtyy palapeliä? Mä en oo vielä saanut ees kaivettuu niitä esille... Muuten missä sä teet? Onko sulla jotain alustaa? Mä aattelin hommata sellatteen palapelimaton, tiedätkö tai tietääkö joku muu onko sellainen hyvä vaiko vaan ihan turha kapine?

Jaahas, pitäis varmaan mennä tyhjentämään tuo astianpesukone! Minäkö laiska, ehen!!! Mä oon ainakin tullu TODELLA hyväksi tässä asioiden jättämisessä myöhemmäksi/seuraavaan päivään/viikkoon tai hamaan tulevaisuuteen...

napero ja Eetu (joka hylkäsi äitinsä...)

Vierailija
51/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten tietenkin unohdin...

Mitenkäs sen tapaamisen laita on Helsinki? Me voitais lähtee ajelemaan täältä kumpaan vaan, jos aika/paikka sopii? Mites Tampereen porukka?

napero (jolla erittäin huono muisti) ja Eetu

52/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa!

En oo kerinny ollenkaan käymään oikeestaan edes netissä moneen viikkoon! On toi meidän poika ollu niin vaativaa sorttia. Nyt se vihdoinki nukkuu, ainaki vähä aikaa :)

Niin, poikamme sai nimenkin viikko sitten. Eemeli Mikael tuli pojasta :) Ei vaan millään osaa käyttää sitä nimeä, tulee vaan sanottua aina vauvaks tai pojaks.

Kuten jo tossa mainitsinki, niin Eemeli on ollu tosi kiukkuinen ja vaativa tässä viime viikot. Mun kaikki aika on menny sen viihdyttämiseen. Onneks tuli se vauva-lehden kantoliina, josta ollaan molemmat tykätty kovasti! alkuun mietin monet viikot, että miks toi lapsi on koko ajan niin tyytymätön. Kunnes tajusin, että mulla ei oikeesti maito riitä millään. Oon koittanu imettää tiheesti ja pumpata tiheesti, mut ei vaan auta. Joten sit oon pikuhiljaa siirtyny korvikkeisiin. Nyt imetän enää illalla ja yöllä. Harmittaa vähä, että tää imetys jäi nyt näin vähäiseks, mutta oman mielenterveyden kannalta on parempi ettei sitä mieti liikaa.

Nyt se on taas niin tyytyväinen, kun saa mahansa oikeesti täyteen. Sillon kun se oli nälissään, niin se ei nukkunu päivällä ollenkaan, kitisi ja itki vaan. Mikään ei auttanu. Toki se vieläki vähä kitisee, mutta siihen auttaa isin tai äidin syli.

Hih, meilläki on siirretty Eemeli nyt pinnikseen nukkuun. Eka se nukku meidän vieressä. Sit nukutettiin sitterissä meitin sängyn vieressä ja nyt se nukkuu pinniksessä. Ja nukkuu muuten paremmin ku missään muualla. Vastalauseita pinniksessä nukkumisesta ei tullu ollenkaan. Ku sammutetaan valot, niin poika nukahtaa melkein heti. Kerran yössä herää syömään.

Että semmosta meille, yritän nyt vähä ahkerammin käydä täällä lukemassa ja kirjottelemassa! Mut oli kai poistettu sieltä yhteisöstäki, ku luin se s-postiviestin liian myöhään... Nooh, ehkä yritän sinne tuppautua sit toiste uudelleen.

Mutta ei kai tässä nyt muuta, iloista maanantaita kaikille!

-Larsku ja Eemeli 7vkoa3pv

53/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa viime viikon pinon ja siellä oli joku ehdottanu treffejä Tampereella, me tultais Eemelin kanssa mielellään mukaan jos semmoset ollaan järkkäämässä!

Ja sit mun oikeestaan piti kysästä, että miten toi yhteisöön liittyminen nyt sit toimii? Ku viimeks pistin hakemuksen, mutta mitään ei tullu vastaukseks... Että hyväksyttiinkö mut vai ei? Luulin ettei. Ja sit oliki tullu postii, että pitää esittäytyä tietyyn päivämäärään mennessä, muuten poistetaan jos ei oo kirjottanu siellä mitään. Siis täh?!?! Mä luulin, ettei sinne voi noin vaan tulla kirjotteleen. Vai voiko? Siis kertokaa tyhmälle!

-Larsku ja Eemeli taas...

Vierailija
54/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-SEUDUN TREFFEILLE TULEVAT!

Voitaiskohan me päättää vaikka huomisen aikana, että treffataanko tällä viikolla vai ens? Ketä on tulosssa, pesukarhu, Q+sisko, Napero(?), NapNap(?), Lisa(?, tai sun on kyllä melkein pakko tulla jos ja kun olette häipymässä täältä ;)), ketä muita?? Kaikki kohtuullisen matkan päässä asuvat vaan mukaan! Mulle käy molemmilta viikoilta muut paitsi ti ja ens viikolla ke ei käy. Haluisin, et päätetään pian, koska voisin sit vähän miettiä et minä päivänä meen minnekin (pitäis käydä nimittäin muutamassa paikassa täs tän/viim. ens vikon alun aikana)..

Me siirrettiin D' n pinnis taas ihan tohon meidän sänkyyn kiinni, kun D nukkuu niin huonosti (sekä yöllä että päivällä :S). Yöllä ei meinaa millään nukahtaa syömiseltä tai nukahtaa mut heti kun mä lähden vierestä niin herää. Nyt pystyn ite nukkumaan jonkin verran enemmän, kun voin nukkua samalla kun pidän D' a kädestä.

D on ton huonon nukkumisen takia tosi kitisijä nyt, lisäks syö tosi huonosti. Kun aiemmin veteli melekin litran korviketta päiväs, niin nyt menee joku 700 ml :S. Tänään on nukkunut hyvin päiväunia, kun ollaan oltu aamusta asti ulkona (=Tikkurilassa kaupoilla ;) ), välillä heräs syömään vähän, mut muuten on nyt nukkunut jostain 10.15 asti. Mun muistaakseni D' lla oli tällänen samanlainen kausi sen 3 kk rokotuksen jälkeen ja nytkin tää alkoi rokotuksen jälkeen. Voi olla et ei liity mitenkään tohon rokotukseen tai sit liittyy, toivottavasti vaan menis nopsaan ohi.. *Haluaa sen ihanan aurinkoisen vauvan takas tuon kitinäriiviön tilalle*

Q: Eikö olekin ihana päteä ;)? On edes vähän enemmän kokemusta kuin joillain ;)

Larskulle voimia! Ei se korvike ole sen huonompi vaihtoehto, jos sillä saadaan joko äidin tai vauvan (tai molempien) vointi paremmaksi. Meillähän D on ollut pelkästään korvikkeella 2 kk iästä asti. Sitä ennen ei ollutkaan kertaakaan saanut korviketta..

Mia vaan jaksaa kuskata maitoja pysäkille! Tosi hienoa työtä teet! D' kin sai sairaalassa luovutettua maitoa.

Jenni

Vierailija
55/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli viime viikon keskiviikosta saakka tosi pahassa flunssassa, nyt näyttää siltä että rupee menemään ohi... ja mä oon ihan poikki!

Niin, milloin on tapaaminen? Mulle sopii melkein milloin vaan. Jumboon?

Meidän tyttö seisoo jo ilman tukea! Nousee hienosti kyykyn kautta seisomaan. Askelia yrittää ottaa, mutta pyllähtää. Taitaa jo kävellä tämän vuoden puolella...

Eli tässä vähän pikakuulumisia...

NapNap + tyttö, tänään 9kk!

Vierailija
56/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ehtinyt, kun käydä nopeesti lukemassa kuulumisia. Nyt tulin siitä tapaamisesta vaan sopimaan. Yritän myöhemmin illalla ehtiä tänne enempi kirjottelemaan, kun mies menee yövuoroon.

Elikkäs, kumpi olis parempi tapaamispäivä 7.12. vai 14.12? Jotenkin olen ymmärtänyt, että muille enskoille toi torstai olis paras päivä. Mulle käy melkein mikä päivä vaan. Käykö kaikille paikaksi se Jumbo? Mulle se olis ainakin ihanteellinen paikka, kun päästään sinne vaikka kävellen. Ollaan Joonan kanssa autottomia aina silloin, kun mies on töissä.

Ketkä kaikki olis tulossa? Quiero siskoineen (tottakait siskos on tervetullut), Jenni, Lisa, Napero, Amy, NapNap??? Ketä muita? Ilmottautukaahan ja kertokaa, että mikä päivä on sopiva.

Palaan tänään tai viimeistään huomenna uudestaan :)

pesukarhu

Vierailija
57/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hakemukset on yhteisöön hyväksytty ja sieltä kyllä pitäisi tulla ilmoitus, viiveellä tosin saattaa tulla. Jos ei kuulu niin kannattaa käydä kokeilemassa toimiiko=)

Tosiaan oli alkuun epämääräisiä jäseniä jotka lähinnä kävi lueskelemassa(?) juttuja ja kun suljettu yhteisö on kuitenkin kyseessä ja siellä aika vapaasti pitää pystyä juttelemaan henkkoht asioista/omilla nimillä ym niin ihan siksi näitä poistettiin. Mutta kaikki nyt hakeneet on kuitenkin mukaan päässeet!

Vierailija
58/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei valitettavasti sovi kumpikaan noista päivistä, siis to 7 (mies vapaalla ja suunnataan tuonne Ideaparkkiin) tai 14 (työpaikan joulujuhla). Mut esim toi ke 13.12 olis hyvä... Mutta jos ei nyt onnistu meidän tuleminen treffeille, niin tullaan sit toiste...

napero ja eetu vajaa 10kk

Vierailija
59/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämppä on ihan ku myrskyn jäljiltä, mut eipä oikein muuta voi odottaakkaan. Pakkaaminen on aloiteltu ja laatikoita on kaikki nurkat täynnä. Muutto on siis 18.12 klo 09:00, eli yöhön menee ennen kun ollaan perillä, mut mitäpä tuosta.

Tapaamisesta minun piti tulla kirjottamaan... Mulle ihan sama kumpi päivä, mut jos jotain on pakko sanoa, niin vaikka tuo to 7.12 ja Jumbo ok. Ainoa sit vielä että monelta...? Periaatteessa ihan sama, kunhan ei heti 09 aamulla, kun nukutaan kuitenki pitkään :)

Veeti nousee hienosti tukea vasten seisomaan =) Ihana horjuva pikkumies =) Hieman kitinää kyllä on, kun ylös eteen pukkaa hampaat kovasti läpi...

Nyt nukkumaan elämäni miesten viereen =)

Lisa & V 6,5kk

Vierailija
60/62 |
04.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan kerkiä muuta, kun siitä tapaamisesta.

Naperon ehdottama keskiviikko ei tainnut sopia Jennille eikä Quulle. Lisa ehdotti sitä 7.12. Jospa me nähtäis silloin.

Eli sopiiko kaikille torstai 7.12. vaikka kello 12.00 Jumbon Fazerin kahvilan edessä??? (ei tainnut tosin Naperolle sopia tämä viikko, mutta rupeaa käymään päivät vähiin tässä ennen joulua. Jospa pääsisitte sitten seuraaville treffeille).

Nyt on taas mentävä...

Ainiin, onnittelut NapNApin tytölle 9kk päivän johdosta :) Ja samalla onnittelut muillekkin vauvoille, jotka täyttävät lähipäivinä kuukausia!

pesukarhu ja Joona 7,5kk