Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan lapsen mutta en miestä enkä parisuhdetta

Vierailija
15.05.2023 |

Oletko sinä hankkinut lapsen ilman miestä? Miten toimit? Mistä aloittaa? Kiitos kaikista järkevistä vastauksista ;)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kuule parempi että jatkat vain sitä naisen kanssa lättäilyä ja saksitusta ja unohda nuo lapsi hommat!

Vierailija
22/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulla miespuolista ystävää, joka voisi jeesata? Siitä lähtisin itse liikkeelle. Onnea matkaan! Lapset on ihania.

kuka mies uskaltaa tuollaiseen lähteä. ensin sovitaan vain sperman luovutuksesta, mutta 5v päästä mamma onkin vaatimassa jälkikäteen 5 vuoden elatusmaksuja ja niitä saakin maksaa sitten vielä vuosia lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoi minut. Olen jo työeläkkeellä, mutta olen mieleltäni hyvin lapsellinen peräkammaripoika.

Vierailija
24/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa laivalle yksin 24 tunnin risteily ja juo laivalla 3 litran viinipönikkä tyhjäksi. Loppu hoituu itsestään. 

Ja jätä vielä alkkarit lähtiessä rantakivelle.

Mahdollisuuksia lisää tuntuvasti myös, jos pesaiset alapääsi.

Vierailija
25/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo mitä toivot, se voi käydä toteen.

Kyllä siihen ihan syynsä on, miksi lapsen olisi hyvä syntyä parisuhteeseen.

Vierailija
26/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulla miespuolista ystävää, joka voisi jeesata? Siitä lähtisin itse liikkeelle. Onnea matkaan! Lapset on ihania.

kuka mies uskaltaa tuollaiseen lähteä. ensin sovitaan vain sperman luovutuksesta, mutta 5v päästä mamma onkin vaatimassa jälkikäteen 5 vuoden elatusmaksuja ja niitä saakin maksaa sitten vielä vuosia lisää

Aika monikin. Katsos kun meillä normaaleilla ihmisillä on hyviä ystävyyssuhteita, joissa joskus jopa tällaisista asioista voidaan sopia. Jotkut naisetkin saattavat ihan tehdä lapsen yatäväparilleen, jotka ovat homoja. Ihmiset on usein aika ihania.

Vierailija
27/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monikin. Katsos kun meillä normaaleilla ihmisillä on hyviä ystävyyssuhteita, joissa joskus jopa tällaisista asioista voidaan sopia. Jotkut naisetkin saattavat ihan tehdä lapsen yatäväparilleen, jotka ovat homoja. Ihmiset on usein aika ihania.

Sairasta!

Vierailija
28/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lässyn lässyn. Lapsi ei tarvitse isää mihinkään. Katsos kun me naiset osataan kasvattaa lapsia ihan itse :) 

Vierailija
29/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihan tarpeeksi isättömiä lapsia niin enempää ei tarvitsisi ihan tekemällä tehdä.

Harva isä hoitaa lastaan... kun kaverini vanhemmat erosi, isänsä poistui kuvioista ja äitinsä jäi yksin. Mutta kävi kyllä ihan töissä ja elätti itse lapsensa, ei ollut sossutuella.

Ja vaikka isä jäisi niin yleensä se hoitaminen silti jää äidille.

Vierailija
30/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lässyn lässyn. Lapsi ei tarvitse isää mihinkään. Katsos kun me naiset osataan kasvattaa lapsia ihan itse :) 

Kyllä tarvitsee. Ikävä että oma isäsuhteesi on huono, kaikilla ei ole.

Vierailija
31/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoisia kommentteja täällä. Mun tilanne olisi ainakin ollut parempi jos äitini olisi ottanut eron isästä ja oltais asuttu kolmistaan (äiti ja me lapset)...

Hyvä kasvuympäristö ei ole aina yhtä kuin isä + äiti.

Vierailija
32/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vähän.. ehkä se lapsi haluis isän eikä kasvaa jonkun

mielenterveysongelmaisen miesvihaajan lapsena.

Lol. Missä ap edes sanoi vihaavansa miehiä? Ehkä hän ei vaan halua olla parisuhteessa/harrastaa seksiä miehen kanssa jatkuvasti mutta haluaa lapsen.

Vierailija
33/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellisenä naisena voi mennä hedelmöityshoitoihin ja tulla raskaaksi lahjasiittiöillä. Toivottavasti sinulla on hyvä tukiverkosto mahdolliselle tulevalle lapsellesi jos aiot olla yksinhuoltaja.

Vierailija
34/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet on lähteneet myös takaajiksi ja vaikka on ollut hyvät lähtökohdat ja muuta, niin silti aina ei tiedä mitä tulee tapahtumaan ja sitten onkin takaajat olleet kusessa.

Ja ei kai sellaista sopimusta ole olemassakaan, joka pitäisi oikeudessa, jos sitten mieli muuttuukin ja haluaa niitä elareita?

Vierailija
35/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikea siitä on sopia kenenkään miehenkään kanssa, että mies tulisi vain siittäjäksi ilman velvotteita, kun muutaman vuoden päästä viimeistään mammaa alkaa miehen rahat himottamaan ja sitten mies joutuu maksamaan 18v elatusmaksuja. ei auta vaikka olisi kirjallisesti sovittu pelkästä siittämisestä. nainen saa aina vaatiessaan miehen rahat.

Tällä tulevalla mammalla menee onneksi taloudellisesti niin hyvin etten miehen rahoja tule tarvitsemaan ikinä. Oletko kateellinen? AP

Vierailija
36/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin saattaa sinut paksuksi. En minäkään halua parisuhdetta enkä naista mutta voisin panna sinua.

Vierailija
37/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä lapsen asioista on mukava jutella kumppanin kanssa, niin huolista kuin riemuistakin. Kenen kanssa ajattelit jakaa vanhemmuuden?

Nyt on pakko täältä sivusta sanoa, että minäkin olisin niin todella mielelläni jakanut vanhemmuuden, ihan sen vihityn mieheni kanssa, jonka kanssa vielä yhteisymmärryksessä lapsi väsättiin. Mutta niin vaan ei häntä itse tylsä ja jokapäiväinen vanhemmuus kiinnostanut, vaan se jäi kokonaan mulle. Ollaan nyt sit erottu, ja niin paljon paremmin menee

Hyvä ap, etene vaan suunnitelmallasi. Jos jää odottelemaan hyvää miestä, voi jäädä lapset tekemättä. Lapsi ja äitiys on parasta mitä minulle on tapahtunut elämässä. Ei kannata jättää sitä jonkun miehen varaan, kun vaihtoehtoja on.

Minäkin olen hyvin palkatussa asiantuntijatehtävässä, eikä isovanhempia, silti olen pystynyt sovittamaan työt ja lapsen parhaan. Hyvin on ollut varaa meidän kahden elämään mukavasti. On ollut kiva, tilava koti, lapsella harrastukset, kivoja matkoja yhdessä. Sen parempaa matkaseuraa ei olekaan. Nyt hän on jo aikuinen ja opinnoissa ja töissä, on tasapainoinen ja fiksu nuori.

Anna mennä, ap.

Vierailija
38/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roviolle tuollaiset!

PS: Hyviä kuivia koivuhalkoja saa kohta edulliseen hintaan mm huoltoasemilta. Reippaat keräävät metsästä, joka säästää hiilijalanjälkeä.

Vierailija
39/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Lapsen voi hankkia, kun kerrot miehelle, että hän pysyy vapaana.

Yksi kysymys on lapsen oikeudesta omaan isään. Se on ehkä isompi juttu kuin sinun halusi saada lapsi yksin.

Vierailija
40/79 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolasta spermaa 500e. Luovuttajan saa valita.

Fertility clinics Poland. Hki-Vantaalta lentää RyanAir.

Tämä oli hyvä vinkki. Taisi olla vastaavaa myös jossain Balkanin maassa?

Tanskasta saa lahjaspermaa, jonka lahjoittajan saa myös valita. Suomessa kyllä yksityisellä hoidot kalliita, mutta jos ei sinänsä mitään vikaa ole, ei kai niitä kertoja niin paljon tarvita, ennen kuin tärppää.

Tampereella ainakin yksi klinikka, jossa tehdään vauvoja. Parikin ystävääni saanut sieltä avun. Myös itsellisenä.