Pakkaajan tms työ elintarvikealalla
Te, jotka työskentelette elintarvikealalla pakkaajana tai jossain muissa tehtävissä, kertokaahan mitä teette ja missä, millaiset työajat teillä on? Palkkaus? Kannattaako harkita kyseistä työtä?
Pitäisi nyt hoitovapaan jälkeen harkita jotain muuta työtä kuin tuo olemassaoleva työni.
Kommentit (15)
Ainakin omassa kaupungissa lähes joka tehdas on vuokrafirman takana.
Mä olen elintarvikefirmassa tuotehuoltaja, pidän huolta että vastaamani tuotelinjan tarvikkeita on vuoroon riittävästi ja oikein. Työni teen työpaikalla elintarviketehtaassa. Työajat 6-14 ja 14-22, kaksivuorotyö. Palkkani on 14,88€/h plus vuorolisät. Mun mielestä ihan kiva homma.
Mullakin hakemus vetämässä elintarviketehtaan pakkaajaksi, aiempaa kokemusta muun alan teollisuudesta ja pakkaushommasta. Elintarviketuotanto on varmaan viimeisiä jotka kärsii lamasta kun ihmisten on syötävä jokapäivä, olipa pörssikurssit miinuksella tai plussalla. Entisellä alalla joka vuosi yt:t kun suhdanteet seilasi kuin laiva myrskyaallokossa.
Samahan se on mitä tekee sen kahdeksan tuntia päivässä. Elämä on kuitenkin se mikä jää työn ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on mitä tekee sen kahdeksan tuntia päivässä. Elämä on kuitenkin se mikä jää työn ulkopuolelle.
Tää on just se kommentti mitä hain. Ei sillä j#mankekka oo mitään väliä mitä tekee, duuni kun duuni. Rahan takia siellä ollaan, ja se mitä sen ulkopuolella siviilissä tehään määrittää sut ihmisenä
Olen töissä eräässä lihatalossa, aiemmin olen tehnyt pakkuutyötä. Osasto toimi kahdessa vuorossa, minulla työajat olivat joko 6.30-14.30 tai 14.15-22.15. Työ oli yllättävän siistiä, karrikoidusti pakkasin naturellia tai marinoitua pihviä rasiaan.
Lähtöpalkka taitaa pyöriä kympin tienoilla, mutta nousee kyllä muistaakseni 3kk, 6kk, 12 kk jne välein. Iltalisä 2.24 tms. Ihan ok hommaa.
Olen fatserilla liimaamassa vihreän kuulan puolikkaita räkäisellä kielellä yhteen toki välillä sipaisen sormella römpästäkin "märkää" pintoihin
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin haluan vaan jonkun riittävän yksinkertaisen työn tähän väliin, jota ei tarvitse vapaa-ajalla stressata, ja jossa pystyy pitämään lomat... Neljän lapsen perheen pyörittäminen vie tarpeeksi resursseja.
Ap
Jos joku ihminen on kova aivastelemaan, yskimään ja niiskuttamaan, silloin ei ehkä ole oikea ala. Vai onko kaikilla kuonokoppa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihminen on kova aivastelemaan, yskimään ja niiskuttamaan, silloin ei ehkä ole oikea ala. Vai onko kaikilla kuonokoppa.
No aikanaan oli kasvomaskeja
Pitääkö olla kova piereksimään, että voi pakata suolikaasuun?