Käärijä on kyllä ihan tajuttoman seksikäs!
Jos olisin vähän nuorempi ja sinkku niin kyllä olis pakko yrittää. Niin ihana mies! 😍
Mamma 35, Vantaa
Kommentit (374)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Super HOT.
Taannoin törmäsin ylilautaketjuun (googlasin käärijää ja linkki meni sinne) ja olin ihan järkyttynyt. Miehet siellä kilvan haukkui käärijää ja käyttivät nimitystä manlet. Että ei ole oikea mies ollenkaan vaan pikku manlet jonka voisi murskata nyrkiniskulla. Aivan järkyttävää. Miten miehet on noin idareita. Että luulevat vain koon ja ulkomuodon ratkaisevan.
Kärtsäri on 100000 x hotimpi kuin laatikkoleuka jääkiekkoilija tai lentäjä-kirurgi (näitä ne miehet aina käyttää esimerkkinä naisten kiinnostusten kohteista).
Ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka kujalla miehet on siitä, mistä naiset oikeasti tykkää. Kuvittelevat naisten tykkäävän lihaksikkaista laatikkoleuoista tai muusta mikä on vaan miesten omissa päissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suuntaus kun kaljamahaa pidetään seksikkäänä. Minäkin uskallan olla ilman paitaa ulkona 👍
M36
Mistään kaljamahasta ei voi edes puhua, silloin on ylipainoa 20-50kg, kuten minulla on aina ollut.
Normaali vartalo.
Siis onkohan Käärijä oikeasti bi?
Tuossa uusimmassa umkn YouTube videossa näkyy selvästi parin sekunnin ajan, kun imuttaa Bojania vaivihkaa kaulaan, kuuluu äänikin.
Niin on! Se hymy ja ne silmät vaan tekee siitä ihan TA-JUT-TO-MAN seksikkään!
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä ei oo ees jarruraitoja kalsareissa ku se ei kakkaa pyllystä.
Kätevä ku ei tarvi vessapaperia ollenkaan ku on avanne
Nope.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Super HOT.
Taannoin törmäsin ylilautaketjuun (googlasin käärijää ja linkki meni sinne) ja olin ihan järkyttynyt. Miehet siellä kilvan haukkui käärijää ja käyttivät nimitystä manlet. Että ei ole oikea mies ollenkaan vaan pikku manlet jonka voisi murskata nyrkiniskulla. Aivan järkyttävää. Miten miehet on noin idareita. Että luulevat vain koon ja ulkomuodon ratkaisevan.
Kärtsäri on 100000 x hotimpi kuin laatikkoleuka jääkiekkoilija tai lentäjä-kirurgi (näitä ne miehet aina käyttää esimerkkinä naisten kiinnostusten kohteista).Ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka kujalla miehet on siitä, mistä naiset oikeasti tykkää. Kuvittelevat naisten tykkäävän lihaksikkaista laatikkoleuoista tai muusta mikä on vaan miesten omissa päissä.
Ei olla kujalla. Naiset tykkää miehistä, joista muutkin naiset tykkäävät ja syyn ei tarvitse olla ulkonäössä. Muiden naisten kiinnostus vetoaa naiseen vaikka nainen ei sitä itse tiedostaisi. Tämä siis keskimäärin, toki naisissakin on piristäviä poikkeuksia, jotka aidosti osaavat ajatella omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä ku ei tarvi vessapaperia ollenkaan ku on avanne
Ei ole avannetta. Avanteen korvaava vaihtoehto on j pussi leikkaus, joka on hänelle tehty.
Sairastan itsekin samaa sairautta.
Teini-Käärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Super HOT.
Kärtsäri on 100000 x hotimpi kuin laatikkoleuka jääkiekkoilija tai lentäjä-kirurgi (näitä ne miehet aina käyttää esimerkkinä naisten kiinnostusten kohteista).Ei pysty ymmärtämään sitä, kuinka kujalla miehet on siitä, mistä naiset oikeasti tykkää. Kuvittelevat naisten tykkäävän lihaksikkaista laatikkoleuoista tai muusta mikä on vaan miesten omissa päissä.
Ei olla kujalla. Naiset tykkää miehistä, joista muutkin naiset tykkäävät ja syyn ei tarvitse olla ulkonäössä. Muiden naisten kiinnostus vetoaa naiseen vaikka nainen ei sitä itse tiedostaisi. Tämä siis keskimäärin, toki naisissakin on piristäviä poikkeuksia, jotka aidosti osaavat ajatella omilla aivoillaan.
Mutta tässä on looginen dilemma. "Alussa" on silloin oltava vähintään 2 naista, jotka toisistaan riippumatta tykkäävät kohteesta.
Jotta se 3. nainen voi todeta, että "muutkin" naiset tykkäävät kohteesta. Ja jos vähintään 2 naista tykkäävät toisistaan riippumatta kohteesta, hänessä on kenties oltava jotain viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Oma makunsa kullakin. Ei vaan nykyinen staili toimi mulle, mutta entinen miellytti omaa silmää https://i.scdn.co/image/ab67616d0000b273a7927e7995475ac085162a5d
Komea
Oli syötävän söpö lentokentällä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä ku ei tarvi vessapaperia ollenkaan ku on avanneEi ole avannetta. Avanteen korvaava vaihtoehto on j pussi leikkaus, joka on hänelle tehty.
Sairastan itsekin samaa sairautta.
Ok, sulla on itselläsi sama sairaus, niin sulla on hyvö syy kertoa nuo pääjutut. Mutta noin periaatteena, kaikki tampioille ei kannata täällä alkaa kertoa tarkkoja yksityiskohtia.
Vierailija kirjoitti:
Teini-Käärijä
Aw, onpa söpö tuo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä nyt todettu miljoona kertaa, että se on ihan sama minkänäköinen tämä käärijä on, suurin syy suosioon naisten silmissä on se, että hän on tällä hetkellä hypetetty ja kuuluisa. Naiset haluavat alitajuisesti miehiä, joita ajattelevat muidenkin naisten haluavan, ulkonäkö on sen rinnalla sivuseikka.
Kuolasivathan naiset Rauli Somerjokeakin, tähän voisi luetella loputtomasti esimerkkejä. Kyse täysin samasta ilmiöstä, mikä alkaa naisilla jo pikkutyttö iästä alkaen. Huvittaa lähinnä se miten moni nainen ei itse tunnista tätä taipumusta itsessään.
Onneksi en ole nainen. Nolottaisi mennä ihastuksissa ns.massan mukana.
Käärijä muuten aiheuttaa heteromiehillekin selmästi mancrusheja. Mukaanlukien oma mieheni. Huomasin muutoksen niin selvästi kun katseltiim sängyssä Käärijän Stooreja. Mies käänsi mulle selkänsä ja hihitteli itsekseen.....🤔😳
Käärijällähän on perus salipenan kroppa, ettehän te voi siitä tykätä.
Hyi vityu