Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteet tuli niin äkkiä etten ehtinyt ostaa aurinkorasvaa ja nyt sitten on selkä palanut vesikelloille :(

Vierailija
15.05.2023 |

Terassia maalasin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea on helteitä ollut?

Millä tahansa terassilla, jos ei ilma liiku. Hassu ap ei tiedä, että miesten vaalea kauluspaita on välttämätön varustus tuollaisissa hommissa. Se on ilmava, ja sen voi kastella jos tulee kuuma. Välillä varjoon silti, eikä rehkitä paahteessa. 

Neuletakki voi yhyren kerran. 

Noi miesten kauluspaidat on ihania hellevaatteita. Hihat vaan rullalle ja pitkää paitaa voi käyttää hellemekkona.

Vierailija
22/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali, mä poltin suuni pitsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan oma vika. Ihosyöpä muhii jo.

Vierailija
24/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makasin aurinkotuolissa koko eilisen päivän (bikineissä), no joo, ehkä vain joku n.4h eikä kyllä mitään pientä punoitustakaan ole. En ikinä käytä aurinkorasvaa.

Ihosyövät yleistyi rajusti aurinkovoiteiden keksimisen myötä. Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.

Vierailija
25/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selkä voi palaa vesikelloille jos on toppi päällä?

Vierailija
26/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap esim. antibioottikuuri päällä? Jotkin lääkkeet herkistää auringolle.

Vierailija
27/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuubitoppi?Halternectoppi?

Vierailija
28/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse makasin aurinkotuolissa koko eilisen päivän (bikineissä), no joo, ehkä vain joku n.4h eikä kyllä mitään pientä punoitustakaan ole. En ikinä käytä aurinkorasvaa.

Ihosyövät yleistyi rajusti aurinkovoiteiden keksimisen myötä. Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.

Niin ja silloim 1930 luvulla elinikä oli joku alle 60 vuotta. Ja syövät yleensä iskee vasta kuuden kympin jälkeen. Pöljä.

Vierailija
29/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laittanut suojaavaa vaatetusta, höpsö?

Minulla oli ohut neuletakki mutta tuli niin kuuma että otin pois ja olin  olkaimettomassa topissa.

Ap

Aloittelijan virhe. Neuletakkeja ei pidä käyttää, kun ulkona on yli 20 astetta.

Vierailija
30/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa asut? Täällä Suomessa ei ole tänä vuonna ollut vielä yhtään hellepäivää. 

Vierailija
31/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!

Myös kemikaalit voivat aiheuttaa syöpää ja aurinkorasvoissa on paljon kemikaaleja...

Vierailija
32/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas AP hidas maalaaja

Vierailija
33/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!

Myös kemikaalit voivat aiheuttaa syöpää ja aurinkorasvoissa on paljon kemikaaleja...

Vai että ihan kemi kaaleja !!!

Vierailija
34/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on vähän hysteerinen!!

Joku ei ole yhtään hysteerinen. Ihosyövän saaminen on kammottava juttu ja tapaukset lisääntyvät Suomessa koko ajan.

Vierailija
35/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.

... ai niinkuin ap joka paloi?

Vierailija
36/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lepäsi rullattuna otsalla hikinauhan tavoin ettei tule rumia rusketusraitoja.

Vierailija
37/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas AP hidas maalaaja

Töpsöttelee kuivalla sudilla tuntikausia kun ei älyä kostuttaa tarpeeksi pensseliä. Säästöä se on tuokin.

Vierailija
38/38 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Suomea on helteitä ollut?

Millä tahansa terassilla, jos ei ilma liiku. Hassu ap ei tiedä, että miesten vaalea kauluspaita on välttämätön varustus tuollaisissa hommissa. Se on ilmava, ja sen voi kastella jos tulee kuuma. Välillä varjoon silti, eikä rehkitä paahteessa. 

Neuletakki voi yhyren kerran. 

Lämpötila mitataan varjosta, yhtään hellepäivää ei ole Suomessa ollut tänävuonna. Raja siis 25 astetta VARJOSSA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme