Helteet tuli niin äkkiä etten ehtinyt ostaa aurinkorasvaa ja nyt sitten on selkä palanut vesikelloille :(
Kommentit (38)
Jaxuhali, mä poltin suuni pitsaan.
Se on ihan oma vika. Ihosyöpä muhii jo.
Itse makasin aurinkotuolissa koko eilisen päivän (bikineissä), no joo, ehkä vain joku n.4h eikä kyllä mitään pientä punoitustakaan ole. En ikinä käytä aurinkorasvaa.
Ihosyövät yleistyi rajusti aurinkovoiteiden keksimisen myötä. Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.
Miten selkä voi palaa vesikelloille jos on toppi päällä?
Onko sinulla ap esim. antibioottikuuri päällä? Jotkin lääkkeet herkistää auringolle.
Vierailija kirjoitti:
Tuubitoppi?Halternectoppi?
Vierailija kirjoitti:
Itse makasin aurinkotuolissa koko eilisen päivän (bikineissä), no joo, ehkä vain joku n.4h eikä kyllä mitään pientä punoitustakaan ole. En ikinä käytä aurinkorasvaa.
Ihosyövät yleistyi rajusti aurinkovoiteiden keksimisen myötä. Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.
Niin ja silloim 1930 luvulla elinikä oli joku alle 60 vuotta. Ja syövät yleensä iskee vasta kuuden kympin jälkeen. Pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laittanut suojaavaa vaatetusta, höpsö?
Minulla oli ohut neuletakki mutta tuli niin kuuma että otin pois ja olin olkaimettomassa topissa.
Ap
Aloittelijan virhe. Neuletakkeja ei pidä käyttää, kun ulkona on yli 20 astetta.
Missä maassa asut? Täällä Suomessa ei ole tänä vuonna ollut vielä yhtään hellepäivää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!
Myös kemikaalit voivat aiheuttaa syöpää ja aurinkorasvoissa on paljon kemikaaleja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aurinkorasvaa joka päivä ihollani. Aurinkoisella ja pilvisellä. Kesällä ja talvella. Ukkini kuoli ihosyöpää. Ja suvussamme on paljon syöpää. Ei kiitos minulle!
Myös kemikaalit voivat aiheuttaa syöpää ja aurinkorasvoissa on paljon kemikaaleja...
Vai että ihan kemi kaaleja !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on vähän hysteerinen!!
Joku ei ole yhtään hysteerinen. Ihosyövän saaminen on kammottava juttu ja tapaukset lisääntyvät Suomessa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen kyllä kestää aurinkoa ilman voiteitakin.
... ai niinkuin ap joka paloi?
Vierailija kirjoitti:
Se lepäsi rullattuna otsalla hikinauhan tavoin ettei tule rumia rusketusraitoja.
Vierailija kirjoitti:
Onpas AP hidas maalaaja
Töpsöttelee kuivalla sudilla tuntikausia kun ei älyä kostuttaa tarpeeksi pensseliä. Säästöä se on tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea on helteitä ollut?
Millä tahansa terassilla, jos ei ilma liiku. Hassu ap ei tiedä, että miesten vaalea kauluspaita on välttämätön varustus tuollaisissa hommissa. Se on ilmava, ja sen voi kastella jos tulee kuuma. Välillä varjoon silti, eikä rehkitä paahteessa.
Neuletakki voi yhyren kerran.
Lämpötila mitataan varjosta, yhtään hellepäivää ei ole Suomessa ollut tänävuonna. Raja siis 25 astetta VARJOSSA.
Noi miesten kauluspaidat on ihania hellevaatteita. Hihat vaan rullalle ja pitkää paitaa voi käyttää hellemekkona.