Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Snellmannin lihapyörykät on pettymys

Vierailija
15.05.2023 |

Yleensä kun on tottunut että Snelmannin tuotteet on laadukkaita ja hyvänmakuisia niin petyinpä nyt vähän. Laadukkaita varmasti on, sitä en epäile. Maku ei vaan ole mitenkään erityisen hyvä, varsinkin kun ovat kalliimpia kuin monet muut. Kokkikartanon on paljon parempia mutta ovat sitten kalleimpiakin. Se vaan että halvemmatkin lihapyörykät on parempia kuin Snelmannin.

Ei jatkoon.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartano

Ainekset: Snellmanin naudan- ja sianliha 87 % (Suomi), sipuli, korppujauho (vehnä), kananmuna, Valio® kerma (Suomi), Valio® voi (Suomi), suola, mausteet (musta-, mauste- ja valkopippuri).

Snellman

Ainekset: Porsaanliha (alkuperä Suomi), lihaliemi (vesi, naudanluu, naudanliha, sipuli, mausteet (mustapippuri, maustepippuri, laakerinlehti), suola), gluteeniton KAURAJAUHO, silava (alkuperä Suomi), suola, mausteet (sipuli, paprika, mustapippuri, valkosipuli, maustepippuri).

Kivikylä

Ainekset: Suomalainen possunliha, vesi, korppujauho (hiiva), mausteet (sipuli, maustepippuri, mustapippuri, korianteri, valkosipuli), perunatärkkelys, vehnäjauho, kasvikuitu (peruna), suola, aromivahvenne (E621), stabilointiaineet (E450 ,E451), emulgointiaine (E322), dekstroosi, rypsiöljy, aromit (mustapippuri, inkivääri, liha).

Vierailija
22/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snellmannilla onkin lihapyörykät. Lähes kaikki muut on lihattomia tai kananlihalla höystettynä.

Kokkikartanon tai Kvikylän pullissa ei ole kanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teollisesti tehdyt on kuivaa, mautonta pas kaa.

Vierailija
24/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Snellmannilla onkin lihapyörykät. Lähes kaikki muut on lihattomia tai kananlihalla höystettynä.

Kokkikartanon tai Kvikylän pullissa ei ole kanaa.

"Suurimmat lihapitoisuudet löytyivät vertailussa Snellmannin Kokkikartanon oikeista lihapullista. Näissä lihapullissa lihapitoisuus on yli 90 prosenttia ja valmistukseen on käytetty ainoastaan naudan- ja sianlihaa. Myös Kivikylän sianlihaa sisältävissä lihapyöryköissä lihapitoisuus oli huomattavan korkea."

Loput eivät ole lihapullia. Vaan jotakin korvike mössö pullia.

Vierailija
25/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartano = Snellman, etkö Ap sitä tiennyt?

Kertokaapa alapeukuttajat, kun muka tiedätte asian, milloinka yrityksen omistajuus on vaihtunut muuhun kuin Snellmaniin? Firman virallinenkin nimi näyttäisi olevan Snellmanin Kokkikartano Oy.

Vierailija
26/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse lihapyörykät äkkiä ja paljon, kun mulla on keittiö. Pakastan annosrasioihin. Herkkua ovat.

Vierailija
27/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen lihapullat itse, ja aina ovat hyviä 😊

Vierailija
28/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt itse lihapullia tehdä mutta jostain syystä en saa niistä niin hyviä kuin Kokkikartanon lihapullat on.

Vierailija
29/29 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snelmannin makkarat ja muut tuotteet on loistavia mutta näissä lihapullissa vain jotenkin nyt epäonnistuttiin maun puolesta. Muita Snelmannin tuotteita ostan kyllä kun luotan laatuun toisin kuin esimerkiksi Hk:n tuotteissa.