Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko/oletko seurustellut anabolisia steroideja käyttävän miehen kanssa?

Vierailija
15.05.2023 |

Minulle selvisi juuri että reilun kuukauden verran tapailemani mies käyttää anabolisia steroideja!!! Olen aika järkyttynyt, enkä oikein osaa suhtautua asiaan. Mies siis päätti kertoa asiasta itse, kun olemme alkaneet viettämään aikaa tiiviimmin yhdessä. Mies on muutoin todella ihana kaikin tavoin, mutta tämä asia vaivaa mieltäni.

Onko kenelläkään lähipiirin kokemusta asiasta tai vastaavaa? itse en ole koskaan tiettävästi edes jutellut kenenkään asiasta tietävän kanssa ja vaikka mies ite kertoikin aika avoimesti asiasta, haluaisin silti kulla kokemuksia ja näkemyksiä hiemana muualtakin, en vain oikein tiedä mistä kysyä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Steroidien käyttö ilman lääketieteellistä syytä on erittäin riskialtista hommaa. Hormonit tekevät pysyviä muutoksia kehoon (mm. siittiöiden tuotanto loppuu, sydämen laajentuma, munuaissairaudet ym). Lisäksi ihmisen käytös voi muuttua täysin. Ihmisestä voi tulla arvaamaton ja aggressiivinen.

Ja valitettavasti osa steroidien käyttäjistä käyttää myös päihteitä. Ei tietenkään kaikki, mutta osa jotenkin hurahtaa erilaisiin kemikaaleihin joilla säätelevät elämäänsä.

Jättäisin siis suosiolla väliin.

Vierailija
42/53 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla ap:n ajatuksia ketjun vastatusten jälkeen, vieläkö mies on elämäsi mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla ap:n ajatuksia ketjun vastatusten jälkeen, vieläkö mies on elämäsi mies?

Kyllä olemme vieläkin yhdessä, mutta se miehen käyttö epäilyttää yhä.

-ap

Vierailija
44/53 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin tällaista jo nelissäkymmenissä olevaa miestä joilla, muksujakin. Ihan hyviltä ja normaaleilta isiltä vaikuttavat, tosin ehkä huomaa ulkoisesti että on käyttäjä kun ovat jotenkin vanhemman oloisia ja aika lihaksikkaita, mutta muutoin ihan fiksuja.

Vierailija
45/53 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin anaboilisten käyttäjä on rikollinen. Nuo aineet on laittomia ja huumeisiin voisi verrata. En tälläiseen rikolliseen sekaantuisi. Ja siellä voi olla muitakin rikoksia taustalla vaikka tämä on jo spekulointia.

Steroidien maahantuonti ja levittäminen on laitonta. Käyttäminen EI ole laitonta, eikä käyttäjä ole tehnyt mitään rikosta.

Steroideja myydään lisäksi myös ihan reseptillä apteekissa, yleisimpinä estrogeeni- ja testosteronivalmisteet.

Leimasitko juuri vaihdevuosikorvaushoidossa olevat rikollisiksi ja narkomaaneiksi?

Vierailija
46/53 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä paljastui sitten aineiden käyttö? Miten? Ja minä aineiden?

Vierailija
47/53 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potentiaalinen kilari tuollainen lisäteston käyttäjä.

Kuka tahansa on "potentiaalinen kilari". 

Vierailija
48/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ AINEITA OVAT SYNTEETTISET HORMONIT? KUKA TIETÄÄ (MYÖS NAISTEN ESTROGEENI- JA PROGESTERONI-VALMISTEET)?

LABORANTTI-TUTTAVANI KERTOI INNOISSAAN 1980 LUVULLA; "ARVATKAA MISTÄ ALETAAN KEHITTÄMÄÄN NAISILLE EHKÄYSYVALMISTEITA? KUKAAN EI ARVANNUT, JOTEN LABORANTTI VASTASI ITSE; "VESAKKOMYRKYSTÄ".

OVATKO ERI NIMISTEN SYNTEETTISTEN HORMONIVALMISTEIDEN HAITTAOIREET SAMAT KUIN ANABOLISTEN STEROIDIENKIN?

SEKSIHALUT KATOAA HETI...MUUT OIREET SEURAA PERÄSSÄ(mm SYDÄNOIREET).

MIEHILLÄ KASVANEE LIHASMASSA, NAISILLA KASVAA ERILAISIA GYNEKOLOGISIA KASVAIMIA PLUS MIELIALAOIREET; PMS- JA PMDD- OIREET? NIIDEN AIKANA ON MIESTEN SYYTÄKIN PYSYÄ NAISISTAAN KAUKANA.

ONKO KAIKKIEN SYNTEETTISTEN HORMONIVALMISTEIDEN PERUSTANA SAMANTYYPPINEN KEMIALLINEN HORMONEJA KORVAILEVA KEMIAN TUOTE? LÄÄKETEHDAS SUOMESSA VALMISTAA SYNTEETTISTEN HORMONIEN OHELLA MYÖS "KASVINSUOJELUAINEITA"!

ARTIKKELI TUOSTA "ELÄMÄN ELIKSIIRISTÄ", SYNTEETTISESTÄ HORMONISTA, LÖYTYY LÄÄKÄRIEN DUODECIM AIKAKAUSIKIRJASTA.SIINÄ LÄHES JUHLITAAN UUTTA INNOVAATIOTA! (ARTIKKELI KIRJOITETTU 1996) 

Vierailija
49/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin. Olin 16, hän 23. Ei ollut aggressiivinen, mutta arvot eivät kohdanneet ja osin juuri tuon kehonrakennuspakkomielteen vuoksi. Seksi oli kyllä aivan loistavaa, ja sitä oli paljon. Enää en lähtisi sellaiseen suhteeseen, mutta nuorena kannattaa kokeilla, jos kokeilee. 

Vierailija
50/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän anabolisia steroideja 6vk välein, ihan endokrinologin määräämällä reseptillä.

Toisilla on diabetes, toisilla verenpaineen kanssa ongelmia, mulla on hormonivaje.

M44

Vierailija
51/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Ne voivat vaikuttaa ihmisen mielialaan pitkälläkin tähtäimellä. Nykyhetkessä voivat lisätä aggressiivisuutta ja tulevaisuudessa depressiota, koska oma testosteronituotanto on tuhottu. En myöskään näe että minulla olisi arvonäkökulmasta yhteistä miehen kanssa, joka on valmis pilaamaan terveytensä lihasmassan kasvatuksen vuoksi.

Vierailija
52/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luku. Ei ollut edes seurustelua. Tyyppi oli väkivaltainen sekava höyrypää. Selvisi liian myöhään. Eri teille olisi järkevää mennä jos selviää tuo. Onneksi aloitus on vanha ja joku nosti ylös.

Vierailija
53/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kiva mies, mutta..... sänkyhommissa kesti, että piti välillä koputtaa selkään, että tapahtuuko mitään. Ei sitä loputonta jyystämistä kestänyt, kun itsellä on jo paikat kuivat ja hellänä. Suhde kuivui lopulta siihen, kun kuntosalilla olo oli tärkeämpää kuin yhdessä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä