Seurustelisitko/oletko seurustellut anabolisia steroideja käyttävän miehen kanssa?
Minulle selvisi juuri että reilun kuukauden verran tapailemani mies käyttää anabolisia steroideja!!! Olen aika järkyttynyt, enkä oikein osaa suhtautua asiaan. Mies siis päätti kertoa asiasta itse, kun olemme alkaneet viettämään aikaa tiiviimmin yhdessä. Mies on muutoin todella ihana kaikin tavoin, mutta tämä asia vaivaa mieltäni.
Onko kenelläkään lähipiirin kokemusta asiasta tai vastaavaa? itse en ole koskaan tiettävästi edes jutellut kenenkään asiasta tietävän kanssa ja vaikka mies ite kertoikin aika avoimesti asiasta, haluaisin silti kulla kokemuksia ja näkemyksiä hiemana muualtakin, en vain oikein tiedä mistä kysyä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätestot tappavat omat testotuotqnnon => kivekset surkastuvat. Jos käyttö on pakko lopettaa, hyvästi myös mieskunto.
Älä siis suunnittele lapsia tai normaalia seksielämää testopellen kanssa.
Miten se seksielämä siitten on epänormaalia?
Teston käyttäjällä on epänormaalin kova libido ja penis, ja ne on liian kiinnostuneita antamaan hyvää suuseksiä.
Etenkin, jos pullistelet kotipeilille, mitä hyötyä ?
Joo ei. Noita näki, kun olin aikoinaan salilla töissä. Työkaverit onneksi varoitti ja äkkiä huomasi ei oo kaikki kotona
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Noita näki, kun olin aikoinaan salilla töissä. Työkaverit onneksi varoitti ja äkkiä huomasi ei oo kaikki kotona
Miten se ilmeni heistä "ettei ole kaikki kotona" ?
Et sitten ulkonäöstä huomannut, että ihan kaurapuurolla ei kroppaa ole rakennettu?
Tapailin roinaavaan miestä reilut 6kk, todella erikoinen tyyppi ja jopa pelottava kun suuttui aivan yllättäen milloin mistäkin ihmeellisestä asiasta.
Mistä moisen helmen olet löytänytkin? Voisi olla vaikka minun ex :D Kannattaa kiertää kaukaa, aggressiivisuus, impotenssi, lapsettomuus ja äkillinen sydän kuolema, siinä seuraukset ja järjestys voi olla mikä vaan.
Ihan ekaksi itsellesi vaarallisin, että narsistit käyttävät laitonta kamaa näyttääkseen paremmalta, pistelevät itseensä luvallisia ja luvattomia injektioita, silikonikappaleita ja muuta. Narsistin kanssa kärsii itse aina. Aina.
Nuorena seurustelin. Libido oli nolla hänellä. Älytöntä pulaamista ruoan ja salin kanssa ja välillä taas vähät välitti. Hakkasi jossain tappelussa jonkun sairaalaan. Kuoli nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ilmeni heistä "ettei ole kaikki kotona" ?
Kaikki on tosi vaikeaa, pulaamista ruuan jne kanssa. Jatkuvaa itsensä korostamista, katselua ja korottamista.
Ainoa mikä onnistuu ongelmitta on itsensä katselu peilistä.
Jos ei ole narsku, on narsistiset piirteet erittäin vahvat ja sinulla&/ arvoillasi ei ole sen jälkeen mitään merkistystä.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ulkonäöstä huomannut, että ihan kaurapuurolla ei kroppaa ole rakennettu?
Tapailin roinaavaan miestä reilut 6kk, todella erikoinen tyyppi ja jopa pelottava kun suuttui aivan yllättäen milloin mistäkin ihmeellisestä asiasta.
Mistä moisen helmen olet löytänytkin? Voisi olla vaikka minun ex :D Kannattaa kiertää kaukaa, aggressiivisuus, impotenssi, lapsettomuus ja äkillinen sydän kuolema, siinä seuraukset ja järjestys voi olla mikä vaan.
On aika isokokoinen mies muutenkin ja vaikka havaitsin että on aika paljon lihaksiakin, niin en arvannut asiaa ennenkuin kertoi, mutta näin jälkiviisaana käy kyllä järkeen. Ei ole käytökseltään äkkipikainen, ainakaan vielä ollut ja toisemme löysimme deittiapin kautta, siellä ei hänellä ollut mitään pullistelukuvia tai muuta joskin kertoi punttaavansa. Lapsihaaveita ei itselläni ole.
T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika isokokoinen mies muutenkin ja vaikka havaitsin että on aika paljon lihaksiakin, niin en arvannut asiaa ennenkuin kertoi, mutta näin jälkiviisaana käy kyllä järkeen. Ei ole käytökseltään äkkipikainen, ainakaan vielä ollut ja toisemme löysimme deittiapin kautta, siellä ei hänellä ollut mitään pullistelukuvia tai muuta joskin kertoi punttaavansa. Lapsihaaveita ei itselläni ole.
T. ap
Lisäksi nuo aineet ovat laittomia, eli saattavat sisältää mitä vaan vaikka pitkään käyttäneet aika hyvin tietävät ilmeisesti mitsä tilaavat tavaraa. Eli valmistetaan jossain autotallissa tms pahimmillaan ...
Libido on tosi alhainen ja impotenssi vaivaa jatkuvasti, paitsi, jos vetävät tiettyä roinaa. Itse ihmettelen edelleen, ettei miestä haitannut yhtään libidon & ptenssin puuttuminen, riitti ilmeisesti, että ulkoisesti näyttää siltä, että potenssia riittää. Eli jos et seksistä välitä tai läheisyydestä, niin mies voi olla napakymppi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Anabolisten käyttö aiheuttaa impotenssia.
Miehet on tyhmiä luullessaan saavansa naisia isoilla lihaksilla.
No niinpä. Kaikkihan tietävät, että naiset tulevat mieluummin assyille katsomaan hinteliä nörttejä kuin menevät baariin hunksien keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Kaikkihan tietävät, että naiset tulevat mieluummin assyille katsomaan hinteliä nörttejä kuin menevät baariin hunksien keikalle.
Luulin, että puhutaan suhteesta eikä ihailijalauman hankkimisesta.
Exä käytti. Oltiin reilu 20-vuotiaita. Lihakset kasvoi. Seksihalut nolla. Tai ei ainakaan kohdistunut minuun. Ei seksielämää. Muuttui aggressiiviseksi. Ei kuitenkaan lyönyt tai kohdistunut fyysisesti minuun. Erosimme kuitenkin minun aloitteestani.
En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että puhutaan suhteesta eikä ihailijalauman hankkimisesta.
Eiköhän kuka tahansa Hunkseista pääse suhteeseen todella paljon helpommin kuin assynörtti.
Vierailija kirjoitti:
Exä käytti. Oltiin reilu 20-vuotiaita. Lihakset kasvoi. Seksihalut nolla. Tai ei ainakaan kohdistunut minuun. Ei seksielämää. Muuttui aggressiiviseksi. Ei kuitenkaan lyönyt tai kohdistunut fyysisesti minuun. Erosimme kuitenkin minun aloitteestani.
En suosittele.
Kuulostaa, että mun teinieksä siirtyi sinuun.
En seurustelisi. Tiedän erään, joka vetää kilareita ties mistä asioista ja on jopa käyttänyt väkivaltaa lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista vetää estrogeeniä pillereiden muodossa: ihanaa, voimaannuttavaa
Mies vetää testoa: eii et sä saa tehdä noin! Hullu! Tyhmä!
Estrogeeni ei saa naista kilahtelemaan ja käymään päälle, ainakaan samoissa määrin kuin roinaaminen miehillä.
AP:n tekstissä korostuu myö stoinen asia 'Mies on muutoin todella ihana kaikin tavoin...' ettei olisi klassinen rakkauspommitus menossa. Tuntuuko, että on liian hyvä ollakseen totta? Oma helmeni sai minut erittäin varovaiseksi tästä syystä, eikä siitä sitten mitään hyvää seurannutkaan. Vieläkin keräilen itseäni tuon ihmissuhteen jälkeen. Kuulostaa ihan exältäni, iän ja muun puolesta.
En ole kuullut, että naiset ostaisivat katukaupasta laitonta estrogeeniä näyttääkseen paremmilta.
Ensinnäkin anaboilisten käyttäjä on rikollinen. Nuo aineet on laittomia ja huumeisiin voisi verrata. En tälläiseen rikolliseen sekaantuisi. Ja siellä voi olla muitakin rikoksia taustalla vaikka tämä on jo spekulointia.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin anaboilisten käyttäjä on rikollinen. Nuo aineet on laittomia ja huumeisiin voisi verrata. En tälläiseen rikolliseen sekaantuisi. Ja siellä voi olla muitakin rikoksia taustalla vaikka tämä on jo spekulointia.
Usein käyttävät myös muita aineita kuten kannabista ...
Tässä on totuuden siemen siinä mielessä että estrogeeni on anabolinen hormoni, ja kehon ulkopuolista käytettäessä ollaan ihan samalla alueella kuin testosalijaakko.