***ELOISAT maanantaina***
Kalenterin 4.luukku aukeaa:
TONTUNTÖITÄ:
Iloisesti, ilosesti
alkaa tontun joulupesti.
Kantapäissä siivet kilkkaa,
nyt me juostaan kiirenvilkkaa.
Tontuntöitä joulun alla:
toiveita on tulvimalla,
lumipilveen hukkuu katu,
joulu tulee niinkuin satu!
Tittemari Marttinen
Kommentit (43)
JoululahjaG: Mä alan ostamaan lahjoja vasta ensi viikon lopulla kun mennään ostosreissulle. Pitää etukäteen miettiä vaan mitäköhän sitä ostaisi. Muutaman jotka menee perheen ulkopuolelle olen kyllä jo hankkinut kun pitää ajoissa lähettää että ehtii perille. Miehelle en kyllä oikein tiedä ostanko mitään kun sillä kuitenkin on kaikkea ja ostelee itse itselleen mielellään kaikki vaatteet eikä kysele multa oikein niihin mielipiteitä...eli mä kuitenkin tekisin helposti jonkun vikaostoksen. Tai sitten ostetaan yhdessä kummallekin mitä halutaan ostosreissulta. Se voisi olla hyvä idea.
Kyllähän se vauva-arki tosiaan on aika vaihtelevaa. Joskus menee hyvin ja toisinaan huonosti. Mutta nopeasti menee tämä aika ja mä ainakin yritän nauttia kybällä tästä mahdollisuudesta olla kotona ja saada breikki siihen ainaiseen toimistossa ysistä viiteen istumiseen kun siihenkin ehti jo kyllästyä kun sitä tuli tehtyä tässä jo lähemmäs kymmentä kuin viittä vuotta.
Pia
Mä ihailen sitä, miten sä oikeesti olet jaksannut ja myöskin ehtinyt valmistella teidän nimiästen tarjottavat. Ja sitten vielä vieraiden vastaanotta, seurustelua, imetystä ja esikoisen kanssa touhuilua siinä sivussa... Oikeesti, mä hengästyn jo pelkästä ajatuksestakin ja meillä näitä pieniä on sentään yksi vähemmän.
Oli kiva lukea, että kaikki meni hienosti!
Sello on kyssä siitä mukava paikka päivisin, että ei kamalasti ruuhkaa ja on avara. Mulle iskee pikkuputiikeissa aina joku ahdistus. No, nyt on sitten saatu ihan järjetön kasa sälää. Muutama ihminen hymyili, kun näki, millaista tavaramäärää yritin kantaa ja vaunuja samalla työntää ;) Mutta valmista tuli. Olin tehnyt kotona listan, mitä haluan ja kaiken sain+muutaman ylimääräisenkin jutskan ;) Mies saa nyt sitten kahvinkeittimen, kun se siitä nykyisestä on niin monasti valitellut. Muutama lahja on sen verran kookas, että pistän miehen ne hakemaan ja sit vaan paketoimaan. Olenpas ajoissa, kun yleensä viime tippaan aina jää...
Joo, ei ole pikkuneidistä vielä shoppailijaksi, kun suututti vaan....
PUMPULIN pojulle ison isot 2-vee onnittelut meiltä. NJythän ne tässä vasta olikin. Mites juhlat sujui?