Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
14.05.2023 |

Minulle kerrottiin joskus lapsena, että lapsi alkaa kehittymään naisen mahassa kun isä antaa äidille siemenen, josta se lapsi alkaa kehittymään. Luulin sitten, että miehellä on sellainen salaperäinen siemenpussi, josta hän ottaa siemenen ja laittaa sen naisen napaan ja sitten se jotenkin imeytyy mahalaukkuun jossa se alkaa kasvamaan.

Koska lapsi kasvaa mahassa, niin tietysti se on mahalaulussa, niin se tarkoittaa tietysti mahalaukkua.

Lisäksi luulin, että mahalaukku on saman näköinen kuin joku naisen käsilaukku, koska se on laukku.

Lisäksi minulla oli varmasti hiukan rasistinen luulo, että Afrikka on yksi iso maa, jossa kaikki ovat tummaihoisia koska siellä paistaa koko ajan aurinko niin ihmiset ruskettuvat jo lapsina niin että ovat sitten koko ikänsä tummaihoisia. Lisäksi siellä on vain pelkkää hiekkaa, ihmiset elävät savimajoissa, pukeutuvat vain jonkinlaiseen lannevaatteeseen ja siellä kaikki ovat köyhiä ja siellä ei kenelläkään ole tarpeeksi puhdasta vettä tai ruokaa. Minua taidettiin silloin 1980-luvulla käskeä syömään lautanen tyhjäksi koska Afrikan lapsilla ei ole ruokaa ja että he olisivat todella onnellisia saadessaan sitä ruokaa mitä minä en olisi halunnut syödä ja näytettiin vielä jotain kuvia aliravituista mustaihoisista lapsista joilla ei ollut juurikaan vaatteita päällä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi