Paljonko olisit valmis maksamaan , että hommaan sinulle täydellisen miehen?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Jo aiemmin tuli mieleeni vnha deittisovellus eliittikumppani. Sekin esitti eliitti kuuluvaksi mm. Esko Eerikäistä. Tämän esimerkin muistaessani suhtaudiun vähän varauksellisesti kaikkiin sovelluksiin jotka lupailevat mahdollisuutta löytää heidän avullaam täydellinen mies (tai nainen)
Mutta tämä lupailija ei ole sovellus...
Voisin pistää siihen tulevat veronpalautukset eli 60 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuisit siinä? Mutta jos olisi sadan prosentin takuu, 5000 e.
Kuuntelen mitä sanot ja suodatan valeet ja tyhjänpuhumiset pois niin löydän sinulle sopivan miehen.
ap
Sopiva ei ole täydellinen.
Hommasin itse itselleni täydellisen miehen. Ei ole tarvetta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin jos jotenkin taijot lumoihini niin annan sulle vaikka koko perintöni
Kansainvälinen elokuvatähti ei ole koskaan täydellinen mies suomalaiselle naiselle tai kenellekään naiselle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuisit siinä? Mutta jos olisi sadan prosentin takuu, 5000 e.
Kuuntelen mitä sanot ja suodatan valeet ja tyhjänpuhumiset pois niin löydän sinulle sopivan miehen.
ap
Sopiva ei ole täydellinen.
On jos palvelussa luvataan täydellinen ja tämä mies sopii hakemaasi tyyppiin.
ap
Pari tonnia max. Siis jos leikitään, että se olisi oikeasti mahdollista. Tosielämässähän sellainen tarjous on tietysti huijaus, joten en minä penniäkään rahaa siihen laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennesin jos jotenkin taijot lumoihini niin annan sulle vaikka koko perintöni
Kansainvälinen elokuvatähti ei ole koskaan täydellinen mies suomalaiselle naiselle tai kenellekään naiselle.
ap
Jaa, kysyppä Patric Swayzen leskeltä. Luulen että on eri mieltä.
Maksaisin jos oikeasti löytyisi juuri minulle täydellinen mies. Mutta kun se vaatisi sen, että sekä mies rakastaisi juuri minua ja minä häntä. Mistä sellaisen voi joku toinen tietää?
Siihen ei tarvita kuin valkata parhaat laatikkoleuat tinderistä, miksi maksaisin sulle siitä?
En usko, että maailmassa on miestä, joka olisi minun kriteereilläni täydellinen ja silti huolisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Pari tonnia max. Siis jos leikitään, että se olisi oikeasti mahdollista. Tosielämässähän sellainen tarjous on tietysti huijaus, joten en minä penniäkään rahaa siihen laittaisi.
Et edes jos saisit maksaa kahden kuukauden koeajan jälkeen?
ap
Vierailija kirjoitti:
En usko, että maailmassa on miestä, joka olisi minun kriteereilläni täydellinen ja silti huolisi minut.
Ah, mutta Ap:n metodissa hän päättää mikä on sinulle täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes jos saisit maksaa kahden kuukauden koeajan jälkeen?
ap
Kahden kuukauden aikana suunnilleen kuka tahansa voi tuntua täydelliseltä jos vain ihastuu ja on alkuhuumassa. Koeajan pitäisi olla useita vuosia, ja se täydellisyys voi karista vielä vaikka kymmenien vuosien päästä kun ihmiset muuttuu.
Valmiiksi rikas ja kuollut, tehnyt testamentin minun hyväkseni? Tuskin löydät sellaista
No jos hankit mulle Owen Wilsonin, niin kyllä jonkin korvauksen olet ansainnut.
Taitaisit tarjota ovelasti itseäsi ja itseäsi. Löydätkö helpisti täydellisen ystäväpojan itsellesi? Voiko ystävystyminen poikien kesken tapahtua ihan tupsahtamalla kysymään "käyt sä täälä usein"?
Sano että olet mies sanomatta olevasi mies.
Miehille varmasti nimittäin kelpaisi tämä palvelu, joku kaivaisi sosiaalisesti vammaisimmillekin yksilöille jostain nätin naisen eikä itse tarvitsi tehdä mitään.
Mutta sietäisikö nainen tälläistä miestä muutamaa tuntia pitempään? No en usko että aloittaja edes osaa ajatella tätä...
Vierailija kirjoitti:
Sano että olet mies sanomatta olevasi mies.
Miehille varmasti nimittäin kelpaisi tämä palvelu, joku kaivaisi sosiaalisesti vammaisimmillekin yksilöille jostain nätin naisen eikä itse tarvitsi tehdä mitään.
Mutta sietäisikö nainen tälläistä miestä muutamaa tuntia pitempään? No en usko että aloittaja edes osaa ajatella tätä...
90 päivää morsiamena ohjelmassa näkyy lopputulos.
Välilyönti ennen välimerkkiä kahdesti ja vielä tuplakonsonantti paikassa, mihin se missään nimessä ei kuulu.
Kehtaatkin.