Pitäis käyttää koira ulkona. En kehtaa kun oon itkeny niin paljon
Silmät punaset ja naama läikikäs. Kerrostalo, ei pääse muiden näkemättä. Ei ole edes aurinkolaseja.
Kommentit (44)
Lippis päähän ja menoksi. Tsemppiä!
Jos joku tulee vastaan, niin sano että sait kosmetiikasta allergisen reaktion.
Ikävä sanoa, mutta ketään ei kiinnosta. Jos nyt joku kiinnittäisi huomiota, yksi sana riittää: koivu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niin itkettää?
Ikävä.
Paska elämä.
Ei haittaa. Olen itkeyt kaupassa ja lenkillä.
Mee vaan. Koiralla kiire ulos. Huivi?
Mutta kun kyyneleet vaan valuu en saa niitä loppumaan. Ääneen itkettää. Se ei vaan lopu.
Ihan tyhmiä neuvoja ketjussa. Vastaus on AURINKOLASIT!!! Ja myös ehkä lippis.
No käy samalla kiskalla ja osta toscakakku,voit ahmia sen tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kyyneleet vaan valuu en saa niitä loppumaan. Ääneen itkettää. Se ei vaan lopu.
>Nyt on siitepölyä ilmassa, voit vedota siihen. Kurkkua kuristaa ja silmistä valuu vesi.
Sanot vaan siitepölyallergia, jos joku ihmettelee punaisia vuotavia silmiä. Paha siitepölyallergia, niin paha, että itkettää myös.
Mutta kun niitä aurinkolaseja ei ole.
No kyllä sen koiran kuitenkin pitää päästä asioille. Ja ketään tuskin sun itkuinen naama kiinnostaa muutenkaan.
Ehkäpä komea ja mukava mies tulee huolissaan kyselemään tilanteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun niitä aurinkolaseja ei ole.
Miten voi olla koiranomistaja, jolla ei ole aurinkolaseja? Ei vissiin kiinnosta uv-säteily, tai silmänalusrypyt, kun viettää tuntikausia ulkona joka päivä.
Ei ketään kiinnosta. Oon joskus kävellessä vollottanut kauheesti, on ollut pakko käydä itkien kaupassakin. Kukaan ei ole ikinä sanonut mitään.
Mikä niin itkettää?