Naisten vihamielinen asenne miesten harrastuksia kohtaan
Kysymys. Miksi naisille on ongelma, jos mies on gamer ja seuraa VTubereita? Harva mies laittaa puutarhaa tai neuloo...
Kommentit (93)
Ei mun animen katselusta kukaan ole valittanut. Lapsetkin tykkää. Nytkin katsotaan Muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat siinä mielessä mukavia, että aloittavat tammikuun ekapäivänä jumppaharrastuksen laihtuakseen ja lopettavat sen helmikuussa. Niinpä heiltä jää enemmän aikaa miehilleen.
Eikö se liika aika just ollut ongelma? Kun teillä "miehillä" ajan vie pelailu ja kalojen narraaminen.
Entäs kuntoilu?
Entäs maailmanrauha?
Mikä harrastus miehellä läpäisisi seulasi, jos kunnostaankaan ei saa huolehtia?
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se pelaaminen itessään, mutta jos mies on sellainen että vaan pelaa ja on naisen kanssa vaan nussiakseen tätä niin kyllähän se pidemmän päälle alkaa tympiä.
Sitten oli se sankari joka ei voinut lopettaa pelaamista edes siksi aikaa että muija käy suihkussa. Piti ottaa äidin vauva mukaan. Tuohon kun lisätään vielä se että monissa gamerpiireissä on paljon naisvihaa (esim. multiplayer-peleissä naispelaajille heitetään seksistisiä kommentteja, käsketään painua takaisin keittiöön, joskus heitetään jotain ra is ka usläppääkin) niin en ihmettele että jotkut naiset kiertävät gamerit kaukaa...
Tämän palstan gamerit puhuvat näin, ja se on heistä ihan normaalia:
- Ne, jotka eivät ole pelanneet esimerkiksi juuri noita kilpailullisia ampumispelejä, eivät luonnollisesti ymmärrä, että kaikki saavat niissä ämpärillisen lokaa päällensä sukupuolesta riippumatta. Ilmapiiri on erittäin toksinen kaikille ja haukkumasanat vain vaihtuvat.
Minullakin on postilaatikko täynnä h*mottelua ja äitini haukkumista, vaikka olen ihan tavallinen sunnuntaipelaaja. Ainostaan naiset tuntuvat tekevän tästä numeron julkisuudessa ja uhriutuvat sukupuolensa perusteella.
- Yli 20 vuotta olen pelannut netissä erilaisia pelejä. Minut on uhattu tappaa yli 1000 kertaa, minun äiti kuulemma raiskataan yli 1000 kertaa, olen ollut homo yli 10000 kertaa, minulla on käynyt tuuri yli 10000, olen retared yli 10000 kertaa, olen ollut idiootti yli 10000 kertaa, jne.
Kummallisesti sukupuolikysymykseksi tämäkin taas menee. Se on pelikulttuuri ja nyt kun naiset on tullut pelaamaan niin sitä on alettu kitkemään, kun he eivät sitä kestä. Oikea pelikulttuurinen tapa on vittuilla takaisin.
suo, kuokka ja Justiina kirjoitti:
Miesten välinpitämätön ja latistava asenne perhe-elämää ja naisten ajankäyttöä kohtaan. Miksi miehet ovat niin itsekkäitä ja latistavat naiset jo ennestään raskaan kuormituksen alle?
Harva nainen haluaa olla 24/7/365 perheen kotiorjana.
miksi työssäkäyvän miehen vapaa päivät ovat niinkuin "buffetti" naiselle eli otetaan lautanen ja ruvetaan täyttää "menoilla"!. aaaaa.... tuolla on perjantai ..otetaan se lautaselle ja kastikkeeksi pari tuntia iltapäivästä ja jne je
Huhhuh. Ai että naiset haluavat miehestä siivoojan ja lapsenvahdin. Ja naiset jatkavat omien harrastuksiensa harrastamista. Ei ole ihme, että ette saa miestä tuolla asenteella. HAH!
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Ai että naiset haluavat miehestä siivoojan ja lapsenvahdin. Ja naiset jatkavat omien harrastuksiensa harrastamista. Ei ole ihme, että ette saa miestä tuolla asenteella. HAH!
Sellaista se vanhemmuus ja parisuhde on. Turha kuvitella, että nainen hoitaa kaiken yksin ja mies elää kuin sinkku täysihoidossa. Sinun asenteella pysyy sinkkuna, mutta sehän sinulla lienee tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se pelaaminen itessään, mutta jos mies on sellainen että vaan pelaa ja on naisen kanssa vaan nussiakseen tätä niin kyllähän se pidemmän päälle alkaa tympiä.
Sitten oli se sankari joka ei voinut lopettaa pelaamista edes siksi aikaa että muija käy suihkussa. Piti ottaa äidin vauva mukaan. Tuohon kun lisätään vielä se että monissa gamerpiireissä on paljon naisvihaa (esim. multiplayer-peleissä naispelaajille heitetään seksistisiä kommentteja, käsketään painua takaisin keittiöön, joskus heitetään jotain ra is ka usläppääkin) niin en ihmettele että jotkut naiset kiertävät gamerit kaukaa...
Tämän palstan gamerit puhuvat näin, ja se on heistä ihan normaalia:
- Ne, jotka eivät ole pelanneet esimerkiksi juuri noita kilpailullisia ampumispelejä, eivät luonnollisesti ymmärrä, että kaikki saavat niissä ämpärillisen lokaa päällensä sukupuolesta riippumatta. Ilmapiiri on erittäin toksinen kaikille ja haukkumasanat vain vaihtuvat.
Minullakin on postilaatikko täynnä h*mottelua ja äitini haukkumista, vaikka olen ihan tavallinen sunnuntaipelaaja. Ainostaan naiset tuntuvat tekevän tästä numeron julkisuudessa ja uhriutuvat sukupuolensa perusteella.- Yli 20 vuotta olen pelannut netissä erilaisia pelejä. Minut on uhattu tappaa yli 1000 kertaa, minun äiti kuulemma raiskataan yli 1000 kertaa, olen ollut homo yli 10000 kertaa, minulla on käynyt tuuri yli 10000, olen retared yli 10000 kertaa, olen ollut idiootti yli 10000 kertaa, jne.
Kummallisesti sukupuolikysymykseksi tämäkin taas menee. Se on pelikulttuuri ja nyt kun naiset on tullut pelaamaan niin sitä on alettu kitkemään, kun he eivät sitä kestä. Oikea pelikulttuurinen tapa on vittuilla takaisin.
Kiitos tiedosta. Pidänkin huolen, että omilla pojilla ei ole lupaa pelata. Tuo pelikulttuuri on ihan sairas, siinä tulee vain mielenvikaiseksi.
Miehiä ei varmaan haittaa, jos nainen pelaa ja palvoo omaa Discord-kolliaan, jolle maksaa rahaa ties mistä hyvästä?
Minusta se nyt vaan on neitimäistä jos mies istuu koneella ja pelaa.
Minun mieheni tärkein tehtävä on olla hyvä miespuolinen roolimalli pojillemme. Minun tärkein tehtäväni on olla hyvä naispuolinen roolimalli pojillemme.
Toissijaisia, mutta kuitenkin tärkeitä tehtäviä ovat sitten, että perheessä on joka päivä pari kertaa terveellistä lämmintä ruokaa, järkevä vuorokausirytmi, riittävästi liikuntaa, apua koulutehtävissä, kehittäviä harrastuksia, kodin ja hygienian hoitoa, keskusteluja ja hoivaa.
Kun tähän lisätään 37,5 tuntia viikossa palkkatyötä työmatkoineen, en mitenkään keksi, missä vaiheessa sen paremmin mieheni kuin minäkään ehtisimme pelata. Ja veikkaan, että miehelläni kyllä palaisivat päreet, jos minä asettaisin jonkun toisiaan haukkuvan gamer-yhteisön toivottujen lastemme hyvinvoinnin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on parisuhteessa jos parilla ei ole mitään yhteistä?
Joo kyllä yhteistä voi olla mutta voi olla samassa määrin myös erillistä. Minun siippani harrastaa darttia ja golffia. Ei yhtään harmita kun itsellä on niin monenlaista puuhaa. En oikein tykkäisi miehestä joka olisi kaiken vapaa-aikansa kotona odottaen mitä yhdessä tehdään. Pitäähän sitä olla omia juttuja jokaisella. Siis vapaus. Näillä on menty ja hyvin onkin menty kohta 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet harrasta gourmet-kokkausta ja leipomista? Sellainen mies olisi ihana.
Mun mies harrastaa! Yksi syy monen joukossa miksi häneen rakastuin. Harrastaa myös musiikkia, matkailua ja patikointia.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies harrastaa valitettavasti kalastusta. Ei ne välineet ja venekään liian kalliita olleet. Mutta ne limaiset ja löyhkäävät kalat joita hän reissuiltaan kantaa kotiin. Ja niitä pitäisi sitten kiitollisena syödä, ei kiitos. Kaupan lohifilettä syön kyllä mielellään, mutta kaiken maailman kuhat ja mateet ällöttävät.
Tuoreet juuri ongitut kalat eivät haise ja löyhkää. Et siis osaa perata kalaa, voivoi. Me käymme miehen kanssa yhdessä kalastamassa ja kumpikin osaa perata kalat ja tehdä niistä ruokaa. Madekeitto on upeaa ruokaa esimerkiksi. Uusavuton syö jotain sushia ja kaupan lohta, maksaa aika tavalla ja on monen päivän wanhaa jo.
Saa kai esim kamppailulajeja harrastaa tms? Nyt pelottaa että tuleva vaimo kieltää kaiken kun jollekin ei salilla käyntikään sopinut?
Puhutteko tosissanne täällä.
30v miehenalku
Vierailija kirjoitti:
Saa kai esim kamppailulajeja harrastaa tms? Nyt pelottaa että tuleva vaimo kieltää kaiken kun jollekin ei salilla käyntikään sopinut?
30v miehenalku
Ensinnäkin, et ole kolmekymppisenä enää mikään miehenalku. Toisekseen, jos nainen alkaa heti alkuun rajoittaa ja esittää ehtoja, niin se on sen merkki, että ette ole toisillenne sopivia. Kolmanneksi, perheellinen ei voi elää yhtä itsekkäästi mitä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mies harrastaa valitettavasti kalastusta. Ei ne välineet ja venekään liian kalliita olleet. Mutta ne limaiset ja löyhkäävät kalat joita hän reissuiltaan kantaa kotiin. Ja niitä pitäisi sitten kiitollisena syödä, ei kiitos. Kaupan lohifilettä syön kyllä mielellään, mutta kaiken maailman kuhat ja mateet ällöttävät.
Tuoreet juuri ongitut kalat eivät haise ja löyhkää. Et siis osaa perata kalaa, voivoi. Me käymme miehen kanssa yhdessä kalastamassa ja kumpikin osaa perata kalat ja tehdä niistä ruokaa. Madekeitto on upeaa ruokaa esimerkiksi. Uusavuton syö jotain sushia ja kaupan lohta, maksaa aika tavalla ja on monen päivän wanhaa jo.
Kalastus on harrastus ja kalastaja siivoaa itse saaliinsa. En minäkään neulo villasukkia ja käske miestä päättelemään ne.
Vierailija kirjoitti:
Mikset etsi samanhenkistä naista?
Animea paljon katsovilla miehillä on kyllä usein kummallinen suhde naisiin ja deittailuun. Luulevat että parisuhteet toimivat kuin animessa, tylsä poika saa mitään tekemättä kauniin tytön joka tekee hänen elämästään jännittävää.
Ei miehen tarvitse edes katsoa animea että ajattelee näin.
Ja ketjun naiset makaa palstalla tunteja päivässä. Siinä se teidän raskas perhe-elämänne 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
30v miehenalku
Ei kai kukaan normaali ihminen kiellä toiselta harrastuksia, kunhan siinä harrastamisessa on jokin järki. Eli että se harrastus ei johda siihen, että toinen joutuu yksin hoitamaan kaikki parisuhteeseen ja kotiin liittyvät asiat.
Vatnik alert!