Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millaisen miehen haluaisit?

Vierailija
14.05.2023 |

Otsikko

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. No jos nyt saa ihan vapaasti kuvailla millaisesta miehestä minä fantasioin.. Niin täältä pesee! Aloitetaan ulkoisilla tekijöillä:

-Iältään siinä n.40-55v.

-Pitkä (ihannepituus n. 183-188cm)

-Miehekkään kokoinen. Tällä en tarkoita mitään kuntosalien steroidipullistelijaa, vaan sellaista harteikasta, vahvaa "perusmiestä". (EI LÄSKI!!)

-Lyhyt, miehekäs tukka (EI hevileteille ja kaljuille) Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei punainen.

-Mielellään ei partaa eikä todellakaan viiksiä. Lyhyt, siistitty parta saa olla)

-Kasvoiltaan komea. En lähde nyt selittämään millainen on komea, koska joku vain on ja joku toinen ei. Mutta tykkään sellaisista "karskin miehekkäistä", ei mitään nättiä kiiltokuvapoikaa.

Sitten vielä ne muut jutut:

-Tykkään perusduunareista. Ei siis mielellään mitään akateemisesti koulutettua, sliipattua pukumiestä.

-Ehdoton EI tupakoinnille, alkoholia saa käyttää kohtuudella.

-Ja luonteeltaan sellainen kiltti, uskollinen, turvallinen kumppani..

-Ja ehkä se tärkein: ei lapsia! Tai jos on, niin lapset olisi jo aikuisia ja asuisivat omillaan.

N 40v

55-vuotias?!? Mulle sopivin mies on ikähaarukassa 30-40.

N42

Eli sulla haussa ennenkaikkea seksi? Mua nyt vaan sattuu viehättämään itseäni vanhemmat miehet 🤷 Mulle joku 30v olisi täysin vielä lapsi.

Erikoisia kolmekymppisiä oot tavannut, jos ne on mielestäsi täysin lapsia..

No jos itse on yli 60, niin kolmekymppinen on vielä lähes untuvikko.

Tuo kommentoija on 40-vuotias..

Vierailija
82/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän 💚

Okei, vitsit sikseen, vaikka Käärijä onkin aivan ihana.

Oma unelmamies olisi taiteellinen pitkätukkainen hevari joka tykkää nörttijutuista (star trek, lotr ym) ja joka lukee paljon kirjoja. Rento ja huumorintajuinen, ehkä vähän ujo. Sellainen, jonka mielestä olisi hauskaa lähteä kävelylle käsi kädessä ja jutella kaikesta mahdollisesta. Mieluiten tupakoimaton.

Olisin aika lailla tuo henkilö. Taiteellisuus, mitä sitten nyt onkaan, jää tarinoiden kirjoittamiseen ja aloiteltuun ompeluharrastukseen.

Nörtti, pehmo ja kotikissa silleen mä itseäni kuvaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaan, tatuoidun ja parrakkaan. Voi nuo kaikki ominaisuudet samassa miehessäkin olla. Mutta kolme reikää meillä naisilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi