Nainen: Millaisen miehen haluaisit?
Kommentit (83)
- mustat hiukset
- tummat silmät
- potta tukka
- pukeutuu vihreään boleroon ja mustiin housuihin
- puhuu ralli englantia
- asuu Vantaalla
- nimi alkaa J:llä
Kukakohän tää vois olla?
Ketjun naiset luulevat itsestään liikoja. M28
Vierailija kirjoitti:
Nah, olet vain kateellinen, koska kukaan ei huolinut sinua.
Keskustelevan, älykkään, tietävän ja osaavan.
Vierailija kirjoitti:
Se on liikoja luulemista jos haluaa huumorintajuisen, lempeän ja hyväkäytöksisen miehen joka osaa pitää itsestään huolta? Huomaa, että käärijä-kommentteja tuskin on laitettu tosissaan
Miksi ihmeessä tykkäätte kaikki Käärijästä. Ei se ole mitenkään erityisen komea tai edes hauska.
Jaa.. No jos nyt saa ihan vapaasti kuvailla millaisesta miehestä minä fantasioin.. Niin täältä pesee! Aloitetaan ulkoisilla tekijöillä:
-Iältään siinä n.40-55v.
-Pitkä (ihannepituus n. 183-188cm)
-Miehekkään kokoinen. Tällä en tarkoita mitään kuntosalien steroidipullistelijaa, vaan sellaista harteikasta, vahvaa "perusmiestä". (EI LÄSKI!!)
-Lyhyt, miehekäs tukka (EI hevileteille ja kaljuille) Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei punainen.
-Mielellään ei partaa eikä todellakaan viiksiä. Lyhyt, siistitty parta saa olla)
-Kasvoiltaan komea. En lähde nyt selittämään millainen on komea, koska joku vain on ja joku toinen ei. Mutta tykkään sellaisista "karskin miehekkäistä", ei mitään nättiä kiiltokuvapoikaa.
Sitten vielä ne muut jutut:
-Tykkään perusduunareista. Ei siis mielellään mitään akateemisesti koulutettua, sliipattua pukumiestä.
-Ehdoton EI tupakoinnille, alkoholia saa käyttää kohtuudella.
-Ja luonteeltaan sellainen kiltti, uskollinen, turvallinen kumppani..
-Ja ehkä se tärkein: ei lapsia! Tai jos on, niin lapset olisi jo aikuisia ja asuisivat omillaan.
N 40v
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tykkäätte kaikki Käärijästä. Ei se ole mitenkään erityisen komea tai edes hauska.
Female gaze. Toisin kuin yleensä luullaan, monia naisia (ei kaikkia koska olemme tietysti yksilöitä) viehättää söpöys. Käärijä on hellyyttävä.
Vierailija kirjoitti:
No, olen itsekin kouluttautunut pitkälle. Lähdin kyllä treffeille muidenkin kanssa, mutta totesin että pidemmän päälle enemmän yhteistä juteltavaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ja toki on mukavaa jos mieskin ymmärtää arvostaa mun akateemisia saavutuksia.
On ehkä syytä katsoa peiliin, jos ei löydä yhteistä juteltavaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita vähemmän koulutetun kanssa. Mieheni on amis ja kyllä meillä käydään monipuolisia keskusteluja ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy paljon. Mies myös arvostaa ja on myös tukenut minun akateemisia saavutuksia. Oli hienoa nähdä onnellinen ja minusta erittäin ylpeä hitsaajamieheni minun väitöstilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. No jos nyt saa ihan vapaasti kuvailla millaisesta miehestä minä fantasioin.. Niin täältä pesee! Aloitetaan ulkoisilla tekijöillä:
-Iältään siinä n.40-55v.
-Pitkä (ihannepituus n. 183-188cm)
-Miehekkään kokoinen. Tällä en tarkoita mitään kuntosalien steroidipullistelijaa, vaan sellaista harteikasta, vahvaa "perusmiestä". (EI LÄSKI!!)
-Lyhyt, miehekäs tukka (EI hevileteille ja kaljuille) Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei punainen.
-Mielellään ei partaa eikä todellakaan viiksiä. Lyhyt, siistitty parta saa olla)
-Kasvoiltaan komea. En lähde nyt selittämään millainen on komea, koska joku vain on ja joku toinen ei. Mutta tykkään sellaisista "karskin miehekkäistä", ei mitään nättiä kiiltokuvapoikaa.
Sitten vielä ne muut jutut:
-Tykkään perusduunareista. Ei siis mielellään mitään akateemisesti koulutettua, sliipattua pukumiestä.
-Ehdoton EI tupakoinnille, alkoholia saa käyttää kohtuudella.
-Ja luonteeltaan sellainen kiltti, uskollinen, turvallinen kumppani..
-Ja ehkä se tärkein: ei lapsia! Tai jos on, niin lapset olisi jo aikuisia ja asuisivat omillaan.
N 40v
55-vuotias?!? Mulle sopivin mies on ikähaarukassa 30-40.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, olen itsekin kouluttautunut pitkälle. Lähdin kyllä treffeille muidenkin kanssa, mutta totesin että pidemmän päälle enemmän yhteistä juteltavaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Ja toki on mukavaa jos mieskin ymmärtää arvostaa mun akateemisia saavutuksia.
On ehkä syytä katsoa peiliin, jos ei löydä yhteistä juteltavaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita vähemmän koulutetun kanssa. Mieheni on amis ja kyllä meillä käydään monipuolisia keskusteluja ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita löytyy paljon. Mies myös arvostaa ja on myös tukenut minun akateemisia saavutuksia. Oli hienoa nähdä onnellinen ja minusta erittäin ylpeä hitsaajamieheni minun väitöstilaisuudessa.
Joo, toki riippuu ihmisestä ei koulutuksesta, eikä mun lista ollut mikään joustamaton. Mutta, erinäisiä miehiä tapailleena, koulutettujen miesten kanssa oli yleensä enemmän juteltavaa. Ja tässähän kysyttiin toivelistaa. Nyt on pitkä mies, kuten toiveena mutta ei pituus ole ollut este deittailulle, samoin oli koulutuksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla selkäranka, aivot ja eturauhanen.
Ja toimiva tunne-elämä. Lempeys yhdistettynä miehekkyyteen riisuu aseet ja kaiken muunkin. Vähän sivistystä lisäksi, niin aah!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41333 kirjoitti:
Semmoisen joka puhuu, pussaa ja kuuntelee, sekä auttaa tarvittaessa. Viettää aikaa enemmän mun kanssa kuin muiden kamujen.
Tämän takia moni nuori mies on vapaaehtoisesti sinkku. Miksi naiset vaativat miestä hylkäämään kaverinsa ja ystävänsä? Sairasta kontrollointia ja henkistä väkivaltaa. Rntä jos mies vaatisi, että naisen tulee olla miehen kanssa enemmän kuin kavereiden? Te olisitte heti haukkumassa miestä!!!
Rauhoitu sekopää.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää! Ja ihme vouhotusta oli ennen finaalia. En ymmärrä.
Ei luottohäiriöitä, maksukykyinen, reipas, ei liian hyvännäköinen jokin persoonallinen kiva ominaisuus kasvojen piirteissä +
Lapsellisuus ja omaan napaan tuijottaminen -
Sellainen kenen kanssa voi jutustella mistä vaan.
Ei todellakaan mikään pintaliitäjä Rolexi-käsi juppi. Pervous on myös -
Olen alkanut miettiä, että ehkä 5-12 vuoden päästä on saatavilla riittävän fiksuja robotteja, niin sellainen voisi olla kiva. Olen jo yli 60-vuotias, enkä oikein koskaan ole kelvannut miehille, mutta robotti ei valittaisi, ja ehkä hintakin alkaisi olla siedettävä.
Haaveideni robotti hoitaisi kotityöt, juttelisi kivasti, hellisi, välittäisi, kuuntelisi ja ehkä myös rakastelu olisi mahdollista. Myöhemmin kun vanhenisin, niin robotti hoivaisi hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo unelmieni mies. Hän:
- Ei käytä somea
- On älykäs
- Hän on komea
- Hän siivoaa ja tekee muitakin kotitöitä oma-aloitteisesti
- Hän rakastaa luontoa ja eläimiä
- Hänellä on hyvät käytöstavat
- Hän harrastaa säännöllisesti liikuntaa
- Hän ei juo itseään humalaan
- Hän huomioi seksissä minut joka kerta
Minulla on muuten kumppanina tällainen, paitsi käyttää kyllä jonkin verran somea ja miellyttää minun silmääni, vaikkei olekaan perinteisellä tavalla komea. Luulisi, ettei noin pitkä lista voi millään sopia moneen ihmiseen, mutta taitavat juuri nuo hyvät puolet helposti kasautua yhteen ja samaan persoonaan.
Henkisesti kypsä, keskustelutaitoinen, älykäs, empaattinen, elämänhallinta kunnossa, rakastaa matkustelua ja uusien asioiden kokeilemista, pitää sanansa, hyvät käytöstavat, kohtelee muita ihmisiä hyvin, perhekeskeinen, avaramielinen.
Hei Pertti, tää kysymys oli naisille. Avaa oma ketju teille miehille