Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Millaisen miehen haluaisit?

Vierailija
14.05.2023 |

Otsikko

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tykkäätte kaikki Käärijästä. Ei se ole mitenkään erityisen komea tai edes hauska.

Vaikuttaa iloiselta ja mukavalta luonteelta. Sellaiselta, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. 

Vierailija
62/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun naiset luulevat itsestään liikoja. M28

Mitä sä täällä uliset? Mene iskemään itsellesi se japanilainen nainen! Vai eikö pojalla ole varaa lähteä uudestaan Japaniin? Vietät sitten kaikki päiväsi vauvapalstalla haukkuen suomalaisia naisia.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mustat hiukset

- tummat silmät

- potta tukka

- pukeutuu vihreään boleroon ja mustiin housuihin

- puhuu ralli englantia

- asuu Vantaalla

- nimi alkaa J:llä

Kukakohän tää vois olla?

Uuh, tulin housuihini jo pelkästä mielikuvasta.

Oma mies ei tunnu enää miltään Käärijän kuumuuden rinnalla.

Vierailija
64/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. No jos nyt saa ihan vapaasti kuvailla millaisesta miehestä minä fantasioin.. Niin täältä pesee! Aloitetaan ulkoisilla tekijöillä:

-Iältään siinä n.40-55v.

-Pitkä (ihannepituus n. 183-188cm)

-Miehekkään kokoinen. Tällä en tarkoita mitään kuntosalien steroidipullistelijaa, vaan sellaista harteikasta, vahvaa "perusmiestä". (EI LÄSKI!!)

-Lyhyt, miehekäs tukka (EI hevileteille ja kaljuille) Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei punainen.

-Mielellään ei partaa eikä todellakaan viiksiä. Lyhyt, siistitty parta saa olla)

-Kasvoiltaan komea. En lähde nyt selittämään millainen on komea, koska joku vain on ja joku toinen ei. Mutta tykkään sellaisista "karskin miehekkäistä", ei mitään nättiä kiiltokuvapoikaa.

Sitten vielä ne muut jutut:

-Tykkään perusduunareista. Ei siis mielellään mitään akateemisesti koulutettua, sliipattua pukumiestä.

-Ehdoton EI tupakoinnille, alkoholia saa käyttää kohtuudella.

-Ja luonteeltaan sellainen kiltti, uskollinen, turvallinen kumppani..

-Ja ehkä se tärkein: ei lapsia! Tai jos on, niin lapset olisi jo aikuisia ja asuisivat omillaan.

N 40v

55-vuotias?!? Mulle sopivin mies on ikähaarukassa 30-40.

N42

Eli sulla haussa ennenkaikkea seksi? Mua nyt vaan sattuu viehättämään itseäni vanhemmat miehet 🤷 Mulle joku 30v olisi täysin vielä lapsi.

Vierailija
65/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lamisa kirjoitti:

Sellaisen, joka kunnioittaa, arvostaa, ei vaadi minulta kohtuuttomia, jonka kanssa voi rentoutua ja jakaa elämän iloja ja ahdistuksia, jolla on omia harrastuksia/kiinnostuksen kohteita.

Niinhän sinä väität. Eli ottaisit gamerin ja animea katsovan miehen mukisematta?

Peliharrastajamiesten pohdintoja kunnioituksesta, arvostuksesta ja käytöstavoista, olkaapa hyvät:

Ne, jotka eivät ole pelanneet esimerkiksi juuri noita kilpailullisia ampumispelejä, eivät luonnollisesti ymmärrä, että kaikki saavat niissä ämpärillisen lokaa päällensä sukupuolesta riippumatta. Ilmapiiri on erittäin toksinen kaikille ja haukkumasanat vain vaihtuvat.

Minullakin on postilaatikko täynnä h*mottelua ja äitini haukkumista, vaikka olen ihan tavallinen sunnuntaipelaaja. Ainostaan naiset tuntuvat tekevän tästä numeron julkisuudessa ja uhriutuvat sukupuolensa perusteella.

Yli 20 vuotta olen pelannut netissä erilaisia pelejä. Minut on uhattu tappaa yli 1000 kertaa, minun äiti kuulemma raiskataan yli 1000 kertaa, olen ollut homo yli 10000 kertaa, minulla on käynyt tuuri yli 10000, olen retared yli 10000 kertaa, olen ollut idiootti yli 10000 kertaa, jne.

Kummallisesti sukupuolikysymykseksi tämäkin taas menee. Se on pelikulttuuri ja nyt kun naiset on tullut pelaamaan niin sitä on alettu kitkemään, kun he eivät sitä kestä. Oikea pelikulttuurinen tapa on vittuilla takaisin.

Vierailija
66/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mustat hiukset

- tummat silmät

- potta tukka

- pukeutuu vihreään boleroon ja mustiin housuihin

- puhuu ralli englantia

- asuu Vantaalla

- nimi alkaa J:llä

Kukakohän tää vois olla?

Paha sanoa, kuvaus sopii lähes jokaiseen mun tuntemaan mieheen joka asuu Vantaalla.

Vierailija
67/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halunnut monenlaisia miehiä elämäni varrella. On ollut lyhyitä, pitkiä, sairaita, terveitä, kaljuja, kiharatukkaisia, lihavia, laihoja, tummia, vaaleita, köyhiä, rikkaita, koulutettuja, kouluttamattomia. Kun tarkemmin miettii niin ainoatheitä yhdistävät tekijät ovat olleet lempeys ja hyvä tuoksu. Joten kai halusin ja myös sain lempeän ja hyvätuoksuisen miehen.

Vierailija
68/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lamisa kirjoitti:

Sellaisen, joka kunnioittaa, arvostaa, ei vaadi minulta kohtuuttomia, jonka kanssa voi rentoutua ja jakaa elämän iloja ja ahdistuksia, jolla on omia harrastuksia/kiinnostuksen kohteita.

Niinhän sinä väität. Eli ottaisit gamerin ja animea katsovan miehen mukisematta?

Peliharrastajamiesten pohdintoja kunnioituksesta, arvostuksesta ja käytöstavoista, olkaapa hyvät:

Ne, jotka eivät ole pelanneet esimerkiksi juuri noita kilpailullisia ampumispelejä, eivät luonnollisesti ymmärrä, että kaikki saavat niissä ämpärillisen lokaa päällensä sukupuolesta riippumatta. Ilmapiiri on erittäin toksinen kaikille ja haukkumasanat vain vaihtuvat.

Minullakin on postilaatikko täynnä h*mottelua ja äitini haukkumista, vaikka olen ihan tavallinen sunnuntaipelaaja. Ainostaan naiset tuntuvat tekevän tästä numeron julkisuudessa ja uhriutuvat sukupuolensa perusteella.

Yli 20 vuotta olen pelannut netissä erilaisia pelejä. Minut on uhattu tappaa yli 1000 kertaa, minun äiti kuulemma raiskataan yli 1000 kertaa, olen ollut homo yli 10000 kertaa, minulla on käynyt tuuri yli 10000, olen retared yli 10000 kertaa, olen ollut idiootti yli 10000 kertaa, jne.

Kummallisesti sukupuolikysymykseksi tämäkin taas menee. Se on pelikulttuuri ja nyt kun naiset on tullut pelaamaan niin sitä on alettu kitkemään, kun he eivät sitä kestä. Oikea pelikulttuurinen tapa on vittuilla takaisin.

Eli haluaisit miehen, joka vittuilee takaisin. Asia selvä, kiitos vastauksestasi.

Ap

Vierailija
69/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.. No jos nyt saa ihan vapaasti kuvailla millaisesta miehestä minä fantasioin.. Niin täältä pesee! Aloitetaan ulkoisilla tekijöillä:

-Iältään siinä n.40-55v.

-Miehekkään kokoinen. Tällä en tarkoita mitään kuntosalien steroidipullistelijaa, vaan sellaista harteikasta, vahvaa "perusmiestä". (EI LÄSKI!!)

-Lyhyt, miehekäs tukka (EI hevileteille ja kaljuille) Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei punainen.

-Mielellään ei partaa eikä todellakaan viiksiä. Lyhyt, siistitty parta saa olla)

-Kasvoiltaan komea. En lähde nyt selittämään millainen on komea, koska joku vain on ja joku toinen ei. Mutta tykkään sellaisista "karskin miehekkäistä", ei mitään nättiä kiiltokuvapoikaa.

-Tykkään perusduunareista. Ei siis mielellään mitään akateemisesti koulutettua, sliipattua pukumiestä.

-Ja ehkä se tärkein: ei lapsia! Tai jos on, niin lapset olisi jo aikuisia ja asuisivat omillaan.

N 40v

N42

Eli sulla haussa ennenkaikkea seksi? Mua nyt vaan sattuu viehättämään itseäni vanhemmat miehet 🤷 Mulle joku 30v olisi täysin vielä lapsi.

Erikoisia kolmekymppisiä oot tavannut, jos ne on mielestäsi täysin lapsia..

Vierailija
70/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lamisa kirjoitti:

Eli haluaisit miehen, joka vittuilee takaisin. Asia selvä, kiitos vastauksestasi.

Ap

No en. Nuo ovat poimintoja palstalta ja kertovat ilman tulkintaakin, miksi geimerien ovien takana ei ole jonoa.

Vierailija
71/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh yes fellas

Eli voit sitten rauhassa olla 15vuotta himassa

lasten kanssa tekemättä itse mitään

Wau teitä kullankaivajia👍

Vierailija
72/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisen ja suoraselkäisen omien teidensä kulkijan. Löysin omani jo ajat sitten.

Vierailija
73/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41333 kirjoitti:

Semmoisen joka puhuu, pussaa ja kuuntelee, sekä auttaa tarvittaessa. Viettää aikaa enemmän mun kanssa kuin muiden kamujen.

Vähintään sisäsiisti.

Vierailija
74/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso muna riittäis?

Vierailija
75/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Iältään siinä n.40-55v.

N 40v

N42

Erikoisia kolmekymppisiä oot tavannut, jos ne on mielestäsi täysin lapsia..

No jos itse on yli 60, niin kolmekymppinen on vielä lähes untuvikko.

Vierailija
76/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tykkäätte kaikki Käärijästä. Ei se ole mitenkään erityisen komea tai edes hauska.

Käärijä eroaa reippaudellaan, huumorintajullaan ja iloisuudellaan tavis-mököttäjä-miehestä.

Vierailija
77/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso muna riittäis?

Meejovittuu Pertti.

Vierailija
78/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun, empaattisen aseksuaalin

Vierailija
79/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisen, luotettavan, oikeamielisen, rohkean. Ulkonäöllä ei ole merkitystä.

Vierailija
80/83 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut miettiä, että ehkä 5-12 vuoden päästä on saatavilla riittävän fiksuja robotteja, niin sellainen voisi olla kiva.  Olen jo yli 60-vuotias, enkä oikein koskaan ole kelvannut miehille, mutta robotti ei valittaisi, ja ehkä hintakin alkaisi olla siedettävä.

Haaveideni robotti hoitaisi kotityöt, juttelisi kivasti, hellisi, välittäisi, kuuntelisi ja ehkä myös rakastelu olisi mahdollista. Myöhemmin kun vanhenisin, niin robotti hoivaisi hautaan saakka.

Ehkä myös rakastelu vai😂🤣se olis pelkkä

F**K Machine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän