Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiltä olet saanut äitienpäiväonnittelut tänään?

Vierailija
14.05.2023 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneltäkään.

Olen 3 aikuisen lapsen äiti.

Vierailija
2/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keltään. Mies lähti ätinsä luo, teinit eivät ole onnitelleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiltani, mieheltäni, äidiltäni sekä anopilta.

Muiltapa niitä en sitten tarvitsekaan.

Vierailija
4/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä ja kaverilta.

Vierailija
5/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta äidiltäni ja mieheltä joka tosin oli unohtanut äitienpäivän. Siis tiesi mutta tänä aamuna unohtui mielestä. Teinit nukkuvat vielä.

Vierailija
6/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta äidiltäni ja mieheltä joka tosin oli unohtanut äitienpäivän. Siis tiesi mutta tänä aamuna unohtui mielestä. Teinit nukkuvat vielä.

Ja täällä on onniteltu😁 kiitos👍

Vierailija
7/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneltään vielä.

Käskin teinejä nukkumaan pitkään. Nyt on kokeet loppu, ja levon aika.

Vierailija
8/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselta tyttäreltä tuli onnittelutekstari jo aikaisin aamulla. Oli ihanaa saada viesti, heti kun heräsin. Asumme eri maissa.

Vierailija
9/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta ja mieheltä.

Vierailija
10/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa äitiä halasin ja toivotin hyvää äitienpäivää. Pojalle koitin vihjaista (kun kiukutteli) aamulla, että hyvää äitienpäivää vaan! Siihen poika, että enhän minä ole äiti.

Ei kukaan muista, oma poika ei välitä. Taidan itse mennä keräämään itselleni valkovuokkoja.

Vierailija
11/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni onnittelin aamu kuudelta, kun heräsin. Keitin kahvit ja söin jäistä kääretorttua.

Vierailija
12/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain äidiltäni :)

Oli muuten varmaan ekaa kertaa ikinä, ollaankin hänen kanssaan lähennytty vielä viime vuosina

Ja siis valitan hänen äitienpäiväkäytöksestään kun olin nuori ihan vain siksi, että se oli faktaa ja harvoin kuulee niin pöyristyttävää ja itsekästä käytöstä äideiltä. 

Vierailija
13/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on ainoa, joka onnitteli.

Vierailija
14/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvalta ja isännältä. Omalta mieheltä tai lapsilta en.

Vierailija
15/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Soiteltiin aamusta ja onniteltiin toisiamme. Seuraavaksi soitan anopille. Mies ja poika tulevat iltapäivällä katsomaan.

Vierailija
16/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kumppani onnitteli (ei asuta yhdessä), sitten nuorin lapsista (10v syötti koiran ja kissan, ulkoilutti koiran, poimi kukkakimpun ja toi kahvin sänkyyn itsetehdyn kortin kera), äitini onnitteli kun onnittelin häntä puhelimitse, 19v poika heräsi juuri (oli tullut töistä vasta puolen yön aikaan) ja tuli halaamaan ja toi lempisuklaatani sekä alkoi tekemään brunssia, ex anopille lähetin äitienpäiväonnittelut ja sain onnittelut takaisin, vanhin poikani ei ole vielä onnitellut (ei asu enää kotona ja on viime yönä tullut työmatkalta kotiin, olisipa kiva jos tulisi käymään, mutta asuu melko kaukana).

Vierailija
17/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilta lapsilta soitot, kälyltä (leski) tekstiviestin ja lasten anoppien kanssa vaihdettiin whatsapilla onnittelut.

Vierailija
18/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta lapseltani, kahdelta ystävältäni ja mieheltäni 😊. Lisää tulossa, kun 2 lapsista on tulossa kakuttelemaan, ja nuorin nukkuu vielä. Ei valittamista 😅

Vierailija
19/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on ihan pieni eikä siksi tiedä äitienpäivästä mitään, on kuitenkin halannut muuten vaan minua. Miehen kanssa on välit huonot ja teeskennellään molemmat kuin mitään erikoispäivää ei olisikaan.

Vierailija
20/26 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiltani, mies ei ole onnitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän