Loreenin laulutaito ja esiintyminen on 10/10
Käärijällä jotain 6-7. Äänikin värisi jännityksestä.
Kommentit (45)
Viihdyttävyydestä arvosanat ovatkin vähän erilaiset molemmilla.
Ai tämä olikin lauluTAITO kilpailu. Ei siis kappaleen, meiningin, fiiliksen, tunteiden perusteella valittava.
Itsekin pidin enemmän Ruotsin biisistä ja esityksestä, mutta tuntuu olevan suoranainen pyhäinhäväistys olla tätä mieltä 😳
Vierailija kirjoitti:
Itsekin pidin enemmän Ruotsin biisistä ja esityksestä, mutta tuntuu olevan suoranainen pyhäinhäväistys olla tätä mieltä 😳
Saahan siitä tykätä. Itseäni se ei erityisemmin säväytä. Ei ole mitenkään samaistuttava. Mitä siinä edes lauletaan?
No ei kyllä sinne päinkään. Floor Jansen lähentelee noita lukemia, tuo Ruotsin kotka on ehkä vahva kuutonen.
Tää on vaan mun mielipide, mutta mua se Loreen pelkästään ärsytti. Sellainen tunkkanen ääni, biisi tosi mitäänsanomaton, esiintyminen pelkkää ärsyttävää kiemurtelua, naama kokoajan vääränä johonkin suuntaan ja se täysin feikki pillitys ja pakahtuminen kaikesta jatkuvasti. Yleisö äänesti ja mun mielestä oikeasta voittajasta ei jäänyt mitään epäselvyyttä. Ennen viisuja en mitenkään erityisesti välittänyt koko Käärijästä, mutta täytyy myöntää, että olihan se siinä joukossa melkoinen ilopilleri ja energia pläjäys ja olis ollut paljon kivempi katsoa millä energialla olis ottanut voittonsa ja yleisönsä verrattuna siihen "koko maailman tuska on mun harteilla" pillittäjään.
Lorisija on ihan vaan tylsä. Ei mitään mikä jäisi mieleen.
Tai no ehkä se, että joko on aineissa tai esittää olevansa.
Biisi on silti sellainen ettei se jää mieleen.
Käärijä sai 18 maalta täydet yleisöäänet eli 12 pistettä.
https://yle.fi/aihe/a/20-10004877
Belgia 12
Viro 12
Iso-Britannia 12
Liettua 12
Saksa 12
Itävalta 12
Islanti 12
Irlanti 12
San Marino 12
Israel 12
Australia 12
Latvia 12
Ruotsi 12
Norja 12
Alankomaat 12
Espanja 12
Serbia 12
Tanska 12
Ja moneltako maalta Ruotsi sai 12 pistettä? - Ei yhdeltäkään.
Myös itse kappaleen tuotanto ja sävellys oli ihan huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä tehty, niinkuin ruotsin biisit aina. Napsitaan vähän sieltä sun täältä tunnetuista biiseistä parhaita osia ja laitetaan pakettiin ja suosio on taattu. Tai siis ainakin tuomareiden mielestä.
Ainakin Loreen on persoonallinen ja karismaattinen esiintyjä ilman että imitoi jotakin valmiiksi suosittua artistia kaikessa.
Vai fiiliksen nostattaja. Mitä fiilistä tuollainen antaa. Myötähäpeä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Loreen on persoonallinen ja karismaattinen esiintyjä ilman että imitoi jotakin valmiiksi suosittua artistia kaikessa.
Onkohan mun sarkasmitutka jumissa...
Loreen nimenomaan on ihan älyttömän persoonaton.
Täysin mitäänsanomaton.
Vierailija kirjoitti:
Lorisija on ihan vaan tylsä. Ei mitään mikä jäisi mieleen.
Tai no ehkä se, että joko on aineissa tai esittää olevansa.
Biisi on silti sellainen ettei se jää mieleen.
Joo, siksi koko yleisö huusikin koko kisan ajan Ruotsin veisua eikä cha cha chata. Vai miten se menikään?
Esp. Pont Aeri...Flying free...; ja voittajan kappaleessa on jotain "samaa." Hyvä esiintyjä, tämä Loreen!
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut, vaan täyttä tusinakamaa. Tuota biisiä ei tänään muista enää kukaan.
Minua on aina joku tökkinyt Loreenissa, jo Euphorian aikana, vaikka siitä biisistä pidin.
On jotenkin teennäinen, ja se kiemusteleva "eläytyminen" on vain tarkkaan harkittua ja loppuun asti hiottua koreografiaa.
Eilenkin kun käveli voiton jälkeen lavalle, tuntui että esitti koko ajan --> jokainen ele oli tarkkaan harkittu.
Hänestä puuttuu joku sellainen aitous, mitä useimmissa muissa esiintyjissä oli (en siis puhu vain Kääärijästä, vaan liki pitäen melkein kaikista muista esiintyjistä muutamaa muuta poikkeusta lukuunottamatta) ja siksi voitto ärsyttää.
Olisin toivonut voittoa jollekkin muulle, mutta Abba ja 50 vuotta varmaan painoi ja homma suunniteltu? Tästä voitosta tuli sellainen olo, ettei paljon ensi vuoden kisat kiinnosta.
Loreen ei heittäytynyt pelleksi, vaan veti numeronsa ammattimaisesti. Noissa karkeloissa on kaksi tapaa menestyä. Joko heitetään pelleilyksi ja läskiksi reippaasti yliampuen tai sitten oikeasti osaamalla. Ei tuo voitto väärälle esiintyjälle mennyt.
Yleisöäänet 0/12