Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehen sisään laukeaminen tuntuu

Vierailija
14.05.2023 |

Olen itse lesbo, mutta olin kahden ystävättäreni kanssa saunomassa ja puhuttiin seksistä. Kaverini hehkuttivat heteroseksissä, miten nauttivat kun mies laukeaa, eli painautuu ihan kiinni ja sykkii päällä sekä sisällä. Lopuksi tuntee miten valuu miehen siemeniä ja jotenkin heidän mielestä silloin tuntee olevansa todella nainen. Vaikka itseä ei miehet kiinnosta niin kastuin kunnolla, enkä ole saanut asiaa mielestäni.

Kertokaas miltä se todella tuntuu kun mies laukeaa ja saatte spermat sisään.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinostaisiko jotain naista kuulla miltä se todella tuntuu?

T. Kerran kokenut hetero mies

No miltä ja tuntuuko se kun mies laukeaa sisälle fyysisesti?

T. N 38

Niin, onko tämä heteromies lauennut miehen sisään. Siitähän tässä kysyttiin 

Vierailija
82/94 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu upealta kun mies alkaa hengittää kiivaammin ja tiedän kun hidastaa vauhtia että laukeaa. Tunnen kuinka kalu kovenee entisestään ja nykii ja tunnen lämpimän nesteen sisälläni. Se on vain ihanaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin että tulee sisälle. Mikään ei ole niin mahtavaa kun saada ihana orgasmi samalla kun miehen kalu sykkii sisällä. Grrrr.... Ja seksi kortsun kanssa on ihan perseestä. Vie puolet nautinnosta. Suihku on keksitty, kyllä sillä saa eritteet huuhdottua sitten pois hommien jälkeen jos häiritsee!

Vierailija
84/94 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gagagaggagflfbfkfflfk

Vierailija
85/94 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaalliselta molemmille.. rakastan miehen ääntelyä kun alkaa laukeamaan! 

Vierailija
86/94 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on paras fiilis kun laukeaminen lähestyy, työnnöt on syviä ja mies "runttaa" pohjaan asti useamman kerran. Ja kun jää siihen päälle kun laukeaa, kalu sykkii sisällä ja mies samalla vielä työntelee ennenkuin kalu valahtaa ulos. 

Tähän vielä jos saa kokemuksen miehen kanssa joka menee siinä kohtaa ihan villiksi kun pyydät laukeamaan sisään. On sitten 2.0 kokemus! 

Vierailija
87/94 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voi antaa seksiä sinulle

Vierailija
88/94 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää kokeilemasta? Eihän se sinun suuntautumistasi muuta tai haittaa. Nainen saa helposti mieskaverin kun vähän yrittää. Kun kokeilee itse voi päätellä kannattaako uskoa kaverien juttuja. Tiedä vaikka laajentaisi seksuaalisuuttasi! Onnea matkaan👍👍👍

Vierailija
89/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu upealta kun mies alkaa hengittää kiivaammin ja tiedän kun hidastaa vauhtia että laukeaa. Tunnen kuinka kalu kovenee entisestään ja nykii ja tunnen lämpimän nesteen sisälläni. Se on vain ihanaa 

Tuon hengityksen kiihtymisen ja huohotuksen tunnistan ja hyvin varustetun miehen kalun nykiminenkin on tuttua, mutta koskaan en ole tuntenut lämpimän nesteen ruiskahduksia tai muutenkaan nesteen lämpöä sisälläni. Saan kyllä panemalla orkkuja ja olen kuulemma tiukan tuntuinen, mutta miehen spermaa en tunne muuten kuin lisääntyneenä liukkautena ja tietysti ulos valuvana sotkuna. N36

Vierailija
90/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa kun en ole koskaan lauennut miehen sisään mutta vaikea kuvitella että se tuntuisi erilaiselta kuin tyttöystävän anaaliin laukeaminen.

Vierailija
91/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverini hehkuttivat heteroseksissä, miten nauttivat kun mies laukeaa, eli painautuu ihan kiinni ja sykkii päällä sekä sisällä. Lopuksi tuntee miten valuu miehen siemeniä ja jotenkin heidän mielestä silloin tuntee olevansa todella nainen. Vaikka itseä ei miehet kiinnosta niin kastuin kunnolla, enkä ole saanut asiaa mielestäni."

Ex-tyttöystävä alkoi voihkia "tule mun sisään, tule mun sisään" kun tunsi miten kalu alkoi nytkähdellä ja kiihottui niin että laukesi yleensä samalla kun ruiskutin lämmintä spermaa sisään. Väitti tuntevansa miten se tulee ruiskaisuina sisään.

Seksin jälkeen se halusi että hyväillään seisaaltaan ja kiihottui entistä enemmän kun "ne valuu nyt ulos".  Se seisoi haarat hieman levällään minua vasten kunnes lattialle oli valunut spermalammikko ja reidet olivat märät nilkkaan saakka.

Jos jollain oli fetissi niin sillä.

Vierailija
92/94 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta sai kuvan, että miltä tuntuu kun laukeaa miehen sisään. Heteroseksissä se ei taida olla muuten mahdollista, kuin painautumalla tiiviisti suuta vasten vaikka naamalla istuen, ja squirttaamalla orgasmin yhteydessä miehen sisään suun kautta. Se tuntuu varmaan todella hyvältä.

Vierailija
93/94 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta sai kuvan, että miltä tuntuu kun laukeaa miehen sisään. Heteroseksissä se ei taida olla muuten mahdollista, kuin painautumalla tiiviisti suuta vasten vaikka naamalla istuen, ja squirttaamalla orgasmin yhteydessä miehen sisään suun kautta. Se tuntuu varmaan todella hyvältä.

Varsinkin jos lopettaa nuolemisen orgasmin jälkeen, ja vain pitää kielen leveänä hellästi painettuna klitorista vasten. 

Vierailija
94/94 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miltä miehen sisään laukeaminen tuntuu"

Tähän tietää vastauksen vain homomies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän