Miltä miehen sisään laukeaminen tuntuu
Olen itse lesbo, mutta olin kahden ystävättäreni kanssa saunomassa ja puhuttiin seksistä. Kaverini hehkuttivat heteroseksissä, miten nauttivat kun mies laukeaa, eli painautuu ihan kiinni ja sykkii päällä sekä sisällä. Lopuksi tuntee miten valuu miehen siemeniä ja jotenkin heidän mielestä silloin tuntee olevansa todella nainen. Vaikka itseä ei miehet kiinnosta niin kastuin kunnolla, enkä ole saanut asiaa mielestäni.
Kertokaas miltä se todella tuntuu kun mies laukeaa ja saatte spermat sisään.
Kommentit (94)
Tuntuu upealta kun mies alkaa hengittää kiivaammin ja tiedän kun hidastaa vauhtia että laukeaa. Tunnen kuinka kalu kovenee entisestään ja nykii ja tunnen lämpimän nesteen sisälläni. Se on vain ihanaa
Vaadin että tulee sisälle. Mikään ei ole niin mahtavaa kun saada ihana orgasmi samalla kun miehen kalu sykkii sisällä. Grrrr.... Ja seksi kortsun kanssa on ihan perseestä. Vie puolet nautinnosta. Suihku on keksitty, kyllä sillä saa eritteet huuhdottua sitten pois hommien jälkeen jos häiritsee!
Taivaalliselta molemmille.. rakastan miehen ääntelyä kun alkaa laukeamaan!
Minusta se on paras fiilis kun laukeaminen lähestyy, työnnöt on syviä ja mies "runttaa" pohjaan asti useamman kerran. Ja kun jää siihen päälle kun laukeaa, kalu sykkii sisällä ja mies samalla vielä työntelee ennenkuin kalu valahtaa ulos.
Tähän vielä jos saa kokemuksen miehen kanssa joka menee siinä kohtaa ihan villiksi kun pyydät laukeamaan sisään. On sitten 2.0 kokemus!
Mikä estää kokeilemasta? Eihän se sinun suuntautumistasi muuta tai haittaa. Nainen saa helposti mieskaverin kun vähän yrittää. Kun kokeilee itse voi päätellä kannattaako uskoa kaverien juttuja. Tiedä vaikka laajentaisi seksuaalisuuttasi! Onnea matkaan👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu upealta kun mies alkaa hengittää kiivaammin ja tiedän kun hidastaa vauhtia että laukeaa. Tunnen kuinka kalu kovenee entisestään ja nykii ja tunnen lämpimän nesteen sisälläni. Se on vain ihanaa
Tuon hengityksen kiihtymisen ja huohotuksen tunnistan ja hyvin varustetun miehen kalun nykiminenkin on tuttua, mutta koskaan en ole tuntenut lämpimän nesteen ruiskahduksia tai muutenkaan nesteen lämpöä sisälläni. Saan kyllä panemalla orkkuja ja olen kuulemma tiukan tuntuinen, mutta miehen spermaa en tunne muuten kuin lisääntyneenä liukkautena ja tietysti ulos valuvana sotkuna. N36
Mahdoton sanoa kun en ole koskaan lauennut miehen sisään mutta vaikea kuvitella että se tuntuisi erilaiselta kuin tyttöystävän anaaliin laukeaminen.
"Kaverini hehkuttivat heteroseksissä, miten nauttivat kun mies laukeaa, eli painautuu ihan kiinni ja sykkii päällä sekä sisällä. Lopuksi tuntee miten valuu miehen siemeniä ja jotenkin heidän mielestä silloin tuntee olevansa todella nainen. Vaikka itseä ei miehet kiinnosta niin kastuin kunnolla, enkä ole saanut asiaa mielestäni."
Ex-tyttöystävä alkoi voihkia "tule mun sisään, tule mun sisään" kun tunsi miten kalu alkoi nytkähdellä ja kiihottui niin että laukesi yleensä samalla kun ruiskutin lämmintä spermaa sisään. Väitti tuntevansa miten se tulee ruiskaisuina sisään.
Seksin jälkeen se halusi että hyväillään seisaaltaan ja kiihottui entistä enemmän kun "ne valuu nyt ulos". Se seisoi haarat hieman levällään minua vasten kunnes lattialle oli valunut spermalammikko ja reidet olivat märät nilkkaan saakka.
Jos jollain oli fetissi niin sillä.
Otsikosta sai kuvan, että miltä tuntuu kun laukeaa miehen sisään. Heteroseksissä se ei taida olla muuten mahdollista, kuin painautumalla tiiviisti suuta vasten vaikka naamalla istuen, ja squirttaamalla orgasmin yhteydessä miehen sisään suun kautta. Se tuntuu varmaan todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta sai kuvan, että miltä tuntuu kun laukeaa miehen sisään. Heteroseksissä se ei taida olla muuten mahdollista, kuin painautumalla tiiviisti suuta vasten vaikka naamalla istuen, ja squirttaamalla orgasmin yhteydessä miehen sisään suun kautta. Se tuntuu varmaan todella hyvältä.
Varsinkin jos lopettaa nuolemisen orgasmin jälkeen, ja vain pitää kielen leveänä hellästi painettuna klitorista vasten.
"Miltä miehen sisään laukeaminen tuntuu"
Tähän tietää vastauksen vain homomies.
Niin, onko tämä heteromies lauennut miehen sisään. Siitähän tässä kysyttiin