Jos sinun aikanasi olisi ollut opiskelijabileissä epämukavuuslomake, olisitko sitä käyttänyt?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Olis voinu täyttää lomakkeen, kun yli 30-V meitä opiskelijapoikia vanhempi känninen yliopistolehtorihaahkaämmä yritti houkutella meitä nuoria miehiä mukaansa saunaan. Kyse oli pikkujouluista. Niitä vietettiin opiskelijoiden ja henkilökunnan kesken.
Olisko saanut tentin läpi? Saunassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut koskaan epämukavaa oloa. Se kundi, joka laittoi kätensä reidelleni, kattelee nyt Euroviisuja tuolla olkkarissa.
Eli kaikki saa laittaa käden sun reidelle ja se on ok? Se ostarin spurgukin?
Ostarin spuge ei päässyt meidän bileisiin.
Ennen oli vapaampaa ja ihmiset koskettelivat toisiaan. Puolin ja toisin 💋
Sekasaunomista, kimppaseksiä, ryhmäseksiä, ... ei tarvittu minun opikeluaikanani mitään lappuja.
Olen opiskellut opettajaksi 1990-luvun lopussa ja silloin yliopistolaisten bileet oli kylä aika ronskeja. Nykyiseen verrattuna.
Olisi lomakkeet täyttyneet. Kerran mm. ruotsin kielen opettajani (nainen) tuli baarissa kysymään, että lähdenkö nutsimaan häntä. Hänen etuoikeus oli ilmeisesti syödä kuormasta nuoria miehiä, sellaista juttua liikkui. Myös tilastotieteessä kakkoskurssin suoritustapa oli yleisesti tunnettu, jos ei tentti mennyt läpi.
Kourimista ja lääppimistä oli.
Hyvä siis, että ajat muuttuvat parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoret menisi shokkiin, jos tietäisivät mitä minä ja kaverini tehtiin opiskelijatytöille juhlissa. M28
Nykynuorihan sinäkin olet kun olet vasta 28 vuotias poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisivat nauraneet tuollaiselle lomakkeelle ja pitäneet sen lanseeraajaa mt-ongelmaisena.
Eli susta r_iskaus on oikein? Jos valittaa niin on mt-ongelmainen?
epämiellyttävä olo on sun mielestä rxiskxus?
Alat ymmärtämään wokettajien ajatusmaailmaa.
Nykyaikana ollaan niin sosiaalisesti hygieenisiä että bileisiin pitäisi saada pakolliset hygieniapassit.
Luulen että noilla tämän päivän säännöillä olisi lomakebileet jääneet kokonaan väliin ja biletettäisiin omissa bileissä joihin mielensäpahoittajia ei päästetä.
Vierailija kirjoitti:
Taasko naiset uhriutuu? Ollaan me miehet niin kamalia. Että ihan lomake... :D
Oletko tietoinen siitä, kuinka suuri osa tytöistä ja naisista kokee seksuaalista häirintää? Se nyt vaan ei ole ok ja hyvä että siihen puututaan, kun teille miehille ei tapakasvatus tunnu menevän läpi ja jopa teinitytöt ja sitä nuoremmat joutuvat törkynne kohteiksi. Oppikaa käyttäytymään.
En saanut käydä opiskelija bileissä .
Olen joskus miettinyt, miltä tuntuisi olla ihminen, jota vastakkainen sukupuoli ei ole lähestynyt pelottavalla, ahdistavalla, nöyryyttävällä ja alentavalla tavalla. Silloin varmaan voisi suhtautua naureskellen tällaisiin juttuihin. Kun on ollut lapsesta asti miesten seksuaalisen ahdistelun kohteena, niin tämä tuntuu ihan hyvältä. Ei tarvitse olla vain itse puolustamassa itseään vaan käyttäytymissäännöt tehdään kaikille selviksi. Kyse on kuitenkin yliopiston tilaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunomista, kimppaseksiä, ryhmäseksiä, ... ei tarvittu minun opikeluaikanani mitään lappuja.
Jokainen harrastakoon noita omissa kuvioissaan sydämensä kyllyydestä, mutta yliopiston pippaloihin ne eivät kuulu. Jatkoilla kukin tehköön mitä lystää.
En olisi täytellyt mitään lomakkeita. En haluaisi olla mies tänä päivänä kun tuntuu, että joidenkin naisten mielestä ihan kaikki on seksuaalista ahdistelua. Mies vahingossa osui kädellään kylkeen, tai ehkä jopa flirttaili tai tanssi liian lähellä. Hyvin olen pärjännyt vaikka nuorena tulikin bailattua ja lisäksi työskentelin ravintola-alalla yli 15 vuotta. En ahdistu jos mies osoittaa kiinnostusta, jos käy lääppimään, osaan sanoa, että suksi he.vettiin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että noilla tämän päivän säännöillä olisi lomakebileet jääneet kokonaan väliin ja biletettäisiin omissa bileissä joihin mielensäpahoittajia ei päästetä.
Ikävää, että teitä kuvitteellisista säännöistä mielensäpahoittavia ei päästettäisi edes niihin omiin bileisiin kun lomakebileetkin missasit.
Ei nyt tämän takia jaksa lähteä sinne meidän aikojen kopiokonelomakeleikkeihin, joten kirjota vaikka ruutupaperille että tulevaisuus ahdistaa, niin otetaan tämä epämukavuus talteen. Vai onko reissuvihko mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisivat nauraneet tuollaiselle lomakkeelle ja pitäneet sen lanseeraajaa mt-ongelmaisena.
Eli susta r_iskaus on oikein? Jos valittaa niin on mt-ongelmainen?
Raiskauksesta pitää tehdä ilmoitus poliisille. Toi yksityisten tuntemattomien ihmisten tekemä nettilappu ei ole rikosilmoituksia varten. Eikä sellaiseen kannata kirjoittaa henkilötietojaan eikä yksityisiä asioitaan.
Oikeasti, ette yhtään tiedä mihin ne ilmoitukset menee tai kuka ne lukee.
Vierailija kirjoitti:
Olis voinu täyttää lomakkeen, kun yli 30-V meitä opiskelijapoikia vanhempi känninen yliopistolehtorihaahkaämmä yritti houkutella meitä nuoria miehiä mukaansa saunaan. Kyse oli pikkujouluista. Niitä vietettiin opiskelijoiden ja henkilökunnan kesken.
YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YÖK!
Mitenhän yleistä tuo nykyään on? Et naisopettajajille voi suorittaa kursseja palveluksilla
Miten voit olettaa että tyyppi painuu xxxxx jos sille sanoo niin? Ei ole niin yksinkertaista, lomakkeet on vähän parempi tapa kerätä tietoa, ei nekään oo täydellinen ks toi teologisen esimerkki