Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko yrittää ja alentaa verenpainetta

Vierailija
13.05.2023 |

Kamalasti suklaata, sipsiä ja vaikka mitä roskaruokaa jemmassa. Ja jemmassa saavat pysyäkin. Pakko yrittää ja alkaa syödä terveellisemmin, jotenkin olen vasta viime aikoina havahtunut kohonneen verenpaineen mahdollisiin seurauksiin. Ja liikuntaakin pitäisi lisätä. On se kamalaa kun on sohvaperunaksi kasvatettu ja sellaisena pysytty. Molemmat vanhemmistani joutuvat vetämään lääkkeitä, mutta veli toistaiseksi OK, joten uskon elämäntapamuutoksen riittävän.

Sain myös monen vuoden tauon jälkeen varattua ajan hammaslääkärille, josta olen ylpeä. Löytyy useampi oireilematon reikä. Mitenköhän en ole aiemmin aikaa saanut varattua. Jännä, miten terveydestään ei pidä lainkaan huolta, mutta yhtäkkiä havahtuu tilanteeseen. Nämäkin asiat olisivat voineet jäädä hoitamatta vielä vuoksiksi. Parempi myöhemmin kuin ei milloinkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Ei se kroppa oikeasti kestä mitä vaan ja heikompi geeniperimä ja opitut huonot tavat ovat myrkkyä.

Nimim. Ensin olin olevinani niin terve ja elin miten milloinkin tykkäsin. Havahduin liian myöhään ja viimeiset kymmenen vuotta onkin sitten saanut taiteilla vakavien pitkäaikais sairauksien kanssa.

Ihan parhaat harrastukset on täytynyt jättää.

Tiedän, että en olisi saanut olla välinpitämätön terveyteni suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä