Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko asua talossa missä edellinen asukas on hirttänyt itsensä?

Vierailija
03.12.2006 |

Kyselempä vaan... itse en oikein tiedä..!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä vaikka kummittelisi. OIKEASTI!! Onhan näitä juttuja ollut täälläkin, kun on kummitellut asunnoissa ja sitten selvinnyt että joskus tapahtunut jotain kamalaa.

Oletko harkitsemassa muuttoa sellaiseen asuntoon? Omakotitaloon vai rivariin tmv?

Vierailija
2/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taikauskoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi varmaan siitäkin että onko hirttäytynyt siis talossa vai esim liiterissä tmv... mutta luulen etten silti voisi sellaiseen paikkaan muuttaa.

4

Vierailija
4/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunut, ja mun vanhemmat asuvat edelleen. Talo (omakoti) on 50-luvulta. Yks nainen teki itsemurhan talon kellarissa.

Vierailija
5/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kummituksiin enkä pahaan karmaan tai ennustuksiin, mutta tiedän, että pohtisin pääni puhki, miksi entinen asukas on itsensä hirttänyt ja miten pahalta hänestä on tuntunut ja onko hän kuollut nopeasti vai hitaasti. Että jos en tietäisi asiaa niin eihän se sitten mua kiusaisi.

Vierailija
6/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatteko sen Porvoon tapauksen, jossa äiti ampui koko perheensä ja itsensä. Talo oli pitkään myytävänä, näinköhän meni koskaan kaupaksi :(

Vierailija
7/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli sairaskohtaukseen... Eikä kummitellut jälkeen päin ;) Eli tuskimpa eroaa siihen asuntoon, jota havittelet ;)

Ja kysymykseesi voisin vastata että kyllä... En usko kummituksiin enkä muuhunkaan hömppään ;) Eri asia olisi, jos siellä olisi vaikka murhattu joku ja veriroiskeet olis piilotettu maalin alle... Semmoinen voisi jo ällöttää, siis nimenomaan ne eritteet... Ei itse kuolema

Vierailija
8/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin juuri käyty katsomassa taloa ennen kuin kertoi.. ja se talo on juuri sellainen meidän unelmatalo. Eikä edes kauhea kallis! =/

ap

Vierailija
9/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten jos siellä talossa alkaa ihan oikeasti tapahtua kummallisia ja kummitella? Usein sen " pahan" aistii heti ovelta, jos on herkkä aistimaan asioita. Kuulostaa hullulta, mutta uskokaa pois...

Millainen talo se oikein on? Kuinka vanha esim? Mihin henkilö hirttäytynyt?

Vierailija
10/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän voi olla vaikka miten mukava ja harmiton.

Vierailija
11/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi tehty laajennus todella huolella . Itseasiassa remontti ei ole edes vielä valmis. Remonttipölyä jokapaikassa...Seiniltä puuttuu tapetit ja listoja, sähkötöitä ja muuta pintaremonttia olisi. Siksi talo olisikin niin ihana kun saisi vielä itse vaikuttaa materiaaleihin ja sisustukseen.

Ja en onneksi tiedä missä oli hirttänyt itsensä. sitten jäisi varmaan kaupat tekemättä!

ap

Vierailija
12/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kotimme oli 50-luvun omakotitalo emmekä ostaessamme sitä tienneet että edellinen asukas oli hirttäytynyt alakerran takkahuoneessa. Taloa myi konkurssipesän edustaja eikä hän tietenkään kertonut tuollaisia tietoja. Taksikuski sitten kertoi pari kuukautta sen jälkeen kun olimme muuttaneet ja naapuri vielä vahvisti asian. Aluksi se tuntui vähän ankealta ja kuvittelin välillä että aistin jotain epämiellyttävää kun kävin illalla alakerrassa.

Mutta sitten se meni ohi ja oikeastaan oli vain surullista miettiä miksi joku on päättänyt oman elämänsä niin.

Asuimme talossa 6 vuotta ja nyt vasta tuli mieleen että olisiko uudelle ostajalle pitänyt kertoa tuollainen asia? Ei varmaankaan!?

Vierailija
13/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi ollut luonnollinen kuolema. Ennenhän ihmiset kuolivat kotona ja se oli luonnollista, mutta minulle jotenkin kammottava asia. Siksi mietityttäisi ainakin aluksi. taikauskoinen en niinkään ole.

Vierailija
14/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vakava asia onkin toki! =)

ap

Vierailija
15/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessan vesiputkiin. Edellinen asukas kertoi sitten kun oli jo ostettu talo. Kyllähän se jotenkin vähän karmi alussa, mutta nyt en enää edes muista koko juttua. Eikä täällä mitään kummitellut ole koskaan. Osta vaan talo, jos sopii teille, on mun neuvo.

Vierailija
16/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vapaa-ajan paikkana vanha omakotitalo, jossa on tehty itsemurha ja kuoltu luonnollisesti. Ei se minua ihmeemmin vaivaa. Varmaan kaikissa vanhoissa (siis 1800-luvun puolelta) olevissa taloissa on joku kuollut. En minä mihinkään kummituksiin usko.

Vierailija
17/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiedän tapauksen, jossa talokaupat oli saatu purettua, kun uusi asukas oli saanut tietää kuolemantapauksesta. Ihan hullua, koska - kuten joku jo mainitsikin - kyllähän aika monessa kodissa joku on joskus kuollut, usein itsemurhankin takia.

Vierailija
18/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha taas eri juttu, etenkin jos kyseessä hirttäytyminen tai ampuminen. En kyllä itse muuttaisi sellaiseen.

onkohan se Porvoon talo mennyt kaupaksi mistä joku aikaisemmin mainitsi?

Vierailija
19/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän talon jossa eräs nainen (jolla jotain yliluonnollisia kykyjä, uskokoon kuka haluaa) sanoi olevan muitakin asukkaita. Nainen sanoi aistivansa sen. talossa on kuulema tapahtunut joskus jotain.. nainen ei ole mikään hihhulipää vaan on joskus aina tiennyt tapahtumia etukäten. kieltämättä puistattavaa, mutta en itse asuisi kyllä moisessa talossa.

Vierailija
20/35 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kertoi meille muuton jälkeen kuinka niitä pään kappaleita oli keräilty kylppärin seiniltä. Mutta eipä tuo meitä kovinkaan paljoo haitta, sillä remppasimme asunnon kyllä niin perusteellisesti, ettei tätä samaksi taloksi voisi enää sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän