Voiko luottaa naiseen, jonka kanssa päätyy sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietäköön jokainen mies ja nainen, joka haureutta harjoittaa, kaupungin ulkopuolelle, jossa heidät kivitettäköön kuoliaaksi.
Aamen.tämä on sitä uskovaisten suvaitsevaisuutta ja jumalan rakkautta
Joo. Sipilän lähettämä viesti
Sinun ei tarvitse miettiä sitä mihin sinä voit luottaa. Sinulta ei kysytä mitään etkä sinä pikkumies päätä mistään mitään. Olet sellainen turhaakin turhempi luontokappale jolla ei ole pienintäkään merkitystä minkään asian kannalta. Sinua ei ole edes olemassa muualla kuin pienen pääsi sisällä. Olisi kiitollinen että joku viitsii harrastaa seksiä kanssasi edes koemielessä vaikka tuskin pääset jatkoon sillä onnettomalla sähellykselläsi.
Taas tätä samaa vinkumista. Miehet valittaa, kun nainen ei anna riittävän nopeasti, kauhea itkuvirsi aina, jos joutuu parit treffit odottamaan seksiä. Se on kuulemma manipulointia ja naisen seksuaalista ylivaltaa sekä miehen hyväksikäyttöä. Mutta vielä pahempaa on miesten mielestä, jos nainen antaa seksiä nopeasti. Silloin nainen menee auttamattomasti pilalle. Mitenkään päin ei ole koskaan hyvin päin.
Kyllä naisenkin pitäis ymmärtää olla antamatta ekojen treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko luottaa samanlaiseen mieheen?
Jep. Täysin normaalia toimintaa miehellä. Naisella ei välttämättä.
No kenen kanssa ne samanlaiset miehet sitten panee? Toisten miesten?
Voitko luottaa sänkyyn johon pääset punkkaamaan jo ensimmäisenä yönä?
Totta kai voit mutta et ehkä ole ensimmäinen joka siinä koisii, ja tuskin viimeinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko luottaa mieheen, joka on valmis menemään sänkyyn heti.
Miehet ovat kyllä huvittavia: sheimaavat naisia helppoudesta mutta jakelevat itse munaansa joka toiselle ja luulevat moraalisesti olevansa "helpon" naisen yläpuolella :D
Lort to mikä lort to. Ihan yhtä helppoja kuin se "antava" nainen
Joskus nollarin aikoihin päädyttiin exän kanssa yhteen p*nnen jo ensitreffeillä. Kyllä siitä 3,5 vuoden ensisuhde syntyi. Ihme kriteereitä että on nainen sitten huono jos tekee näin...sori vaan mutta en tee muiden kanssa vaan oon siinä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa vinkumista. Miehet valittaa, kun nainen ei anna riittävän nopeasti, kauhea itkuvirsi aina, jos joutuu parit treffit odottamaan seksiä. Se on kuulemma manipulointia ja naisen seksuaalista ylivaltaa sekä miehen hyväksikäyttöä. Mutta vielä pahempaa on miesten mielestä, jos nainen antaa seksiä nopeasti. Silloin nainen menee auttamattomasti pilalle. Mitenkään päin ei ole koskaan hyvin päin.
Tämä! Jos nainen antaa liian nopeasti, on h u o r a. Mutta jos ei anna tarpeeksi nopeasti, on p i h t a r i. Koskaan nainen ei tee miesten mielestä oikein :D Joten kannattaa tehdä mitä haluaa ja viis veisata miesten mielipiteistä
Jos mies yhtään kiinnostaa, haluan testata melkolailla heti, miten rakastelu sujuu. Ei ole mitään järkeä alkaa tutustumaan syvemmin henkisesti, jos ollaan fyysisesti jotenkin sopimattomia toisillemme. Ja siis kyse ei ole taidoista, vaan toisen kehon tuoksusta, feromoneista, rytmistä, mieltymyksistä ... Jonkun fyysisesti sopivan ei tarvitse kuin tarttua kädestä ja pää sumenee. Sitten sitä on joko ihan liekeissä, tai voi se homma latistuakin, jos itse aktissa on jotain pahasti yhteensopimatonta. Tai sitten taas voi olla joku, joka on komea ja periaatteessa ihan täydellinen ja osaa kaikki jutut täydellisesti sängyssäkin, mutta ei vaan tunnu missään.
Mulle on järkevää testata tuo heti, koska siihen ei välttämättä pysty vaikuttamaan, jos se toinen vaan "haisee" minun nenään pahalta, eikä seksi suju luontevasti. Sitten, jos seksi vaikuttaa toimivan hyvin, voi alkaa perehtymään henkiseen puoleen, jos vaikka silläkin osalla mätsäis, niin sittenhän se suhde voi jatkua vaikka loppuelämän. Toinen ehkä näkee, että toi henkinen puoli kannatta tsekata ensin, mutta kun sen henkisen puolen kanssa voi mennä vuosia, eikä huvita olla ilman seksiä niin pitkään.
Siis olen nainen ja olin jonkun aikaa sinkkuna avioeron jälkeen (20 vuoden liitto), niin totesin tuon parhaaksi toimintatavaksi. Nyt taas vakituisessa suhteessa täysin uskollisena. Ei kiinnosta kukaan muu, kun on kaikilta osiltaan sopiva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on 99% niin, että nainen on tuollaisissa tapauksissa ihastunut ja haluaisi suhteen kun taas mies on tunteeton hyväksikäyttäjä, joka on valehdellut tunteistaan saadakseen naisen sänkyyn.
Ja kumpiko näistä on se epäluotettava.
Sikamiehet luulee että niillä on joku "oikeus" biologiaansa vedoten saada panna eri naisia mutta silti haaveilevat neitsyestä (joka on kuitenkin rietas ja osaa kaikki temput sängyssä)
Sovinismi: so last season. Ja samaten miehet jotka kokevat tarvetta jakaa naiset h u o r a ja vaimomatskuun
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisenkin pitäis ymmärtää olla antamatta ekojen treffien jälkeen.
Ja miksi? Mitä haittaa siitä on jos antaa?
Miksi sinun pitäisi luottaa? Siis missä asiassa?
Teetkö bisnestä, esim. osakekauppaa satunnaisen seksipartnerin kanssa? Ihan yhtä epäluotettava/luotettava se on kuin muutkin bisnestyypit.
Kerrotko intiimejä asioistasi satunnaiselle seksipartnerille? Ei kyllä kannattaisi, tyyppi voi olla vaikka kiristäjäluonne. Toisaalta siitä pääsee takuulla nopeasti eroon, kun aktin jälkeen alkaa itkeä oman partnerin nuivuutta.
Kerrotko muita tärkeitä asioita ventovieraille? Pidät jännityksestä? Jännänaisista ja jännämiehistä? Juu-u, niiden kanssa on varmaan jännää. Luotettavuus sitä vastoin ei ihan heti heihin yhdisty.
Häh, etkös itse ollut samassa sängyssä😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on 99% niin, että nainen on tuollaisissa tapauksissa ihastunut ja haluaisi suhteen kun taas mies on tunteeton hyväksikäyttäjä, joka on valehdellut tunteistaan saadakseen naisen sänkyyn.
Ja kumpiko näistä on se epäluotettava.
Sikamiehet luulee että niillä on joku "oikeus" biologiaansa vedoten saada panna eri naisia mutta silti haaveilevat neitsyestä (joka on kuitenkin rietas ja osaa kaikki temput sängyssä)
Sovinismi: so last season. Ja samaten miehet jotka kokevat tarvetta jakaa naiset h u o r a ja vaimomatskuun
Tämä
Saahan sitä naiset aina toivoa vaikka kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi luottaa että kaikki muutkin ovat päätyneet.
Ketkä kaikki? Kaikki aiemmat poikaystävät? Kaikki ne aiemmat, jotka on kolahtaneet ensi taapamisella niin kuin yksi tuhannesta?
Jos on mustasukkainen luonne ja huono itseluottamus, niin ei sitä pysty luottamaan kehenkään. Tuollaisten ihmisten ei pitäisi yrittää olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luottaa yhtä hyvin kuin mieheen, joka päätyy tuon naisen kanssa sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi.
Väärin. Mies tuossa tapauksessa tottelee biologista imperatiiviaan eli lisääntymistä. Nainen puolestaan tuskin on yksien treffien perusteella löytänyt sitä optimaalisinta isää lapselleen.
Eikö tässä puhuttu luotettavuudesta? Jos mies kokee, että hänen elämäntehtävänsä on lykkiä siementään kaikkeen millä on reikä ja pulssi, niin ei kai se hirveän hyvää puolisomateriaalia silloin ole? Tuolla biologisella tarpeellahan nimenomaan puolustellaan miesten uskottomuutta.
Jos mies on luonnostaan niin eläimellinen ettei pysty vastustamaan viettiään niin miten sellaisesta muka saisi luotettavan aviomiehen ja kunnon isän lapsille? Jos mies ei pysty hillitsemään itseään niin ei jatkoon
Minä olen aina ihmetellyt tätä ajatusta, että nopeasti seksiin etenevät eivät muka "pysty" hillitsemään itseään. Mitä se pystymisestä kertoo, jos ei näe syytä pidättäytyä silloin kun molemmat haluaa? Puolison kanssa oltiin päällekkäin tunneissa ensitapaamisesta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa olla uskollinen. Katsos kun parisuhteessa minulla on hyvä syy pidättäytyä seksistä jonkun muun kanssa - se kumppani. Sinkkuna ei ole.
Ap ainakin on sellainen l o r t t o joka menee ekoilla treffeillä sänkyyn eikä sellaiseen voi luottaa. L o r t t omiehet eivät ole parisuhdematskua
Miksi? Nykyäänhän kaikkien kuuluu panna kaikkien kanssa. Seksihän mukavaa eikä pidä ottaa asioita liian vakavasti.