Voiko luottaa naiseen, jonka kanssa päätyy sänkyyn jo ensimmäisten treffien päätteeksi?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mahtavaa, että itse tämän sain kokea PKS:n valoissa! Useampi sata naista lähti sänkyyn ekana yönä, muutaman kanssa seukkasinkin. Tietysti maalaistorveloilla eri tilanne.
Hajotkaa siihen.
:D :D :D
In your dreams
Ei se haittaa, kun sua harmittaa. :)
Olisit hieman uskottavampi jos olisit jättänyt tuon "sata naista ekana yönä" pois...
Sinua varmasti harmittaa se, ettet oikeassa elämässä ole saanut edes koskea naista, sänkyyn menemisestä puhumattakaan
Juu, meillähän on semmoinen iso ero, että mä tiedän, mitä on tapahtunut, sä et.
Tietysti sinun tapahtumat eivät oikein kiinnosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko luottaa samanlaiseen mieheen?
Jep. Täysin normaalia toimintaa miehellä. Naisella ei välttämättä.
Kaksinaismoraalisi viittaa oikeistokonsetvatiivisuuteen ja se tarkoittaa, että olet itsekkäästi rahan ja oman edun perässä aina.
Eli sinuun ei voi luottaa.
"Alt right" mieliset miehet ovat juurikin niitä sovinistisimpia joiden mielestä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä. Ja mies saa tottakai heidän mielestä nusutella vaikka jokaista vastaantulevaa naista ja se on vain kunniaksi miehelle mutta nainen on kamala håro jos sillä on edes yksi yhden yön juttu.
Kannattaa pysyä kaukana sellaisista miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä mahtavaa, että itse tämän sain kokea PKS:n valoissa! Useampi sata naista lähti sänkyyn ekana yönä, muutaman kanssa seukkasinkin. Tietysti maalaistorveloilla eri tilanne.
Hajotkaa siihen.
In your dreams
Olisit hieman uskottavampi jos olisit jättänyt tuon "sata naista ekana yönä" pois...
Sinua varmasti harmittaa se, ettet oikeassa elämässä ole saanut edes koskea naista, sänkyyn menemisestä puhumattakaan
No kiinnosti näköjään kun vaivauduit kuitenkin vastaamaan :D
Ottaako täällä maalaistorvelolla oikeasti hermoon, kun muilla on ollut vähän menoa? Buahhahahaa! Keksihän lisää juttuja muista ihmisistä. Sinun elämästäsihän ei oikein kukaan ole kiinnostunut.
Av:lla vastakohdat korostuvat - palsta on täynnä sekä miespuolisia h o r o j a että miehiä, jotka vihaavat naisia, koska eivät saa. Normaalit miehet tuntuvat loistavan poissaolollaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa siihen.
In your dreams
Niin, koska itkit minun jutuista, en kysynyt sinun jutuista käsittääkseni mitään. Onko niitä? Kerro :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko luottaa samanlaiseen mieheen?
Jep. Täysin normaalia toimintaa miehellä. Naisella ei välttämättä.
Kaksinaismoraalisi viittaa oikeistokonsetvatiivisuuteen ja se tarkoittaa, että olet itsekkäästi rahan ja oman edun perässä aina.
Eli sinuun ei voi luottaa.
"Alt right" mieliset miehet ovat juurikin niitä sovinistisimpia joiden mielestä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä. Ja mies saa tottakai heidän mielestä nusutella vaikka jokaista vastaantulevaa naista ja se on vain kunniaksi miehelle mutta nainen on kamala håro jos sillä on edes yksi yhden yön juttu.
Kannattaa pysyä kaukana sellaisista miehistä
Tämä. Normaalit naiset onneksi ymmärtävät pysyä noista kaukana mutta aina löytyy niitä "jännänaisia" jotka kiinnostuvat kaltaisistaan
Ai niin, tämä itkijähän on tunnettu Oulun seudun juntti"märisijä". PAhoittelen, jos mielenterveytesi ei ole oikein kunnossa.
Ei voi luottaa. Ainoastaan avioliitossa seksiä harrastaviin voi luottaa. Jos eivät ole olleet vielä naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa siihen.
In your dreams
Niin, koska itkit minun jutuista, en kysynyt sinun jutuista käsittääkseni mitään. Onko niitä? Kerro :D
En ole itkenyt, kunhan totesin, että hieman on epäuskottavaa ja myöskin fyysisesti melko mahdotonta duunata sataa naista yhdessä yössä :D Jos olisit laskenut määrän vaikka kolmeen tai neljään niin olisit ollut hieman uskottavampi...
Minulla on ollut sutinaa ihan tarpeeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tämä itkijähän on tunnettu Oulun seudun juntti"märisijä". PAhoittelen, jos mielenterveytesi ei ole oikein kunnossa.
???
Onkohan sulla jääneet lääkkeet ottamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshuo rasta ei puolisoa saa
niin, nainen päättää seksistä, mies päättää suhteesta ja avioliitosta. eli tasapeli?
Ei, nainen päättää sekä seksistä että avioliitosta. Miespuolisia ho ro ja ei oteta vakavaan suhteeseen. Sellaisesta ei hyvää puolisoa tai isää saa
Tämä. Kunnollinen nainen ei halua miestä joka on uittanut vehjettään ties missä. Kertoo miehen moraalista ja kevytkenkäisyydestä jos on ollut paljon yhden illan juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia juttuja vuonna 2023! Jos nainen päätyy ekana iltana sänkyyn miehen kanssa, hän on kevytkenkäinen. Samassa tapahtumassa miesosapuoli on kuitenkin ihan ok?
Miten tällaisella totaalisella logiikan puuttumisella varustettuja olioita (miehiä) voi olla edes olemassa? Ei helvetti!... Ainoastaan tällä palstalla...
Valittavasti iso osa miehistä todella ajattelee edelleenkin noin. Oli itselleni kyllä järkytys, luulin että asenteet olisivat 50 vuodessa hieman muuttuneet mutta ei. Oma kaveripiirini oli lukion käynyttä ihan fiksua porukkaa ja silti asenne oli se, että yhden yön juttuja harrastava nainen on h u o r a mutta yhden yön juttuja harrastavat mies kunnioitettava alfauros :/
Monilla miehillä on aika kieroutuneita käsityksiä naisista ja seksuaalisuudesta ja valitettavasti osalla naisiakin...
Aika äärikonservatiivisissa piireissä liikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotkaa siihen.
In your dreams
En ole itkenyt, kunhan totesin, että hieman on epäuskottavaa ja myöskin fyysisesti melko mahdotonta duunata sataa naista yhdessä yössä :D Jos olisit laskenut määrän vaikka kolmeen tai neljään niin olisit ollut hieman uskottavampi...
Minulla on ollut sutinaa ihan tarpeeksi :)
Minähän en tästä itke enkä itkenyt, mukava kun näin sinulla on. Ehkä auttaa noihin mielenterveysongelmiinkin,
Opettele muuten lukemaan, ei ole huono taito. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Legendaarinen märisijä taas paikalla, harmitellen muiden elämää!
Miksi miehet haluaa antaa kaikille, pitääkö niiden olla niin helppoja? Mies joka ei edes yritä hillitä halujaan on lähinnä eläimen asteella. Tosiaalta, miehethän on niitä jotka esim sodissa rais kaavat (niin naisia kuin miehiäkin sekä lapsia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Legendaarinen märisijä taas paikalla, harmitellen muiden elämää!
Lol
No eiköhän jollekin maalaiselle vaan oo mennyt ihon alle se, että on maalta ja miehillä on menoa esim. Helsingissä.
Tähän auttaa muuttaminen sinne, voi auttaa alemmuudentuntoon.
Ei, nainen päättää sekä seksistä että avioliitosta. Miespuolisia ho ro ja ei oteta vakavaan suhteeseen. Sellaisesta ei hyvää puolisoa tai isää saa