Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen tosi kivasti pukeutuneita ihmisiä Helsingissä

Vierailija
13.05.2023 |

Kun kövin keskustassa, niin siellä oli paljon ihmisiä, joilla oli todella kivat ja tyylikkäät vaatteet. Ei pidä todellakaan paikkaansa se, etteivät suomalaiset osaisi pukeutua. Näytti siltä, että talvitakista eroon pääsy oli oikein vapauttanut monet toteuttamaan omaa tyyliä ja makua ja oikein onnistuneesti.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että jossain panostetaan pukeutumiseen. Itse olin eilisiltana terassikierroksella keskikokoisen kaupungin keskustassa, oli kuuma päivä takana ja illallakin tarkeni mukavasti. Valtaosa jengistä oli farkuissa ja mustassa paidassa, siis tosi synkkää. Tunsin itseni ihan ylipukeutuneeksi kukkamekossa ja korkkareissa. Onneksi edes muutama muukin oli laittanut kesäisen mekon, toivottavasti useampikin kun kesä etenee.

Vierailija
22/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kivaa pukeutumista? Esimerkkejä! nimim. En osaa kesävaatteita

Siistit, puhtaat ja kantajalleen istuvat vaatteet. Ei mitään ylisuuria, tai liian pieniä vaatteita, eikä likaisia, venyneitä, rumia ja täysin asiattomia rytkyjä.

Täytyy olla sen verran itsekritiikkiä, että katsoo peiliin, ennen kuin astuu ovesta ulos!

Entäpäs kun keskivartalolla on sellainen etureppu, ettei mikään vaate oikeasti istu päälle vaan on yhdestä kohtaa liian iso ja toisesta liian pieni ja oikeasti koko vaatteen malli menee jotenkin ihan kummalliseksi ja vaan tämän mahan takia?

Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..

Parasta pukeutua lainapeitteeseen ja pysy kotona. Vedä vielä verhot kiinni. Ei viattomia ihmisiä saa lähteä kylille pelottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kivaa pukeutumista? Itse en osaa, olen keski-ikäistyvä tantta, mikään vaste ei sovi. Vai onko niin, että ne kivasti pukeutuneet olivat kaikki nuoria,

Itselläni on sama juttu. Keski-ikäisenä rumana ja lihavana pömppömahaisena ja riippurintaisena naisena kaikki vaatteet, jos nyt sattuvat päälle edes mahtumaan näyttävät päällä hirveiltä. Jos taas yritän edes vähän laittautua näytän heti transnaiselta. Kylmällä säällä on helpompaa kun saa ilman ihmetyksiä pukeutua peittävämmin ja käyttää takkia. Käytän tosin itse kesälläkin takkia peittääkseni itseäni. En oikein voi kulkea ilman takkia kun rintoja on hyvin vaikea muutenkin piilottaa niin, että eivät herätä huomiota. Löysiä ja peittäviä vaatteita yritän toki aina käyttää. Sitä huomiota en todellakaan halua.

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa jolla on tällainen olo. Just eilen lenkillä ihmettelin, että kuinka vatussa tässä pitäisi olla ylpeästi kehopositiivinen kun olo on vain ja ainoastaan epämukava tämän mahan ja turhankin uhkean rintavarustuksen kanssa? 

Joo, tietenkään en toivo sairastuvani rintasyöpään, enkä halua mitenkään pilkata tai loukata sairastuneita, mutta omat rintani saisi kyllä poistaa. Olen aina inhonnut liian isoja rintojani ja joku a-b- kuppi olisi hyvin riittänyt itselleni tai välttämättä koko rintojen ei olisi tarvinnut edes kehittyä ollenkaan. Muutenkin on hyvin vaikeaa olla nainen ja tämä isorintaisuus on tässä niitä pahimpia asioita. Nyt vielä ikääntyessä ovat lihoomisen myötä kasvaneetkin ja roikkuvatkin. Paidan pitää olla isoa kokoa ja mahdollisimman löysä ja peittävä ja tuollaisessakin paidassa näyttää irstaammalta kuin haluaisi.

Mä olen ihan mieluusti nainen, ei siinä mitään, mutta mieluusti olisin paljon pienirintaisempi. En ikinä ole voinut ymmärtää miksi joku ehdoin tahdoin tahtoo itselleen isot silikonirinnat ja kuinka silloiset omat d/dd-kupin rinnat aiheutti jopa kateutta.

Nyt sitten ikääntymisen myötä kuppikoko (ja ympärysmittakin) on vaan kasvanut ja samaa tahtia on kasvanut myös vtutus. Siltikään nämä ei sitten ole niin suuret, että näitä saisi leikkauttaa pienemmäksi ainakaan julkisella puolen vaikka oikeasti nämä laskee elämänlaatua aivan kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
24/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistit, puhtaat ja kantajalleen istuvat vaatteet. Ei mitään ylisuuria, tai liian pieniä vaatteita, eikä likaisia, venyneitä, rumia ja täysin asiattomia rytkyjä.

Täytyy olla sen verran itsekritiikkiä, että katsoo peiliin, ennen kuin astuu ovesta ulos!

Entäpäs kun keskivartalolla on sellainen etureppu, ettei mikään vaate oikeasti istu päälle vaan on yhdestä kohtaa liian iso ja toisesta liian pieni ja oikeasti koko vaatteen malli menee jotenkin ihan kummalliseksi ja vaan tämän mahan takia?

Parasta pukeutua lainapeitteeseen ja pysy kotona. Vedä vielä verhot kiinni. Ei viattomia ihmisiä saa lähteä kylille pelottelemaan.

Voi kuule, mieluusti jätän liikkumattakin ihmisten ilmoilla valoisaan aikaan, mutta nyt valitettavasti on taas edessä muutama kuukausi tätä prkeleen kesää eikä hämärää/viileää ole kuin yömyöhällä.

Vierailija
25/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ei se etureppu poistu kuin ohikiitävän illuusion ajaksi.

Vierailija
26/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et noudattaisi terveellisempiä elämäntapoja? Säännöllinen liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa.

Vierailija
27/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kivaa pukeutumista? Itse en osaa, olen keski-ikäistyvä tantta, mikään vaste ei sovi. Vai onko niin, että ne kivasti pukeutuneet olivat kaikki nuoria,

Itselläni on sama juttu. Keski-ikäisenä rumana ja lihavana pömppömahaisena ja riippurintaisena naisena kaikki vaatteet, jos nyt sattuvat päälle edes mahtumaan näyttävät päällä hirveiltä. Jos taas yritän edes vähän laittautua näytän heti transnaiselta. Kylmällä säällä on helpompaa kun saa ilman ihmetyksiä pukeutua peittävämmin ja käyttää takkia. Käytän tosin itse kesälläkin takkia peittääkseni itseäni. En oikein voi kulkea ilman takkia kun rintoja on hyvin vaikea muutenkin piilottaa niin, että eivät herätä huomiota. Löysiä ja peittäviä vaatteita yritän toki aina käyttää. Sitä huomiota en todellakaan halua.

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa jolla on tällainen olo. Just eilen lenkillä ihmettelin, että kuinka vatussa tässä pitäisi olla ylpeästi kehopositiivinen kun olo on vain ja ainoastaan epämukava tämän mahan ja turhankin uhkean rintavarustuksen kanssa? 

Viileämmällä säällä tätä lölleryyttä ja kaiken roikkumista ja vatkaamista ei tosiaan niin huomaa, kun päällä on trikoot jotka sopivasti pitää vähän paikoillaan. 

Totta. Jotenkin ärsyttävä tunne kun kaikki tuntuu valuvan alaspäin ja ihan kuin menisi itsekin jotenkin kasaan eikä enää jaksaisi kantaa itseään.

Hankala selittää, mutta hankala on kyllä olokin. Millähän sitä saisi kiinteytettyä itseään ja mieluusti vielä äkkiä?

Vierailija
28/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että jossain panostetaan pukeutumiseen. Itse olin eilisiltana terassikierroksella keskikokoisen kaupungin keskustassa, oli kuuma päivä takana ja illallakin tarkeni mukavasti. Valtaosa jengistä oli farkuissa ja mustassa paidassa, siis tosi synkkää. Tunsin itseni ihan ylipukeutuneeksi kukkamekossa ja korkkareissa. Onneksi edes muutama muukin oli laittanut kesäisen mekon, toivottavasti useampikin kun kesä etenee.

Mä laitan kesämekon ihan heti kun peilistä ei enää näy lähinnä mekkoon pukeutunutta miestä muistuttava tyyppi. Mä en siis oikeasti edes ole mitenkään maskuliininen, mutta silti just mekoissa näytän jotenkin setämäiseltä, pyylevältä tädiltä..

Ei siitä puutu enää kuin lierihattu ja käsivarrella keikkuva laukku niin olisi ihan kuin joku torille lyllertävä tätimonika. 

Vierailija
29/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, mieluusti jätän liikkumattakin ihmisten ilmoilla valoisaan aikaan, mutta nyt valitettavasti on taas edessä muutama kuukausi tätä prkeleen kesää eikä hämärää/viileää ole kuin yömyöhällä.

Jep. Kun olisi edes YKSI sellainen hellesään asu jossa olisi mukava ja kiva olla, mutta kun niin ei.

Vierailija
30/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et noudattaisi terveellisempiä elämäntapoja? Säännöllinen liikunta ja terveellinen ruokavalio auttaa.

Auttaa, mutta ei silti poista ongelmaa. Tuo velttona roikkuva makkara riippumatossa on ja pysyy. Itseasiassa se vaan korostuu kun muualta hoikistuu.

Vierailija
31/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viileämmällä säällä tätä lölleryyttä ja kaiken roikkumista ja vatkaamista ei tosiaan niin huomaa, kun päällä on trikoot jotka sopivasti pitää vähän paikoillaan. 

Niinpä. Ja kiva sitten kesäkuumalla vetää päälle jotain muotoilevaa alusasua jonka pitäisi vielä ulottua tyyliin leuasta polviin asti..

Ei ole kuuma eikä hiosta yhtään.

Vierailija
32/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tosin tuota huomiotakin vielä ärsyttävämpi on epämukava tunne omassa kropassa. Ei ole ikäänkuin yhtään omissa nahoissaan vaan kuin vankina jossain sellaisessa taikinahaalarissa joka vaan valuu velttona ja hyllyy ympärillä.

Ja hikoaa aivan sietämättömästi.

Vierailija
33/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulee kunnolla lämmintä voin laittaa mekon. 22 ei siihen riitä.

Vierailija
34/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lihavat ihmiset on kauniita sopivissa vaatteissa.Jos joku luulee ettei olisi.

Vierailija
35/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan kesämekon ihan heti kun peilistä ei enää näy lähinnä mekkoon pukeutunutta miestä muistuttava tyyppi. Mä en siis oikeasti edes ole mitenkään maskuliininen, mutta silti just mekoissa näytän jotenkin setämäiseltä, pyylevältä tädiltä..

Ei siitä puutu enää kuin lierihattu ja käsivarrella keikkuva laukku niin olisi ihan kuin joku torille lyllertävä tätimonika. 

Tuttua. Mä pidin ennen kesällä aina mekkoja/hameita ja kaapissa on monta kymmentä ihanuutta joihin en tällä hetkellä mahdu. Eikä auta vaikka kokeilee uutta ja ihanaa mekkoa/hametta joka olisi tätä omaa nykykokoa, koska peilikuva on vaan outo kun mittasuhteet on jotenkin ihan hassut.

Vierailija
36/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lihavat ihmiset on kauniita sopivissa vaatteissa.Jos joku luulee ettei olisi.

No mä en ainakaan omasta mielestäni ole. Muiden mielipiteet ei varsinaisesti edes kiinnosta vaan nimenomaan se miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
37/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä sitä voi toisten puolesta päättää. Sä tykkäät ja pidät kauniina ja se on sun oikeus, mutta mä en tykkää siitä miltä näytän lihavana enkä mä, etkä varsinkaan sä, voi pakottaa mua tykkäämään peilikuvastani saati siitä miltä minusta tuntuu lihavana olo.

Tähän oloon verrattuna se miltä näyttää on itseasiassa ihan sivuseikka. Ja varsinkin siis se miltä näyttää muiden silmissä. Olo ja fiilis ei ole tippaakaan mukavampi vaikka kuinka joku sanoisi, että näytät kauniilta.

Vierailija
38/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun niitä sopivia vaatteita ei oikeasti ole! Jos olisikin tasaisesti pullea tai vaikka enemmänkin vaan persevä, niin ongelmaa ei olisi mutta rintavana omppuna tilanne on toinen.

Vierailija
39/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän ryhtiliikettä hei. Kuntosalillani käy sinunlaisesi nainen vartalonmyötäisissä, siinä vasta nainen.

M

Vierailija
40/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi raskaasti monet vielä pukeutuvat. Kävin kaupungilla päivällä. Monilla oli melko paksu takki. Mustat vaatteet monella. En asu Hesassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi