Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin eilen tosi kivasti pukeutuneita ihmisiä Helsingissä

Vierailija
13.05.2023 |

Kun kövin keskustassa, niin siellä oli paljon ihmisiä, joilla oli todella kivat ja tyylikkäät vaatteet. Ei pidä todellakaan paikkaansa se, etteivät suomalaiset osaisi pukeutua. Näytti siltä, että talvitakista eroon pääsy oli oikein vapauttanut monet toteuttamaan omaa tyyliä ja makua ja oikein onnistuneesti.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman Oulussa. Ihmiset pukeutuu sielläkin kivasti.

Vierailija
2/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kivaa pukeutumista? Esimerkkejä! nimim. En osaa kesävaatteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivon, että talvi saapuisi taas pian. En jaksa kesää ja nyt on vasta toukokuu. Kesän sietokykyni on vähentynyt vuosi vuodelta ja vihaan kesää vuosi vuodelta enemmän. Kunpa nyt ensi viikolla edes sataisi. Yhtään hellepäivää en todellakaan jaksa. Toivon kylmää ja sateista kesää. Talvella en valittanut kertaakaan kylmyydestä tai liiasta lumesta. Nyt olen kuitenkin kärsinyt liiasta kuumuudesta ja liiallisesta auringosta jo ihan jatkuvasti.

Vierailija
4/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa jo marraskuu. Silloin ei paista aurinko, ei ole tunkkaista, eikä liian kuuma ja valokin on vähäistä, eikä aiheuta valoarkuutta tai päänsärkyä. Siitepölyallergiakaan ei vaivaa, eikä tarvitse nähdä ihmisiä liian vähissä vaatteissa, vaan kaikilla on takki.

Vierailija
5/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko saa ihmiset hymyilemään, hymy kruunaa asun.

Vierailija
6/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kivaa pukeutumista? Itse en osaa, olen keski-ikäistyvä tantta, mikään vaste ei sovi. Vai onko niin, että ne kivasti pukeutuneet olivat kaikki nuoria,

Vierailija
7/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sellainen vinkki, että tarkistathan housuistasi, ettei stringit näy läpi!

Ei mulla muuta.

Vierailija
8/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kehä 3 ulkopuolella näkee naisilla vain mustia legginsejä

Vierailija
9/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kivaa pukeutumista? Itse en osaa, olen keski-ikäistyvä tantta, mikään vaste ei sovi. Vai onko niin, että ne kivasti pukeutuneet olivat kaikki nuoria,

Itselläni on sama juttu. Keski-ikäisenä rumana ja lihavana pömppömahaisena ja riippurintaisena naisena kaikki vaatteet, jos nyt sattuvat päälle edes mahtumaan näyttävät päällä hirveiltä. Jos taas yritän edes vähän laittautua näytän heti transnaiselta. Kylmällä säällä on helpompaa kun saa ilman ihmetyksiä pukeutua peittävämmin ja käyttää takkia. Käytän tosin itse kesälläkin takkia peittääkseni itseäni. En oikein voi kulkea ilman takkia kun rintoja on hyvin vaikea muutenkin piilottaa niin, että eivät herätä huomiota. Löysiä ja peittäviä vaatteita yritän toki aina käyttää. Sitä huomiota en todellakaan halua.

Vierailija
10/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistit, puhtaat ja kantajalleen istuvat vaatteet. Ei mitään ylisuuria, tai liian pieniä vaatteita, eikä likaisia, venyneitä, rumia ja täysin asiattomia rytkyjä.

Täytyy olla sen verran itsekritiikkiä, että katsoo peiliin, ennen kuin astuu ovesta ulos!

Vierailija
11/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap varma että oli suomalaisia?

Vierailija
12/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistit, puhtaat ja kantajalleen istuvat vaatteet. Ei mitään ylisuuria, tai liian pieniä vaatteita, eikä likaisia, venyneitä, rumia ja täysin asiattomia rytkyjä.

Täytyy olla sen verran itsekritiikkiä, että katsoo peiliin, ennen kuin astuu ovesta ulos!

Sama koskee myös hiuksiin.

Vierailija
13/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. No, sepä sattui, että oli kivasti ja tyylikkäästi pukeutuneita.

Mä täällä landella lähdin ilman takkia kävelemään, mulla oli tummansiniset farkut, tummansiniset just hankitut tennarit, ja sini-harmaaraidallinen puolihihainen t-paita. No, mulle joku moukka huus, että "parhaimmat vaatteet päällä lähtee mettiin kävelemään" ja mä en muuten kyllä kävellyt mettissä, vaan teillä ja tavoitteena päästä naapurikaupunkiin.

Mut siis mulla oli siis parhaimmat vaatteet päällä... Jos mä joskus huutaisin takaisin, niin olisin saattanut nyt huutaa, että jaa, haluuks sä nää vaatteet.. jos mä oon nää kledjut rahalla ostanut, niin kai mä näitä saan pitää. Ei ne siellä kaapin hyllyllä muuta kuin vanhetu... Sori vaan kun oli vaatteet päällä, annaks mä nää sulle. No, mä luulen, että ei nää taida sun päälle mennä... väärää kokoa mahdollisesti... Siis liian isot kun sä taidat olla teinipoika!

Hahahaaaa!

ja kaupassa sitten jotain teinejä, niillä sitä vasta olikin parhaimmat kuteet päällä, varmaan varakkaammista perheistä tai sitten teinit tekevät joissain mäkkärissä duunia, nää on niitä kun ajelee koppimopoilla tai mopoautoilla illat pitkät kylien raiteilla ja asettuvat sitten s-marketin parkkiin häiriköimään. No, nää oli siis ihan kun just kaupan hyllyltä otetuissa kledjuissa, tosi värikkäitä, tytöllä jotain neonväriä - kellanvihreä muistaakseni - housut, ja näissä mun huomion kiinnitti se, että takakeskisauma - siis pakaroitten välillä oleva sauma - oli jotenkin ryppyyn ommeltu. Lienee uusinta muotia, että se sauma on vähän kureessa... Kiinnitti huomiota kun siinä mun ympärillä pyörivät tirskumassa....

Juu, parhaimmat kledjut päällä! Mitä ne mun vaatteet sulle kuuluu! Siks toisekseen, nää on vanhoja rynttyitä.... Ajat sitten hankittuja... Et tulivatpa hyllyltä käyttöön........

Vaatteet, vaatteet, mitä vielä!

Vierailija
14/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta Helsinkiin tullessa meinaa aina yllättää kulttuurishokki, kun ihmiset ovat Helsingissä niin paljon tyylikkäämpiä.

Vierailija
15/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on sama juttu. Keski-ikäisenä rumana ja lihavana pömppömahaisena ja riippurintaisena naisena kaikki vaatteet, jos nyt sattuvat päälle edes mahtumaan näyttävät päällä hirveiltä. Jos taas yritän edes vähän laittautua näytän heti transnaiselta. Kylmällä säällä on helpompaa kun saa ilman ihmetyksiä pukeutua peittävämmin ja käyttää takkia. Käytän tosin itse kesälläkin takkia peittääkseni itseäni. En oikein voi kulkea ilman takkia kun rintoja on hyvin vaikea muutenkin piilottaa niin, että eivät herätä huomiota. Löysiä ja peittäviä vaatteita yritän toki aina käyttää. Sitä huomiota en todellakaan halua.

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa jolla on tällainen olo. Just eilen lenkillä ihmettelin, että kuinka vatussa tässä pitäisi olla ylpeästi kehopositiivinen kun olo on vain ja ainoastaan epämukava tämän mahan ja turhankin uhkean rintavarustuksen kanssa? 

Vierailija
16/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereelta Helsinkiin tullessa meinaa aina yllättää kulttuurishokki, kun ihmiset ovat Helsingissä niin paljon tyylikkäämpiä.

Niin varmaan.

Menepä joskus lähiöön, niin näet että samaa siellä kuin Tampereellakin.

Ne on bisnessvaatteissa siellä Stadin Esplanadilla...

Mut siis sittehän te erotuttu muualta tulleina joukosta, kun töllistelette muiden vaatteita ja olette itse se rupuisissa ryntteissä liikkvua sakki.

Vierailija
17/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs kun keskivartalolla on sellainen etureppu, ettei mikään vaate oikeasti istu päälle vaan on yhdestä kohtaa liian iso ja toisesta liian pieni ja oikeasti koko vaatteen malli menee jotenkin ihan kummalliseksi ja vaan tämän mahan takia?

Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..

Vierailija
18/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän täytyy stadilaisena sanoa, itse olen vierailulla löytänyt Tamperelaisista pikkupuodeista todella tyylikkäitä ja ainutlaatuisia vaatteita, joita ei stadista välttämättä löydy. Tarjontaa on.

Ehkä tamperelaiset eivät vaan suostu maksamaan laadusta, tai eivät tunnista tyyliä? Stadissa laadukkaiden vaatteiden hintataso on korkea. Siihen on totuttu.

Vierailija
19/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista kuulla, etten ole ainoa jolla on tällainen olo. Just eilen lenkillä ihmettelin, että kuinka vatussa tässä pitäisi olla ylpeästi kehopositiivinen kun olo on vain ja ainoastaan epämukava tämän mahan ja turhankin uhkean rintavarustuksen kanssa? 

Joo, tietenkään en toivo sairastuvani rintasyöpään, enkä halua mitenkään pilkata tai loukata sairastuneita, mutta omat rintani saisi kyllä poistaa. Olen aina inhonnut liian isoja rintojani ja joku a-b- kuppi olisi hyvin riittänyt itselleni tai välttämättä koko rintojen ei olisi tarvinnut edes kehittyä ollenkaan. Muutenkin on hyvin vaikeaa olla nainen ja tämä isorintaisuus on tässä niitä pahimpia asioita. Nyt vielä ikääntyessä ovat lihoomisen myötä kasvaneetkin ja roikkuvatkin. Paidan pitää olla isoa kokoa ja mahdollisimman löysä ja peittävä ja tuollaisessakin paidassa näyttää irstaammalta kuin haluaisi.

Vierailija
20/101 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viileämmällä säällä tätä lölleryyttä ja kaiken roikkumista ja vatkaamista ei tosiaan niin huomaa, kun päällä on trikoot jotka sopivasti pitää vähän paikoillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi