Perjantai-dokkari: Näin saat naisia
Siis onko tää tyyppi joku roolihahmo? Fleda minttiin.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Balmainin miesten t-paidat on oikeasti ökykalliita. Siis pelkkä logo t-paidassa ja hinta heti 350-500e.
Nyt minä ymmärrän: olen ostanut Tokmannilta niitä vitosen paitoja...
Hän on oikeassa tuosta kauluspaidan tehosta.
Treffeillä asiallinen kauluspaita miehen päällä tekee ihmeitä.
Lenkkarit ja huppari treffeillä, joo eiiii. Asiaa puhuu nuori kaveri.
Tosta tulee kyllä ihan neiti mieleen. Jos tulis kaupassa tai ravintolassa iskemään minua, niin olisin huvittunut. En pystyis ikinä olla tollasen jätkän kanssa. Ei toi mikään mies ole minun silmissä. Ihmettelin, että missä naiset oli. Äitinsä kanssa bilettää, niin sekin on jo turn off.
Tosi nuori sälli, joka vielä hakee itseään. Vielä näyttää itsetunto rakentuvan ulkonäön varaan. Asia tulee vielä muuttumaan kun tulee lisää ikää. Todella pinnallista touhuahan tuo on.
Aivan älytöntä hiusten laittoa, oliko se lakkaa, ei hyvää iltaa. Mitä tämä poika tekee? Opiskeleeko, työssä? Äitinsä oliko varakas? Kai tuo oli esitystä, ei kukaan voi olla tuollainen.
"Nyt on fleda mintis. Sit Prismaan."
Toi on ihan paras Prismamainos-slogan ikinä!
Kyllähän tolla jampalla pissiksiä riittää jonoksi asti, mutta jos siihen kierteeseen jää, niin viiskymppisenä parhaat päivänsä nähneenä poikamiehenä huomaa, että jotain muutakin elämässä olisi hyvä ollut olla, kuin mintti fleda ja paljon pissiksiä.
Tuleeko tästä seuraava ihmis-Ken?
Vierailija kirjoitti:
Hän on oikeassa tuosta kauluspaidan tehosta.
Treffeillä asiallinen kauluspaita miehen päällä tekee ihmeitä.
ei vaikutusta, kysyisin ekana koulutus, mikä työ????
Käy kuulma joskus Tampereen Mixeissä.
Ihan kivan näköinen nuori mies ja kivasti pukeutui. Ei siinä mitään. Lähinnä minua ihmetytti tämän äidin pällistely siellä pojan taustalla. Ei ollut mielestäni normaalia. Hakiko äiti miesseuraa vai mitä.
Nainen50
" siis toi poika käy kauppojen kosmetiikka osastolla laittamassa testereistä tuoksut /lakat"
Siis moni muukin tekee samaa. Kas siksi siellä on kalleimpien tuotteiden testeripullot aina tyhjiä.
Äiti tyytyväinen, kun saanut oman meikkaus-ja biletyskaverin pojastaan.
Hauska poika. Kyllä Siperia opettaa elämästä ja ihmissuhteista kun vähän saa lisää vuosia alle. Kummasti vihaa saanut niskaansa, nuori sälli joka on varmaan epävarma itsestään ja ylikompensoi. Vaikutti olevan oikeassa elämässä ihan mukava tyyppi, ja ei ole muilta pois jos on fledakin mintissä. Ehtii sitten vanhempana rupsahtamaan kun ei enää kiinnosta fledan sukiminen.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Toi jatkuva mintti sanan käyttö herättää myötähäpeää, eikä pelkästään tuon jantterin käyttämänä vaan yleensäkin. Huomaa että sanavarasto varsin suppea. Ei taida ihan hirveesti lukeminen kiinnostaa.
Inhottavaa katsottavaa. Seuraako joku somessa tällaista roskaa. Lapsellisuuden piikkiin voi osaltaan laittaa. Äiti on ollut kova akiteeraaja dollarin kuvat silmissä.
No jos kahdesta ääripäästä pitäisi valita, niin mieluummin tällainen liiallisuuksiin taipuvainen ulkonäköneurootikko kuin törkymöykky.
Onneksi noiden ääripäiden väliin sijoittuvat useimmat.
Balmainin miesten t-paidat on oikeasti ökykalliita. Siis pelkkä logo t-paidassa ja hinta heti 350-500e.